Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti.
Asiakaspalvelu
Valvoja: Valvoja
Hyvää palvelua olen saanut lukemattomia kertoja esim. autokorjaamosta, kylän ainoasta pizzapaikasta (vaikka huononpuoleista suomea puhuvatkin), Alkosta ja jopa autokatsastuksesta. Pankissa tuntuvat joskus hyvässä palvelussaan ja yliystävällisyydessään menevän jo överiksi.
Rautakauppojen palveluista olisi kerrottavaa paljonkin. Onko se hyvää vai huonoa palvelua, kun käy kyselemässä metallisia varastohyllyjä ja kolmena perättäisenä viikkona saa vastaukseksi: Kyllä niitä tuossa viime viikolla oli, mutta nyt ne on loppu, ensi viikolla niitä pitäisi taas tulla....
Naapurikylän Rautia toisinaan jakaa postin mukana mainoksiaan. Kerran sitten katselin mainoksesta juuri sellaisia pihakalusteita, joita olin etsiskellyt. Menin sitten liikkeessä käymään. Katselin ja katselin enkä missään niitä nähnyt. Seuraava aikomukseni oli etsiä myyjä, jolta voisi kysyä. 15 minuuttia etsittyäni löysin myyjän ja kysyin, missä niitä voisi olla. Myyjän vastaus oli yksioikoinen: ei sellaisia heillä ole, ei ole koskaan ollutkaan eikä ole tulossakaan....
Läheisessä kaupungissa olin taas rautakaupan noutopihalta hakemassa alumiiniprofiilia. Sitä löysin helposti, kun olin sitä aiemminkin ostanut. Tällä kertaa profiilit olivat n. 5 m:n pituisia ja olisin tarvinnut n. 2.5 metrin pätkän. No sitten taas alkoi myyjän etsiminen eikä se ollut helppoa tälläkään kertaa. Vihdoin kun myyjän löysin ja kerroin, mitä tarvitsin ja että pidemmästä tarvitsisi katkaista lyhempi pätkä, oli myyjän kommentti lyhyt ja ytimekäs: Etkö löytänyt rautasahaa? Oli siellä kylläkin iso konekäyttöinen katkaisulaite ja maininta, että henkilökunta vain saa sitä käyttää. Ensi kerralla pitää ottaa varmaan oma rautasaha mukaan. Tulee vain mieleen, että Speden vanhassa rautakauppasketsissä taisi olla totta ainakin toinen puoli.
Rautakauppojen palveluista olisi kerrottavaa paljonkin. Onko se hyvää vai huonoa palvelua, kun käy kyselemässä metallisia varastohyllyjä ja kolmena perättäisenä viikkona saa vastaukseksi: Kyllä niitä tuossa viime viikolla oli, mutta nyt ne on loppu, ensi viikolla niitä pitäisi taas tulla....
Naapurikylän Rautia toisinaan jakaa postin mukana mainoksiaan. Kerran sitten katselin mainoksesta juuri sellaisia pihakalusteita, joita olin etsiskellyt. Menin sitten liikkeessä käymään. Katselin ja katselin enkä missään niitä nähnyt. Seuraava aikomukseni oli etsiä myyjä, jolta voisi kysyä. 15 minuuttia etsittyäni löysin myyjän ja kysyin, missä niitä voisi olla. Myyjän vastaus oli yksioikoinen: ei sellaisia heillä ole, ei ole koskaan ollutkaan eikä ole tulossakaan....
