Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Maanantaipullo auki nyt!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Ryyppäätkö mieluummin:

Perjantaina?
10
50%
Lauantaina?
5
25%
Arkena ja sunnuntaina?
5
25%
 
Ääniä yhteensä: 20

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93955
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hymiöt

#16

Viesti Mika »

Niin, noita hymiöitä naureskeltiin jo aikoinaan keho.netin sätissä. Kakkosta! :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Re: Kallua

#17

Viesti Tapani »

Mika kirjoitti: Paitsi että Helsingin ja Turun pojat ja tytöt taitaa huomenna lähteä heti treenien jälkeen kotiin pelaamaan roolipelejä ja irkkaamaan. PELOTTAAKO TAMPERE? :badgrin:
No mutku!


Tapani
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20208
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#18

Viesti JanneM »

Tapani kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Mun perjantaipullo on viimevuodet sisältäny vettä ja jos oon oikein ruvennu hulluttelemaan niin jotain hiilihappopitoista ja maustettua, kuten Cola light lemon twist.
Onkos Janne syynä treeni vai eikö vain hapan maistu? Itsellänikin on ollut pidempiä jaksoja kun ei oikeastaan ole juonut ollenkaan, nytkin kevät ollut aika kuivaa aikaa.

Tapani
Ei ole vaan viuna maistunut. (En ole kyllä mikään alkkis koskaan ollutkaan...)
Nyt oon viimeset viisi vuotta ollut ilman tipan tippaa.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93955
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#19

Viesti Mika »

JanneM kirjoitti: Nyt oon viimeset viisi vuotta ollut ilman tipan tippaa.
Tää on juuri sellaisia vastauksia, että ei tiedä pitäiskö :notworthy: vai [-X vai :smt089

:D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

#20

Viesti Tapani »

JanneM kirjoitti: Ei ole vaan viuna maistunut. (En ole kyllä mikään alkkis koskaan ollutkaan...)
Nyt oon viimeset viisi vuotta ollut ilman tipan tippaa.
Mulla meni yhtenä opiskeluvuotena puoli vuotta ilman tippaakaan. Kävin aika aktiivisesti silti baanalla ja vasta ehkä neljännellä yrittämällä hommaan tottu ja oli taas hauskaa. Kumma aine toi alkoholi...

Tapani
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93955
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Absolutismi

#21

Viesti Mika »

Kerran kun säästin rahaa päästäkseni futiksen MM-skaboihin Jenkkeihin, olin ilman melkein vuoden. Kaksi ekaa kertaa sen jälkeen olivat sananmukaisesti kuin myrkkyä - mutta sitähän alkoholi tosiaan on.

Ja aloin siis säästää kisoihin kaksi vuotta ennen niitä, ja vuosi ennen kisoja saimme tietää, että lippuja (Detroitiin, halusimme mennä sinne, siellä on tuttuja) ei enää saanut :evil: :cry:

Mutta tulipa oltua ilman vinettoa, prkl...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 18966
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#22

Viesti Andy »

Tänään tulee siemailtua ja baarissakin aion käydä. En ole vielä päättänyt, juonko omatekoista olutta (Stoutin ja tumman oluen sekoitus, ei todellakaan mitään mallaskiljua, kaupasta ei yhtä hyvää saa.) vai kirkasta viinaa jollain light-limsalla lantrattuna. Baarissa mennee olutta.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20208
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#23

Viesti JanneM »

Tapani kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Ei ole vaan viuna maistunut. (En ole kyllä mikään alkkis koskaan ollutkaan...)
Nyt oon viimeset viisi vuotta ollut ilman tipan tippaa.
Mulla meni yhtenä opiskeluvuotena puoli vuotta ilman tippaakaan. Kävin aika aktiivisesti silti baanalla ja vasta ehkä neljännellä yrittämällä hommaan tottu ja oli taas hauskaa. Kumma aine toi alkoholi...

Tapani
Mä totuin aika hyvin humalaisten kanssa heilumiseen jo teininä kun kaverit oli pääasiassa useammin kännissä kun mä. Tosin sillon sitä tuli säännöllisin väliajoin itsekkin tissuteltua.
Nyt olen ollut ravintolassa töissä viimeiset pari vuotta, niin ei ole sitten tullut viikolla lähdettyä...
Eikä oo tehnyt kyllä mielikään. Viisi vuotta vakaumuksellista selvinpäinoloa ja "alkoholinipotusta". Vähän pelottaa toi Koreaan lähtö, kun siellä miltei kaikki diilit ja tuttavuudet tehdään pikkusissa... ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

Re: Perjantaipullo auki nyt!

#24

Viesti Ronin »

mronkain kirjoitti: PS. Jos alkoholijuomista puhutaan niin tsekkiläinen olut ja espanjalaiset punaviinit, väkevistä single maltit, Laphroaig uppoaa kyllä, erityisesti Cask Strength. Johnny Walkerit ja Chivas Regalit tosin jätän wannabe-viskifaneille.

