Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti.
Asiakaspalvelu
Valvoja: Valvoja
- Suvi
- munillepotkija
- Viestit tässä aiheessa: 4
- Viestit: 729
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Auckland, NZ
Asiakaspalvelu
Kerro missä sait hyvää tai huonoa palvelua.
Omat kehuni menevät http://www.ulkoilukauppa.com" onclick="window.open(this.href);return false; :lle. Tilasin paidan tänne Britteihin kun täältä ei vaan löytynyt sopivaa. Postijärjestelyt saatiin sovittua todella sujuvasti ja paita taisi olla postissa vuorokaudessa siitä kun lähetin sähköpostia että onnistuisiko tänne lähettäminen.
Risuja saa tällä kertaa Kilroy travels. Lähetin kyselyn lentolipuista Aucklandiin. Mulle tarjottiin kahta erillistä lentoa jatkolennon sijaan, päivä oli väärä ja varsinkin hinta oli väärä. En ollut kiinnostunut ja vastasin myöhemmin tulleeseen tiedusteluun matkasuunnitelmistani suoraan että ei kyllä nyt kiinnosta ja selvitin matkajärjestelyni. No, sain uuden "mutku sä sanoit" -tyylisen sähköpostin. Voi elämä, minä olen asiakas, hän on myyjä, ei asiakkaan kanssa aleta inttämään tuollaista siinä vaiheessa kun se ei ole ostanut mitään . Jos saan lentoni muualta halvemmalla niin en ole niin tyhmä että ostaisin ne monta sataa euroa kalliimmalla jostain sen jälkeen kun joku ei ilmeisesti viitsi lukea mun sähköposteja kunnolla...
Omat kehuni menevät http://www.ulkoilukauppa.com" onclick="window.open(this.href);return false; :lle. Tilasin paidan tänne Britteihin kun täältä ei vaan löytynyt sopivaa. Postijärjestelyt saatiin sovittua todella sujuvasti ja paita taisi olla postissa vuorokaudessa siitä kun lähetin sähköpostia että onnistuisiko tänne lähettäminen.
Risuja saa tällä kertaa Kilroy travels. Lähetin kyselyn lentolipuista Aucklandiin. Mulle tarjottiin kahta erillistä lentoa jatkolennon sijaan, päivä oli väärä ja varsinkin hinta oli väärä. En ollut kiinnostunut ja vastasin myöhemmin tulleeseen tiedusteluun matkasuunnitelmistani suoraan että ei kyllä nyt kiinnosta ja selvitin matkajärjestelyni. No, sain uuden "mutku sä sanoit" -tyylisen sähköpostin. Voi elämä, minä olen asiakas, hän on myyjä, ei asiakkaan kanssa aleta inttämään tuollaista siinä vaiheessa kun se ei ole ostanut mitään . Jos saan lentoni muualta halvemmalla niin en ole niin tyhmä että ostaisin ne monta sataa euroa kalliimmalla jostain sen jälkeen kun joku ei ilmeisesti viitsi lukea mun sähköposteja kunnolla...
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
-J. R. R. Tolkien-
Down from the door where it began.
-J. R. R. Tolkien-
- Telepath Carbon
- munillepotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1
- Viestit: 742
- Lauteille: Kesäkuu 2005
- Paikkakunta: Tampere
Briteissä yritettiin Stanstedtin kentällä nukutun (not!) yön jälkeen ensimmäiseen Lontooseen menevään Terravisionin bussiin 6:00. Ei näkynyt. Paikalla pyörinyt firman työntekijä oli liian kiireinen vastatakseen kysymyksiin. Sitten seuraavaan bussiin 6:30 noustessa kuultiin häneltä että 6:00 vuoro on peruutettu kokonaan. Annoin vähän palautetta (kohteliaasti ihan) että kannattaisiko asia korjata myös niihin miljooniin brosyyreihin mitä kentällä pyöri, eikä ainoastaan lyijykynällä (!) pysäkin tolpassa olevaan aikatauluun.
