Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kamppailulajiopettajan taustat

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kamppailulajiopettajan taustat

#526

Viesti bodyguard »

kukkis kirjoitti: Off topic tämäkin, mutta pakko korjata: Starba tai Stara Ei ole Helsingin alkuperäisessä
slangissa tähti (star) vaan tarkoittaa vanhaa konkaria (starin), tuleepi sieltä venäjän kie-
lestä. Että näin.
Ei taida olla missaan uudessakaan slangissa. Stara on tahti, ja oikeastaan taitaa olla pikemminkin muusikko kuin ihan yleisesti tahti.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kamppailulajiopettajan taustat

#527

Viesti Mika »

Jossakin slangissa: vanha starba = vanha starba (ihmisestä) => starba = starba

[112_erotin=red]2[/112_erotin]
Olisi varmaan kaikkien etu, jos epäselvyydet Rogerio Rochan Muukalaislegioona-taustoista selvitettäisiin. Tämä on siihen juuri oikea ketju.

Onko niin, että hänen kommenttinsa on ymmärretty väärin? Jos on, mitä hän tarkoitti viittauksilla Legioonaan?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kamppailulajiopettajan taustat

#528

Viesti Kari Aittomäki »

Anteeksi viivästys.
Sardaukar kirjoitti: Jos et ole sattunut huomaamaan, olen osallistunut muuhunkin keskusteluun. Ihan kaikki asiat eivät vain jaksa kiinnostaa. Jos esim. 69% postauksistani koskee Jimboa, mitähän ne loput 31% ovat?

Miksikähän se on niin vaikea käsittää, että en pidä valehtelijoista ja p-puhuminenkin on parempi jättää baariin, jos on kyse vakavista asioista.
Olen sattunut huomaamaan, mm. kommenttisi sjambok-ketjussa oli sellanen että nauroin ääneen.
Olet kiinnostava ihminen, siksi hiukan provosoin.
Aika ilmeisen onnistuneesti myös. Kiitos siitä.
Luen kirjoituksiasi suurella kiinnostuksella, jopa kateudella. Koska Sinä olet Hyväosainen.

Aikuisena, kenties myös kokeneena miehenä tajuat varmasti että yksiniitisen halveeraavat kirjoituksesi Shorttista eivät saavuta suosiota niin kauan, kun näkökulmasi pysyy poletti- ja leimasin-puolella. Virkamieshahmottamisessa, tapauksessasi monarkiamaustein.
Siis siinä, kuin Jimbo on valehdellut tätä ja tuota... koulunkäynnistään.

Oma kantani kunniamerkkeihin ja heidän heijastamaansa maailmankuvaan on suunnilleen sama kuin Eno-Toivoni. Ja monarkia-hahmottamiselle olen nauranut karjuvaa naurua ihan paikan päällä, sekä Paddingtonissa että varrella virran, up by the Tyne-side. Gatesheadissa.
Lyömingithän niistäki nauruista tuli. Britit on aika hyviä myllyttäjiä, ei niin hyviä ku venäläiset mutta lähes.
Eli en usko monarkiaan kuin jumalointiin perustuvan hallitusmuotona, en usko verenperintöön eli periytyviin aatelisarvoihin. Tai oletusarvoisesti saataviin übermensch-ominaisuuksiin. Suorituspaineet ja ladatut arvot on sen pelin nimi.
En usko edes koulutuksien/univormujen ainoaaseen autuaaksitekevyyteen.

Uskoni on se, että vaistotappaja/tappelija (serkukset) jonka polte on riittävä hakeutuu kohti toimintaa, sietäen ne riitit jota polulle asetetaan.
- The Apache go where the best fight is. It's a moral value once you understand it. (John Milius)

Koulutukset putoaa kuin valmiiseen taskuun koska vt, apassi, kainiitti tahtoo tietää miten homma kätevimmin hoidetaan.
Toki monenmoni ottaa sen annetun liturgian osaksi olemistaan ja kantaa viitekehyksensä tunnuksia ylpeänä, legio patria nostra, honneur et fidélité, utrinque paratus, novios de la muerte..
Mutta oikeesti kyse on vaan murhanhimosta.

