Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Rippileiri

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
taekwondoin
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 161
Lauteille: Maaliskuu 2006

#46

Viesti taekwondoin »

Surullista.
Omalta osaltani ripari oli kohtalaisen mukava. Virossa viikko vietettiin, mukavaa oli. Helvetti vieköön että tekopyhät tapakristityt ottivat päähän, siksi pääosin heiluinkin paikallisten kanssa siellä.
Kivaa oli.

[-X Tuo "nynnyyskin" on niin yksityiskohtaista.
Viimeksi muokannut taekwondoin, marras 1, 2007, 14.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Piriä tai ei, nämä koijarit vetäisivät kuuppansa sekaisin vaikka vanhoilla kävyillä, jos niikseen tulisi."
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#47

Viesti Eelo »

Huomatkaa. Kenelläkään ei ole vielä ollut pahaa sanomista prometheusleiristä. Sinne siis!
Eelis Mikkola
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#48

Viesti Mika »

taekwondoin kirjoitti: [-X Tuo "nynnyyskin" on niin yksityiskohtaista.
Yksityiskohtaista? :smt017

Jos tarkoitit "yksilökohtaista", tietenkin näin on, mutta nykynuoret eivät keskimäärin rellestä enää samalla tavalla kuin nuoret 20 vuotta sitten, näin kertovat tilastotkin. Tässä on pääasiassa paljon hyvää.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
ollih
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1278
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#49

Viesti ollih »

Myös meikäläinen joutuu yhtymään näihin suosittelijoihin. Mulla siis takana protu, elikkä prometheus-leiri. Siellä ei juurikaan loitsuja opeteltu tai jumalaa hehkutettu tms "turhaa". Keskusteltiin asioista sillai rakentavasti ja filosofisesti :)

Tuli munkin vähän kuumoteltua sitä leirille lähtöä. Mietin n. viikkoa ennen että mitä mä sinne meen tuntemattomien ihmisten kanssa hengailemaan viikoks. Ekana päivänä oli kuumotukset tiessään. Siellä tutustuu kuitenkin todella nopeasti ihmisiin ja hyvin. Niistä tulee siis hyviä ystäviä.

Ehdottomasti suosittelen :)
Sanshou, vapaaottelu, Sin Moo Hapkido ja Wushukin taas mukana kuvioissa.

"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
Kuvake
taekwondoin
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 161
Lauteille: Maaliskuu 2006

#50

Viesti taekwondoin »

Mika kirjoitti:
taekwondoin kirjoitti:
[-X Tuo "nynnyyskin" on niin yksityiskohtaista.
Yksityiskohtaista? :smt017

Jos tarkoitit "yksilökohtaista", tietenkin näin on, mutta nykynuoret eivät keskimäärin rellestä enää samalla tavalla kuin nuoret 20 vuotta sitten, näin kertovat tilastotkin. Tässä on pääasiassa paljon hyvää.
Yksityiskohtaista :D. Juuri yksilökohtaista tarkoitin. Mutta noh, on se niinsanottu nynnyily huonokin asia. Vähentää mukavia aktiviteetteja. Pääosin muutos varmaan parempaan päin.
"Piriä tai ei, nämä koijarit vetäisivät kuuppansa sekaisin vaikka vanhoilla kävyillä, jos niikseen tulisi."
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#51

Viesti Ralle Ryökäle »

" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Kerkko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1613
Lauteille: Helmikuu 2006

#52

Viesti Kerkko »

Aika yleistä tuntuu olevan, että kaikki suosittelevat kaikille näitä leirejä. Sanovat vielä että "kyllä siellä kivaa on" ja "kyllä siellä nopeesti tutustuu" jne. Hankala on minun uskoa, että nuo fraasit kaikkien kohdalla pitäisivät paikkansa. Ja mikäli esimerkiksi koulussa on kiusattu, ja leirille tulevat nuo samat kiusaajat, on melkoisen todennäköistä, että kiusausta tapahtuu leirilläkin. Ja vaikkei tapahtuisikaan, kaikki ihmiset vain eivät ole sellaisia, jotka nauttisivat tuon kaltaisista tapahtumista.