En saanut yhtäkään pahoittelua tästä asiasta vaan henkilö meni täysin puolustuskannalle ja alkoi kiihtyä (itseni kiihdyttämättä!) ja hetken päästä täysin provosoimatta henkilö toivotti minulle että "maybe next time you take another bus line!" johon minä totesin että "yeah maybe I will".
Vähän syljetti silloin valvotun yön jälkeen, mutta nyt lähinnä huvittaa:
Asiakas menee kauppaan: "Myitte mulle pilaantunutta maitoa." -No osta jostain muusta kaupasta sitten, s*tana.
Hyvää palvelua puolestaan saa mielestäni sen verran usein että pitää olla jo sitten ihan ERINOMAISEN hyvää että jää mieleen -> Kerran taksikuski auttoi kantamaan Sotkasta ostetun kirjahyllyn sisään ihan pyytämättä kun näki että yksin rempoilin paketin kanssa.
En saanut yhtäkään pahoittelua tästä asiasta vaan henkilö meni täysin puolustuskannalle ja alkoi kiihtyä (itseni kiihdyttämättä!) ja hetken päästä täysin provosoimatta henkilö toivotti minulle että "maybe next time you take another bus line!" johon minä totesin että "yeah maybe I will".
Vähän syljetti silloin valvotun yön jälkeen, mutta nyt lähinnä huvittaa:
Asiakas menee kauppaan: "Myitte mulle pilaantunutta maitoa." -No osta jostain muusta kaupasta sitten, s*tana.
Hyvää palvelua puolestaan saa mielestäni sen verran usein että pitää olla jo sitten ihan ERINOMAISEN hyvää että jää mieleen -> Kerran taksikuski auttoi kantamaan Sotkasta ostetun kirjahyllyn sisään ihan pyytämättä kun näki että yksin rempoilin paketin kanssa.
"Oh no, beacuse you do not truly know someone until you fight them." -Serafi
- MaKo
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 2
- Viestit: 1123
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Paikkakunta: Oulu
Omat kokemukseni asiakaspalvelusta ovat pääsääntöisesti joko hyviä tai erinomaisia... Tosin täytyy myöntää, että TC:n tarina tuo mulle elävästi mieleen Heathrowin lentokentän, kun siellä yritin löytää oikealle portille oikeaan aikaan. "Look at the monitors." - "I don't know, look at the monitors." - "Well, look at the monitors."
EDIT: Heathrowissa oli ainakin silloin tapa, että lenskareiden portit ja sellaiset arvot--- siis selvitettiin about puolta tuntia ennen niiden lähtöä ja sitten tiedot tulivat monitoreihin. Vaan on tosi ikävää olla lentokentän toisessa päässä ja huomata, että kone nousee kentän toiselta laidalta puolen tunnin kuluttua...
EDIT: Heathrowissa oli ainakin silloin tapa, että lenskareiden portit ja sellaiset arvot--- siis selvitettiin about puolta tuntia ennen niiden lähtöä ja sitten tiedot tulivat monitoreihin. Vaan on tosi ikävää olla lentokentän toisessa päässä ja huomata, että kone nousee kentän toiselta laidalta puolen tunnin kuluttua...
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 18
- Viestit: 93926
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Pari vuotta sitten ostin waimon pikkusiskon lakkiaisia varten puvun housut, puvun takin, paidan ja solmion. Itse en tehnyt mitään, myyjä ravasi ympäri mymälää ja kertoi mikä näyttää hyvältä päälläni, kun kokeilin niitä hänen tuomiaan vaatteita. Piti myös hinnan alhaalla.
Tuntia myöhemmin vein hänelle kukkia.
Tuula on kyllä
Tuntia myöhemmin vein hänelle kukkia.