Läheisessä kaupungissa olin taas rautakaupan noutopihalta hakemassa alumiiniprofiilia. Sitä löysin helposti, kun olin sitä aiemminkin ostanut. Tällä kertaa profiilit olivat n. 5 m:n pituisia ja olisin tarvinnut n. 2.5 metrin pätkän. No sitten taas alkoi myyjän etsiminen eikä se ollut helppoa tälläkään kertaa. Vihdoin kun myyjän löysin ja kerroin, mitä tarvitsin ja että pidemmästä tarvitsisi katkaista lyhempi pätkä, oli myyjän kommentti lyhyt ja ytimekäs: Etkö löytänyt rautasahaa? Oli siellä kylläkin iso konekäyttöinen katkaisulaite ja maininta, että henkilökunta vain saa sitä käyttää. Ensi kerralla pitää ottaa varmaan oma rautasaha mukaan. Tulee vain mieleen, että Speden vanhassa rautakauppasketsissä taisi olla totta ainakin toinen puoli.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 18
- Viestit: 93841
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
- Paappa
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1
- Viestit: 12787
- Lauteille: Syyskuu 2005
- Paikkakunta: Helsinki
Kävimme tänään ostamassa uuden ruokapöydän. Myyjä laski oma-aloitteisesti hintaa jo tarjouksessa olevasta 50,-, heidän kuljetus tuo pöydän ja vie vanhan pois kierrätyskeskukseen. Kuulemma he tekevät tilaustyönä esim. kirjahyllyjä jotka kootaan heidän toimestaan paikan päällä, kokoaminen kuuluu hintaan. Aika hyvää palvelua.
Pöytä on Tanskalainen, massiivipuinen jatkettava malli. Kun vertaa viilupintaiseen Suomalaiseen niin voi olla pärjätään tällä loppuikä.
Tätä ennen käytiin Marimekossa vaateostoksilla. Oli ilo kun myyjä aktiivisesti palveli ja haki vaihtoehtoja. Löytyi pellavakankainen kesätakki ja housut, juuri sellainen jota olen työ- ja vapaa-ajan kesätilaisuuksiin kaivannut,
Pöytä on Tanskalainen, massiivipuinen jatkettava malli. Kun vertaa viilupintaiseen Suomalaiseen niin voi olla pärjätään tällä loppuikä.
Tätä ennen käytiin Marimekossa vaateostoksilla. Oli ilo kun myyjä aktiivisesti palveli ja haki vaihtoehtoja. Löytyi pellavakankainen kesätakki ja housut, juuri sellainen jota olen työ- ja vapaa-ajan kesätilaisuuksiin kaivannut,
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 18
- Viestit: 93841
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
>>>SEB Kort tuo yksityishenkilöille oman Gold Eurocardin. Sillä kalastellaan vauraita suomalaisia, jolla on tarvetta parempaa palveluun ja suureen ostovoimaan.
Yksityiskortti toimii ilman ennalta asetettua luottorajaa. Kuluttajakorttiin on liitetty mukaan herkkuja, joiden kaltaisia ei ole vielä aikaisemmin markkinoilla nähty.
- Jos tänään ostat taulutelevision ja näet sen halvemmalla myöhemmin toisessa kaupassa, hyvitämme erotuksen. Aikaväli on 60 päivää, SEB Kortin Suomen markkinointijohtaja Tomas Åberg sanoo.
Melkoinen etu.
- Eppu
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 3
- Viestit: 3297
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Paikkakunta: Hattula
- Etulaji: Holismi
- Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW
Vierailin tässä eräs viikko sitten P.T.X-shopissa ostamassa kauluspaita+kraka+liina -setin. Tehtävä oli löytää tyttöystävän puvun väreihin sointuva setti, kun molemmat mennään lätsiä hakemaan ensi viikolla.
Kauppa näytti ulkoapäin vakuuttavalta ja sitähän se olikin. Paidan päälle pukeminen ja nappien kiinni laittaminen olivat ainoat asiat, joita myyjä ei tehnyt. Värit natsasivat suoraan ja oikean kokoinen paitakin löytyi ensimmäisellä vaikka myyjä arvioi minut vain hupparin läpi. Pitkää hihaa, slimfittiä ja oikea kauluskin nappiin, ei olisi Häkkiselläkään ollut valittamista mallin kanssa.
Hinta luonnollisesti oli tyyrihkömpi kuin dressmannilla, mutta koin saavani penneilleni hyvän vastineen.