Minä en käynyt rippileiriä/-koulua. Ei vain tullut mentyä. Uskon, että päätökseni oli ihan hyvä kohdallani. Ei minulla siellä olisi kavereita ollut, enkä minä pidä tuollaisista tilaisuuksista. Tuolloin 10 vuotta sitten pidin vielä vähemmän kuin nykyään. Minulle tuo päätös tuli aika itsestään. Ei minun tarvinnut toimia mitenkään erityisellä tavalla, minä vain jätin toimimatta. Enemmän ponnistelua olisi vaatinut leirille meno.

Voihan sitä tietenkin sanoa, että sellaisillekin, jotka eivät leireistä sun muista nauti, tekisi hyvää hakeutua sosiaalisiin tilaisuuksiin. Tämä voi hyvinkin olla totta, mutta onko hyöty sitten aina suurempi kuin mahdollisesti koettu haitta? Varmasti on jokaiselle parempi joskus olla sosiaalisissa tilanteissa, mutta en usko, että tällaiset leirit ovat välttämättömiä sosiaalisen elämän kannaltakaan.
Kuvake
SJR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 941
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#53

Viesti SJR »

Mika kirjoitti: Harvojen kohdalla ehkä, mutta muuten nykynuoriso on nynnyyntynyt. Tilastotkin todistavat tätä.

Oon jo vähän aikaa miettinyt aiheen aloittamista tästä...
:shock: Vaadin perusteluja! Mitkä tilastot? En nimittäin suostu uskomaan. [-(
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1333
Lauteille: Lokakuu 2007

#54

Viesti Fubarbarian »

Täysin turha keikka ripari ainakin omalta kohdaltani oli, ei voi suositella. Ehkä joku hyvin sosiaalinen tai uskovainen voi saada siitä jotain irti, itseäni lähinnä vitutti porukka ja aivopesu.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#55

Viesti Eelo »

SJR kirjoitti:
Mika kirjoitti: Harvojen kohdalla ehkä, mutta muuten nykynuoriso on nynnyyntynyt. Tilastotkin todistavat tätä.

Oon jo vähän aikaa miettinyt aiheen aloittamista tästä...
:shock: Vaadin perusteluja! Mitkä tilastot? En nimittäin suostu uskomaan. [-(
Tai sitte äiti huijas mua sen siveellisesta nuoruudesta :oops:
Eelis Mikkola
Kuvake
ollih
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1278
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#56

Viesti ollih »

Fubarbarian kirjoitti: Täysin turha keikka ripari ainakin omalta kohdaltani oli, ei voi suositella. Ehkä joku hyvin sosiaalinen tai uskovainen voi saada siitä jotain irti, itseäni lähinnä vitutti porukka ja aivopesu.
Protullahan tätä aivopesua ei tapahdu. Ateistit kunniaan :D
Sanshou, vapaaottelu, Sin Moo Hapkido ja Wushukin taas mukana kuvioissa.

"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

#57

Viesti Ralle Ryökäle »

No esim varusmiesten keskipaino on noussut kymmenessä vuodessa kuutisen kiloa ja kunto on totaalisen ravalla. Siinä nyt alkuun mietittävää.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#58

Viesti Kalle Koskinen »

Ralle Ryökäle kirjoitti: " onclick="window.open(this.href);return false;
Ja sitten myös Aki ja Turo!

"Onko nännit emättimessä?
Nimimerkki Makkaranpaistaja."
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#59

Viesti Mika »

SJR kirjoitti:
Mika kirjoitti: Harvojen kohdalla ehkä, mutta muuten nykynuoriso on nynnyyntynyt. Tilastotkin todistavat tätä.

Oon jo vähän aikaa miettinyt aiheen aloittamista tästä...
:shock: Vaadin perusteluja! Mitkä tilastot? En nimittäin suostu uskomaan. [-(
Johonkin ketjuun joskus liimasin jonkin tutkimuksen, taisipa olla Hesarin artikkelissa.

Eli nuorisoväkivalta on vähentynyt. Toki se on myös raaistunut, mutta nyrkkitappelun todennäköisyys nykynuorella on pienempi kuin se oli 20 vuotta sitten nuoruuttaan eläneille.

Joo, täähän se ketju taisi olla.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

#60

Viesti Poika »

Eelo kirjoitti: Huomatkaa. Kenelläkään ei ole vielä ollut pahaa sanomista prometheusleiristä. Sinne siis!
Jaa, mikäs tää prometheus juttu oikeen on? Olen tietenkin jäänyt junasta, mutta... :oops: :D
Nice asses - make the world a better place.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: MikkeM, rasvavalas ja 134 kurkkijaa