Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kamppailulajien markkinointi

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#91

Viesti Mjölnir »

Käyttävätkö muut Google ja Facebook -mainontaa? Oletteko seurannut tuloksia? Olemme parin vuoden ajan mainostaneeksi useilla sadoilla euroilla / kurssien alku ja mielestäni on kannattanut. Esimerkiksi viime kuussa Google näytti yli 600 kertaa seuramme mainoksen hakutuloksissa, joista nelisenkymmentä tuli nettisivuille. Mikä on aika hyvä määrä, mielestäni, koska kyselytutkimuksen perusteella noin kolmasosa kurssille tulijoista tulee netti-ilmoittelun kautta, noin kolmasosa koska kaveri suositteli ja kolmasosa muista syistä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1617
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Kamppailulajien markkinointi

#92

Viesti injunjack »

Olemme kokeilleet Fb mainostusta, mutta emme säännöllisesti. Ja satsaukset ovat olleet huomattavasti pienempiä kuin satoja euroja. Kohtuu hyvää näkyvyyttä on saatu, mutta lisäharrastajia se ei muistaakseni ole tuonut yhtään. Toki pääkaupunkiseudun tarjonta on aikalailla kattavaa, ja marginaalilajilla erottautuminen massasta on vähintäänkin haastavaa.
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#93

Viesti Mjölnir »

Tällä hetkellä meillä on aktiivisena Facebookissa kaksi mainosta, jotka on kohdennettu Pirkanmaalle, 30km säteelle Valkeakoskelta, 17-55 vuotiaille ja kiinnostuksen aiheina kamppailu- ja itsepuolustusaiheisia juttuja. Nyt on Defendo ja potkunyrkkeilynainokset näytetty 3600 kertaa, jotka ovat johtaneet siihen että 250 hlö on klikannut mainoksen

Hintaa tälle on tullut n 80€
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1617
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Kamppailulajien markkinointi

#94

Viesti injunjack »

Ootteko tutkineet moniko lopulta tulee edes tututustumiskäynnille?
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#95

Viesti Mjölnir »

About 10% mainoksen nähneistä klikkaa, klikanneista n 10% tulee
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#96

Viesti Andy »

Facebook-mainontaa on käytetty. Google adsia en pidä niin hyödyllisenä, kun se kohdistuu lähinnä ihmisiin, jotka jo etsivät kamppailujuttuja.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#97

Viesti Mjölnir »

Cross trainingin mainostamisessa Google Ads on hyvä, kun ihmiset googlaavat, että mistä sitä rosvittiä koskista löytyisi, niin ensimmäisenä tulee Heraclesin mainos
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#98

Viesti Andy »

Olen myynyt google adsia yrityksille. Se on parhaimmillaan sellaiselle toimijalle, jolla on runsaasti paikallisia kilpailijoita. Vaikkapa tamperelainen kampaamo voisi olla tällainen. Kun ihminen googlaa "kampaamo tampere" hän saa kymmeniä mahdollisuuksia ja tällöin on tosi arvokasta, että se oma firma pomppaa ensimmäisenä esille.

Mutta jossain 1000 asukkaan Hailuodossa olevan kampaajan ei ole mitään järkeä mainostaa google adsilla, koska niitä kampaamoita on siellä ehkä kaksi ja haku "kampaamo hailuoto" tuottaa joka tapauksessa molemmat etusivulle. Lisäksi asiakkaat luultavasti jo tietävät että vaihtoehtoja on ne kaksi.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Kamppailulajien markkinointi

#99

Viesti Lasse Candé »

Ei ole mitään oikeaa sanottavaa mihinkään, mutta todella mielenkiintoista luettavaa ja keskimääräisille seura-aktiiveille varmaan kullan arvoisia neuvoja.
Markus Ojala
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 124
Lauteille: Tammikuu 2011
Etulaji: Kendo

Kamppailulajien markkinointi

#100

Viesti Markus Ojala »

Kokeilimme tänä vuonna, mitä tapahtuu, jos kevään peruskurssi alkaakin vasta maaliskuussa. En suosittele, sillä näytöksessä oli melko vähän väkeä eikä mukaan saatu uusia harrastajia, vaikka muutama ihminen kävikin kokeilemassa. Toivon mukaan tulevilla tapahtumilla saadaan vähän seuran profiilia nostettua ja sitä kautta uusia harrastajia. Markkinointipanostukset olivat 40 € fb-mainostukseen ja tulostimme omin päin peruskurssia varten julisteita. Pitää laittaa mietintämyssy päähän ja arvioida, mitä tarttis tehdä.
Markus
Sei Shin Ken Kai ry
http://www.kendoseinajoki.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#101

Viesti Mjölnir »

Tammikuun kursseille tuli huomattavasti enemmän porukkaa kuin maaliskuussa. Samoin, yleensä syksyn kurssit alkavat elokuussa ja lokakuussa, elokuu on parempi
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#102

Viesti Andy »

Joo tuo aloituksen siirtäminen maaliskuulle on varmaan tehokkain tapa puolittaa kurssilaisten määrä...
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#103

Viesti Mjölnir »

Meillä käytännön syistä on toinen itsepuolustuslaji ja toinen kamppailu-urheilu laitettu alkamaan pari kuukautta edellisen alkamisesta, koska ollaan tultu tällaiseen empiiriseen tutkimustulokseen: jos aloitamme tammikuussa Defendon ja krav Magan sekä potkunyrkkeilyn ja bjj:n, ihmisillä on liikaa valinnan vaihtoehtoja ja juuttuvat ooda-looppiin eivätkä tule millekään. Eki yhteenlaskettu kurssilaisten määrä on suurempi puolivuosiyksikköä kohtaan, jos kurssit alkavat kahdessa erässä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Markus Ojala
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 124
Lauteille: Tammikuu 2011
Etulaji: Kendo

Kamppailulajien markkinointi

#104

Viesti Markus Ojala »

Toki rehellisyyden nimissä aiempien vuosien peruskurssit, jotka ovat alkaneet tammikuussa eivät ole olleet kovin paljon suositumpia. Syksyisin väkeä tuntuu olevan vähän enemmän liikkeellä.
Markus
Sei Shin Ken Kai ry
http://www.kendoseinajoki.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Kamppailulajien markkinointi

#105

Viesti Andy »

Kirjoittelin hieman ajatuksia ottelijoiden valokuvista.

Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 43 kurkkijaa