Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Vedätkö treenejä?

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Ohjaustilanteesi

En ohjaa treenejä
14
25%
Harjoittelen omin päin tai kaveriporukalla
1
2%
Toimin apuohjaajana
4
7%
Ohjaan treenejä
24
43%
Olen salini pääohjaaja
12
21%
Muu tilanne (mikä?)
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 56

Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Vedätkö treenejä?

#1

Viesti Andy »

Kuinkas moni vetää treenejä itse? Vastatkaa tämänhetkisen tilanteen mukaan. Vastaajien nimet tulevat näkyviin äänestyksessä. Jos treenaat useampaa lajia ja niissä on eri tilanne, voit vastata useamman kerran.

Apuohjaajana toimiminen tarkoittaa siis sitä, että joku muu vastaa treenien vetämisestä, mutta olet hänellä apulaisena. Vastaa sen perusteella mikä käytännön tilanne on, eli olet vetäjä, jos ohjaat säännöllisesti jotain treenejä vaikka sinulla ei olisikaan esim. viikottaista vetovuoroa. Jos sinua on kerran vuosi sitten pyydetty tuuraamaan sairaana ollutta vetäjää, et ole varsinaisesti vetäjä.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Vedätkö treenejä?

#2

Viesti Mjölnir »

Vedän Defendo-, Krav Maga-, potkunyrkkeily ja Cross Training -treenejä. Krav Magassa olen salin pääopettaja.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Riku Ähvä
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 505
Lauteille: Elokuu 2009
Paikkakunta: Porvoo
Etulaji: BJJ/SW
Takalajit: Shukokai Karate

Vedätkö treenejä?

#3

Viesti Riku Ähvä »

Ohjaan junnejen BJJ-treenejä.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Vedätkö treenejä?

#4

Viesti DeusVult »

Vedän jujutsutreenejä epäsäännöllisesti, miekkailua reenaan tällä hetkellä keskenäni tai kaverin kanssa.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Jörri
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 426
Lauteille: Joulukuu 2013
Etulaji: Taekwondo

Vedätkö treenejä?

#5

Viesti Jörri »

Malmilla vedän treenejä, tälle vuodelle matsia, viime kauden aikana enimmäkseen pikkujunnuja. Kaikilla osa-alueilla reservissä. Taekwondosta siis kyse.
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Vedätkö treenejä?

#6

Viesti Tapani »

Vedän meidän kaikki treenit, mikä nyt ei tällä hetkellä tosin ole kovin paljon. Junnuille myös.
tonik
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 920
Lauteille: Helmikuu 2007

Vedätkö treenejä?

#7

Viesti tonik »

Mites moni treeninvetäjä täällä saa palkkaa siitä vai meneekö rahat omistajan taskuun?
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Vedätkö treenejä?

#8

Viesti Presenter »

tonik kirjoitti: Mites moni treeninvetäjä täällä saa palkkaa siitä vai meneekö rahat omistajan taskuun?
Valtaosa varmaan vetää treenejä yhdistyksessä, jolloin varsinaista omistajaa ei ole.
Jörri
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 426
Lauteille: Joulukuu 2013
Etulaji: Taekwondo

Vedätkö treenejä?

#9

Viesti Jörri »

Yhdistyksessä vedetään ja jäsenet (johtokunta) päättää rahan käytöstä. Rahaa ei mulle ole viimeseen 20v tästä tullut :)
Viimeksi muokannut Jörri, tammi 1, 2014, 18.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HarriN
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 527
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: MMA & BJJ
Yhteystiedot:

Vedätkö treenejä?

#10

Viesti HarriN »

Vedän treenejä säännöllisesti 1-3 kertaa viikossa. Useimmiten opetan brassijutsua tai lukkopainia, vaparia harvemmin ja sitä yleensä aina privana tai puoliprivana. Saliltamme löytyy vain yhdestä lajista varsinainen pääopettaja (BJJ, Sauli), muuten homma toimii vastuuhenkilöiden johtamana.