Kauppa näytti ulkoapäin vakuuttavalta ja sitähän se olikin. Paidan päälle pukeminen ja nappien kiinni laittaminen olivat ainoat asiat, joita myyjä ei tehnyt. Värit natsasivat suoraan ja oikean kokoinen paitakin löytyi ensimmäisellä vaikka myyjä arvioi minut vain hupparin läpi. Pitkää hihaa, slimfittiä ja oikea kauluskin nappiin, ei olisi Häkkiselläkään ollut valittamista mallin kanssa.
Hinta luonnollisesti oli tyyrihkömpi kuin dressmannilla, mutta koin saavani penneilleni hyvän vastineen.
- Jussi Häkkinen
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 6
- Viestit: 19092
- Lauteille: Helmikuu 2005
Hyvä, että olet saanut hyvää palvelua. P.T.X.:ltä saa kyllä sitä. Tuotevalikoima ei omaan kroppaani sovi (liian leveää & lyhythihaista - juu, ne slimmitkin), mutta jos sopiva löytyy, hieno homma.Eppu kirjoitti: ei olisi Häkkiselläkään ollut valittamista mallin kanssa.
Lisäksi hatunnosto siitä, että leidien väreillä mennään.
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1
- Viestit: 4457
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Mushroomland
Tikkurilan Vero Modassa tuli käytyä puolison kanssa kun hän tarvitsi pikaisesti mekon. Pari käteen ja sovituskoppiin ja ilmeisesti näytin niin eksyneeltä, että myyjä tuli kyselemään josko voisi auttaa. No, selitin about mitä oltiin hakemassa ja kohta oli koko putiikin kaikki mustat mekot oikeaa kokoa myöten sylissä joten ei kun sovituskoppiin. Löytyi sieltä n.15 mekon joukosta sitten se yksi oikea. Todella ystävällistä ja ripeää palvelua.
Risuja menee melkein kaikille aseliikkeille, koska niissä on pääsääntöisesti joko tylyä tai asiantuntematonta/vedätysmeininkiä. Sama tosin koskee soitinliikkeitä joskaan tylyyn kohteluun ei törmää niin usein, lähinnä yrittävät kaupata kaikkea moskaa uunoille.
Tosin aikoinaan kirjakaupassa töissä olleena voin sanoa, että aika iso osa asiakkaista on täysiä taunoja, joilla ei leikkaa sitten mikään eivätkä silmätkään toimi vaan seisotaan tumput suorina rullaportaiden edessä ja ulvotaan, että miten pääsee toiseen kerrokseen. Yksi oikeasti väitti, ettei kaupassa ollut kolmatta kerrosta ja suuttui kun halusi taidekirjaosastolle (joka sijaitsee kolmannessa kerroksessa), mutta ei halunnut edes mennä katsomaan josko se kolmonen vaikka siellä ylhäällä olisikin, ei edes vieressä olleilla hisseillä: "ei täällä ole kolmatta kerrosta!"
Nykyisen työpaikan toiselta osastolta kuulee myös aika hauskoja tarinoita, mutta itsellä on työtehtävien takia enemmän outoja anekdootteja siitä miten ollaan ryssitty keikkoja.
Mäkkäristä sen verran, että käytiin yksi päivä kaverin kanssa autokaistalla ja annettiin tilaukset. No, meinasivat antaa kaksinkertaisen määrän joka tuotetta, mutta ottivat loput sitten takaisin. Samoin veloittivat 11,80€ tilauksesta 27,95€ ja myyjän piti hakea esimies korjaamaan veloitus. Ei siinä mitään, hassuahan se oli ja irtosi muuten varsin ystävälliseltä myyjätytöltä nauruakin kun siinä virnisteltiin kun kaikki mikä voi mennä pieleen menee pieleen. Oli ensimmäistä päivää töissä.
Pääsääntöisesti se, että hommat ei mene putkeen (kuten Mäkissä) EI ärsytä jos asiakaspalvelija on ystävällinen. Jos taas tuotteet löytyy, mutta viskataan nenän eteen pöydälle ja muuten on tyly meininki niin tuskin asioin uudestaan samassa lafkassa.
