Telepath Carbon kirjoitti: Briteissä yritettiin Stanstedtin kentällä nukutun (not!) yön jälkeen ensimmäiseen Lontooseen menevään Terravisionin bussiin 6:00. Ei näkynyt. Paikalla pyörinyt firman työntekijä oli liian kiireinen vastatakseen kysymyksiin. Sitten seuraavaan bussiin 6:30 noustessa kuultiin häneltä että 6:00 vuoro on peruutettu kokonaan. Annoin vähän palautetta (kohteliaasti ihan) että kannattaisiko asia korjata myös niihin miljooniin brosyyreihin mitä kentällä pyöri, eikä ainoastaan lyijykynällä (!) pysäkin tolpassa olevaan aikatauluun.
En saanut yhtäkään pahoittelua tästä asiasta vaan henkilö meni täysin puolustuskannalle ja alkoi kiihtyä (itseni kiihdyttämättä!) ja hetken päästä täysin provosoimatta henkilö toivotti minulle että "maybe next time you take another bus line!" johon minä totesin että "yeah maybe I will".
Vähän syljetti silloin valvotun yön jälkeen, mutta nyt lähinnä huvittaa:
Asiakas menee kauppaan: "Myitte mulle pilaantunutta maitoa." -No osta jostain muusta kaupasta sitten, s*tana.
Hyvää palvelua puolestaan saa mielestäni sen verran usein että pitää olla jo sitten ihan ERINOMAISEN hyvää että jää mieleen -> Kerran taksikuski auttoi kantamaan Sotkasta ostetun kirjahyllyn sisään ihan pyytämättä kun näki että yksin rempoilin paketin kanssa.
Olen Stanstedille mennessäni saanut NIIN pa-kaa kohtelua että vieläkin vi-uttaa. Kehtasin, KEHTASIN kysyä normaalilla puheäänellä joltain jalkakäytävällä maleksineelta rahastajanaikkoselta, että meneekö tämä bussi Stansteadille.
Törkeää, ymmärrän.
Palautteesta en muista kaikkea , mutta viesti oli että ei tarvitse häiritä ja mitäs helvettiä minä luulisin.
On ne britit kohteliaita, toisin kuin me suomalaiset...