Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Maanantaipullo auki nyt!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Ryyppäätkö mieluummin:

Perjantaina?
10
50%
Lauantaina?
5
25%
Arkena ja sunnuntaina?
5
25%
 
Ääniä yhteensä: 20

Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Maanantaipullo auki nyt!

#1

Viesti Tapani »

Haudi

Jos tänään aukeaa perjantaipullo, niin mitä juomaa se on? Siis uppoaako parhaiten perinteinen olut vai sirpittekö mieluummin viiniä? Jos niin punaista vai valkoista? Vai maittaako väkevämpi?
Itse olen kaikkiruokainen, vaikka olut taitaa olla edelleen se suosikki ryyppyjuoma.

Tapani
Viimeksi muokannut Tapani, maalis 21, 2005, 13.55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#2

Viesti JanneM »

Mun perjantaipullo on viimevuodet sisältäny vettä ja jos oon oikein ruvennu hulluttelemaan niin jotain hiilihappopitoista ja maustettua, kuten Cola light lemon twist.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3

Viesti premier »

Hyvä, että muistutit.
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#4

Viesti keskilinja »

Bissee sen olla pittöö... :partyman:
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#5

Viesti keskilinja »

Yrittäny vältellä tietokoneen ääressäoloa kun on romilleja veressä... Viimeksikin kirjoitin yhelle jenkkifoorumille suomeksi... Tuli vähän palautetta.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Serpent
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 167
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: vapaa
Takalajit: senshido, defendo, bjj, lukkopaini, tang lang kung-fu, choy lee fut kung fu

#6

Viesti Serpent »

Kyllä olut on ykkönen, etenkin tsekkiläinen (ja mieluusti tumma olut, tosin myös Guinness on kärkisijalla, vaikkei tsekkiläinen olekaan). Mutta kyllä joskus maistuu se punkku ja tarpeen vaatiessa valkkarikin. Toisinaan kelpaa kirkas ja erilaiset likööritkin, mutta kaikki on oikeastaan fiiliksestä ja ryyppäyksen tarkoituksesta(!) kiinni.

Vaikka kovin eilen kutsu kävi lähteä baanalle tänään, niin taitaa jäädä väliin huomiset treenit mielessä pitäen.

- Serpent -
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#7

Viesti keskilinja »

Mikään ei ole harmillinen kuin vetää alkeiskurssia rapulassa :oops:
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

#8

Viesti Tapani »

JanneM kirjoitti: Mun perjantaipullo on viimevuodet sisältäny vettä ja jos oon oikein ruvennu hulluttelemaan niin jotain hiilihappopitoista ja maustettua, kuten Cola light lemon twist.
Onkos Janne syynä treeni vai eikö vain hapan maistu? Itsellänikin on ollut pidempiä jaksoja kun ei oikeastaan ole juonut ollenkaan, nytkin kevät ollut aika kuivaa aikaa.

Tapani
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Re: Perjantaipullo auki nyt!

#9

Viesti mronkain »

Tapani kirjoitti: Haudi

Jos tänään aukeaa perjantaipullo, niin mitä juomaa se on? Siis uppoaako parhaiten perinteinen olut vai sirpittekö mieluummin viiniä? Jos niin punaista vai valkoista? Vai maittaako väkevämpi?
Itse olen kaikkiruokainen, vaikka olut taitaa olla edelleen se suosikki ryyppyjuoma.

Tapani
Just blokkasin tuolta neukkarista limut kun joku urpo oli tilannut juomia palaveriin eikä ollut vahtimassa niitä... ;-) Ja niin aukesi Sprite-pullo! Selvänä olet symppis.

- Marko

PS. Jos alkoholijuomista puhutaan niin tsekkiläinen olut ja espanjalaiset punaviinit, väkevistä single maltit, Laphroaig uppoaa kyllä, erityisesti Cask Strength. Johnny Walkerit ja Chivas Regalit tosin jätän wannabe-viskifaneille.

- Marko
Serpent
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 167
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: vapaa
Takalajit: senshido, defendo, bjj, lukkopaini, tang lang kung-fu, choy lee fut kung fu

#10

Viesti Serpent »

Kyllä minun on ainakin pakko juoda itseni silloin tällöin mukavaksi, eihän minua muuten kukaan jaksaisi katsella - ei edes oma peilikuvani. Vaan käy kuin Tapanillakin: joskus tulee eteen kuivia kausia jopa kuukausien mittaisiksi aikakausiksi, ettei vaan pahemmin maistu. Toisaalta taas tuo marras-joulukuu oli sellaista aikaa, että sinne mahtui enemmänkin kuin yksi noita kolmen päivän miniputkia. Elämä on.

- Serpent -
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#11

Viesti Mika »

keskilinja kirjoitti: Yrittäny vältellä tietokoneen ääressäoloa kun on romilleja veressä... Viimeksikin kirjoitin yhelle jenkkifoorumille suomeksi... Tuli vähän palautetta.
:smt043

Oma vastaus: JALLUA! :smt110
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#12

Viesti keskilinja »

Näin se menee.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#13

Viesti premier »

Mikan jallukännit alkaa olla jo aika legendaarisia :occasion5:

S-marketissa oli Carlsbergin 0,5l sikspäkki 10e ja risat, ja kaupan päälle sai päkille sopivan kylmälaukun, niin pitihän sitä sitten ostaa. Tarkotus oli selvitä vähemmällä, mutta eihän sitä oo pakko kaikkea juoda... :roll:


edit. näemmä ruottalaisten suunnittelemat hymiöt, kun skoolaavat kakkosolutta :(
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#14

Viesti mronkain »

Heh, minulla on laivalta roudattuja kylmälaukkuja kaapissa melkoinen kokoelma, tulee aina ostettua joku sellainen kiva setti missä on sikspäkki tai mäyris valmiina kylmälaukussa (viimeksi 24 tölkkiä Tigeria). Vaimo ei ymmärrä kokoelman arvoa ja on aina hävittämässä laukkuja. Tölkit olen itse hävittänyt.

- Marko
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kallua

#15

Viesti Mika »

Kallupaketti kylmälaukun kera käytiin kanssa eilen hakemassa Ääs-marketista (ja tämän termin kuulin ekana Timolta ja Remolta :D). Huomiseen ollaan varauduttu! Ja JALLU on tietenkin hyllyssä ;)

Paitsi että Helsingin ja Turun pojat ja tytöt taitaa huomenna lähteä heti treenien jälkeen kotiin pelaamaan roolipelejä ja irkkaamaan. PELOTTAAKO TAMPERE? :badgrin:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 113 kurkkijaa