Risuja menee melkein kaikille aseliikkeille, koska niissä on pääsääntöisesti joko tylyä tai asiantuntematonta/vedätysmeininkiä. Sama tosin koskee soitinliikkeitä joskaan tylyyn kohteluun ei törmää niin usein, lähinnä yrittävät kaupata kaikkea moskaa uunoille.
Tosin aikoinaan kirjakaupassa töissä olleena voin sanoa, että aika iso osa asiakkaista on täysiä taunoja, joilla ei leikkaa sitten mikään eivätkä silmätkään toimi vaan seisotaan tumput suorina rullaportaiden edessä ja ulvotaan, että miten pääsee toiseen kerrokseen. Yksi oikeasti väitti, ettei kaupassa ollut kolmatta kerrosta ja suuttui kun halusi taidekirjaosastolle (joka sijaitsee kolmannessa kerroksessa), mutta ei halunnut edes mennä katsomaan josko se kolmonen vaikka siellä ylhäällä olisikin, ei edes vieressä olleilla hisseillä: "ei täällä ole kolmatta kerrosta!"
Nykyisen työpaikan toiselta osastolta kuulee myös aika hauskoja tarinoita, mutta itsellä on työtehtävien takia enemmän outoja anekdootteja siitä miten ollaan ryssitty keikkoja.
Mäkkäristä sen verran, että käytiin yksi päivä kaverin kanssa autokaistalla ja annettiin tilaukset. No, meinasivat antaa kaksinkertaisen määrän joka tuotetta, mutta ottivat loput sitten takaisin. Samoin veloittivat 11,80€ tilauksesta 27,95€ ja myyjän piti hakea esimies korjaamaan veloitus. Ei siinä mitään, hassuahan se oli ja irtosi muuten varsin ystävälliseltä myyjätytöltä nauruakin kun siinä virnisteltiin kun kaikki mikä voi mennä pieleen menee pieleen. Oli ensimmäistä päivää töissä.
Pääsääntöisesti se, että hommat ei mene putkeen (kuten Mäkissä) EI ärsytä jos asiakaspalvelija on ystävällinen. Jos taas tuotteet löytyy, mutta viskataan nenän eteen pöydälle ja muuten on tyly meininki niin tuskin asioin uudestaan samassa lafkassa.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...
Liity Etupotkijaksi!
Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Liity Etupotkijaksi!
Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Täällä oon nyt muutaman kerran käynyt kaupassa nimeltään Promarkt. Ensimmäisellä kerralla en tarvinnut mitään apua, ostin lcd-telkkarin ja mallin olin jo päättänyt, kaverin kanssa roudattiin sellainen pinosta kassalle ja siitä autoon.
Toisella kerralla ajattelin ostaa GPS- laitteen, ja kolmannella kerralla oli ostosvuorossa astianpesukone. Kävin tiskillä kysymässä että saisko palvelua englanniksi. Molemmilla kerroilla vastaus oli, että "ein moment". Molemmilla kerroilla odottelin varmaan 15 minuuttia eikä palvelua kuulunut, 2 myyjää jutteli keskenään saksaksi, selät minuun päin. Äänestin sitten jaloillani.
Promarkt on iso ketju, toisessa promarktissa menin myös kyselemään astianpesukonetta, ja siellä tuli myyjä, kun kysyin englantia puhuvaa myyjää. Harmi vaan miehen englanninkielentaito rajoittui siihen, että tiesi mitä "dishwasher" tarkoittaa. Astianpesukoneesta juttuja kysellessä mies ei edes tajunnut mitä kysyin, kun kuitenkin kysyin niinkin vaikeita kuten. "pöydän alle asennettavia tiskikoneita". Onneks oma saksankielentaito tuon kysymyksen osalta riitti, osasin sanoa "unter tisch?". No eipä tullut astianpesukonetta sieltäkään ostettua.
Näitä nyt ei oikein voi sanoa asiakaspalveluksi, mutta pistetään nyt tähän ketjuun silti.
Saturn- kauppakeskuksessa sitten sainkin hyvää palvelua, eli todennäköisesti kaikki tuleva elektroniikka tulee ostettua sieltä.