Tuula on kyllä
Itiksen Halosesta sain aika lailla samanlaista palvelua ja juuri pukua ostaessani. Myyjä oli joku vanhempi rouva. Vaatteiden osto sais aina olla yhtä helppoa. Ammatti-ihminen on aina ammatti-ihminen. Pieni särö ostotapahtumassa oli, kun tämä myyjätär kävi välissä karjumassa joillekin romaneille jotain mahdollisesta varastamisesta ja rekkien sotkemisesta.Mika kirjoitti: Pari vuotta sitten ostin waimon pikkusiskon lakkiaisia varten puvun housut, puvun takin, paidan ja solmion. Itse en tehnyt mitään, myyjä ravasi ympäri mymälää ja kertoi mikä näyttää hyvältä päälläni, kun kokeilin niitä hänen tuomiaan vaatteita. Piti myös hinnan alhaalla.
Pitäis kyllä ruveta muistamaan varsinkin näitä hyviä asiakaspalvelijoita. Tai oikeastaan heidän pomojaan.
Ain't no one.
- mronkain
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 3
- Viestit: 8623
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Roihuvuori
McDonald'seilla yleensä:
Ilmeisesti jonkinasteinen aivovamma lienee vaatimuksena töihin pääsylle. Tai ylipäänsä kyvyttömyys ymmärtää pitkiä lauseita. Kerran jos toisenkin on tilauksensa saanut (enkä siis vain minä) tavata kohta kohdalta yhä uudelleen ja uudelleen, ja silti saanut jotain aivan muuta kuin piti. No joo, jos joku on Mäkkärillä töissä, ottakoon tämän huumorin kannalta, pliis. Joka tapauksessa, kyseessä on jenkkiläisen palveluyrityksen perikuva, ja yleensä muualla maailmassa (oman kokemuksen mukaan) tuollaiset pikaruokapaikat oikeasti palvelevat hyvin, esim. Lontoossa yhdessä KFC:ssä tilasin ruokaa vähän yli kymmenelle hengelle, tavaraa oli aika lailla, luettelin kaikki putkeen, kassa ei kertaakaan kysynyt "ai mitä" ja apukaveri pakkasi ruoat sitä mukaa kun niitä luettelin. Kun olin maksanut, tilaus oli valmis. En usko että Suomessa ikinä näkee tällaista.
Yksi Mäkkärin helmasyntejä on myös tämä "Pieni hetki, mä käyn viemässä tän pöytään" -ilmiö. Ottakaa nyt helvetissä sinne töihin porukkaa, jonka tehtävä on vain kiikuttaa ruokia pöytiin. Ja joku numerolappusysteemi, todella ärsyttävää kun se oma burgeri seilaa ympäri ravintolaa, vaikka kuinka yrität heilutella että tänne se.
Huonoa palvelua saa yleensä jonotusaikojen muodossa lääkärissä. Vaikka aika olisi varattu, lääkäri voi olla myöhässä vaikka kuinka. Jos itse jätät ajan perumatta, saat maksaa sen vieläpä usein korotettuna. Jos lääkäri ei pysty ottamaan vastaan sovittuna aikana, turha odotella korvauksia, vaikka polttaisit siellä palkatonta vapaa-aikaa.
Poikkeus sääntöön: tytöllä oli aika Lastenklinikalle, sanoivat heti että voi kestää jonkin aikaa, odotelkaa rauhassa. Sitten tuli hoitaja sanomaan että lääkäri on valitettavasti vähän myöhässä (10 minuuttia!). Röntgenissä käydessä odoteltiin pari minuuttia ja takaisin lääkärin luo tultaessa päästiin heti sisään. Odotusta ei ollut paljon ja sitäkin lievensi se, että käytiin sanomassa jotain.