Jolle asialle Jimbo on antanut kanavia.
Jos olet sitä mieltä että rakenteisiin tukeutuvat koulutuspyramidit ovat ainoa oikea polku..
No, sitten olet. Kaaos on eri mieltä.

Mitä tuohon Mjölnirin artikkeliin tulee niin onhan se tuttu juu.
Erinomaista työtä mutta mies onkin erityistapaus.
Myös mua on lähestytty kyseisen lehden taholta, mutta mulla on vaikeuksia saada aikaan tekstiä joka olisi sopivansorttista. Sama ongelma oli silloin kun vielä opetin.
En mä oikeen osaa jutella/käyttäytyä niin että se ois paitsi haluamallani tavalla informatiivista, myös semmosta jokamakuun sopivaa sulatejuustoa.
Tonlehden kohdalla virkamieskentän antamaan hahmotuskenttään sopivaa.
Koska oikeessa maailmassa täytyy joskus unohtaa kaikki muu ja vaan selviytyä sekunnista seuraavaan vaikka jakkaralla jaellen.


Ja Lehe, Combat karatessa olen (tällä hetkellä) se passiivinen taustahahmo, joka kykee linkittää metodin syvempään karatetietouteen.
Esa ja Riku haldaa katujutut ja rajumpienkin kenttien periaatteet.
Mun anti on roots-kamaa.
Mutta olen asiaan sidoksissa kyllä.
Antaas nyt veden virrata Perhonjoessa.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kamppailulajiopettajan taustat

#529

Viesti DeusVult »

Kari Aittomäki kirjoitti: Aikuisena, kenties myös kokeneena miehenä tajuat varmasti että yksiniitisen halveeraavat kirjoituksesi Shorttista eivät saavuta suosiota niin kauan, kun näkökulmasi pysyy poletti- ja leimasin-puolella. Virkamieshahmottamisessa, tapauksessasi monarkiamaustein.
Siis siinä, kuin Jimbo on valehdellut tätä ja tuota... koulunkäynnistään.
Viestisihän on vissiin lähinnä Sardaukarille osoitettu, mutta tätä kappaletta ja sen ideaa voisin kommentoida. Nimenomaan onkelma on se että jimbo on valehdellut. Koulunkäynnistään. Jos lähtökohdaksi otetaan se, että koulutuksella (puhutaan sitten sotilaskoulutuksesta tai yliopiston humanistilinjasta) ja tappamisessa/tappelemisella ei ole mitään tekemistä keskenään, niin miksi Jimi on lähtenyt hakemaan niitä vääriä krediittejä sieltä "toiselta puolelta" ? Eihän yliopiston proffatkaan väitä olevansa mitään katutappelijoita tai koboltinkovia viidakkosissejä.

Mitäs tykkäisit, jos esim Potkuun kirjoittelisi joku Oik.tiet.lis ja erikoisjääkäri Virtanen, joka vuosikausia kirjoittelisi katutappelukokemuksistaan ja hämäristä palkkasoturihommistaan milloin missäkin päin maailmaa, ja näin saisi ihailua kaikilta muilta potkulaisilta. Sitten tulisikin ilmi että kaveri ei ole ikinä missään tapellut eikä todellakaan missään palkkasoturihommissa ollut. Eli siis koulut on käyty mutta tositilanteista on puhuttu kakkaa. Tapaus jimbo käänteisenä. Varmaan alkais monia "viistottaan" niinkuin itse asian ilmaisit. :)

Ja mitä noihin monarkiameinikeihin tulee, niin se nyt vaan on elävä perinne vielä joissain maailmankolkissa. Joillekkin ihmisille perinteet merkitsee aika paljon, niinkuin varmaan jokainen potkuakin lukenut on huomannut. Etenkin asianomaisille itselleen ne varmasti merkitsee hyvinkin paljon. Nykyään monarkioille ja muille perinnöllisyysjutuille voi avoimesti naureskella, kun ei ole vaarana kuin turpiin saaminen, mutta ei-niin-kovin-montaa sukupolvea sitten naureskelu oli terveydelle huomattavasti haitallisempaa. Sitä ei ole näin suomalaisessa demokratiassa kasvaneelle helppo hahmottaa.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kamppailulajiopettajan taustat

#530

Viesti steelduck »

