Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten tositilanteet

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tonik
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 920
Lauteille: Helmikuu 2007

Tositilanteet

#2731

Viesti tonik »

Ennyt sano että hienoa naisia lyödä, vaan että on veemäistä kun naamalla skraadut.
Ämmäheijari, samaku miesten snagariheijari mut kynsillä ja koruilla.
Kuvake
Lohikäärmepallo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 792
Lauteille: Syyskuu 2006

Tositilanteet

#2732

Viesti Lohikäärmepallo »

Väkivallan lopettaminen mahdollisimman lyhyeen on ihan oikea tapa toimia, vaikka se sitten vaatisi että täytyy itse käyttää voimakeinoja.

Mites muuten olette hoitaneet sitä jälkihuutelua: "kyllä mä olisin hakannut sut, jos en olisi ite saanut pataan". Mulla on edelleen se ongelma, että toivottomiakin tapauksia tulee käsiteltyä silkkihansikkaat kädessä. Olen yrittänyt pysyä asialinjalla ja ilmoittaa perustelujen kanssa miksi on tehty mitä on tehty ja ettei kenelläkään ole oikeutta tulla minun työpaikalleni tappelemaan muiden asiakkaiden kanssa ja uhkailemaan minua. Välillä ne tappouhkaukset ja varsinkin perheen kimppuun käymisellä uhkailu saa miettimään että onko asialinja sittenkään aina hyvä tapa toimia.
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Tositilanteet

#2733

Viesti nomad »

Jos naapuri kerjäämällä kerjää nenäänsä niin suruton alistaminen ja julkinen nöyryytys on semmoinen tehokas kannanotto. Kuitenkin siten, ettei isompia vaurioita jää. Verbaaliakrobatia on tässä eduksi, aina parempi jos saa viimeisen päälle kusipään julkisen naurun alaiseksi ilman että tarvittee edes koskea.

T-T:ltä ei kannata kysyä, sen neuvot yleensä liittyy jätepuristimiin brushteeth
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Tositilanteet

#2734

Viesti obmijoy »

mäki kannatan tota jätepuristinta se ei oo niin agresiivinen juttu ja pysyy vaateet siistinä
ja eikä se oo ees oma vika vaan sen joka sinne puristimeen kömpi nukkumaan
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Paha Kani
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 748
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Lieto

Re: Tositilanteet

#2735

Viesti Paha Kani »

Olen kuullut, että moni erehdyksessä jätepuristimeen eksynyt on myöhemmin havainnut uusia, aikaisempaan verrattuna paremmin ihmistenväliseen kanssakäymiseen soveltuvia, piirteitä itsessään. Tiedä vaikka olisi tottakin.
MBC Kiitos 2006-2013[/linkki]
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Tositilanteet

#2736

Viesti nomad »

Älä kaikille kerro, pistävät vielä lehteen...
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tositilanteet

#2737

Viesti T-T »

Mä en ole sentään ollut käsi napilla niinkun, no joo parempi olla sanomatta mitään....
Kaikenlaisia kummallisuuksia tapahtuukin tuolla hullujen heilujien seassa.

Edit.
Lohikäärmepallo kirjoitti: Väkivallan lopettaminen mahdollisimman lyhyeen on ihan oikea tapa toimia, vaikka se sitten vaatisi että täytyy itse käyttää voimakeinoja.

Mites muuten olette hoitaneet sitä jälkihuutelua: "kyllä mä olisin hakannut sut, jos en olisi ite saanut pataan". Mulla on edelleen se ongelma, että toivottomiakin tapauksia tulee käsiteltyä silkkihansikkaat kädessä. Olen yrittänyt pysyä asialinjalla ja ilmoittaa perustelujen kanssa miksi on tehty mitä on tehty ja ettei kenelläkään ole oikeutta tulla minun työpaikalleni tappelemaan muiden asiakkaiden kanssa ja uhkailemaan minua. Välillä ne tappouhkaukset ja varsinkin perheen kimppuun käymisellä uhkailu saa miettimään että onko asialinja sittenkään aina hyvä tapa toimia.
Jatka samalla linjalla niin pitkään kuin vaan pystyt. Sitten kun suusanalliseen yms. toimintaan tulee muutoksia, niin pohdi uudestaan. että mihin suuntaan mennään...Toi työ on nykyään sairasta, ja ihan v1tun älytöntä hyvin monella tapaa.

edit. 2. Uhkaukset on ittelle jotain sellaista tietyissä tapauksissa, että silloin mennään aika lujaa. Eikä ole jälkeenpäin harmittanut. Mutta korttien päälle ottaa, kun jv:n pitää osata ymmärtää että ihminen on kovin harmistunut kun hänen oikeuksiinsa riehua ja huutaa puututaan toisen ihmisen puolelta.
äähh..alkaa vaan suututtaa kun miettii....
Kuvake
Paha Kani
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 748
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Lieto

Tositilanteet

#2738

Viesti Paha Kani »

Mä olen muuten erään kuulustelupöytäkirjan mukaan tunkenut summamutikassa valitun viattoman kadunmiehen jätepuristimeen ja runtannut sen sinne muun sekajätteen sekaan vähintään yhden puristussyklin läpi. Viranomaisille asiasta kertoi uhriksi valikoitunut herrasmies heti tapahtuman jälkeen. Syyttämättäjättämispäätöksen syntymiseen myötävaikutti mm. se, että herra oli rikosilmoitusta tehdessään hengissä.
MBC Kiitos 2006-2013[/linkki]
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Tositilanteet

#2739

Viesti Aihki »

Ihan vain uteliaisuudesta: voiko jätepuristimesta selvitä hengissä vai muistuttaako siellä ollut WUMOn origamia? (http://wumocomicstrip.com/2012/11/23/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Tositilanteet

#2740

Viesti nomad »

Saa aika kosminen munkki käydä muun jätteen kanssa, että sieltä ulos kävelee. Paineista päätellen mitä niissä käytetään, siellä ollut muistuttaisi jotain muuta kun sinne mennessään. Eli siis ei selviä.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tositilanteet

#2741

Viesti T-T »

Nyt on hyvä ot :D
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Tositilanteet

#2742

Viesti Eelo »

Eelis Mikkola
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Tositilanteet

#2743

Viesti McKe »

Eelo kirjoitti: http://www.liveleak.com/view?i=00f_1354298491

Niin hieno hämäys.
:hahaha:
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Make
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 164
Lauteille: Helmikuu 2011
Paikkakunta: Ulkomailla

Tositilanteet

#2744

Viesti Make »

Tuohan o perkeleen ovela.. "katso tähän" ja läps :D

Hienoa.
“If you can't explain it simply, you don't understand it well enough”
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Re: Tositilanteet

#2745

Viesti Tapani »

Täytyy kertoa, vaikkei itselle sattunutkaan. Tuttu oli kaupassa, jonne tuli narkkari viemään tupakkaa. Naismyyjä antoi askin, jolloin narkki otti jalat alleen. Tutuni ja vanhempi mies yrittivät pysäyttää, mutta kaveri luikerteli karkuun.
Tämä vanhempi mies juoksi kuitenkin perään, antoi narkille vitosen ja käski mennä maksamaan ja pyytämään anteeksi. Näin tapahtuikin, kuulemma hyvin nöyrästi ja pahoittelevasti. Myyjä antoi anteeksi.
Tuosta vanhemmasta miehestä tuli kertaheitolla mun sankari.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 86 kurkkijaa