- Marko
Ilmeisesti jonkinasteinen aivovamma lienee vaatimuksena töihin pääsylle. Tai ylipäänsä kyvyttömyys ymmärtää pitkiä lauseita. Kerran jos toisenkin on tilauksensa saanut (enkä siis vain minä) tavata kohta kohdalta yhä uudelleen ja uudelleen, ja silti saanut jotain aivan muuta kuin piti. No joo, jos joku on Mäkkärillä töissä, ottakoon tämän huumorin kannalta, pliis. Joka tapauksessa, kyseessä on jenkkiläisen palveluyrityksen perikuva, ja yleensä muualla maailmassa (oman kokemuksen mukaan) tuollaiset pikaruokapaikat oikeasti palvelevat hyvin, esim. Lontoossa yhdessä KFC:ssä tilasin ruokaa vähän yli kymmenelle hengelle, tavaraa oli aika lailla, luettelin kaikki putkeen, kassa ei kertaakaan kysynyt "ai mitä" ja apukaveri pakkasi ruoat sitä mukaa kun niitä luettelin. Kun olin maksanut, tilaus oli valmis. En usko että Suomessa ikinä näkee tällaista.
Yksi Mäkkärin helmasyntejä on myös tämä "Pieni hetki, mä käyn viemässä tän pöytään" -ilmiö. Ottakaa nyt helvetissä sinne töihin porukkaa, jonka tehtävä on vain kiikuttaa ruokia pöytiin. Ja joku numerolappusysteemi, todella ärsyttävää kun se oma burgeri seilaa ympäri ravintolaa, vaikka kuinka yrität heilutella että tänne se.
Huonoa palvelua saa yleensä jonotusaikojen muodossa lääkärissä. Vaikka aika olisi varattu, lääkäri voi olla myöhässä vaikka kuinka. Jos itse jätät ajan perumatta, saat maksaa sen vieläpä usein korotettuna. Jos lääkäri ei pysty ottamaan vastaan sovittuna aikana, turha odotella korvauksia, vaikka polttaisit siellä palkatonta vapaa-aikaa.
Poikkeus sääntöön: tytöllä oli aika Lastenklinikalle, sanoivat heti että voi kestää jonkin aikaa, odotelkaa rauhassa. Sitten tuli hoitaja sanomaan että lääkäri on valitettavasti vähän myöhässä (10 minuuttia!). Röntgenissä käydessä odoteltiin pari minuuttia ja takaisin lääkärin luo tultaessa päästiin heti sisään. Odotusta ei ollut paljon ja sitäkin lievensi se, että käytiin sanomassa jotain.
- Marko
-
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 2
- Viestit: 6831
- Lauteille: Elokuu 2005
Minä näin kerran Mäkkärissä, kun kassa ei uskaltanut antaa vammaiselle asiakkaalle jotain 5 centin alennusta, vaan käännytti pois.mronkain kirjoitti: McDonald'seilla yleensä:
Ilmeisesti jonkinasteinen aivovamma lienee vaatimuksena töihin pääsylle. Tai ylipäänsä kyvyttömyys ymmärtää pitkiä lauseita. Kerran jos toisenkin on tilauksensa saanut (enkä siis vain minä) tavata kohta kohdalta yhä uudelleen ja uudelleen, ja silti saanut jotain aivan muuta kuin piti.
Minähän en Mäkkäristä mitään tiedä, mutta uskoisin, että tämä palaa takaisin johtamiskulttuuriin. En todellakaan ole vielä mikään ammattilainen, mutta kokemukseni mukaan pelokkaat ja tyhmästi käyttäytyvät asiakaspalvelijat ovat usein huonon esimiestyön tulosta. Ehkäpä viuhuu?
Mitä minulle on kerrottu, niin Jenkkilässä on useimmiten hyvä palvelukulttuuri. Onkohan minua väärin informoitu?mronkain kirjoitti: No joo, jos joku on Mäkkärillä töissä, ottakoon tämän huumorin kannalta, pliis. Joka tapauksessa, kyseessä on jenkkiläisen palveluyrityksen perikuva, ja yleensä muualla maailmassa (oman kokemuksen mukaan) tuollaiset pikaruokapaikat oikeasti palvelevat hyvin, esim. Lontoossa yhdessä KFC:ssä tilasin ruokaa vähän yli kymmenelle hengelle, tavaraa oli aika lailla, luettelin kaikki putkeen, kassa ei kertaakaan kysynyt "ai mitä" ja apukaveri pakkasi ruoat sitä mukaa kun niitä luettelin. Kun olin maksanut, tilaus oli valmis. En usko että Suomessa ikinä näkee tällaista.
