Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kauneimmat/komeimmat urheilijat

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

Kauneimmat/komeimmat urheilijat

#1

Viesti Vili Tarkiainen »

Niin, aihekin kertonee kysymyksen? Kuka on mielestäsi kaunein/komein urheilija, niitä voi toki olla monia. Kuvat ovat erittäin tervetulleita, ja ne voivat olla vaikkapa vahingossa löydettyjä nettiä selatessa joten pakollista tarvetta ei ole kaivaa väkisin niitä kuvia.

Minäpä ''korkkaan'' tämän threadin, kun sen kerta aloitinkin. :outo:

BJJ:n mustan vyön haltijatar(?) Kyra Gracie... :tonqe: :heart:


Kuva

Kuva

Seiväshyppääjä, Allison Stokke :smt060

Kuva

Kuva

Taitoluistelija, Sasha Cohen :smt118

Kuva

Kuva
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

#2

Viesti Tyttö »

Naisia:

Eva Wahlström
Jelena Isinbajeva
Tatjana Lebedeva
Johanna Halkoaho

Miehiä:

Koji Murofushi
Roman Seberle
Kimmo Timonen
Teppo Numminen

Noi nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Onhan noita hyvännäköisiä ja hyväkroppaisia...sekä miehiä että naisia...8)
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#3

Viesti Vili Tarkiainen »

Eva on myös kaunis.. :smt049

Totta, molemmin puolin löytyy sekä hyväkroppaisia että älyllisiäkin ihmisiä...kai? En kyllä yhtään ukkoa tiedä, enkä välitä tietää. :D
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

#4

Viesti Abe Simpson »

Renne Toney on aika söpö?
"Pallomerimies on erimies"
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#5

Viesti Vili Tarkiainen »

:ot:

Aika maskuliininen ja miehinen..naiseksi. Wikipediassa luki notta olisi muailman lihaksikkain nainen. En kyllä epäile yhtään.
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

#6

Viesti Tyttö »

Hunter kirjoitti: Eva on myös kaunis.. :smt049

Totta, molemmin puolin löytyy sekä hyväkroppaisia että älyllisiäkin ihmisiä...kai? En kyllä yhtään ukkoa tiedä, enkä välitä tietää. :D
Mun mielestä on kivaa "arvostella" sekä miehiä että naisia. Naisvartaloista voi katsoa, että mihin olisi kiva pyrkiä (omalle naamataululle ei oikein voi mitään :lol:) ja miehiä tietty katselee ihan ilokseen.

Ja kai se naisena on luontevampaa arvostella sekä että...
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#7

Viesti Vlad Tepes »

Tuo Allison Stokke on kyllä melko HOT!

Mutta seksi ei kuulu urheiluun ja kolmasti kirottuja olkoot he, jotka nämä alueet sekoittavat.
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#8

Viesti Vili Tarkiainen »

Tyttö kirjoitti: Mun mielestä on kivaa "arvostella" sekä miehiä että naisia. Naisvartaloista voi katsoa, että mihin olisi kiva pyrkiä (omalle naamataululle ei oikein voi mitään :lol:) ja miehiä tietty katselee ihan ilokseen.

Ja kai se naisena on luontevampaa arvostella sekä että...
Niin..noh, minä en viitsi omaa kehoani alkaa arvostelemaan muiden jätkien roppaan, koska en ole vertailtavassa kunnossa. Tuskin rantakuosissa koskaan.. Ennemminkin vertailen salituloksia ja niin edespäin. Ajattelen itseni möhömahaiseksi voimanostajaksi. :roll: :D

Mikäs siinä omassa naamassa mättää? Minun pärstä on oikeinoikein komea :roll: mutta kroppa on eri asia. :lol:

Vlad: :smt045 Mutta minkäs mahdat? :roll:
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

#9

Viesti Abe Simpson »

