Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nyt pelaan

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Yodhi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 995
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Etelä-Suomi

#16

Viesti Yodhi »

PC: Age of Empires I ja II. Löysin nämä pelit aika myöhässä ja niitä on tullut nyt joululomalla tahkottua. Kaikesta päätellen olen pirun huono taktikko. :lol:

PS2: Ôkami. Ihastuttava tuttavuus ja idealtaan originelli. Peliä tuntemattomille kerrottakoon, että tarinaa kuljetetaan eteenpäin "piirtämällä" kuvioita ruudulle. Olen tykännyt kovasti askarrella tämän parissa, vaikka nyt loppua kohden se alkaa osoittaa merkkejä itsensä toistamisesta. Pidän myös pelin visuaalisesta ilmeestä ja äänimaailmasta.

PS: Silent Hill. Tämänkin olen löytänyt vähän myöhässä. Piru, kun se on niin jännä, etten oikein uskalla pelata... :oops:
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#17

Viesti kaik »

Alioppilas kirjoitti: Pelaan Travianin PC-versiota.
Sama. Yllättyikö edes kukaan...
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#18

Viesti DeusVult »

Yodhi kirjoitti: PC: Age of Empires I ja II. Löysin nämä pelit aika myöhässä ja niitä on tullut nyt joululomalla tahkottua. Kaikesta päätellen olen pirun huono taktikko. :lol:
Voi kumpa joku keksisi tuollaisen RTS-pelin jossa ihan oikeasti tarvittaisiin taktiikkaa... :unelmoi:
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Yodhi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 995
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Etelä-Suomi

#19

Viesti Yodhi »

DeusVult kirjoitti:
Yodhi kirjoitti:PC: Age of Empires I ja II. Löysin nämä pelit aika myöhässä ja niitä on tullut nyt joululomalla tahkottua. Kaikesta päätellen olen pirun huono taktikko. :lol:
Voi kumpa joku keksisi tuollaisen RTS-pelin jossa ihan oikeasti tarvittaisiin taktiikkaa... :unelmoi:
Mitä tuossa tarvitaankaan, minulla ei sitä selvästikään ole. :lol: Aina saa olla tahkomassa samoja tehtäviä muutamaan otteeseen ennen kuin ne pääsee läpi.
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#20

Viesti kaik »

DeusVult kirjoitti:
Yodhi kirjoitti:PC: Age of Empires I ja II. Löysin nämä pelit aika myöhässä ja niitä on tullut nyt joululomalla tahkottua. Kaikesta päätellen olen pirun huono taktikko. :lol:
Voi kumpa joku keksisi tuollaisen RTS-pelin jossa ihan oikeasti tarvittaisiin taktiikkaa... :unelmoi:
*köh* travian *köh* mikäli paino sanoilla real time. :lol:
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Antsa
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 26
Lauteille: Joulukuu 2007

#21

Viesti Antsa »

Hitman Contracts nyt viimeisimpänä. Pirun hauskaa on ollut.
Kuvake
SJR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 941
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#22

Viesti SJR »

Yodhi kirjoitti: PC: Age of Empires I ja II. Löysin nämä pelit aika myöhässä ja niitä on tullut nyt joululomalla tahkottua. Kaikesta päätellen olen pirun huono taktikko. :lol:
Klassikoita! Pelasin noita joskus varmaan 4h/päivä ala-asteella. :D (paina enter ja kirjota how do you turn this on ni saat semmosen über auton jolla tapat kaikki!)


Nyt en pelaa mitään, mutta säästän rahaa jos saisi CIV 4:n ja lisärit ostettua.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#23

Viesti Eelo »

Ahh, sydäntä lämmittävä ketju tullu tänne.

PC: Fallout 2 (uudet modaajapäivitykset rulez!)
N64: Zelda: Ocarina of time ( en oo vieläkään saanu kaikkia hämähäkkejä)

Pitäis saada toinen toimiva ohjain toho n64seen ja perfect darkki ku sitte se ois aivan täydellinen pelipaketti.

