Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kill Arman

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Kill Arman

#331

Viesti Elina »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Elina kirjoitti: No, lohdutukseksi voinen kertoa, että tuollaiset hetket kuuluvat ainakin ns. perinteisiin lajeihin :D
Ellei sitten nukahda kesken kaiken. :smt003
:smt003
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 81
Viestit: 93923
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kill Arman

#332

Viesti Mika »

:muahaha:



Tuukka, olet kyllä tehnyt hyvää jälkeä noiden jaksojen työstämisessä. Toi musa on hyvä, samoin leikkaukset osiosta toiseen on mainioita, ei liikaa Music Televisionia, mutta ei mitään lumen sulamisen katseluakaan. Jotenkin ne karttazoomaukset on musta makeita.

Onko sulla itselläsi mitään kamppailulajitaustaa? Kun kuitenkin olit vähintään yhtä paljon töissä kuin Arman tuon matkan aikana, niin toivottavasti sait jotakin irti noista lyömingeistä ja mestarien tapaamisista.

Kuinka kauan tuo matkaaminen kesti? Joka tapauksessa sulla ja Armanilla on varmaan muutaman kerran käämit palaneet toisiinne, ihmisiä kun olette. Tuleeko mieleen mitään sellaista hetkeä, joka nyt jo naurattaa (kumpaakin)? :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
embo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 115
Lauteille: Joulukuu 2007

Kill Arman

#333

Viesti embo »

Arman Alizad kirjoitti: Mut PARASTA on se, mitä mä olin kuulemma laulanu: Meiju Suvaksen Pure Mua. !!!! WTF???
[offtopic]
Selkeästikin olet alkanut sisäistämään kaiken kamppailun ydintä, kannattanee varoa, sillä kohta alkaa bisnekset sujua, sixpack kuultaa keväisessä auringossa ja huomaat olevasi "aikuinen nainen" tai ehkä jopa "silta yli synkän virran".[offtopic]

edit. korjattu asiavirheitä
-- ei se niin vakavaa ole --
Kuvake
Pocari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 611
Lauteille: Helmikuu 2005

Kill Arman

#334

Viesti Pocari »

Arman Alizad kirjoitti: Seuraavan viikon keskiviikkona tuli maili, et olit sä laulanu, me säästettii tää nauru vielä viikolle. Mä meinasin hypätä ikkunasta, koska mä en ikinä laula.
Ei kuitenkaan keskiviikkona 1.4.? :D
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kill Arman

#335

Viesti Alioppilas »

Olihan tuolla netissä se päivittäinen treeniohjelmakin kakkosjaksoon, ettei tarvitse ihmetellä. Tosin ihmettelen miksi katsoa viihdettä, jos sitä ei voi tehdä ylianalysoimatta kaikkea mitä näytetään ja sanotaan. Kyllä minäkin hymähdän kun UFC-lähetyksissä jokainen häkkiin menijä on vuorollaan se "maailman paras iskijä/maahanviejä/guardissa makaaja", mutta sellaista se on.


www.shideyang.com kirjoitti: SCHOOL PROGRAM

Shi De Yang Shaolin WuShu Guan - DengFeng (Shaolin), Henan, China

05:30 get up
05:45 > 07:00 morning exercises: running in the mountains
07:00 > 08:00 breakfast
08:00 > 08:30 warm-up exercises: jogging and stretching
08:30 > 09:45 lesson one: jibengong
09:45 > 10:00 rest
10:00 > 11:15 lesson two: jibengong, forms / fighting
11:15 > 12:00 lunch
12:00 > 14:30 free time / Chan
14:30 > 15:00 warm-up exercises: jogging and stretching
15:00 > 16:00 lesson three: forms / fighting / weapons / qigong
16:00 > 16:15 rest

16:15 > 17:30 lesson four: forms / fighting / weapons / qigong
17:30 > 19:00 dinner
19:00 > 20:30 night lesson: review of day training, strenght / qigong / Chan
20:30 > 21:30 free time

21:30 bed

Kerran viikossa tulee avattua telkkari, ja se on tiistai-iltaisin. Onhan se puoli tuntia aika vähän, mutta ei tainnut MoonTV:llä olla sen pitempiä ohjelmia. Viihdyttävää kamaa.


