Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Valokuvaus

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Valokuvaus

#586

Viesti Mika »

Kuvia ja muita liitteitä voi lisätä phpBB:n oman toiminnon kautta. Välilehden nimi on Liitteet.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 180
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Valokuvaus

#587

Viesti airakti »

Kiitos Mika, mutta.... Ainakaan mun selaimella ei ole liite välilehti näkyvissä. Mulla näkyy: Bold, kurs, alleviivaus,lainaa,code,listat,lisää kuva(ei voi lisätä muuta kuin url:n)url ja väri. Saatan olla yksinkertainen IT-manageri, mutta nyt en osaa :-)
TimppaA
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 180
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Valokuvaus

#588

Viesti airakti »

Sorry, ei ole still kuva, mutta oli niin hieno kokemus käydä kuvaamassa ahmoja Erä-Eerolla että pitää jakaa. Videointi ei ole mun juttu, näkyy laadussa, selittelen sitä sillä että kuulapää jumitteli ja 400mm on haastava putki video kuvaamiseen :-)
TimppaA
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 180
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Valokuvaus

#589

Viesti AlexMachine »

Upeita eläimiä!
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 180
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Valokuvaus

#590

Viesti AlexMachine »

Joskus onnistuu kun valo ja olosuhteet on kohdallaan. Ensimmäinen pakkasaamu, sumua ja aurinko nousee.
Kuva
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Valokuvaus

#591

Viesti Mika »

Airakti, se välilehti on viestikentän alapuolella. Siksi rajasin viestikentän yläosan pois tuosta kuvastani. Kerro toki jos et sittenkään näe sitä.

Tuo video ahmoista on mahtava. On se niin julmetun ylväs eläin jotenkin. AM:n aamurusko on kanssa Suomea kauneimmillaan. :jepa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Valokuvaus

#592

Viesti TimoS »

Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 180
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Valokuvaus

#593

Viesti airakti »

Buuttasin koneen niin ilmestyi liitteet välilehti :-)
Olen samaa mieltä että lintujen/eläinten pitää antaa pesiä rauhassa. Tämä on aihe josta saa tosi tilanteita aikaiseksi metsässä hyvinkin helposti jos haluaa :-) "Oikeat" lintubongarit ovat suurin osa sitä mieltä että kuvaajat on anaalista ja ei tee muuta kuin häiritsevät lintuja, ja mitä harvinaisempi lintu on, sitä syvemmälle asia menee tunteisiin. Meinasin itsekkin viime keväänä joutua vetää pataan yhtä bongaria kun olin kuvaamassa lehtopöllöä Talin golf kentällä, väylä meni kolmen metrin päästä pöllön puusta, mä kuvasin noin 100m päästä, johan yksi tosibongari tuli koiransa kanssa länkyttää, niin että tilanne meinasi eskaloitua :-) Ei meinannut millään tajuta ettei se pöllö olisi siinä keskellä väylää mistä menee kymmeniä golffareita tunnissa ohi, jos se niistä häiriintyisi. Opastin tätä bongaria että pöllöllä on siivet joilla se pääsee helposti siirtymään tarvittaessa pois. Meinasi hermostua...
Kuningaskalastaja on ehkä yksi eniten tunteita herättävä laji, se on niin harvinainen kun se jossain bongataan, niin liioittelematta siellä on vähintään sata bongaria ja kuvaajaa paikalla muutamassa tunnissa.
Itse kuvailin kunkkua Thaimaassa, ei ollut kovin vaikeaa, avasin hotellin oven ja rupesin räpsimään. Laitan piruuttani aina välillä noita kunkun kuvia lintusivustoille, johan alkaa pöhinä että missä on kuvattu. Kaikkea ei viitsi kertoa :-)
Kunkku.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
TimppaA
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Valokuvaus

#594

Viesti Mika »

On tuo upean näköinen lintu. Tuskin olen sellaista vankeudessakaan nähnyt. On teillä hieno harrastus. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Valokuvaus

#595

Viesti Mjölnir »

Columbiassa Isla Grandella, Cartagenassa
Canon powershot D30
image.jpeg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Valokuvaus

#596

Viesti Mjölnir »

Sama paikka, sama kamera
09DF7A1A-AF9F-4D8A-925F-9393C6868569.jpeg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Valokuvaus

#597

Viesti Mjölnir »

image.jpeg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Valokuvaus

#598

Viesti Mjölnir »

image.jpeg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 180
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Valokuvaus

#599

Viesti airakti »

Hienoja kuvia Mjölnir.
TimppaA
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 180
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Valokuvaus

#600

Viesti airakti »

auroras.jpg
Aurinkotuuli on pari päivää ollut aktiivinen, en ole koskaan nähnyt näin hienoja revontulia täällä etelä suomessa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
TimppaA
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 79 kurkkijaa