Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Internet ja seuranhaku

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#121

Viesti Point »

Kat kirjoitti:
Point kirjoitti: Mun mielestä Tinder tavallaan laskeutuu samaan luokkaan kuin menissä baarissa juttelemaan tuntemattomalle. Osa on siellä varattuja, vaan seksin perässä tai yksinkertaisesti vaan ääliöitä. Itse olen onnistunut saamaan siellä kyllä juttuseuraa, mutta sekin riippuu hieman ajoituksesta. Joskus se toisen moi jää vaan huomaamatta, kun ei ihan kokoajan jaksa puhelinta näpltä.
Mulle ei kyl sovi toi baareissa tutustuminenkaan. Varmaan osittain siitä syystä, kun työskentelen siinä ympäristössä, niin ei ihan hirveesti humalaiset miehet innosta. Olen nähnyt sitä meininkiä ihan riittävästi.

Voi olla, etten vaan itse osaa tuota Tinder-deittailun etikettiä, mutta en usko, että menetän mitään. Hauskalta ja jännittävältä ne kavereiden tarinat Tinder-deiteistä ja baarisäpinöistä kuulostaa, mutta ei kuitenkaan oo pakottavaa tarvetta kokea sitä itse.
Niin... Baarivertaus oli sinänsä huono, että Tinderissä ei välttämättä olla ainakaan koko aikaa humalassa :).. Ehkä se vertaantuu enemmän ylipäätänsä tuntemattomalle jutusteluun. Joidenkin kanssa keskustelu lähtee luontevasti käyntiin. Joidenkin kanssa taas ei.

Uskon kuitenkin, että jokaiselle meistä löytyy joku soveltuva kanava löytää seuraa. Oli se sitten joku internetin sovellus/palvelu, baarisäpinä, harrastus tai työpiirit.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#122

Viesti Point »

Bongasin tässä pari päivää sitten erään Potkulaisen Tinderistä. :) hetki meni ennenkuin tunnistin, mutta kuitenkin.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Internet ja seuranhaku

#123

Viesti Elina »

Kat kirjoitti: Kai toi sopii sellaisille, jotka tykkää pitää montaa rautaa tulessa samaan aikaan. Ite en viitsi hukata aikaani sellaiseen, enkä kyl rupee kilpailemaan jonkun huomiosta sadan muun kanssa. Tinder on muutenkin huono alusta sen tyyppiselle suhteelle, mitä mä haen.
Tämä on kyllä itelläkin sellainen asia, joka häiritsee. Eniten ehkä siksi, että huomaa itsessä samoja piirteitä. Vaikea kunnolla kiinnostua kenestäkään, jos juttelee useiden ihmisten kanssa yhtäaikaa. Mutta oppimistahan tämäkin on - itselläkin sinkkuilut on olleet niin vähissä, että kaipa tässä on jotain uutuudenviehätystäkin vielä, niin jaksaa. Ja aina kun ärsyttää, niin sovelluksen voi poistaa ja ladata halutessaan myöhemmin uudestaan. Kovin montaa ihmistä en ole kuitenkaan loppujen lopuksi edes tavannut, että sinällään paljon harmittomampaa kuin jossain baareissa rahojen kuluttelu.
Kat
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 10
Lauteille: Syyskuu 2015
Paikkakunta: E-P

Internet ja seuranhaku

#124

Viesti Kat »

Elina kirjoitti: Vaikea kunnolla kiinnostua kenestäkään, jos juttelee useiden ihmisten kanssa yhtäaikaa. Mutta oppimistahan tämäkin on - itselläkin sinkkuilut on olleet niin vähissä, että kaipa tässä on jotain uutuudenviehätystäkin vielä, niin jaksaa. Ja aina kun ärsyttää, niin sovelluksen voi poistaa ja ladata halutessaan myöhemmin uudestaan. Kovin montaa ihmistä en ole kuitenkaan loppujen lopuksi edes tavannut, että sinällään paljon harmittomampaa kuin jossain baareissa rahojen kuluttelu.
Mulla on sinkkuilua takana yli 5 vuotta, ja Tinder-kokeiluja kaksi. Kummallakaan kerralla en tavannut ketään.