Toisella kerralla ajattelin ostaa GPS- laitteen, ja kolmannella kerralla oli ostosvuorossa astianpesukone. Kävin tiskillä kysymässä että saisko palvelua englanniksi. Molemmilla kerroilla vastaus oli, että "ein moment". Molemmilla kerroilla odottelin varmaan 15 minuuttia eikä palvelua kuulunut, 2 myyjää jutteli keskenään saksaksi, selät minuun päin. Äänestin sitten jaloillani.
Promarkt on iso ketju, toisessa promarktissa menin myös kyselemään astianpesukonetta, ja siellä tuli myyjä, kun kysyin englantia puhuvaa myyjää. Harmi vaan miehen englanninkielentaito rajoittui siihen, että tiesi mitä "dishwasher" tarkoittaa. Astianpesukoneesta juttuja kysellessä mies ei edes tajunnut mitä kysyin, kun kuitenkin kysyin niinkin vaikeita kuten. "pöydän alle asennettavia tiskikoneita". Onneks oma saksankielentaito tuon kysymyksen osalta riitti, osasin sanoa "unter tisch?". No eipä tullut astianpesukonetta sieltäkään ostettua.
Näitä nyt ei oikein voi sanoa asiakaspalveluksi, mutta pistetään nyt tähän ketjuun silti.
Saturn- kauppakeskuksessa sitten sainkin hyvää palvelua, eli todennäköisesti kaikki tuleva elektroniikka tulee ostettua sieltä.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 18
- Viestit: 93841
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Asiakaspalvelu
hei Plevnasta
Kuulin henkilökunnaltamme että lauantaina toisen asiakkaamme musiikki oli
häirinnyt ruokailuanne. Olen todella pahoillani tästä. Ko. ryhmä oli alun
perin varannut koko ravintolasalin peräosan, heitä kun piti olla 200 hlöä.
Teille olin varannut loosseja etuosasta. Kun heidän ryhmänsä pieneni 60
hlöön siirsin teidät mukavampiin pitkiin pöytiin perälle
Meillä oli sopimus että tekevät max. tunnin soundchekin 16 -17 ja bändit
aloittaisivat soiton ko. ryhmän ruokailun jälkeen n. 19 19.30 .
Laskeskelin että musiikki soisi teidän aikana maximissaan tuon ½ tuntia ( 19
19.30 ) joten en maininnut siitä teille mitään. Olin siis laskenut että
kun olette meillä 17.30 19.30 ei musiikista olisi haittaa, toisin
kuitenkin kävi L Bändit eivät soittaneet niihin kellonaikoihin kun olimme
sopineet.
Tällaista musiikkiahan meillä ei normaalisti olekaan kuin juuri korkeintaan
silloin kun ryhmälle on varattu koko ravintolan peräosa. Kesken iltaa teille
oli vaikea löytää uuttaa paikkaa ja paikkoja oli muutenkin varattu liian
vähän kun teitä olikin tullut enemmän kuin 20 hlöä.
Vielä kerran pahoittelen teille aiheutunutta häiriötä, tulemme jatkossa
olemaan vielä tiukempia asiakkaiden omassa musiikkilinjassa. Toivottavasti
tulette jatkossakin asiakkaaksemme.
yst. terv.
xxx
Terve,
Ai, se viesti tuli sinulle asti No, eihän se lopulta niin iso haitta ollut, koska
muutama meistä siirtyi paripöytiin ylätasolle lähemmäksi ovia, ja loppuja se musa, joka
ei edes soinut koko ajan, haitannut liiaksi. Ja kun se ruoka on kuitenkin niiiin hyvää...
Kiitoksia.