DeusVult kirjoitti: Mitäs tykkäisit, jos esim Potkuun kirjoittelisi joku Oik.tiet.lis ja erikoisjääkäri Virtanen, joka vuosikausia kirjoittelisi katutappelukokemuksistaan ja hämäristä palkkasoturihommistaan milloin missäkin päin maailmaa, ja näin saisi ihailua kaikilta muilta potkulaisilta. Sitten tulisikin ilmi että kaveri ei ole ikinä missään tapellut eikä todellakaan missään palkkasoturihommissa ollut. Eli siis koulut on käyty mutta tositilanteista on puhuttu kakkaa. Tapaus jimbo käänteisenä. Varmaan alkais monia "viistottaan" niinkuin itse asian ilmaisit. :)
...ja tässähän syytellään käsittääkseni sitä, että Shortt ei ole vain esittänyt olemattomia koulutuksia ja arvonimiä, vaan vaan sellaisia meriittejä, jonka takana oletetaan olevan tiukkaa "kenttäkökemusta".

Esim. jos kaveri väittää olleensa SAS:n palveluksessa, niin se antaa kuvan, että on pyöritty ympäri maailmaa erikoistehtävissä - eli laittaa epäilemään tuota kenttäkokemuksen laajuuttakin. Tämähän ei tietenkään poista sitä etteikö kyseinen kaveri olisi taitava myllyttäjä.

Entisessä elämässä tuotemarkkinointia tehneenä, olisikin herkullista ottaa tuommoinen Karin tappelutaidoilla ja ilmaisukyvyllä oleva kaveri ja rakentaa sen ympärille huima tarina vuosikymmenten BlackOps historiasta itäblokin alueella. Seminaarit myisivät Amerikassa kuin häkä.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kamppailulajiopettajan taustat

#531

Viesti Kari Aittomäki »

No steelduck, kerropa mikä on tiukkaa kenttäkokemusta.
Mä pääsin edmen Häppärissä kerran miltei iskujenvaihtoon asti parin pikku U.S.mariinin kanssa, hekun oli olleet DS-operaatiossa ja, tietenkin, semper fidelis gung ho. Mariineja.

Rohkenin näet kyseenalaistaa herrojen varsinaisen kokemustason lisäksi yksilöllisen suoritustasonsa.
Eli sen, että vaikka he osana Mighty Merijalkaväkeä ovat osana pelottavaa sotamasiinaa, se ei tee heistä yksilöinä haponkestäviä.
Koska mariinitkaan ei siinä kapinassa niin suuresti toimimaan päässeet.
Näitä jätkiä se ei tosin estänyt leijumasta sillä että "olivat olleet".
Sotaretkellä jossa suurin hätätila kohdallaan taisi olla se, että kerran pääsi kylmä cokis loppuun ja sielä oli kuuma, kuten aavikolla usein on.

No tää tarina ei liity mihinkään.
Pitipä vaan kertoa tostakin riidanhaastosta.
Juttu lähti siitä että mulla roikku kaulaketjussa osumaa ottanu ysimillisen täysvaippa, from Russia with love.
Josta niitten piti alkaa naamaileen.
Aloin siinä olla sitämieltä että minäpäs kohtapäin vuolen nuo naamat irki ja pyyhin niillä pärseeni.
Elin semmosta vaihetta, nimittäin..

Tarinan tarkotus on kertoa miten jotkut sekopallot saattaa goverment babydollit hahmottaa.
Vaikka ne oliskin huimia ammattilaisia, mariineja. First to fight.
Vain tuhovoimalla on merkitystä, kaikki muu on kuohukermaa.
Lips lips.

Sardaukar kirjoitti: Mitäs tykkäisit, jos esim Potkuun kirjoittelisi joku Oik.tiet.lis ja erikoisjääkäri Virtanen, joka vuosikausia kirjoittelisi katutappelukokemuksistaan ja hämäristä palkkasoturihommistaan ... Tapaus jimbo käänteisenä. Varmaan alkais monia "viistottaan" niinkuin itse asian ilmaisit.
Pitäsin jätkää outona.
Niinkuin pidin outona tätä yhtä eerikkiä, jonka ainut anti oli tuhahtelu mun kirjottelulle.
Hän kun nääs oli ammattilainen.
Ammattilainen on putkimieskin ja varsin hyödyllinen sellanen.
Yliopistotason jätkä, kovakuntoinen sellanen joka haikailee veritöitten perään on outopää, roolinottajana vielä oudompi.

