Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

O: köyttä

Kamppailulajituotteiden osto-, myynti- ja vaihtopalsta

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

O: köyttä

#1

Viesti SirSamuel »

Tarkoitukseni ei ole ripustaa tukevaa lenkkiä kaulaani. Ei, vaan haussa on 2,5-4cm paksua köyttä rekan tahi traktorin vetämiseen. Siis käsin kiskomalla eikä millään konheella, koska käsin sen traktorin vetäminen on paljon haastavampaa puuhaa :) Värillä ei ole väliä mutta ehjää olis tarkoitus olla. Vaijeri vahvistettu taas ei käy sen takia kun niitä metallipiikkejä oon hiukan tylsä kaivella kämmenpohjista pois. Pirkanmaan alueelta tai läheltä ainakin nyt ensin haetaan. KIITOS!
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: O: köyttä

#2

Viesti Point »

En ole varma onko ko. Liikkeessä tarpeeksi paksuja/vahvoja köysiä juuri tuohon tarkoitukseen, mutta Lielahden Vapaa Valinnasta löysin valikoiman erilaisia köysiä. Itse en tehnyt sillä tosin mitään noin miehekästä. Askartelin vaan kissoille raapismispuun :/

Mutta jos tulee turha reissu, niin aina voi hakea viereisestä Tapolasta lohdutukseski makkaraa.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

O: köyttä

#3

Viesti kivi »

Sopisiko kuormaliina? Varmaan löytyy tavallisesta rautakaupasta? Vai onko sitten huonon muotoinen semmonen nelikulmainen?
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Re: O: köyttä

#4

Viesti YJT »

Kaveri löysi vastaavaan tarkoitukseen köyttä tori.fi:stä. Myös Spartan myy jotain köysiä, ja rautakaupoista sekä veneilytarvikeliikkeistä löytyy paksujakin köysiä.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
mr. man
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 17
Lauteille: Elokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

O: köyttä

#5

Viesti mr. man »

Käviskö classohlsonin köysi? http://www.clasohlson.com/fi/Köysi/Pr31 ... tings=true" onclick="window.open(this.href);return false; ei mikään pahan hintainen 37,95€, 5 metriä
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

O: köyttä

#6

Viesti Jussi Häkkinen »

Kuitulinjalta löytyy laadukasta tavaraa. Suosittelen. Olen ostanut jokusen kerran ns. muihin kiinnitystarkoituksiin.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
ktalo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 148
Lauteille: Syyskuu 2009

O: köyttä

#7

Viesti ktalo »

Motonetissa on kanssa veneilyosastolla paksumpiakin köysiä järkevämpään hintaan kuin jossain meri-marinassa. Nuo paksummat (synteettiset?) hamppuköydet on tarkoitettu kai joksikin koristeiksi - mulla ei ole tietoa miten ne oikeasti kestävät.
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Re: O: köyttä

#8

Viesti YJT »

Se tori.fi köysi (tai osa siitä) oli edelleen myynnissä... Myyjällä on joku isompi erä jota myi kai jotain 2,5 euroa / metri.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

O: köyttä

#9

Viesti SirSamuel »

Oon noista 'marketeista' kattellu köyttä monenmoista mutta budjetti tulee aina vastaan. Halvimmillaankin olen löytäny vain 9,90/metri. Se +20 metriä käy mun kukkarolle vähä turhan paljon. Toki onpa se pätkä sit aika ikuinen sijoitus ja mikäli kyllästyy traktorin vetämiseen niin voi tosiaan askarrella vaik kissoille leikkitelineen.. :lol:
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 25 kurkkijaa