Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Internet ja seuranhaku

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#46

Viesti Puni »

No nyt on taikuri itsekin ihmeissään.

(mulla on heikkotasoisten läppien päivä tänään)
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Internet ja seuranhaku

#47

Viesti sivarinlötkö »

Kaksi naisimmeistä tuli loppujenlopuksi treffattua suomi24:n kautta, toisen kanssa kuuma lyhyt romanssi ja olin niin palavasti rakastunut että ei paremmasta väliä. Vähän ikävästi loppui juttu, mutta sanoipa kuitenkin että aina hymyilee kun minut näkee.

Toisen kanssa seurusteltiin muutama kuukausi, mutta se sitten vähän kuivui kasaan. Ollaan kyllä hyviä kavereita edelleen.

Ei mitään pahaa sanottavaa.

Molemmat vanhemmatkin löytäneet mukavaa seuraa linjoilta. Eipä niistä sen enempää.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#48

Viesti Mika »

Joku on keksinyt hyvän liiketoiminnan.
Ökyrikkaiden on yllättävän vaikeaa löytää seurustelukumppania, kertoo Berkeley Internationalin johtaja Mairead Molloy Business Insiderille. Molloy itse on tarttunut ongelmaan perustamalla deittipalvelun, joka laskuttaa asiakkailtaan yli 73 000 euroa. Hinta riippuu palvelun kattavuudesta ja jäsenyys maksaa minimissään noin 12 000 euroa vuodessa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Internet ja seuranhaku

#49

Viesti Totte »

Tuohan toimii varmaan hyvin, jos hyvän seurustelukumppanin määritelmä on että hän on valmis laittamaan kymmeniä tuhansia euroja hyvän seurustelukumppanin löytämiseen...
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#50

Viesti Mika »

Kalevan toimittaja kokeili Tinderiä.
Viikon käytön saldo on yli 40 kontaktia, lukuisia keskusteluita, kaksi tapaamista ja kolme sellaista ihmistä, joihin yhteydenpito hoituu nyt muita kanavia pitkin. Käyttäjät pohjoisessa ovat kuitenkin vähemmän aktiivisia kuin esimerkiksi Helsingissä, missä on käynyt niinkin, että Tinderistä on löytynyt seksiseuraa vartti liittymisen jälkeen.

Uusien tuttavuuksien löytäminen siis onnistuu, mutta kontaktien kerääminen Tinderissä kelpaa myös oman markkina-arvon kartoittamiseen ja itsetunnon kohottamiseen. Äärimmäisen koukuttavaa se ainakin on, sillä sovellukseen tulee nyt vilkaistua tunnin-parin välein.


Tinder[/linkki]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Vanish
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 76
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Vantaa

Internet ja seuranhaku

#51

Viesti Vanish »

Tulipas tuo Tinder nyt sitten ladattua toissapäivänä. Alkuun ainakin ollut varsin koukuttavaa puuhaa, ensimmäinen sessio kesti useamman tunnin. Sovelluksen tervehenkisyydestä voi tosin olla myös montaa mieltä. :D Kymmenisen matchia tässä parin päivän aikana tullut ja jokunen sana jo vaihdettukin parin ihmisen kanssa. Itse olen lähtenyt avaamaan peliä lähinnä elämänfilosofiaan ja arvomaailmaan liittyvillä kysymyksillä, sillä tarkoituksena on lähinnä etsiä samanhenkistä treffi- ja piknik-seuraa kesäksi.

Mitkäs on muiden Tinderiä kokeilleiden potkulaisten fiilikset sovelluksesta?
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Internet ja seuranhaku

#52

Viesti DeusVult »

Vanish kirjoitti: Mitkäs on muiden Tinderiä kokeilleiden potkulaisten fiilikset sovelluksesta?
Sinänsä idea on hyvä. Periaatteessa kukaan ei saa yhtään viestiä ei-toivotuilta naamoilta, kun viestittely edellyttää molemminpuolista tykkäämistä. Huono puoli asiassa on se, että jos olet ruma, niin et tule kovin paljoa matcheja saamaan. Tosin sama on totta "perinteisemmässä" nettideittailussa, ja tietysti vähemmän korostuneesti myös oikeassa elämässä.