Ei oo mua oikeen vähään aikaan uudet pelit iskeny paitsi tietysti Hearts of iron 2: Doomsday (armageddon lisäri vielä päälle). Se on kyllä loistava.
Eelis Mikkola
CrazyCatt
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 301
Lauteille: Maaliskuu 2007

#24

Viesti CrazyCatt »

Eelo kirjoitti: PC: Fallout 2 (uudet modaajapäivitykset rulez!)
Notta mitkä? Kerro toki lisää, jos niillä saa vielä lisäpuhtia klassikoiden klassikkoon.
(Vaikka vielähän tuossa olisi tehtäviä suorittamatta ihan normaalinakin...)
Kuvake
rvaananen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 159
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tornio

#25

Viesti rvaananen »

Eipä nyt kovin aktiivisesti enää nykyään tule pelattua, mutta tällä hetkellä kaverin luona yhdessä jauhettu PC:llä tuota
Condemned: Criminal Origins

Sopii meikälle loistavasti tuollainen, in the veins of uhrilampaat ja se7en.

Myös ajankuluksi silloin tällöin Warcraft 3: frozen throne ja Battlefield 2142.

Noin puolen vuoden välein on tullut aina jauhettua jotain Silent Hilliä, tässä juuri odottelenkin kun taas innostus alkaa. Favourite!
R.Väänänen - Vapaaottelu - Muay Thai / Submission Wrestling
Ota enemmän irti, liity Etupotkijaksi[/linkki]

Μολὼν λαβέ !
Kuvake
ollih
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1278
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#26

Viesti ollih »

caje kirjoitti: WoW
Sama.

Muita pelejä ei sitten juuri ehdikkään pelaamaan :D
Sanshou, vapaaottelu, Sin Moo Hapkido ja Wushukin taas mukana kuvioissa.

"Sanda is the ultimate evolution of kung fu."
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 106
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#27

Viesti Kalle Koskinen »

Polvi kirjoitti: PS3: Fight night round 3 (lähes päivittäin)
Tämä oli varsin hauska peli ja sitä tuli 360:llä pelattua. Olihan se mukavaa kun oli kaiken lisäksi vielä videotykki käytössä. Mitään ohjeita ei ollut ja hyppäsimme kaverin kanssa suoraan kaksinpeliin, niin oli kiva huomata että kuinka loogisesti ne iskut lähtivät. Sitä en enää muista, että oliko minulla vaikeuksia saada aikaiseksi vasen jabi vai vasen koukku. Plussaa oli kaiken lisäksi se, että mitään energiamittareita ei ollut, vaan välillä tuli se toisen pelaajan sekavuustila.

Jos ei ole mitään mahtipeliä (esim. viimeisimpänä Metroid Prime 3) läpi pelattavana, niin minulla meinaa pelaaminen jäädä pariin kertaan viikossa. Pentuna sitä pyrki tietysti joka päivä pelaamaan. Suosikkilaitteeni on nykyisin Nintendo DS, kun sen voi töihinkin ottaa varsin kätevästi mukaan. Tässä odotellaankin uutta Advence Warsia ja Contra 4:sta.
Kuvake
Naked
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2185
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Yhteystiedot:

#28

Viesti Naked »

keskilinja kirjoitti: Supreme Commander Forged Alliance
Ootkos kova? Tässä parin kuukauden parin päästä voisi itsellänikin olla aikaa taas vähän vääntää SupComia - Forged Alliancea en ole vielä edes ehtinyt kokeilemaan.
Nuutti Kotivuori

"Karvainen ja helppo"
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 4953
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#29

Viesti Mänzy »

Pirates of the Burning Seas MMORPG, silloin kun ehtii muilta aktiviteeteilta.



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Risto R
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3062
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Joensuu

#30

Viesti Risto R »

No, jos jotain joskus erehdyn pelailemaan, niin se on tietysti

Mount & Blade

Kuinkas muutenkaan? :D
Joensuun historiallisen miekkailun seura
"I [sword] am Royal, enforce justice, propagate goodness and destroy evil." -Fiore dei Liberi, 1409

Liity etupotkijaksi!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 118 kurkkijaa