- Marko
Olen jo pitkään ihmetelly mikä Laphroaigista tekee niin monen suosikin; onhan se tosi hyvää, mutta itse pidän enemmän esim. Bowmoresta jos tuollaisista savun/meren makuisista puhutaan. Kaikkien aikojen ykkössuosikki on ehdottomasti 15v Glenmorangie. 8)

Anyway, lisänä sitten oluet. Pidän melkein kaikista lajikkeista joskin lagereista tällä hetkellä vähiten. Vehnäoluisiin olen vähän kyllästynyt: tätä nykyä alet on hip! Joku Piraat +10%:lla. :lol: Myös stoutit uppoaa hyvin.

Viineistä menee useimmiten ranskiksia ja espanjalaisia. Punkkua tai valkkaria maun mukaan. ...ja joskus jenkkivalkkareita kuten massonia tai galloja...

Tänään korkkaan tosin vaan Carlsbergiä.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
Takakäsi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 232
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#25

Viesti Takakäsi »

Tännehän kirjoittelee kunnon Hapot :)
Itsellä aukes just maitomehupurkki. :oops:
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#26

Viesti Keiju »

Niinpä niin. Vain suomalainen mies jaksaa tehdä alkoholista numeroa ja retostella känneillään, miksiköhän?
Tarvitsevatko ulkomaalaiset miehet rohkaisuryyppyjä tai vetävätkö lärvit saadakseen hyvänolontunnetta? Jos suomalaiset miehet eivät saisi viinaa, niin olisivat varmaan kuolleet jo sukupuuttoon aikaa sitten. Kyllä se ujous on sitten tårta på tårta kansantauti.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Manki
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 238
Lauteille: Joulukuu 2004

#27

Viesti Manki »

Viimeksikin kirjoitin yhelle jenkkifoorumille suomeksi... Tuli vähän palautetta.
:lol: :lol: :lol: Loistavaa!

Ennen kuin Keke ehtii morkata suomalaista miestä lisää, niin omalla esimerkilläkin osoitan, että kyllä ne naisetkin osaa! :occasion5:
Viittaa ja uniformua kannan tosin vain päihtyneenä. -vicecity
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#28

Viesti Keiju »

Manki kirjoitti: Ennen kuin Keke ehtii morkata suomalaista miestä lisää, niin omalla esimerkilläkin osoitan, että kyllä ne naisetkin osaa! :occasion5:
Ai morkkasinko mä? :D Joo tätä nykyä myös naiset enenevässä määrin juhlivat humalahakuisesti. Eipä sillä, ettenkö myös itse osaa ottaa, mutta ei ole tullut rituaaliksi ottaa noita "pakollisia" kerran viikkoon Alko-reissuja. Toisekseen minulla täytyy olla syytä juhlaan, en osaa ottaa vain "nollatakseni" ajatuksia tai stressaavaa työviikkoa. Mutta juttuni pointti oli lähinnä se, että suomalainen mies juo lähinnä siksi, että silloin on lupa örveltää ja kuseskella, vaikka toisen kenkiin. Kännissä on myös lupa olla "pehmo" ja kertoa tunteistaan tai on kännin kustannuksella helppo olla "kova" ja pieksää suutaan tai tapella. Suomalaisen miehen identiteetti on monesti samaa tasoa kuin murrosikäisen.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#29

Viesti MarkkuT »

Eläkeläiset-yhtyeen Kristian Voutilaista lainatakseni: "Ryyppääminen on huonoimmillaankin ihan parasta". :D

Olutta menee. Yleensä sitä halvinta, tänään se sattui olemaan KOFFia (7,90/12 pack). Tykkään kyllä tummista ynnä muistakin "erikoisoluista", mutta useimmiten pyrin korvaamaan laadun määrällä. ;)
premier kirjoitti: S-marketissa oli Carlsbergin 0,5l sikspäkki 10e ja risat
Onko kyseessä ihan maanlaajuinen tarjous ja onko se laukku mistään kotoisin? Kylmälaukku olisi kiva kesäksi.
Keiju kirjoitti: Tarvitsevatko ulkomaalaiset miehet rohkaisuryyppyjä tai vetävätkö lärvit saadakseen hyvänolontunnetta?
Enpä tiedä noista rohkaisuista, mutta tuntuuhan tuo niille ulkomaan ihmeillekin maistuvan. Kokemuksia on mm. saksalaisista (ok, huono esimerkki :)). Itse en ymmärrä tuommoista jeesustelua (lievä provo) silloin, kun homma pysyy hanskassa, meininki on hyvä eikä ketään satuteta. Toki eri asia on sitten nämä lieveilmiöt (perheväkivalta ym.), joita ei missään tapauksessa voi hyväksyä.
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#30

Viesti premier »

Keiju kirjoitti: Niinpä niin. Vain suomalainen mies jaksaa tehdä alkoholista numeroa ja retostella känneillään, miksiköhän?
Tarvitsevatko ulkomaalaiset miehet rohkaisuryyppyjä tai vetävätkö lärvit saadakseen hyvänolontunnetta? Jos suomalaiset miehet eivät saisi viinaa, niin olisivat varmaan kuolleet jo sukupuuttoon aikaa sitten. Kyllä se ujous on sitten tårta på tårta kansantauti.
Noh. Ehkä sun sitten tarttee ettiä ulkomaalainen mies, jos suomalaiset ovat kerran niin paskoja.

Eka Calle aukes! Kippis! :drinkers:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 130 kurkkijaa