Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Saario Academy Defendo & Classic Krav Maga 17.-19.6.2022

Näytökset, kurssit, leirit, seminaarit, kilpailut, harjoittelukaveria etsitään jne.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2005
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Tykännyt: 124 kertaa
Tykätty: 407 kertaa

Saario Academy Defendo & Classic Krav Maga 17.-19.6.2022

Viesti Mjölnir »

Kaikille avoimelle juhlaleirille on tulossa Classic Krav Magan ja Defendon tasokokeet ja tasokoeseminaarit; luvassa myös pysty- ja mattokamppailua sekä lähitaistelua Defendo Greenin muodossa, voimankäyttöä Defendo Blue -tyyliin sekä sosiaali-, terveys- ja opetustyön ympäristöihin suunniteltu Defendo White turvallisuusjärjestelmää. Mestari Jyrki Saario sekä useat taitavat mustat vyöt ympäri Suomen ovat tulossa.

Lauantaina 18.6 illalla treenien jälkeen juhlitaan järjestävän seuran mustien vöiden Petterin, Jarkon ja Jussin viiskymppisiä huikeassa järvenrantamaisemassa, saunan kanssa, tietysti.

Seminaarin hinnat 65€/päivä, 2 tai 3 päivää 120€
Ilmoittaudu heti mukaan: petteri@heracles-valkeakoski.fi
Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi

Seuraajat

Kuvake
Mjölnir