Saksassa oli todella surkeat pikaruokapaikat. Töykeä palvelu. Lontoossa näin saastaisimman pikaruokapaikan ikinä. Yleensäkin Lontoossa on saastaista. Se oli Mäkkäri, jossa myyjä unohti minun ruokani, vessa ei toiminut mutta se oli vielä pientä. Pahinta oli se, että kaikki pinnat mukaan lukien tarjottimet pyyhittiin samoilla räteillä, ilman huuhtelu välillä. Eli ensin pyyhkäistään tuoli jolla joku haiseva idiootti juuri istui, sitten pyyhitään samalla rätillä tarjottimet ja viedään ne suoraan uudelleen käytettäväksi.
Lontoossa on myös niin kova meteli kaikissa paikoissa, että minulla koskee siellä korviin.
Se on ihan käsittämätön juttu! Tulet tiskille ja olet juuri sanomassa terve, niin myyjä karkaa äkkiä pois. Ei näin!mronkain kirjoitti: Yksi Mäkkärin helmasyntejä on myös tämä "Pieni hetki, mä käyn viemässä tän pöytään" -ilmiö. Ottakaa nyt helvetissä sinne töihin porukkaa, jonka tehtävä on vain kiikuttaa ruokia pöytiin. Ja joku numerolappusysteemi, todella ärsyttävää kun se oma burgeri seilaa ympäri ravintolaa, vaikka kuinka yrität heilutella että tänne se.
-
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1
- Viestit: 1843
- Lauteille: Heinäkuu 2006
- Paikkakunta: Helsinki
Minä olen huomannut, että miesten pukuja myyvissä liikkeissä on pääsääntöisesti todella taitavat myyjät. Viimeksikin kun ostin itselleni puvun, niin kerroin vain mitä haluan, niin myyjä kiikutti juuri oikein kokoisen vaatekappaleen. Istui kuin nakutettu. Olisipa kaikkien vaatteiden ostaminen noin helppoa...MarkkuT kirjoitti:Itiksen Halosesta sain aika lailla samanlaista palvelua ja juuri pukua ostaessani. Myyjä oli joku vanhempi rouva. Vaatteiden osto sais aina olla yhtä helppoa. Ammatti-ihminen on aina ammatti-ihminen. Pieni särö ostotapahtumassa oli, kun tämä myyjätär kävi välissä karjumassa joillekin romaneille jotain mahdollisesta varastamisesta ja rekkien sotkemisesta.Mika kirjoitti:Pari vuotta sitten ostin waimon pikkusiskon lakkiaisia varten puvun housut, puvun takin, paidan ja solmion. Itse en tehnyt mitään, myyjä ravasi ympäri mymälää ja kertoi mikä näyttää hyvältä päälläni, kun kokeilin niitä hänen tuomiaan vaatteita. Piti myös hinnan alhaalla.
Edit: Niin ja näyttäisi kaikissa vaatteissa yhtä hyvältä kuin puku päällä.
Viimeksi muokannut Jutoka, maalis 7, 2007, 15.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- bodyguard
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 6
- Viestit: 22944
- Lauteille: Syyskuu 2005
- Paikkakunta: Helsinki
Tuo varmaan johtuu myös siitä että valtaosa paikallisen hampurilaisravintolan myyjän elannosta tulee tipeistäVlad Tepes kirjoitti: Mitä minulle on kerrottu, niin Jenkkilässä on useimmiten hyvä palvelukulttuuri. Onkohan minua väärin informoitu?
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 18
- Viestit: 93926
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Tuleeko? Enpä ole ennen kyllä törmännyt tähän...bodyguard kirjoitti:Tuo varmaan johtuu myös siitä että valtaosa paikallisen hampurilaisravintolan myyjän elannosta tulee tipeistäVlad Tepes kirjoitti: Mitä minulle on kerrottu, niin Jenkkilässä on useimmiten hyvä palvelukulttuuri. Onkohan minua väärin informoitu?