Tinderia tuntuvat hallitsevan omat elämänsä supermallit, jotka instagrammista napattujen kuviensa perusteella niin kuumia, aktiivisia ja menestyneitä, että ei luulisi seuran löytyminen ainakaan siitä jäävän kiinni. Vakiokäytäntö tuntuu olevan ladata palveluun yksi kuva jossa ollaan skimbaamassa tai kiipeilemässä Himalajalla, yksi sukelluskuva, yksi missä ollaan viidakossa ja yksi aavikolla, ja sitten mahdollisesti yksi urbaani reppureissukuva jostain etelä-amerikasta. Sitten tietysti se pakollinen peilin kautta napattu peppuposeeraus-selfie salitrikoissa.

Itse latasin Tinderin noin puolitoista viikkoa sitten, koska halusin nähdä mistä siinä on kysymys. Olen nyt käynyt läpi kaikki alueen yli 25v. vastakkaisen sukupuolen edustajat, joista kaksi olen tavannut livenä. Näistä toinen ei ollut ihan minun tyyppiäni, ja toisen tyyppiä kaikesta päätellen en ollut itse. Onneksi lisää naamoja tuntuu löytyvän joka päivä noin tusinan verran ainakin, joten (turhaa) toivoa jonkun kiinnostavan löytämisestä voi pitää yllä jatkossakin. Sanoisin että ihan hauska sovellus, mutta käytännössä lopputulos ei ole yhtään sen kummempaa kamaa kuin perus-nettideittailu: Arvioidaan tuntemattomia ihmisiä naaman perusteella, viestitellään niitä näitä, tavataan vaivautuneesti hieman molemminpuolista työhaastattelua vastaavassa hengessä ja lopuksi jompaakumpaa tai kumpaakaan ei kiinnosta enää nähdä.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Internet ja seuranhaku

#53

Viesti bodyguard »

Tinderissä on se huono puoli että jonku pitäisi klikata takasinkinpäin jotta siitä ois jotain hyötyä. Tylsäksi käy se yksipuolinen klikkailu pidemmän päälle. Alkuun jostain syystä tuli niitä matcheja (niistä ei kyllä juuri kukaan tietysti vastannu viesteihin) mutta nyt oon viimesen kolme viikkoa klikkaillu menemään ja yks match tullu ja sekään ei vastannu viestiin. Tietysti noi pitkälti ulkonäköön perustuvat jutut on vähä huonoja jos naama näyttää siltä että se on sytytetty palamaan ja sammutettu ruuvimeisselillä.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#54

Viesti Mjölnir »

Paras tietämäni internetsivusto, josta useimmat tuttuni ovat saaneet seuraa tositarkoituksella, on potku.net -keskustelufoorumi :)

Pitäisiköhän tänne avata sitä varten keskustelu, jossa kaikki halukkaat voisivat ilmoittautua vapaille markkinoille :?:
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#55

Viesti Mjölnir »

Mjölnir kirjoitti: Paras tietämäni internetsivusto, josta useimmat tuttuni ovat saaneet seuraa tositarkoituksella, on potku.net -keskustelufoorumi :)

Pitäisiköhän tänne avata sitä varten keskustelu, jossa kaikki halukkaat voisivat ilmoittautua vapaille markkinoille :?:
Tämä deitti-sivusto järjestää myös tapaamisia, joissa sikut tai sen mieliset voivat hakeutua kaltaistensa seuraan. Potkutapaamiset ovat johtaneet mm. avioliittoihin ja suunniteltuihin jälkeläisten hankkimisiin, tiedä vaikka sitoutumatonta yhdessäoloakin olisi harjoitettu :smt003
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Vanish
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 76
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Vantaa

