Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Esittelyt

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti Keiju »

Olen Keiju kedolta! En tiijä mittään, en ossoo mittään, en harrasta mittään, en kuule enkä nää mittään, ei oo rahhoo, ei oo ruokkoo.....

Mitä vielä haluatte tietää :?:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
nyyski
etupotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 5 kertaa

Viesti nyyski »

Huamenta!
No minä oon Matti Lintula Tampereelta ja ikää on seitsemäntoista vuotta. Opiskelen Hervannan ammattioppilaitoksessa kaksoistutkintoa metallipuolella. Toista vuotta siis nyt käyn.
Lajitaustaa on kohtuullisen paljon (tai no, on ainakin mistä valita):hapkidoo, trikkailua, bujinkania, yi quania, wing chunia ja nyt tang langia 8 kk täynnä. Mutta yhteensä vain vähän yli kaks vuotta oon taistelulajien arvoiteksellisessa maailmassa ollut.
Elukat, varsinkin kissat, on lähellä sydäntä. Toki muutkin karvaset elukat käy. Sitten kesä on paras vuodenaika kun ei tartte palella ja voi treenata ulkona. Musiikkiakin kuuntelen kaikenlaista iskelmästä örinäheviin ja animejumputukseen. Onneks kohta on joulu ja saa mummun hyviä lihapullia. Muuten lempiruokaa on valkosipuliperunat ja naudan ulkofile viherpippurikastikkeessa. Eipä muuta kerrottavaa taida minusta löytyäkään.
Matti Lintula
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2005

Viesti sivarinlötkö »

Vesa T.T., 21 vuotta. Siviilipalvelusta suorittamassa Kakolanmäellä ihkaoikeassa vankeinhoitolaitoksessa, entinen täysi lusmuilija ja vastuunpakoilija, siitä nimimerkki. Näillä näkymin tuleva tilastotieteilijä.

Tunnen itseni hieman tyhmäksi tällaiseen vastatessani.
"Vesan pitäisi käyttää vähemmän sanontoja 'Miksi?' ja 'Mitä varten?'" - Ala-asteen ensimmäisen luokan opettaja
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Lauteille: Syyskuu 2005

Viesti Polvi »

Lötkön kaima :) . 25-vuotias espoolainen. Opiskelen TKK:ssa tuotekehitystä tietoliikennetekniikan koulutusohjelmassa. Valmistuminen uhkaa. Harrastan muitaita, punttia ja sählyä. Pidän kauniista naisista ja kylmästä lonkerosta. Myös maito ja gini maistuu (ei samaan aikaan). Koirat on kivoja. Kuuntelen teknoa ja SOADia :? . Olen känniääliö, mutta muuten kiva. En pidä siivouksesta, enkä varsinkaan tiskauksesta. Kalja on pahaa. Samoin kahvi. Pihvit ja muu liharuoka on sen sijaan hyvää. Samoin hyvin tehdyt salaatit. Pidän matkustelusta ja puolisalainen haaveeni on matkustaa joskus Mongoliaan. Voitan joka kerta "mä en oo koskaan" -pelin. Samoin Trivial Pursuitin.

EDIT.
Meikäläinen lempipuuhassaan.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija

Viesti bodyguard »

Takana on 22 pitkää vuotta, edessä olevista en osaa vielä tässä vaiheessa sanoa mitään. Asun Helsingissä aivan onnettomassa nukkumalähiössä. Harrastelen kaikennäköistä missä pääsee lyömään ja potkimaan ihmisiä. Sen lisäksi luen ja kirjoittelen sekä ärsytän ihmisiä internetin keskustelupalstoilla. Olen muutenkin täysi kusipää. Työskentelen turvallisuusalalla pääsääntöisesti ilta- ja yövuoroissa, mikä sopii minulle koska silloin ei tarvitse nähdä paljoa ihmisiä. Olen häiriintynyt yksilö...