Mutta Vlad, minusta Marko tarkoitti sitä, että nimenomaan muualla kuin Suomessa asiakaspalvelu noissa amerikkalaisissa ravintoloissa on hyvää. Että Suomessa ei olisi opittu sitä amerikkalaista palvelukulttuuria. Mutta ehkä minä ymmärsin väärin etkä sinä...
-
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 2
- Viestit: 6831
- Lauteille: Elokuu 2005
Olet varmaan oikeassa.Mika kirjoitti: Mutta Vlad, minusta Marko tarkoitti sitä, että nimenomaan muualla kuin Suomessa asiakaspalvelu noissa amerikkalaisissa ravintoloissa on hyvää. Että Suomessa ei olisi opittu sitä amerikkalaista palvelukulttuuria. Mutta ehkä minä ymmärsin väärin etkä sinä...
Rajallisten kokemuksieni mukaan palvelutaso on kuitenkin Suomen Mäkkäreissä ihan ok. Parempi ainakin kuin Lontoossa.
Palvelukulttuurissa on muuten Suomenkin sisällä eroja. Täällä saa järkiään ystävällisempää palvelua kuin Helsingissä.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 18
- Viestit: 93926
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Jos hampurilaispaikoilla tarkoitetaan pikaruokapaikkoja, kuten minä termin ymmärrän, niissä juomarahoja ei Amöriikassa jaeta. Kaikissa muissa ravintoloissa kylläkin.bodyguard kirjoitti:Näin olen antanut itseni ymmärtää, voin toki olla misinformoitu.Mika kirjoitti: Tuleeko? Enpä ole ennen kyllä törmännyt tähän...
- bodyguard
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 6
- Viestit: 22944
- Lauteille: Syyskuu 2005
- Paikkakunta: Helsinki
ok, olin siis väärässä.Mika kirjoitti:Jos hampurilaispaikoilla tarkoitetaan pikaruokapaikkoja, kuten minä termin ymmärrän, niissä juomarahoja ei Amöriikassa jaeta. Kaikissa muissa ravintoloissa kylläkin.bodyguard kirjoitti:Näin olen antanut itseni ymmärtää, voin toki olla misinformoitu.Mika kirjoitti: Tuleeko? Enpä ole ennen kyllä törmännyt tähän...
Olisiko suurempaan palvelualttiuteen syynä se että Amerikkalaisille on luonteenomaista sellainen tekoystävällisyys? Vai onko siellä mäkkäreissä ylipäätänsä enää amerikkalaisia töissäkään?
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
- reiteenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1
- Viestit: 254
- Lauteille: Huhtikuu 2006
- Paikkakunta: Jyväskylä
Kerran käytiin kaverin kanssa hakemassa Hesestä ateriat "nopeasti" mukaan. Ensimmäinen kassa vapaana ja siihen heti tilaamaan. Tilauksen jälkeen alkoi huokumaan myyjän epävarmuus. Kassakoneen kanssa taisteli vähän aikaa ja joutui hakemaan apua sen käyttöön. Ruokien hakeminen ja pakkaaminen kesti ajan, joka tuntui ainakin neljännestunnilta. Kun saimme paketin myyjältä, tarkistin varmuuden vuoksi pussin sisällön. Hampurilaiset oli väärän malliset, eli ei muuta kuin takaisin kassalle. Tyttö pyyteli hirveästi anteeksi enkä minäkään ollut millään lailla ilkeä, mutta sen kaiken säätämisen seuraaminen oli turhauttavaa. Kotona huomasin, että ranskalaisetkin oli väärän kokoiset. Myyjä taisi omien sanojensa mukaan olla toista päivää töissä..
"Työ on luonteeltaan terapeuttinen, ja sen arvo psykologista"
Lauteilla
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 69 kurkkijaa