Internet ja seuranhaku

#56

Viesti Vanish »

DeusVult kirjoitti:
Vanish kirjoitti: Mitkäs on muiden Tinderiä kokeilleiden potkulaisten fiilikset sovelluksesta?
Tinderia tuntuvat hallitsevan omat elämänsä supermallit, jotka instagrammista napattujen kuviensa perusteella niin kuumia, aktiivisia ja menestyneitä, että ei luulisi seuran löytyminen ainakaan siitä jäävän kiinni. Vakiokäytäntö tuntuu olevan ladata palveluun yksi kuva jossa ollaan skimbaamassa tai kiipeilemässä Himalajalla, yksi sukelluskuva, yksi missä ollaan viidakossa ja yksi aavikolla, ja sitten mahdollisesti yksi urbaani reppureissukuva jostain etelä-amerikasta. Sitten tietysti se pakollinen peilin kautta napattu peppuposeeraus-selfie salitrikoissa.
Olen pistänyt merkille saman asian. Monissa profiileissa toistuu niin samat kaavat, että ei niitä edes erota toisistaan. Tankotanssia harrastavat tykkäävät myöskin näköjään tehdä asian selväksi kuvien muodossa. :D Toistaiseksi en ole oikein onnistunut saamaan mitään järkevää keskustelua kenenkään kanssa aikaiseksi, liekö sitten huono sovellus omiin tarkoitusperiini.
Mjölnir kirjoitti: Paras tietämäni internetsivusto, josta useimmat tuttuni ovat saaneet seuraa tositarkoituksella, on potku.net -keskustelufoorumi :)

Pitäisiköhän tänne avata sitä varten keskustelu, jossa kaikki halukkaat voisivat ilmoittautua vapaille markkinoille :?:
Eikös täällä ollut joskus joku deittitopic? En onnistunut haulla löytämään kylläkään.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Internet ja seuranhaku

#57

Viesti Lasse Candé »

Kun joskus suunniteltiin parranajolle ja sikareille omaa aluetta, niin kyllähän deittailullekin pitäisi samantien tehdä kokonainen alue. Minkäköhän nimisiä ketjuja sinne tulisi?
Ei muuten välttämättä ihan surkea idea. :D
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#58

Viesti Point »

Lasse Candé kirjoitti: Kun joskus suunniteltiin parranajolle ja sikareille omaa aluetta, niin kyllähän deittailullekin pitäisi samantien tehdä kokonainen alue. Minkäköhän nimisiä ketjuja sinne tulisi?
Ei muuten välttämättä ihan surkea idea. :D

Aloitatko mielelläsi alta vai päältä?

Oletko passivinen vai aktiivinen?

Herkkien paikkojen stimulointi sormitekniikoilla
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Internet ja seuranhaku

#59

Viesti Jorge »

Joo, Potkuun voisi lisata seka metroseksuaalisuus- etta seksuaalisuusalueet
Kuvake
Vanish
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 76
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Vantaa

Internet ja seuranhaku

#60

Viesti Vanish »

Point kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: Kun joskus suunniteltiin parranajolle ja sikareille omaa aluetta, niin kyllähän deittailullekin pitäisi samantien tehdä kokonainen alue. Minkäköhän nimisiä ketjuja sinne tulisi?
Ei muuten välttämättä ihan surkea idea. :D

Aloitatko mielelläsi alta vai päältä?

Oletko passivinen vai aktiivinen?

Herkkien paikkojen stimulointi sormitekniikoilla
Tinder-strategiat

Kiusalliset ensitreffit

Hermopistetekniikat ja deittailu

Kukkakaalikorvat ja deittailu - mitä tehdä?

Mielen ohjailu treffeillä
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Kari Aittomäki ja 76 kurkkijaa