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
flammee
etupotkija
Tykännyt: 14 kertaa
Tykätty: 20 kertaa

Viesti flammee »

Se on Juha Myllylä, se reaalimaailman olento, jossa flammee asustelee.. ;)
-Se on epäsosiaalinen (=ujo) nörtti.
-Huomannut että kova kontakti sattuu ja loukkantumisten aiheuttamat treenitauot nyppii.
-Tykkää sparrata kevyellä kontaktilla ja kikkailevin tekniikoin, mutta jos ei ole muita vastustajia, niin kyllä se 100+ kiloinen raskaslyöntinenkin kaveri on kelvannut.. :blackeye:
-Tykkää potkia ihmisiä päähän, mutta on heti jälkeenpäin huolissaan ettei vaan sattunut.
-Puhelee joskus itsekseen, on jäänyt kiinnikin siitä. :?
-Herkkätunteinen hippi, ei tykkää raa'asta väkivallasta. Ei tahdo edes ajatella sitä (thus dislike self defence stuff).
-Treenaa kamppailajeja koska pitää niistä, allerginen RBSD:lle ja fighter-ideologialle*.
-Opiskelee tietojenkäsittelyä seitsemättä vuotta yliopistossa, valmistumisesta ei pelkoa pariin vuoteen.
-Tykkää kun fighterit ja RBSD-jätkät saa turpaan sellaista lajia, johon liikesarjat sisältyy, harjoittelevilta.
-Käynyt kymppiluokan ja kirjoittanut äidinkielestä B:n lukiossa. :oops:
-Inhoaa skeptikkoja ja on itsekin sellainen.
-Monesti asioita selittäessään ei pyri antamaan itsestään positiivista kuvaa, pikemminkin hieman päinvastoin. :smt102 Kai se vaan on outo hyypiö. :rasta:

*Siis pyrkimys olla piparisen kova jätkä ja saavuttaa tämä tavoite yhdistelemällä useampaa lajia tai treenaamalla MMA:ta.
fatman
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2005
Tykännyt: 10 kertaa
Tykätty: 7 kertaa

Viesti fatman »

Olen v. 1970 syntynyt 168 cm lyhyt ja...WTF!!! De janiinedelleen ilmiö!
...lukekaa sieltä kynästä ja vihkosta. Muuta en paljastastana.

Ihan turha viesti.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Lauteille: Elokuu 2005

Viesti Feenix »

Heheeei, mii mukaan. Itsestä kertominen on aina yhtä kiehtovaa jou.

Nimi on Mirva Vauhkonen, ikää on kertynyt 23 vuotta, kuukauden kuluttua 24. Hyvin oleellinen seikka elämässäni. Kuvittelen valmistuvani 2007 datanomiksi, mutta kun ottaa huomioon lahjani tällä alalla, valmistumiseni saattanee venyä seuraavaan elämään. Seikkaan vaikuttanee myö se seikka, ett treenit ja treenaaminen menee koulutuksen edelle. Surutta vaan tunneilta pois, jos saan tietooni, että olisi mahdollisuus päästä treenailemaan.

Kiinnostaviin ammatteihin kuuluu mm. graafinen suunnittelu, kirkollinen taikka juridinen ura. Jonkinlainen vartijaduuni tms. on alkanut myös kiinnostamaan jossain määrin.

Kamppailulajit aloitin 21 vuotiaanaa, ja olen helevatan katkera siitä. Venymistasoni kenties olisi aivan toinen jos olisin innostunut tai lähinnä uskaltautunut, aloittamaan kamppailulajit aikaisemmin. Ensimmäinen lajikokeiluni oli Kendo, jota kävin Mikkelissä treenaamassa pari kuukautta. Muutettuani Kuopioon, kendo jäi ja aloitin kung-fun. Mutta koska olin selkärangaton äpärä, putosin sieltä pois kuukauden treenin jälkeen. Sitten meni öö.. vuosi? Jotain sellaista, kun harkitsin jälleen itsetuntoni ja uskoni palattua kamppailulajeja ja aloitin han moo don vuoden 2003 syksyllä. Ja silloin napsahti. Vuosi sen jälkeen aloitin taijiquanin ja vuosi siitä uskaltauduin jälleen kokeilemaan kung-fua. Ja kuinka ollakkaan, selkärankani oli kasvanut tai vahvistunut tai whateva ja jäin treenaamaan sitä. (Niin eikä sivuuteta sitä seikkaa, että kuntoni oli kasvanut hmd treenin myötä ja kiloja oli tippunut 20.^^)

Kokeilin myös tuossa viime vuoden vaihteessa iaidoa vähän aikaa, mutta treeniajat olivat sen verran huonot, että se jäi. Suunnitelmissa siintää aloittaa vuoden vaihteessa, tai syksyllä viimeistään, neljäs laji sekä jooga taikka itämainen tanssi, kumpaan aikataulu enemmän antaa varaa.

Vapaa-aika? Hmm. No se kuuluu hyvinpitkälti treeneissä, tai salilla omatoimisen treenauksen merkeissä. Silloin tällöin ehkä saatan saada jotain paperille taikka kankaalle aikaiseksi akryyliväreillä, taikka huonoutan ryhtiäni ja näköäni koneen ääressä kirjoittamalla toisarvoisia tarinoita. Kotoani löytyvät myös ps2, gameboyadvance sekä dreamcast ja tällä hetkellä laina gamecube. Niiden kanssa leikin aina välillä, myös muutamia kirjoja on, mutta ne eivät ole niin paljon kavereitani. Kenties yksitoikkoista mutta elämäni on.

Pitämisessä on minulla monia asioita, kuten sarjakuvat (sis. Marvel ja Tex Willer), itämainen kulttuuri sekä aseet joita itseltänikin löytyy muutamia, kissoista myös kovinkovin paljon pidän, kamppailulajit tietenkin, Spidermanistä (figurit ruulzzz), kiinalainen ruoka, Pokémonit, kahvi, olympia sulatejuusto ja lukuisia muita joita en jaksa unenpöpperössä nyt kirjoittaa. Leffamausta jos mainintse jotain, niin toiminta mieluiten kamppailulajillinen sekä western ovat aika jees. Musiikkia löytynee ääripäästä toiseen, tai melkein. Jos jotain nimiä mainitsen niin Deftones, Robet Miles, Jarre, Within Temptation, Theatre of Tradegy, Suede, David Bowie, Andre Bocelli, Andrew Lloyd Webber (tiedän, se on musikaalimies), Sarah Brightman, Tristania ja CMX. Sekä tietenkin uskomattoman säveltäjät Akira Yamaoka (Silent Hill) ja Nobue Uematsu (Final Fantasy). Tyyleistä iskee klassinen, ooppera, trance, gootti, rock, pop, viihdemusiikki ja musikaalit, hyvin fiilispohjaista siis. Pelimusiikkia on kanssa viimeaikoina tullut kuunneltua, lähinnä näistä survivakauhupeleistä.

Mitäs muuta sitten? Perheeseen kuuluu kissa, isä, äiti, pikkusisko ja isoveli. Isoveljen kanssa en ole väleissä ja muut perheenjäsenet asuvat luojan kiitos, toisella paikkakunnalla. Kitin voisin kyllä ottaa tänne, ellei se olisi jo niin vanha.

Luonteesta kai näkyvin tunne tms. on iloisuus. Olen ihmisjoukossa iloinen, mikäli ihmisjoukko ei käsitä enempää kuin korkeintaan 3 ihmistä, muuten ujostaudun liikaa. Pelkään poikia ja vaadin itseltäni liikaa. Tai ainakin niin ovat sanoneet, ei poikapelosta se on oma juttuni, vaan liikoja vaatiminen. En ole perfektionisti mutta 3 tunnin treeneissä 3 mokaa on liikaa, en sallisi itselleni yhtään vaikka asia vasta opeteltaisiin. Liian itsekriittiseksi on minua näin ollen myös haukuttu. Sinänsä hassu juttu, koska en vaadi itseltäni liikoja missään muualla kuin treenaamisessa.

Muuten olen sosiaalinen ja torspo. Sanon ennen kuin ajattelen ja koko elämäni vain häslään paikasta toiseen. Vaadin silti valtavasti yksinäisyyttä ilman ihmisiä. Ajoittain en jaksaisi nähdä ihmisiä kuukausiin.

Sitten tuollaista turhaa mututietoa, mitat 171/70, silmät vihreänharmaat, hiukset punertavat ja puolipitkät. Käytän piilolinssejä ja vasemmassa kulmassani on lävistys, asuntoni koko on 29 neliötä ja se on Kuopion keskustassa, vuokra 385 sis. veden. Ja minulla on kylpyamme. *sydänsydän* Keräilen Hämähäkkimies kamaa, itämaisia aseita ja hevosten sukutauluja. Ihkutan kiinavaatteita ja viuhkoja. Vihaan kotitaloustöitä ja olen legendaarisen huono keittiössä.

Tulevaisuudessa muutan Kiinaan ja hommaan mustan kissan jonka nimeksi annan Loki. Todennäköisesti jälkimmäinen näistä vain toteutuu.

///EDIT
Typojen metsästys sekä muutamia lisä faktoja.
Viimeksi muokannut Feenix, joulu 30, 2005, 11.08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
.go ahead, make my day.
kaik
kylkeenpotkija

Viesti kaik »

Olen Kai Koivisto. Pesunkestävä nörtti. Koodariksikin haukuttu. Olen onnistunut suorittamaan pienimuotoisen ihmeen ja valmistumaan yliopistosta.

Lukio aikana alkaneen lupaavan kamppailu-harrastuksen päätti opiskelijaelämä. :drinkers: Tämä olkoon se mun katkera tilitys. :)

Reilu vuosi sitten palasin kamppailulajien pariin ITF taekwon-don parissa. Kesällä tämäkin katkesi siihen kun onnistuin muuttamaan 500km etelämmäksi. Jospa tuota nyt keväällä saisi aloitettua kukki-taekwondon puolella. Sitten näkee onko wanhasta enää ottelu-uralle. Ja niin ikää on sen 27 vuotta. Eli vielä ei ole toinen jalka haudassa, mutta silti mietityttää onko sitä nuoremmille pelkkä potkusäkki. :roll:
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
sokrates
munillepotkija

Viesti sokrates »

Sika-sokrates, kyyninen, raaka ja häijy miäs. :smt075

Kaikki negatiiviset asiat kuten rähinät, tylsistyminen, sairastelu ja riettailu kiinnostaa.

Erään kirjailijan sanoin olen kotoisin selkosista, missä siat syödään karvoineen, parta ajetaan kirveellä ja k*lli pökätään raakana sisään. :flex: :smt076
Biitistä sekaisin
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija

Viesti keskilinja »

Pitänee sitä vissii itsekin sitten vähä avautua.

Eli nimenäni on toiminut viimeiset(ja ainoat) 19-vuotta Jussi Arto Juhani Hernberg. Olen 174cm pitkä ja tällä hetkellä noin. 64 kg painava kynäniska. Kirjoitin juuri ylioppilaaksi ja nyt oottelen kesää, jolloin armeija kutsuupi.

Kamppailulajit aloitin joskus tosi pienenä(siis pienenpänä mitä nyt olen) painilla. Painittua tuli apaut 3 vuotta josta siirryinkin Judoon(koska karate kidin innoittamana halusin rätin päälle) ja sitäkin tuli tahkottua noin 3 vuotta vihreälle vyölle asti. Sitten tuli pieni tauko mättämis puuhissa ja siirryin skeittilaudan päälle, se oli mukavaa, mutta erittäin vaarallista. Ollieta meni sen 7 lautaa ja hienoin trikki tais olla takajalan heelflipautus. Lisäksi olen kokeillut koripalloa ja lumilautailua elämäni aikana. Tai Shin Munin löysin helmikuun 5 päivä vuonna 2002 ja sitä on tullut treenattua ahkerasti. Tylsistymisestä ei ole tietoakaan, tämä vain sopii minulle. Mattojudoa on tullut väännettyä nyt apaut 3 kk, sekin on ihan sika hauskaa ja erillaista. Lisäksi pelaan sählyä.

Hyvä ruoka on intohimoni ja jugurttirusinat himoni. Tykkään hyvistä leffoista, tosin lasken hyviksi leffoiksi myös erittäin huonot leffat, jotka ovat niin huonoja että ovat jo hyviä(kuten Freddy vs Jason, Bad Taste, Jason X jne). Erilaiset eläimet ovat sulosia mielestäni, ja omistan itsekin koiran. Koirat, kissat, pingviinit, papukaijat, hylkeet, jne. ovat hellyyttäviä.

Tässä näin lyhyesti itsestäni
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
anton
reiteenpotkija
Lauteille: Elokuu 2005

Viesti anton »

Laiska turvonnut juoppo.
Haaveilija, "silloin ennen oli toisin"
Uhkapeluri. Henkeen ja vereen. Kaik'män.
Seksiaddikti, onko joku tietty vuosi milloin tämä loppuu?

Hullu. Joskus nuoruudessani ystäväni halusi sparrata ( alle vuosi yhteistä treeniä takana ja kyllä, tähänkin tarinaan liittyy alkoholi ) perjantain viimeisestä bussista poistuttuamme. Yhden sivuutetun lopetuskehoituksen jälkeen latasin alhaalta ylös jalkapallotyyliin. Oikeasti, nauroin varmaan minuutin hysteerisenä ystäväni ynistessä sikiöasennossa.

Jos nyt jotain negatiivista hakemalla hakee, sitoudun työhön liikaa.
Viimeksi muokannut anton, joulu 10, 2005, 01.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jyri Asikainen

Normalisoin.
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Tykännyt: 1 kerran
Tykätty: 2 kertaa

Viesti terssi »

Moi mää oon tero ja mä oon mukava.
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija

Viesti Keiju »

sokrates kirjoitti: Sika-sokrates, kyyninen, raaka ja häijy miäs. :smt075

Kaikki negatiiviset asiat kuten rähinät, tylsistyminen, sairastelu ja riettailu kiinnostaa.

Erään kirjailijan sanoin olen kotoisin selkosista, missä siat syödään karvoineen, parta ajetaan kirveellä ja k*lli pökätään raakana sisään. :flex: :smt076
Waaaaauuuuuu.....
Sokrates, laitapa tuo esittely itsestäsi jonnekin netti-deittipalsatalle, niin johan alkaa naista pörrätä kimpussas.... takaan sen! :D
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
vviljanen
polveenpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2005

Viesti vviljanen »

Moi! Mä oon Ville, 23 vuotias tietotekniikan teekkari Turusta. Loimaalta tosin kotoisin. Mä oon tällanen hiljanen ja ujo kaveri, paitsi joskus... Harrastuksiin kuuluu musiikin kuuntelu, elokuvat, tietokoneet ja wushu. Kesäisin tulee silloin tällöin petanqueta pelattua. Nykyisin vähemmän. Mitäköhän muuta... kai sitä siinä sitten olikin oleelliset.
Wushu (Chang Quan) - Urpuviidan Wushu Ry
Taijiquan (Zheng Manqing)- Shaolin (Turku)
Taijijian (Yang 32)- Turun Työväenopisto

Seuraajat

Alapotku
AnaS
Ars Dimicatio
emmasanchez3
Emme
Hallanvaara
Jakkis
Kuvake
JohanSS
Jörri