Vlad Tepes kirjoitti: Mutta seksi ei kuulu urheiluun ja kolmasti kirottuja olkoot he, jotka nämä alueet sekoittavat.
Älähän nyt, suunnittelin joskus sellaisen tyttöpareilla ja tupladildoilla toteutettavan tractor pulling-tyyppisen urheilulajin. Olympiakomitea ei ole vielä vastannut yhteydenottooni, eli Pekingin kesäkisoissa lajia ei ilmeisesti tulla vielä näkemään. Postikortinlaitaan piirtämäni selventävät kuvat olivat eittämättä melko rohkeita.
"Pallomerimies on erimies"
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

#10

Viesti Tyttö »

Hunter kirjoitti:
Tyttö kirjoitti:
Mun mielestä on kivaa "arvostella" sekä miehiä että naisia. Naisvartaloista voi katsoa, että mihin olisi kiva pyrkiä (omalle naamataululle ei oikein voi mitään :lol:) ja miehiä tietty katselee ihan ilokseen.

Ja kai se naisena on luontevampaa arvostella sekä että...
Niin..noh, minä en viitsi omaa kehoani alkaa arvostelemaan muiden jätkien roppaan, koska en ole vertailtavassa kunnossa. Tuskin rantakuosissa koskaan.. Ennemminkin vertailen salituloksia ja niin edespäin. Ajattelen itseni möhömahaiseksi voimanostajaksi. :roll: :D

Mikäs siinä omassa naamassa mättää? Minun pärstä on oikeinoikein komea :roll: mutta kroppa on eri asia. :lol:
Eipä siinä omassa naamassa mikään kauhiasti "mätä", kaipa siihen on jo vuosien aikana tottunut. Lähinnä ajattelin sitä, että kropalle kuitenkin voi tehdä itse jotain (ilman kirurgin veistäkin), mutta naama on se mikä on...:lol:

Möhömahainen voimannostaja... :lol:
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#11

Viesti Vili Tarkiainen »

:lol: Jahas...toki sille bodille voi tehdä vaikka mitä, mielellään ilman teräaseita.. ;)


No mitä? :D Kun minulla tuollainen MAHA tuossa möllöttää, kuten myös tissit.. niin se ei häiritse minua jos ajattelen olevani möhömahainen voimanostaja. Kun ei heillä useimmiten bodibilderin kroppaa ole.. :lol:
Viimeksi muokannut Vili Tarkiainen, marras 4, 2007, 00.30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

#12

Viesti Poika »

Abe Simpson kirjoitti:
Vlad Tepes kirjoitti:Mutta seksi ei kuulu urheiluun ja kolmasti kirottuja olkoot he, jotka nämä alueet sekoittavat.
Älähän nyt, suunnittelin joskus sellaisen tyttöpareilla ja tupladildoilla toteutettavan tractor pulling-tyyppisen urheilulajin. Olympiakomitea ei ole vielä vastannut yhteydenottooni, eli Pekingin kesäkisoissa lajia ei ilmeisesti tulla vielä näkemään. Postikortinlaitaan piirtämäni selventävät kuvat olivat eittämättä melko rohkeita.
Olisin kyllä kiinnostunut näkemään. :lol: Yllätys? :roll:
Nice asses - make the world a better place.
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

#13

Viesti Vili Tarkiainen »

Hyvä Abe, hyvä. :smt044
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#14

Viesti Alioppilas »

Kyrasta ei vähään aikaan ole puhuttukaan, ja nuo kuvat eittämättä ansaitsevat uusintakierroksen.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#15

Viesti Vlad Tepes »

Alioppilas kirjoitti: Kyrasta ei vähään aikaan ole puhuttukaan, ja nuo kuvat eittämättä ansaitsevat uusintakierroksen.
Kyraa vastaan minulla ei ole mitään, mutta ei hän minusta niin ihmeellinen otus ole. Verratkaa vaikka tuohon seiväshyppääjään. :smt049
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 38 kurkkijaa