Mika
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 18
- Viestit: 93841
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Asiakaspalvelu
senkin verkkokauppa.com :hasseli:
Kerron vastauksen tässä ketjussa.Päivää,
Ostimme isälleni otsikon mukaisen puhelimen 26.3.2009 Pirkkalan liikkeestä. Isäni asuu Porissa, joten hän sai puhelimen itselleen lahjana seuraavana maanantaina. Kävi kuitenkin ilmi, ettei paketissa ollut lainkaan laturia. Asiaa lähdettiin selvittämään, ja laturi luvattiin toimittaa. Sitä ei kuitenkaan viikon sisällä kuulunut, joten kävin Pirkkalan liikkeen huoltopisteessä selvittämässä asiaa. Asiaa katsottiin tietokoneelta, ja sen mukaan laturi oli Helsingistä jo lähtenyt. Huoletta poistuin paikalta.
Nyt on 11.4. eikä laturia näy eikä kuulu. Edelleen Pirkkalan liikkeessä sanotaan, että laturi on lähtenyt. Sisäinen tiedonkulkunne on selvästi retuperällä tai sitten käyttämänne kuljetusyritys on epäluotettava. Kehottaisin katsomaan asiaa.
Henkilökohtaista palautetta antaisin sen verran, että Pirkkalan liikkeen huoltopäällikkö - tällainen hän kertoi olevansa - ei ole asiakaspalveluihminen. En tänään kokenut hetkenkään vertaa, että minua yritettiin auttaa, vaan negatiivisella asenteellaan tämä nainen sai minut tuntemaan oloni vaivalloikseksi. Minusta tuntui että olin hänelle vaivaksi ja ettei häntä kiinnostanut koko asia lainkaan. Teidän kannattaisi panostaa asiakaspalvelukoulutukseen nyt kun ette enää ole pelkkä verkkokauppa. Voisitteko muuten kertoa, millaista koulutusta asiakaspalvelijanne saavat?
Koen huonoksi asiakaspalveluksi myös sen, ettei paikan päällä osata tehdä päätöksiä, vaan kaikki pitää järjestää sähköpostitse. Ei tarvitse olla psykologi tajutakseen tämän olevan aina se huonompi vaihtoehto asiakkaalle.
Pääsemme kuitenkin varsinaiseen asiaan. Koska tuota laturia on turha odotella, haluamme purkaa kaupan vaihtamalla sen toiseen puhelimeen. Kysynkin nyt, että minkälaista hyvitystä olette ajatelleet tarjota tästä ajasta, jolloin puhelinta ei ole voitu käyttää? Puhelin siis ostettiin 26.3. ja nyt on 11.4., eikä tässä parissa päivässä tapahdu mitään näin pyhien aikana (tekin luultavasti luette tämän tiistaina 14.4.), ja koska puhelin on Porissa, ei sekään jouduta asioiden kulkua.
Miksei asiasta ole pyritty kertomaan asiakkaalle ja miksi asiasta tiedusteltaessa annettu informaatio on ollut hyödytöntä? Haluaisin aidosti tietää, miten tämä epäonnistuminen on saanut alkunsa ja mikä osa ketjusta on pettänyt. Tämän selvittäminen auttaa varmasti teitäkin kehittämään toimintaanne.
Vastaustanne odotellen,
Mika Perkiömäki
- DeusVult
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 3
- Viestit: 8469
- Lauteille: Kesäkuu 2007
- Paikkakunta: Helsinki
Asiakaspalvelu
Veikkaanpa vastauksen olevan luokkaa:Mika kirjoitti: Kerron vastauksen tässä ketjussa.
"Pahoittelemme tapahtunutta. Voitte vaihtaa puhelimen vastaavaan tuotteeseen Pirkkalan myymälässämme. Terveisin verkkokauppa.com"
On tullut sen verta monta kertaa todettua tämä ATK-alan liikkeiden palvelusalttius, että en lähtisi mitään tuon syvällisempiä analyysejä odottelemaan.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.
Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.
Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 18
- Viestit: 93841
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Asiakaspalvelu
Voi olla. Tuossa on silti pari ihan selkeää kysymystä, joten aion tivata niitä, jos niihin ei heti vastata.
Ja on tämä yli 50.000 suomalaisen näkyvillä nyt tässä, joten yleishyöty on selvä.
Ja on tämä yli 50.000 suomalaisen näkyvillä nyt tässä, joten yleishyöty on selvä.
Lauteilla
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa