Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Internet ja seuranhaku

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Internet ja seuranhaku

#91

Viesti Pyjamasankari »

DeusVult kirjoitti: Mikä tuon Badoon idea siis niinqu on? Sama kuin Tinder mutta hankalampi? Lisäksi joistain ominaisuuksista joutuu ilmeisesti maksamaan. Vähän näyttää siltä että mukana on hirveästi feikkiprofiileja, tai sitten Badoon käyttäjät ovat vain hurjasti valokuvauksellisempaa sakkia kuin vaikka Tinderin ja Suom24:n käyttäjät...
Ainakaan Tinderissä ei kovin montaa henkilöä ole tietyissä maissa pyöriessä. En tosin sitä ole kovin aktiivisesti käyttänytkään, eli en ole mikään asiantuntija sen suhteen.

Badoossa on tolkuton määrä käyttäjiä ja tuntuu määrä nostavan laatuakin sitten. Ihan aitoja typyjä on tullut paikalle kyllä tähän mennessä, ollut ongelmia siis lähinnä noiden läpikäymisessa, kun vaihtehtoja piisaa ainakin täällä. :)

Kokeilin just näpytellä Tinderiä tätä viestiä kirjoittaessa, näyttää sieltäkin löytyvän aika määrä vaihtoehtoja. Menee koko ajan haastavammaksi tämä homma. :lol:

Tulkaa äijät jeesimään talkoisiin, kääritään hihat ylös ja pistetään urakkatahti päälle, niin saadaan joku roti tähän hommaan? Parin tunnin lennot ja alkaen 68€ suunta Air Balticilla tai sitten Ukrainian Airlines lentää suoraan Helsingistä reilulla kahdellasadalla meno-paluita.

Tai saa tytötkin tulla apuun, tosin en takaa onko ne ukot rivissä täällä tätä samaa satsia?

Kuva
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#92

Viesti Point »

Suomen deittimarkkinat taitavat olla aika pienet ja eikä taida mahtua kuin yksi palvelu, joka kerää suurimman massan. Badoo taitaa olla suositumpi ulkomailla ja Suomessa siellä on ne, joilla on profiilit kaikessa muuallakin. Tinder taitaa olla ainakin Pks- nyt markkinajohtaja ja siellä on paras tarjonta muitakin kuin kranttuja ikisinkkuja.

Mutta vaikka netissäkin on naisten markkinat, niin aika hyvin siellä pärjää, jos malttaa kirjoittaa virkkeen ensimmäisen kirjaimen isolla ja oikeinkirjoitus on edes 90 %:sti sinnepäin. Plussaa jos ei heti ole tulossa käymään ja/tai lähetä peniksensä kuvaa. Tälläistäkin olen kuullut tapahtuvan.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Internet ja seuranhaku

#93

Viesti T-T »

Point kirjoitti: Plussaa jos ei heti ole tulossa käymään ja/tai lähetä peniksensä kuvaa. Tälläistäkin olen kuullut tapahtuvan.
Mistään et taas tiedä mitään. Ensinnäkin aloita yksinkertaisesti "MOi!" mielellään just vaikka huutomerkillä.
Tän jälkeen ehdota suoraan jotain esimerkiksi jumppatuntia silmäniskulla. Jos nainen lähtee tähän mukaan, niin innostu ihan helvetisti ja ala pomittaan kunnolla. Saatat menettää sen, vaikkakin kyseessä on nainen joka kiinnostui tietenkin vain sinusta. Ole mustasukkainen jos nainen on lähdössä ulos, varsinkin jos hän ei heti vastaa tarkasti kenen kanssa on menossa. Jos nainen lopettaa yhteydenpidon, niin kyselet useasti perään, että "miks et vastaa" tai "vastaa nyt jotain". Jos hän on kuitenkin valmis tapaamaan, niin älä ehdota tapaamisenkinuamisen jälkeen mitään paikkaa, vaan vastaa että "ihan sama" "mulle käy kaikki" antaa sellaisen leppoisan vaikutelman. Valehtele omista jutuistasi, ja sekoa valheissa. Jos nainen tämän jälkeen hylkää sinut, niin voita tilanne lähettämällä perään viestiä, että on mulla parempiakin.
Ja uutta matoa koukkuun.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Internet ja seuranhaku

#94

Viesti Elina »

Mun kokemukset neittideittailusta ovat kyllä sellaiset, että mitään ahdistelevia viestejä tai peniksenkuvia ei ole tullut. Toisaalta varmaan imago ja kuvauskin ovat sellaisia, että typerykset kaikkoavat.

Nettideiteistä en voi sanoa tullee mitään pysyvää toistaiseksi. Treffien saaminen on todella helppoa ja kyllä ne miehetkin juttelevat reippaasti! Se vain, että itse olen jo väsähtänyt tähän hommaan ja haluaisin keskittyä yhteen, mutta tämä yksi on kiinnostunut vasta sinkkuuduttuaan vielä menemään. Aika näyttänee, kuka saa näpeilleen ensin.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#95

Viesti Point »

No, huomisillaksi on yhdet Tinder treffit, vaikka olin hetki sitten innostunut lisäämään kuvan 20 senttisestä housuissani. Jotenkin pelkään, että nyt näin alkusekoiluissani missaan jonkun oikeasti fiksun. No, menköön kesän piikkiin.


Kuva
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Internet ja seuranhaku

#96

Viesti T-T »

Point kirjoitti: No, huomisillaksi on yhdet Tinder treffit, vaikka olin hetki sitten innostunut lisäämään kuvan 20 senttisestä housuissani. Jotenkin pelkään, että nyt näin alkusekoiluissani missaan jonkun oikeasti fiksun. No, menköön kesän piikkiin.


Kuva
Ja tässä alla pyörii hakupalvelu jossa on heti 16 ehdokasta valkattuna valmiiksi. Mistähän se tiesi!
Noh!... nyt se vaihtu siihen, että tarjolla olis heti thaimaasta vaimo.
Eli tarjontaa löytyy.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#97

Viesti Point »

T-T kirjoitti:
Point kirjoitti: No, huomisillaksi on yhdet Tinder treffit, vaikka olin hetki sitten innostunut lisäämään kuvan 20 senttisestä housuissani. Jotenkin pelkään, että nyt näin alkusekoiluissani missaan jonkun oikeasti fiksun. No, menköön kesän piikkiin.


Kuva
Ja tässä alla pyörii hakupalvelu jossa on heti 16 ehdokasta valkattuna valmiiksi. Mistähän se tiesi!
Noh!... nyt se vaihtu siihen, että tarjolla olis heti thaimaasta vaimo.
Eli tarjontaa löytyy.
Muistan kun katsoin mitä Korfulla voisi tehdä tossa talvella exän ja muksujen kanssa ja Google ehdotti samalla mulle thai-vaimoa. No, nyt Menen ko. Reissulle Tinder deitin kanssa. Olisi pitänyt uskoa jo silloin Googlea.. Se tietää enemmän meistä kuin me itse
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Internet ja seuranhaku

#98

Viesti Lasse Candé »

Jussi Huusko kirjoitti: Tulkaa äijät jeesimään talkoisiin, kääritään hihat ylös ja pistetään urakkatahti päälle, niin saadaan joku roti tähän hommaan? Parin tunnin lennot ja alkaen 68€ suunta Air Balticilla tai sitten Ukrainian Airlines lentää suoraan Helsingistä reilulla kahdellasadalla meno-paluita.

Tai saa tytötkin tulla apuun, tosin en takaa onko ne ukot rivissä täällä tätä samaa satsia?
Juteltiin Jussin kanssa siitä että pitäisköhän mun ottaa kone alle tai oikeastaan ympärille ja lentää Ukrainaan. :)
Valitettavasti rahatilanne ei antanut periksi, alhaisesta hinnasta huolimatta.


Enemmän aiheeseen liittyen kun aiemmin ehdotin potkun deittiosiota niin tuossa Jussin ehdottamassahan on hyvän hybridin ainekset. Potkulaisia läjä, niin miehiä kuin naisiakin jonnekin ulkomaille ja tinderit ja babadookit huutamaan porukalla. Ja jos ei kohdetta nappaa, jeesataan kaveria ja ohjataan kohde hänen suuntaan. Kaiken sekoilun keskellä pariudutaan myös keskenämme, eikä suljeta pois ryhmämeininkejäkään. Otetaan vielä mukaan pari homoa, "etninen edustaja" muutama bimbo ja pari vanhusta niin voidaan tehdä tästä tositeeveetä ja saada kulut katettua.

Miltäs kuulostaisi?
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Internet ja seuranhaku

#99

Viesti Elina »

:nauruhammas: :nauruhammas: :nauruhammas:

Kuvausryhmä mukaan, niin meillä on Big Brother goes Ukraine.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#100

Viesti Point »

Mä näen sieluni silmin Potkun kuumimmat poikamiehet istuvan baarissa kännykät edessä ja etsien siellä kuumaa deittiseuraa. Välillä otetaan lisää olutta ja muistellaan jotain reissua kun oltiin kännissä.. Ja sitten näplätään lisää kännykkää... Ja ihmetellään, että ei täälläkään ole naisia...
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1516
Lauteille: Helmikuu 2014
Paikkakunta: Tupos
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#101

Viesti JariMarjamaa »

Suomi24 ei toimi. Pitäs oikeasti "keskutella", että naiset vähäänkään kiinostuisi.

