Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parhaat annukat

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 148
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#16

Viesti L.K. »

Olihan sen videon tytsy muuten turhan laiha,se on totta.Mutta oikeaan paikkaan oli ainoat lihat kertyneet. :D

Mikan postaamassa kuvassa tytöllä ihan hyvä tarakka,mutta jotenkin liian J-Lo tyylinen,hyppää silmille jo vähän liikaakin.Vaikea tietysti sanoa,livenä varmaan kelpais kyllä...

Ainakin siinä Mikan postaamassa dance-videossa,en muista biisin nimeä,mutta siinä se hoitajan takkiin puettu nainen vetää robottiatanssia ja äijä istuu tuolissa tjsp.
Siinä on runko ja tarakka balanssissa.
Samaten toki esim. Eric Prydzin "Call on me" videossa on aika kivoja kokonaisuuksia. :D
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 68
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#17

Viesti Mjölnir »

Mä olen hiukan sellaisen J-Lo ja Beyoncé tyyppisten voimakkaiden takapuolten perään...
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#18

Viesti JanneM »

Hirveetä rutinaa.
Totuushan on, että tällä palstalla ei ole yhtään miestä joka ei olis kävässyt keta vaan noista jos mahdollisuus olisi... ;)
Tarkoittaen, että olisi vapaa kuin taivaan lintu ja sais keneltäkään noista...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 148
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#19

Viesti L.K. »

JanneM kirjoitti: Hirveetä rutinaa.
Totuushan on, että tällä palstalla ei ole yhtään miestä joka ei olis kävässyt keta vaan noista jos mahdollisuus olisi... ;)
Tarkoittaen, että olisi vapaa kuin taivaan lintu ja sais keneltäkään noista...
Niinpä.Mut ainahan on se on helppo täällä huudella.

Jos in real life mikä vaan noista neitosista parkkeerais pöytään ja kysyis:"meille vai teille" niin kukaan meistä ei vastais "no anna olla kun on noin vaikeeta päättää". :D
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

#20

Viesti Minazki »

K.Maga kirjoitti: Ainakin siinä Mikan postaamassa dance-videossa,en muista biisin nimeä,mutta siinä se hoitajan takkiin puettu nainen vetää robottiatanssia ja äijä istuu tuolissa tjsp.
Siinä on runko ja tarakka balanssissa.
Samaten toki esim. Eric Prydzin "Call on me" videossa on aika kivoja kokonaisuuksia. :D
Se Mikan pistämä oli joku "Put Your Hands Up for Detroit"

http://youtube.com/watch?v=h_opSztg2B0
Tuossa on kuitenkin todella nami video kuitenkin ja musiikkikin on hyvää =P~
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 130
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#21

Viesti Mika »

Ja linkitin tuonkin viime viikolla. Meillä on siis sama maku. :p
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

#22

Viesti Minazki »

Mika kirjoitti: Ja linkitin tuonkin viime viikolla. Meillä on siis sama maku. :p
Riippuu puhutko naisista vai musiikista :) Musiikkina enemmän maistuu örinä murina metalli, mutta myös tämä kyseinen mikä tyyli ikinä (techno ? ) onkaan tulee hienosti perässä toisena.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#23

Viesti Paappa »

Mjölnir kirjoitti: Mä olen hiukan sellaisen J-Lo ja Beyoncé tyyppisten voimakkaiden takapuolten perään...
Samaa mieltä. Haluaisin kiinnittää erityisesti huomionne tällä videolla suunnilleen 0:38 alkaen tapahtuvaan liikesarjaan ja siitä eteenpäin. Musiikistaan en niin välitä :D joten äänen voi jättää pois. " onclick="window.open(this.href);return false;
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 135
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#24

Viesti bodyguard »

Mjölnir kirjoitti: Mä olen hiukan sellaisen J-Lo ja Beyoncé tyyppisten voimakkaiden takapuolten perään...
+1

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#25

Viesti johannes »

bodyguard kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:Mä olen hiukan sellaisen J-Lo ja Beyoncé tyyppisten voimakkaiden takapuolten perään...
+1
Mä taas tykkään semmosista pyllyistä, joista tulee kakkaa 8)
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 135
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#26

Viesti bodyguard »

Scat-Johannes

Ei se Johannes mitään, me ollaan täällä aika suvaitsevaisia :badgrin:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
ollih
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 1278
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#27

Viesti ollih »

Elina kirjoitti: Minusta turhan laihaa koko kisaporukka. Vaikutti vähän siltä, että kyse oli pelkästään mallikisasta (luisevin voittaa :D ). Eipä siinä nimittäin voittajilla (kummallakaan) pehvaa ollut lainkaan, rasvaprossa sitä vastoin taisi olla naisellakin jossain kympin paikkeilla.
Kyseessä olikin peppukisa, ei kroppakisa :) Ja voittajanaisen perä ei ollut luisevin, vaan loistava. Aah :D

Johannes kirjoitti: Mä taas tykkään semmosista pyllyistä, joista tulee kakkaa
Repesin :lol:
Sanshou, vapaaottelu, Sin Moo Hapkido ja Wushukin taas mukana kuvioissa.

"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#28

Viesti porky »

ollih kirjoitti:
Elina kirjoitti:Minusta turhan laihaa koko kisaporukka. Vaikutti vähän siltä, että kyse oli pelkästään mallikisasta (luisevin voittaa :D ). Eipä siinä nimittäin voittajilla (kummallakaan) pehvaa ollut lainkaan, rasvaprossa sitä vastoin taisi olla naisellakin jossain kympin paikkeilla.
Kyseessä olikin peppukisa, ei kroppakisa :) Ja voittajanaisen perä ei ollut luisevin, vaan loistava. Aah :D
Mitkä peput :shock: ? Minä näin vain jalkojen ja selän liitoskohtia...
Saija Tarvainen
Maul
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 886
Lauteille: Helmikuu 2007

#29

Viesti Maul »

porky kirjoitti:
ollih kirjoitti:
Elina kirjoitti:Minusta turhan laihaa koko kisaporukka. Vaikutti vähän siltä, että kyse oli pelkästään mallikisasta (luisevin voittaa :D ). Eipä siinä nimittäin voittajilla (kummallakaan) pehvaa ollut lainkaan, rasvaprossa sitä vastoin taisi olla naisellakin jossain kympin paikkeilla.
Kyseessä olikin peppukisa, ei kroppakisa :) Ja voittajanaisen perä ei ollut luisevin, vaan loistava. Aah :D
Mitkä peput :shock: ? Minä näin vain jalkojen ja selän liitoskohtia...

no mitäs katsoit poispäin.. :p
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

#30

Viesti Minazki »

porky kirjoitti:
ollih kirjoitti:
Elina kirjoitti:Minusta turhan laihaa koko kisaporukka. Vaikutti vähän siltä, että kyse oli pelkästään mallikisasta (luisevin voittaa :D ). Eipä siinä nimittäin voittajilla (kummallakaan) pehvaa ollut lainkaan, rasvaprossa sitä vastoin taisi olla naisellakin jossain kympin paikkeilla.
Kyseessä olikin peppukisa, ei kroppakisa :) Ja voittajanaisen perä ei ollut luisevin, vaan loistava. Aah :D
Mitkä peput :shock: ? Minä näin vain jalkojen ja selän liitoskohtia...
Minä taas en huomioitani liittänyt mihinkään muihin kuin niihin mahtaviin takalistoihin =P~ Paitsi tietysti miesten kohdalla katse kääntyi muualle :x
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 35 kurkkijaa