Mä näen aika selvänä motiivina rahan silloin, kun tekeydytään koulutusta saaneeksi ammattilaiseksi ja tarjotaan koulutuksia.
Se antaa mielikuvaa teho-opetus-jatkumosta, ei niinkään tuhovoimasta. Joka on pelottava asia.
Turvallisempi mielikuva on olla kurinalainen ja jämpti soldat.
"Kokenut turpaanvetäjä opettaa kuinka kilautetaan hampaat posken läpi katukiville pomppimaan kätevästi ja nopeasti, takana satoja tuomioita" kun ei ole kovinkaan päheä mainoslause.
Vielä ainakaan, tosin sitä liikettä on nähtävissä.
Eli esimerkki ei ihan pelitä, minusta.

Ave, eiku Kuuno kertoili jostain eurooppalaisesta jutsumaikasta, jonka hermot oli sotahommissa menny ja jonka tekniikat oli aivan kipeita, vaikkakin toimivia.
Stiletti saatto tulla esiin millon vaan.
Sen oppilaat oli lähinnä säpsähteleviä hermoraunioita.
Mä en näe solttupuolen hehkuttelussa muuta gloriaa kuin sen kurinalaisen täsmällisyyden, mihin intohimonsa voi kanavoida. Ja rutiineista huolimatta elossapitää.
Niinku tekee Mjölnir.

näin tällä helteellä.
Kuvake
sanppa75
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 1913
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

Kamppailulajiopettajan taustat

#532

Viesti sanppa75 »

Kari Aittomäki kirjoitti: Sanppa75, kiitoksia loistavasta summauksesta.
Juttu on nyt kenties läpipuitu, kunnes uutta tulee.
Tämä oli livahtanut ohi, eip mitiä, ole hyvä vaan.
Sami Hyvärinen

"Saru mo ki kara oshiru"
Sardaukar
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 86
Viestit: 223
Lauteille: Syyskuu 2008

Kamppailulajiopettajan taustat

#533

Viesti Sardaukar »

Kari Aittomäki kirjoitti: No steelduck, kerropa mikä on tiukkaa kenttäkokemusta.
Mä pääsin edmen Häppärissä kerran miltei iskujenvaihtoon asti parin pikku U.S.mariinin kanssa, hekun oli olleet DS-operaatiossa ja, tietenkin, semper fidelis gung ho. Mariineja.

Rohkenin näet kyseenalaistaa herrojen varsinaisen kokemustason lisäksi yksilöllisen suoritustasonsa.
Eli sen, että vaikka he osana Mighty Merijalkaväkeä ovat osana pelottavaa sotamasiinaa, se ei tee heistä yksilöinä haponkestäviä.
Koska mariinitkaan ei siinä kapinassa niin suuresti toimimaan päässeet.
Näitä jätkiä se ei tosin estänyt leijumasta sillä että "olivat olleet".
Sotaretkellä jossa suurin hätätila kohdallaan taisi olla se, että kerran pääsi kylmä cokis loppuun ja sielä oli kuuma, kuten aavikolla usein on.

No tää tarina ei liity mihinkään.
Pitipä vaan kertoa tostakin riidanhaastosta.
Juttu lähti siitä että mulla roikku kaulaketjussa osumaa ottanu ysimillisen täysvaippa, from Russia with love.
Josta niitten piti alkaa naamaileen.
Aloin siinä olla sitämieltä että minäpäs kohtapäin vuolen nuo naamat irki ja pyyhin niillä pärseeni.
Elin semmosta vaihetta, nimittäin..

Tarinan tarkotus on kertoa miten jotkut sekopallot saattaa goverment babydollit hahmottaa.
Vaikka ne oliskin huimia ammattilaisia, mariineja. First to fight.
Vain tuhovoimalla on merkitystä, kaikki muu on kuohukermaa.
Lips lips.