Joku Tinder ilmainen versio asennettu
Non niin, miten tämä toimii? :)
Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1516
Lauteille: Helmikuu 2014
Paikkakunta: Tupos
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#102

Viesti JariMarjamaa »

Ei se alkanut toimimaan. Poistettu koko applikaatti.
Ja palattu alkuperäiseen luomu pläniin.

Toivoittavasti joku tytsä salilla kiinittää huomiota mun olemattomaan
habaan ja penkki punnerrukseen :)
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Internet ja seuranhaku

#103

Viesti Point »

JariMarjamaa kirjoitti: Suomi24 ei toimi. Pitäs oikeasti "keskutella", että naiset vähäänkään kiinostuisi.

Joku Tinder ilmainen versio asennettu
Non niin, miten tämä toimii? :)

Naiset ovat siitä hassuja, että tykkäävät ensin jutella... Niin baarissa kuin netissä... Paitsi Hanna varttia yli kolme... Silloin käy kaikki
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Internet ja seuranhaku

#104

Viesti Pyjamasankari »

Nyt täytyy myöntää, että meni yhdet treffit "pieleenkin", vankilaan lähtökin lienee ollut lähellä tarkemmin ajatellen. :lol:

No, ehkei kuitenkaan. Tuli siis typsy paikan päälle, oikeinkin viehättävä tapaus. Otin tietenkin rahaa vain illan tarpeiksi + jotain varmuuden vuoksi. Noitahan ei tiedä, mihin joutuu illan aikana, niin parempi olla pikkuisen ylimääräistä mukana taskun pohjalla.

Nää varmaan kuulostaa nyt erikoiselta, mutta oikeasti puhutaan muutamista euroista näissä maissa, ei siis mistään omaisuuksista. Nytkin oli kyseessä muutamia (€) kymppejä koko hommassa.

Homma meni siis siten, etten paljoa jaksanut välittää mihin ravintolaan typykkä mut pyysi, enkä myöskään niin katsonut menun hintoja. No, ilta eteni mukavasti kaikenlaista shishaa ja drinkkiä tilaten, kunnes tuli laskun aika. :lol:

Ei tietenkään ollut mullekaan sattunut kuin tavanomainen päiväbudjetti taskuun, eikä se yhdistettynä mimmin varoihin riittänytkään laskuun. Eipä siinä muu auttanut, kuin lähteä paikan portsarin kanssa mun hotellille hakemaan lisää rahaa pöytään, ettei lähdetty virkavallan haltuun. Ei mulla ollut edes henkilöllisyystodistusta mukana, kun piti vaan ajatuksissa ensin kahville lähteä alkuillasta. Mimmi jäi panttivangiksi siksi aikaa ravinteliin, kun minä kurvailin porttierin saattelemana taksilla hotellille.

Sinänsä ei ollut mistään suuresta "kusetuksesta" kyse, kun meni vaan ihan hiukan överiksi jälkikäteen ajateltuna ne mimmin tilaukset. Ja oli siinä omaakin vikaa, mitäs en katsonut menua juuri lainkaan.

Jäkikäteen ollaan kuitenkin naurettu tapaukselle jo seuraavassakin paikassa, eli tästähän voi tulla jopa meidän joku yhteinen läppäkin, jos vielä yhteyksiä pidetään. Näillä näkymin jatkumoa on kyllä.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Internet ja seuranhaku

#105

Viesti Lasse Candé »

Jussi Huusko kirjoitti: Nyt täytyy myöntää, että meni yhdet treffit "pieleenkin", vankilaan lähtökin lienee ollut lähellä tarkemmin ajatellen. :lol:
HAHAHAHAHAHA!! :nauruhammas:
Kadun jo nyt etten lainannut äidiltä... Vielä lisää rahaa silleen että: Ikimuistoiseen reissuun! :lol:

Ja siis tarkoitan tällä tietenkin sitä että suunnitelma oli että Jussi treffailee ja mä kommentoin kännissä jollekin mustavalkovenäläisille jotain ihan ihmejuttuja. Suomeksi.

Kaikkinensa edelleenkin potkumatkaformaatti kuoli siihen että kukaan ei tajunnut tehdä tästä potkutreffimatkaa. Laittaa jengin hormoonit hyrräämään, niin johan alkaa löytyä lentolippurahaa ja aikaa!! The power of love, sex, drugs, alcohol and rokkenrol!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa