Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Lävistys kontaktilajeissa...

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
kaikue
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 72
Lauteille: Marraskuu 2008
Paikkakunta: Imatra

Lävistys kontaktilajeissa...

#46

Viesti kaikue »

Jos thaipainissa kaverilla on vaikka korvis, hierasen sitä tahallaan vähän ni sillo viimeistää pari ottaa sen pois :D ku enhä mie halua mitää korviksen raapimisjälkiä ihoo.

Edit: Ja itellänikin oli huulilävistys, mutta otin sen pois ku alotin kamppailun.
kthxbye
Kuvake
Lohikäärmepallo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 792
Lauteille: Syyskuu 2006

Lävistys kontaktilajeissa...

#47

Viesti Lohikäärmepallo »

Multa on enin osa läväreistä karissut. En jaksanut sitä jatkuvaa pois ja takaisin räpläämistä ja ajattelin treenaamisen olevan lävistyksiä ja "katu-uskottavuutta" tärkeämpää. Sitä paitsi vakituisessa ja pitkäaikaisessa parisuhteessa elävänä ukkona, ei jaksa enää keikaroida samalla lailla kuin teini-ikäisenä sinkkuna.

Pari korvista on edelleen muistona menneistä, mutta ne lähtevät treenien ajaksi pois.
SME
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Marraskuu 2011

Lävistys kontaktilajeissa...

#48

Viesti SME »

Oon pitkään yrittäny sovittaa lävistyksiä ja kamppailulajeja yhteen vaihtelevalla menestyksellä, joten ajattelin jakaa kokemuksiani, jos siitä olis vaikka jollekin apua. Harrastan aktiivisesti hokutoryu ju-jutsua ja kavereiden kanssa satunnaisesti lukkopainia tai mma:ta, joten ihan kiitettävään rasitukseen lävistykset joutuu.

Mulla on 8mm levitetyt korvanlehtilävistykset, jotka otan pois aina treenatessa. Näistä ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa ja korut ovat aina menneet takaisin vaikka korvat olisivat saaneet enemmänkin osumaa. Genitaalilävistyskin (prinssi albert) löytyy, mutta se on aina treenatessa turvassa kupissa eikä ole ikinä häirinnyt.

Nännilävistykset ovat ongelmallisempia. Mulla on ollut molemmissa nänneissä lävistykset reilut seitsemän vuotta ja koko sen ajan on tullut kamppailulajeja treenattua. Ensin teippasin niitä, mikä toimii, jos olet valmis uusimaan teippauksia mahdollisesti useasti treenien aikana. Hikoilu irrottaa teipin ja sitä ei välttämättä treenatessa huomaa ennen kuin on myöhäistä ja koru on jo kiinni jonkun kourassa tai gi:n taitoksissa. Teippi+gi on huono, teippi+t-paita(+gi) yhtä huono ja teippi+rashguard(+gi) aavistuksen parempi. Olen kokeillut varmaan kaikkia mahdollisia teippejä :P Seuraavaksi rupesin irrottamaan korua treeneissä, mikä eliminoi tarttumisen mahdollisuuden. Minulla käy kuitenkin niin, että jos nänni ottaa paljon osumaa ja turpoaa, korun takaisinlaittaminen on vaikea ja kivulias prosessi. Lopputulos on se, että kyllä nännikorujakin voi pitää jos on valmis näkemään vaivaa. Itse päätin luopua niistä seitsemän vuoden venklaamisen jälkeen.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Lävistys kontaktilajeissa...

#49

Viesti AriJ »

Itse tosiaan kerran melkein nännilävistykset espanjalaiselta treenaajalta irti revin, pientä paniikkia aiheutin kaverille kun en tiennyt että hällä semmoiset oli ja rintoihin normisti tartuin :(

Suosittelen itse ainakin olemaan käyttämättä kontaktilajeissa, juuh, varsin jos on kyseessä otteita sisältävä repertuaari.
______________________
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Lävistys kontaktilajeissa...

#50

Viesti L.K. »

Prinssi Albert?!
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Lävistys kontaktilajeissa...

#51

Viesti Mika »

L.K. kirjoitti: Prinssi Albert?!
SME on 8-)

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Lävistys kontaktilajeissa...

#52

Viesti L.K. »

Nice....
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Lävistys kontaktilajeissa...

#53

Viesti McKe »

Pari viikkoa sitten luovuin nännikorusta. Yllättävän vähillä vaurioilla selvisin vaikka en viimeaikoina jaksanut edes teippailla läheskään joka kerta. Kerran treenipari nappasi siitä kiinni rinnusotteen mukana, pari kertaa jäi omaan takkiin kiinni nujutessa aiheuttaen pientä kipua ja suurta kauhua.