Pitäsin jätkää outona.
Niinkuin pidin outona tätä yhtä eerikkiä, jonka ainut anti oli tuhahtelu mun kirjottelulle.
Hän kun nääs oli ammattilainen.
Ammattilainen on putkimieskin ja varsin hyödyllinen sellanen.
Yliopistotason jätkä, kovakuntoinen sellanen joka haikailee veritöitten perään on outopää, roolinottajana vielä oudompi.

Mä näen aika selvänä motiivina rahan silloin, kun tekeydytään koulutusta saaneeksi ammattilaiseksi ja tarjotaan koulutuksia.
Se antaa mielikuvaa teho-opetus-jatkumosta, ei niinkään tuhovoimasta. Joka on pelottava asia.
Turvallisempi mielikuva on olla kurinalainen ja jämpti soldat.
"Kokenut turpaanvetäjä opettaa kuinka kilautetaan hampaat posken läpi katukiville pomppimaan kätevästi ja nopeasti, takana satoja tuomioita" kun ei ole kovinkaan päheä mainoslause.
Vielä ainakaan, tosin sitä liikettä on nähtävissä.
Eli esimerkki ei ihan pelitä, minusta.

Ave, eiku Kuuno kertoili jostain eurooppalaisesta jutsumaikasta, jonka hermot oli sotahommissa menny ja jonka tekniikat oli aivan kipeita, vaikkakin toimivia.
Stiletti saatto tulla esiin millon vaan.
Sen oppilaat oli lähinnä säpsähteleviä hermoraunioita.
Mä en näe solttupuolen hehkuttelussa muuta gloriaa kuin sen kurinalaisen täsmällisyyden, mihin intohimonsa voi kanavoida. Ja rutiineista huolimatta elossapitää.
Niinku tekee Mjölnir.

näin tällä helteellä.
Jep. Olen moisia mariineja tavannut itsekin. :lol: DS maasotavaihe kun varsinaisesti kesti 90 tuntia. Tosin osa mariineista oli hetken hieman kusessa Al Khafjissa ennen tätä.

Nykyisin nekin, jota eivät sitä suuremmin kaipaisi, pääsevät siinäkin jenkkifirmassa näkemään tositoimia silmästä silmään aika hyvällä prosentilla. Jenkkien HURRAH-hehkutusta olen aina pitänyt hieman huvittavana.

Briteillä on muutenkin jokin pikkusota ollut menossa aina. :lol:

Yleisenä sääntönä on aina, että ne jotka ovat tositoimia nähneet, eivät niistä paljon julkisesti hehkuttele.

Jimbo on varmasti pätevä tappelija ja pätevä kamppailulajeissa. Olisi vain ymmärtänyt olla ärsyttämättä touhuillaan porukkaa, joiden kavereita tulee kotiin ns. "sinkkiarkussa" jatkuvasti.
Mutta siinä asiassa voimme vapaasti olla eri mieltä, kuten on joku joskus sanonut, Itä on Itä ja Länsi on Länsi, eivätkä ne koskaan kohtaa.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kamppailulajiopettajan taustat

#534

Viesti Kari Aittomäki »

"Briteillä on muutenkin jokin pikkusota ollut menossa aina."

Tästä mä kerran juttelin yhden upseeristasoa olevan sällin kans, oiskohan olly Ylämaalaisrykmenttiä tai jotain niitä.
Falklandissa palellu. Treenas Tickyllä.
Hän vahvisti sen mitä olin ounaillutkin, nimittäin että asevoimien intresseihin ei tuolloin välttämättä kuulunu P-Irlannin levottomuuksien lopettaminen, menee hyvä treenikenttä ja liksanlähde.
Väitti tai vihjas jopa, että nää aika-ajoin kirjotetut "stressiä-pukkaa"-lehtijutut ja softcoverit ois monasti tilaustöitä. Lisää liksaa siis.

Muutenkin hyvä kapakkailta, saatiin pirun hyvät keskustelut aikaan.
Mm aiheesta mitähän ois tapahtunu jos Suomi ois miehitetty ja neuvostopanssarit tienristyksissä, partiot kierrolla.