Palkkaa meillä ei saa kukaan, mutta rahat menevät yhteiseen taskuun eli yhdistykselle. Vetäjät saavat treenata ilmaiseksi, he saavat vetovuoronsa jälkeen ilmaisen palautusjuoman ja heidän kisamatkojaan, leirikulujaan ja harjoitusvälineitään korvataan avokätisemmin kuin muiden harrastajien.
Mielipiteet ja möläytykset ovat omiani. Yhdistyksen virallista kantaa edustaessani mainitsen sen kirjoituksessani.

Finnfighters`Gym
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Vedätkö treenejä?

#11

Viesti Puni »

Joitan treenejä vedän sillontällön, parissa seurassa aktiivisemmin ja heittokeikkaa rahaa vastaan. Lajina Taekwon-Do, väliviivalla ja ilman.

Sitten on vielä muutama hullu, joille ei varsinaisesti lajia vaan jotain... Noh, kutsutaan nyt vaikka Fusk-U:ksi, suurmeisselin ominaisuudessa (joku romaneihin viittaava nimitys näillä oli, raineri tms).

En tiiä lasketaanko juoksentelupuoksentelu ja semmoiset, sitten saadaan vielä vähän laajennettua repertuaaria.

Yhdistyksille enimmäkseen tottakai, mutta haaveilen, että jossain vaiheessa riittää voluumi vaihtaa työttömästä ammattiohjaajaksi ihan "virman piikkiin". Tarkalleen ottaen vuoden kuluttua viimeistään.
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Vedätkö treenejä?

#12

Viesti YJT »

Vastasin "muu tilanne".

Ohjaan siis vain laitoksen treenejä, niissä kausittain jopa päätoimisesti mutta sitten menee pitkiä aikoja jolloin ei ole treenejä lainkaan, ja useimmiten jotain siltä väliltä. Kun olen ampumaradalla kouluttamassa, olen usein pääkouluttaja mutta tatamilla apukoluttaja, ja taktiikassa kumpi tahansa. Olen pari viimeistä kertaa suunnitellut koko laitoksen ammuntakoulutuksen kevään ja syksyn massa-ammuntoihin, mutta en ole aihealueen vastuukouluttaja. Lisäksi tietysti vedän omalle porukalle sekalaisia treenejä aina kun saan järjestettyä.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
Rojola
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2758
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Mullet City

Vedätkö treenejä?

#13

Viesti Rojola »

Ohjaan Senshido-harjoituksia, sekä toisinaan vedän myös harjoituksia Bujinkan Budo Taijutsussa, mikäli opettaja ei pääse harjoituksiin. Olen usein vetänyt alkeiskurssin harjoituksia Reihan dojolla.
Janne Paavilainen

Master of illusion is a student of reality.

Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Vedätkö treenejä?

#14

Viesti JanneM »

Ohjaan BJJ harjoituksia ja satunnaisia lukkopaini harjoituksia Jyväskylän FIght Clubilla.
Defendoa Defnedo JKL:ssä jossa olen pääohjaaja.
Opetan myös Proeliator Jiu-Jitsun saleilla jiu-jitsua ja satunnaisesti potkunyrkkeilyä, lukkopainia ja vapaaottelua. Olen Proeliator Jiu-Jitsun pääopettaja.
Pidän myös jonkin verran seminaareja Defendossa ja jiu-jitsussa sekä niiden yhdistelemisessä.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kaptah
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1198
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Pori

Vedätkö treenejä?

#15

Viesti Kaptah »

Ohjaan Hapkido-treenejä, ja lisäksi olen Haedong Kumdon pääohjaaja Porissa. Siksi rastittelin kaksi kohtaa.
Kohtuus kaikessa - kohtuudessakin
_____________________________

Sin Moo Hapkido 4.Dan
Haedong Kumdo 3.Dan
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 51 kurkkijaa