Itellä ei oo oikeen ikinä riittänyt kovin pitkään kärsivällisyys semmoseen "mitä kuuluu"-smalltalkiin, josta puuttuu punainen lanka kokonaan, ja sitähän se Tinderissä on. Helpommin löytää sopivia tyyppejä ihan oikeasta elämästä. Mulle vaan käy aina niin, että kohdatessani mielestäni sopivan oloisen miehen, se on joko naimisissa, juoppo, tai kyvytön sitoutumaan. :masa: :smt003
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Internet ja seuranhaku

#125

Viesti Lasse Candé »

Tuo keskustelujen teennäisyys lienee syy siihen miksi en ole koskaan kokeillut mitään nettideittijuttua. Ei jotenkin sovi luonteeseen lähteä lähestymään tai tulla lähestytyksi ilman että kokee alunperin siihen jotain syytä. Itse suosin siksi juuri sitä rahojen tuhlaamista kapakoissa. :) Tulee tilanteita joissa juttu vain alkaa luistamaan ja lähestymiset ovat asteittaisia, riippuen joka asteen välissä siitä, haluaako jatkaa seuraavaan.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#126

Viesti Mika »

Tinderistä graduaan tekevä Juuso Puranen neuvoo kirjoittamaan osuvan esittelytekstin.
Sen sijaan Tinderin esittelytekstiin olisi kyllä hyvä lisätä Purasen mielestä muita asioita. Jokaiseen profiiliin mahtuu 1-6 kuvan lisäksi 500 merkkiä asiaa. Se kannattaa käyttää fiksusti.

Humoristinen, luova ja keskustelunavauksia poikiva teksti saattaa parhaassa tapauksessa saada painamaan sydäntä vaikka kuvat eivät kolahtaisikaan.

– Tässä on iskun paikka monelle, sillä todella suurelta joukolta Tinder-käyttäjiä puuttuu esittelyteksti kokonaan, Puranen toteaa.

Kliseisiin ei kannata sortua, vaan mietti, mikä kuvaisi juuri itseä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#127

Viesti Point »

Mika kirjoitti: Tinderistä graduaan tekevä Juuso Puranen neuvoo kirjoittamaan osuvan esittelytekstin.
Sen sijaan Tinderin esittelytekstiin olisi kyllä hyvä lisätä Purasen mielestä muita asioita. Jokaiseen profiiliin mahtuu 1-6 kuvan lisäksi 500 merkkiä asiaa. Se kannattaa käyttää fiksusti.

Humoristinen, luova ja keskustelunavauksia poikiva teksti saattaa parhaassa tapauksessa saada painamaan sydäntä vaikka kuvat eivät kolahtaisikaan.

– Tässä on iskun paikka monelle, sillä todella suurelta joukolta Tinder-käyttäjiä puuttuu esittelyteksti kokonaan, Puranen toteaa.

Kliseisiin ei kannata sortua, vaan mietti, mikä kuvaisi juuri itseä.
Tämä muuten pitää paikkansa... Eikä sen tarvitse olla edes kovin pitkä. Tai edes kertoa itsestä. Esim. Jonkin verran sai matcheja Vitaeproon mainoslaulun sanoilla.

Mutta noissa nettideittijutuissa on se haitta, että aika usein sitä tulee viestiteltyä ehkä tapailtua muutamakin samanaikaisesti. Ei siinä mitään. Kunhan jotenkin muistaa mitä on kellekin puhunut (auttaa, jos ei valehtele) ja muistaa toisesta ainakin nimen. Mutta sitten jos tapaa, jonkun oikeasti kiinnostavan, niin niiden muista eroonpääseminen tuntuu hankalalta.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Internet ja seuranhaku

#128

Viesti MikaM »

Kat kirjoitti: Mulla on sinkkuilua takana yli 5 vuotta, ja Tinder-kokeiluja kaksi. Kummallakaan kerralla en tavannut ketään.

Itellä ei oo oikeen ikinä riittänyt kovin pitkään kärsivällisyys semmoseen "mitä kuuluu"-smalltalkiin, josta puuttuu punainen lanka kokonaan, ja sitähän se Tinderissä on. Helpommin löytää sopivia tyyppejä ihan oikeasta elämästä. Mulle vaan käy aina niin, että kohdatessani mielestäni sopivan oloisen miehen, se on joko naimisissa, juoppo, tai kyvytön sitoutumaan. :masa: :smt003
Font muutokset minun_Jotkut jopa kaikkea tuota....
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#129

Viesti Point »

MikaM kirjoitti:
Kat kirjoitti: Mulla on sinkkuilua takana yli 5 vuotta, ja Tinder-kokeiluja kaksi. Kummallakaan kerralla en tavannut ketään.

Itellä ei oo oikeen ikinä riittänyt kovin pitkään kärsivällisyys semmoseen "mitä kuuluu"-smalltalkiin, josta puuttuu punainen lanka kokonaan, ja sitähän se Tinderissä on. Helpommin löytää sopivia tyyppejä ihan oikeasta elämästä. Mulle vaan käy aina niin, että kohdatessani mielestäni sopivan oloisen miehen, se on joko naimisissa, juoppo, tai kyvytön sitoutumaan. :masa: :smt003
Font muutokset minun_Jotkut jopa kaikkea tuota....

Kuulostaa hyvältä esittelytekstiltä
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#130

Viesti Mika »

Nämä kaksi eivät ainakaan ole kiirehtineet (katsokaa viestien päivämääriä) ja muutenkin heillä on samanlainen huumorintaju. :D

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 97 kurkkijaa