Mitä Paroniin tulee, tajuan tottakai närkästykset.
Siitä ei kahta sanaa.
Kuvake
tiikerinsilmä
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 373
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: raisio

Kamppailulajiopettajan taustat

#535

Viesti tiikerinsilmä »

Sardaukar kirjoitti: Jimbo on varmasti pätevä tappelija ja pätevä kamppailulajeissa.
Kari Aittomäki kirjoitti: Mitä Paroniin tulee, tajuan tottakai närkästykset.
Siitä ei kahta sanaa.
Olik tää sota ny si tässä?? :D
"I should have went to sleep, but I tapped like a bitch" - Ed Herman
Sardaukar
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 86
Viestit: 223
Lauteille: Syyskuu 2008

Kamppailulajiopettajan taustat

#536

Viesti Sardaukar »

tiikerinsilmä kirjoitti:
Sardaukar kirjoitti: Jimbo on varmasti pätevä tappelija ja pätevä kamppailulajeissa.
Kari Aittomäki kirjoitti: Mitä Paroniin tulee, tajuan tottakai närkästykset.
Siitä ei kahta sanaa.
Olik tää sota ny si tässä?? :D
Ehkä ollaan ns. liennytysvaiheessa Karin kanssa. :D

Ja muutenkin, on liian kuuma tapella, +37C täällä. :lol:

Närkästyksen tiettyyn ymmärtämiseen brittien puolella ehkä auttaa esim. pieni esimerkki siitä, miten jotkut heistä suhtautuvat armeijauraansa. Juttelin tuossa taannoin ex-sotilaan kanssa, joka oli aikoinaan Regimental Sergeant Major, eli siis sotilasmestari lisäkuvioin, arvoaste on todella arvostettu brittien puolella.

Kaveri sanoi, että kahdelle vaimolle joutui uransa aikana sanomaan hyvästit, molemmat esittivät jossain vaiheessa uhkavaatimuksen, että "armeija tai minä". Ja armeija voitti. Monilla oli menossa useampikin vaimo.

Tälläiset jutut ovat enemmän sääntö kuin poikkeus, ja ehkä auttavat ymmärtämään sitä, miksi tuo porukka saattaa hieman pillastua. Kyse joillekin ihmisille on perhettä, sukulaisia ja omaa henkeä suuremmista asioista, joita ei kannata ihan heti lähteä Jimbon tyyliin pilkkaamaan.

Itse valitsin vastaavassa tilanteessa vaimon, enkä vielä ole katunut. Paitsi joka päivä. 8-)
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

Kamppailulajiopettajan taustat

#537

Viesti Lehe »

Itse valitsin vastaavassa tilanteessa vaimon, enkä vielä ole katunut. Paitsi joka päivä. 8-)
No tämän rehellisempää näkemystä tuskin voi saada. Laittaisin hymiön, mutten jaksa. Hatunnoston paikka.
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kamppailulajiopettajan taustat

#538

Viesti DeusVult »

'Navy SEAL who fired the bin Laden kill shot and took down Pablo Escobar' found out to be a FRAUD after 'securing a half-billion dollar security contract'

-A.J. Dicken made massive claims about his completely fictitious military background, saying he was a Navy SEAL and ex-CIA

-Launched a military-style training camp and later a security company that won a contract from a group associated with the U.N.

-Was actually a Nevada-based bartender with a criminal record


:smt003
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Jani Rantalainen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 516
Lauteille: Heinäkuu 2019
Etulaji: Karate
Sivulajit: Jujutsu, Kenjutsu, Escrima.
Takalajit: Aikido

Kamppailulajiopettajan taustat

#539

Viesti Jani Rantalainen »

Olen nähnyt herra Shorttin taitoja videolta ja ne ovat tehneet vaikutuksen ja Ryoi Shinto Ryu on kyllä kiinnostava mutta tuon ryuhan on väitetty hävinneen jo kauan sitten.
Duran
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Lokakuu 2012

Kamppailulajiopettajan taustat

#540

Viesti Duran »

Anteeksi että osallistun keskusteluun, mutta nyt tuntuu siltä. Kysymys kaikille teille, jotka olette oikeasti olleet tilanteessa, jossa oma/lähimmäisen/suojattavan henki ja/tai terveys on ollut uhattuna ja tilanne on saatu rauhoitettua, kumpaa arvostatte enemmän jälkipuinneissa, saatua oppia vai sitä, mitä papereissa lukee. Olikohan eka viestini? Kiitos ja anteeksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 55 kurkkijaa