Näköjään reilun kolme vuotta olen sitä pitänyt.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Lävistys kontaktilajeissa...

#54

Viesti obmijoy »

Jos on toimistorotta lävärit tatskat ihan sama.
Jos on turvakentällä on oltava mahdollisimman neutraali ja kaikesta turhuudesta riisuttu niin egon kuin kehon puolelta.
Elämä kyllä johdatta polulle ja siitä ei välttämättä itsekään tykkää aluksi ennen kuin hyväksyy olenaisen.
Sopivat sopiviin tehtäviin.

aivan sama kaikkia sattuu ja lopuksi kuolee
älä vakuuttele muita vaan ole riittävä itsellesi ja sille asialle mihin tähtäät

En lukenut kenttää juurikaan ja olisin itsekkin wituuntunut jos ammatini vaatisi läväreitä ja silti harrastukset olisivat niitä vastaan.
No olen omituinen ja tehokuus ajattelun kannattaja. Asiat ovat omistautumista varten. Kunnes siirtyy sivuun.

esim. opiskelukaverini ja silmä kulmassa oleva rengas:
mainitsin että "kun teet viellä vartijan hommia viikonlopuisin tuo lähtee viellä irti" väitti että ei.
Mieleeni tuli oma myllyni kahta isoa vastaan, joka sisälsi oman pääni ulosvedon kiljotiinista ja 2pv myöhemmin tulleet selkärankakivut sillä selkärangasta se otta kun vedät pään täysissä agreissa pois niin että jopa omat korvat meinaa jäädä sinne kiljotiiniin, kuis ois käynyt silmäkulma renkaalle?? Ei ollut läväreitä ja vahvatniskat ja oman pään kontrolli eli leuka alaviistossa aiheutti tuuri mukanansa sen etten alkanut vuotamaan.

Ja jos oisin jäänyt silloin kakkoseksi poikani olisi ehkä puoliorpo, ainut hyvä puoli siinä ois olut se että (ei olis tullut eroakaan)se olis ollut ihan miehekäs työtilanne lähteä yläpeltiin.

Vaan elämä on enempi just sitä pussikuski kohtaloa jos ikävästi käy.

Elämästä ei tiedä-
kaveri meni legioonaan pääsi ja kulkeutui vuoristolaskuvarjojoukoihin oli spol-tehtävissä jne. moni menee ja haluaa mutta ei pääse, siis elämä ohjaa ja aina ei itse tiedä sitä sopivuuttaan.
Siksi neutraali jotta on sopiva monimuotoisille poluille.

toiv ei liika sekavaa
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Lävistys kontaktilajeissa...

#55

Viesti T-T »

Niin paljon hyvää sanomaa...
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Lävistys kontaktilajeissa...

#56

Viesti nomad »

L.K. kirjoitti: Nice....
Mä en kyllä uskaltaisi. Meinaa näyttää kehnolle kun jortikka on korun kanssa samaa kokoa.


Itse siis pyrin välttämään reikiä kropassa, toistaiseksi jotakuinkin onnistuneesti.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Lävistys kontaktilajeissa...

#57

Viesti bodyguard »

nomad kirjoitti: Itse siis pyrin välttämään reikiä kropassa, toistaiseksi jotakuinkin onnistuneesti.
Mites se onnistuu. Ite huomasin synnytyslaitokselta kotiin päästyäni että mussa on useampikin reikä.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Lävistys kontaktilajeissa...

#58

Viesti JanneM »

bodyguard kirjoitti:
nomad kirjoitti: Itse siis pyrin välttämään reikiä kropassa, toistaiseksi jotakuinkin onnistuneesti.
Mites se onnistuu. Ite huomasin synnytyslaitokselta kotiin päästyäni että mussa on useampikin reikä.
Oih.... Näsäviisaus tuo unohdettu kansanhupi... ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Lävistys kontaktilajeissa...

#59

Viesti Aihki »

bodyguard kirjoitti: Ite huomasin synnytyslaitokselta kotiin päästyäni että mussa on useampikin reikä.
Eksä oo vieläkää valittanu et sut toimitettii jotenki viallisena? :evil:
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Lävistys kontaktilajeissa...

#60

Viesti nomad »

Ei, se meni turvallisuusalalle. Siellä ne loputkin vialliset on.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 102 kurkkijaa