Edit. Lisäyksiä.
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Kill Arman

#336

Viesti Presenter »

Tämänkertainen jakso oli minusta parempi kuin edellinen. Vaikka jakson kestikin vain sen saman puoli tuntia, tuntui että tällä kertaa päästiin touhuun mukaan syvällisemmin ja eri osa-alueet (treeni/kulttuuri) olivat tasapainossa. Hyvä näin, vaikka materiaalia varmasti olisi pidempiinkin jaksoihin.
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Kill Arman

#337

Viesti Totte »

Unohdin laittaa jakson nauhoitukselle. Onko sitä mahdollista nähdä enää missään jälkikäteen? Yritin katsoa Jimin nettisivuja mutta en ainakaan itse löytänyt mitään.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Kill Arman

#338

Viesti cyt »

Jimin nettitv:stä näkyy... :)
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 81
Viestit: 93923
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kill Arman

#339

Viesti Mika »

Totte: http://nettitv.nelonen.fi/default.asp?v ... &vd=3&cc=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Alioppilas, niinpä.

Ja toivottavasti kaikki mantikset huomasivat tuosta Alioppilaan liimaamasta Shaolin-päiväohjelmasta Ji Ben Gongien kestävän 75 minuuttia... ;)

Ja siitä tulikin mieleeni. Arman, aiemmin ketjussa mietittiin tuota alkukuukausien harjoitteluasi. Voisitko kertoa näistä jotakin eli viikkokerrat ja tuntimäärät?

- Hokuto Aven tai Kuunon kanssa
- Hokuto virallisissa harkoissa
- puntti
- lenkki
- muu
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Pupu
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 14
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Kerava

Kill Arman

#340

Viesti Pupu »

Koskahan joku näkisi vaivaa ja toisi tuon Bokatorin tänne Suomeen.
Vaikutti ihan mielenkiintoiselta
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kill Arman

#341

Viesti bodyguard »

Arman Alizad kirjoitti:
Niko Vainio kirjoitti: tulikin mieleen, aikaisemmin tässä ketjussa moni halusi ensimmäisen jakson nähtyään tietää oletko pysynyt terveellisellä ruokavaliolla ym.

ihan vain muistutin niitä jotka kysyivät :)
Oon pysyny ruodussa, mutta ku on ollu tää kunnollinen meininki, ni ne parit kerrat ku oon käyny kaljalla, ni mopo on lähteny totaalipahasti lapasista.

Oon käyny kaljalla pari kertaa ja kerran jopa löysin sunnuntai-aamuna taskustani AnnaK karaokebaarin kuitteja. Sillo mä mietin, ettei saatana sentään!!! Mitä helvettiä mä oon menny tekemään??? Soitin kaikki frendit läpi ja ne sano et en oo laulanu.

Seuraavan viikon keskiviikkona tuli maili, et olit sä laulanu, me säästettii tää nauru vielä viikolle. Mä meinasin hypätä ikkunasta, koska mä en ikinä laula. Se ei oo mun tapasta, eikä kenenkään edun mukasta, et mä laulaisin missään.

Mut PARASTA on se, mitä mä olin kuulemma laulanu: Meiju Suvaksen Pure Mua. !!!! WTF???

Että näin! Ja tää keskustelu loppuu tähän! Kerroin nyt ku joku kysy. Muuten kyllä olen syöny terveellisesti ja treenannu.

A
Kiitos, aamu pelastettu :lol: :lol:

(ja ulkomaanelavat taas hopisee hullusta suomalaisesta kun se tuolla koneeensa aaressa istuu ja kikattaa)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 11126
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Kill Arman

#342

Viesti flammee »

Pupu kirjoitti: Koskahan joku näkisi vaivaa ja toisi tuon Bokatorin tänne Suomeen.
Vaikutti ihan mielenkiintoiselta
Eikö tuo bokator ole hyvin pitkälti samanlaista kuin muay boran?
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Korppi
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 725
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Kerava

Kill Arman

#343

Viesti Korppi »

Tämä Bokator jakso oli hyvä en ollut ennen tiennyt Bokatorista muuta kuin nimen.
Kari Mantere

"Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?"
Ast
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 99
Lauteille: Maaliskuu 2006

Kill Arman

#344

Viesti Ast »

flammee kirjoitti:
Pupu kirjoitti: Koskahan joku näkisi vaivaa ja toisi tuon Bokatorin tänne Suomeen.
Vaikutti ihan mielenkiintoiselta
Eikö tuo bokator ole hyvin pitkälti samanlaista kuin muay boran?
Suurin osa esitetyistä tekniikoista näytti omaan silmään hyvinkin samanlaisilta.
Kuvake
Pupu
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 14
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Kerava

Kill Arman

#345

Viesti Pupu »

Pitääpä alkaa kaivella missä tuota Muay Borania treenaillaan ja ehkäpä kokeilla itsekkin.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 105 kurkkijaa