Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suhtautumisesi väkivaltaan?

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Suhtautumisesi väkivaltaan?

#106

Viesti tohtorismies »

Kari Aittomäki kirjoitti: Kattelin taas ton pyyhkäisyjutskan uudestaan ja huomaan en tarpeeksi haukkuneeni tota tekijää.
Äärimmäisen vastenmielinen, rasvanen gigolo-manolito on ilmeisesti vonkuuhommissa ja suuttumus kumpuaa siitä lähteestä.
Tolle pitäs tehdä angelot eli raahata puolipäivää jeepin perässä jo pelkästään niitten shadesien takia.
Naulan kantaan.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
planter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1676
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Tampere

Suhtautumisesi väkivaltaan?

#107

Viesti planter »

En pidä väkivallasta, mutta katselen sitä tv:stä ja käyn melko säännöllisesti urheilukisoissa jossa lyödään ukkoa/akkaa kuontamoon. Tunnen jonkinlaista "häpeää" jääkiekossa tapahtuvaan nyrkkipokkaan. Nämä jääkiekkoilijat tulevat mm. nyrkkeilysaleille hakemaan taitoa jolla he voisivat hakata kaukalossa paremmin vastustajaan. Ennen pidin jääkiekkoa taitolajina, nykyään en viitsi katsella niinkin väkivaltaista lajia.
Mitä kylvät, sitä niität.
Kuvake
SJR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 941
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suhtautumisesi väkivaltaan?

#108

Viesti SJR »

Usein kamppailua harrastamattomilta kuulee... no, omasta mielestä jännää suhtautumista väkivaltaan. Vähän aikaa sitten törmäsin henkilöön, jonka mielestä kamppailulajit ovat niille, jotka eivät selviä tilanteista puhumalla. :lol: heitti tuon kommentin tosin puolivakavissaan, mutta kuitenkin. Ilmeisesti aikoo itse selviytyä puhumalla jokaisesta väkivaltatilanteesta, no, onnea yritykseen. :D

Itsekin pidän luonnollisesti väkivaltaa muussa kuin hätävarjelussa/kamppailulajeissa/viranomaisilta typeränä, viimeksi olen minäkin ollut varsinaisessa tappelussa ala-asteella. Tosin jos kaksi henkilöä haluaa selvittää riitansa nyrkein, niin se on minulle ihan yhdentekevää, vaikka vähän säälinkin tämmöisiä tapauksia. Toisaalta taas väkivaltaviihde, niin kauan kuin se on urheilua/näyteltyä on todella mukavaa katsottavaa...
Sardaukar
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 223
Lauteille: Syyskuu 2008

Suhtautumisesi väkivaltaan?

#109

Viesti Sardaukar »

Omasta mielestä on nautinto katsoa, kun tyyppi saa turpaansa ansiosta. Subjektiivinen näkökanta tietysti.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Suhtautumisesi väkivaltaan?

#110

Viesti Kari Aittomäki »

Väkivallassa on oma estetiikkansa, se voi olla suunnattoman kiihottavaa ja kaunista.
Otetaas esimerkiksi vaikka hyökkäävä leijona. Komia mielikuva.
Tehokkaasti ja taitavasti suoritettu väkivaltatoimi on upeaa kateltavaa, oli kyseessä sitte osaava nyrkkitappelu, hyvän futisfirman hyökkäys, jalkaväen kaupunkitaistelu, räjähdemiesten rakennelmien räjäyttely, taisteluhelikopterien isku tai vaikka laivastomanööverit.

Joku ratsuväenhyökkäys hakkapeliittalaisittain, synkän hiljainen kohtihelistys yhtenä massiivisena rintamana, luotivolley lähietäisyydeltä ja eiku roimimaan miekoilla, hakkaa päälle...
Sehän on jo runoa.

Niinkuin hyvin ajoitettu avokas grillijonossa.
Pahuuden estetiikkaa. Pahan kukkia, fleur du mal.
Esineistä kauneimpia ja kiihottavimpia on aseet.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Suhtautumisesi väkivaltaan?

#111

Viesti Kari Aittomäki »

Ja autsvits, meni kyssäri ohi.
kiksari kirjoitti: ..et olikohan hammassuojat suussa?
Toki oli. Mä olen sitä ikäluokkaa jolla hampaat on mallia marenki. Huonot ja haperat.
Hammassuojat oli suussa lenkilläkin.
Anne on iso typy ja raskaansarjan SM-ykkönen, ne lyönnit oli teräviä ja kovia.
On se pudottanut taputtelijoita. Kaunis tumma tyttö oli tuolloin. Erittäin kaunis, mallitasoa.
Hampakseni siis lohkes, ei varsinaisesti katkennut eli ei se täysiä päästänyt, kunhan meni pitkäks.

Mä olen kaketuomarina kaivanut totaalitiedottoman jätkän suusta neljä-5 hampaankappaletta ja kahteen osaan lohjenneet hammassuojat.
planter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1676
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Tampere

Suhtautumisesi väkivaltaan?

#112

Viesti planter »

Ei kiitos väkivallalle. Mukavampi olla sovussa.
Mitä kylvät, sitä niität.
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1333
Lauteille: Lokakuu 2007

Suhtautumisesi väkivaltaan?

#113

Viesti Fubarbarian »

Itse en ole kuin kerran nahistellut ja silloinkin olin ottavana osapuolena. Vältän tappeluksia, koska olen arka ja fyysisesti hentoinen. Jos olisin isompi ja/tai kovempi myllyttymään, en välttämättä välttelisi niin paljoa ja saattaisin jopa välillä puuttua porukoiden urpoiluun.
A suspicious mind is a healthy mind
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 98 kurkkijaa