Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Jarkkostenius
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9
Lauteille: Elokuu 2014
Paikkakunta: Helsinki

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#1

Viesti Jarkkostenius »

Tervehdys, ihmiset! Mun ja tietokirjailija Paula Salomaan yhteistyöhanke Nyrkkisankarin tunnekoulu - vapaaksi mielen vallasta on nyt kirjakaupoissa! Terveisin Jarkko Stenius.

Tästä tutustumaan muhun sekä Nyrkkisankariin:

Basam Books

Etusivu

https://www.facebook.com/pages/Nyrkkisa ... 3015751339" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuva
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#2

Viesti Pyjamasankari »

Jaahas, se menikin sitten välittömästi hankintaan, eli tilattu on! :)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#3

Viesti Mika »

:tervetuloa:

@jarkkostenius, haluaisitko vähän kertoa kirjan taustoista ja kaikesta, mitä sen kirjoittamiseen liittyi? :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
saarikko
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1567
Lauteille: Maaliskuu 2005

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#4

Viesti saarikko »

Kirja tuntuu todella mielenkiintoiselta! Muutamia asioita jäi minulle epäselväksi:

Facebookissa ilmoitit kirjan hinnaksi 25 euroa, mistä sitä saa?

Mitä Salomaa teki ennenkuin alkoi tietokirjailijaksi?

Ja mitä teet nyt, kun olet lopettanut ammattilaisena olemisen?

Voivat kuulostaa ilkeilyltäkin, mutta eivät ole sitä. Kiitos vastauksista.
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#5

Viesti Pyjamasankari »

saarikko kirjoitti: Facebookissa ilmoitit kirjan hinnaksi 25 euroa, mistä sitä saa?
Mä tilasin ainakin tuolta: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=952260271X" onclick="window.open(this.href);return false;

Olen muutenkin tilaillut tuota kautta erinäisiä kirjoja, niin oli luonnollinen valinta siksi. Omani ei ole vielä saapunut, mutta eiköhän se tällä viikolla laatikkoon kolahda. :)
Jarkkostenius
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9
Lauteille: Elokuu 2014
Paikkakunta: Helsinki

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#6

Viesti Jarkkostenius »

Tervehdys, potkulaiset!

Kiitos kaikille, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta kirjaani kohtaan ja esittäneet kysymyksiä! :-) Jatkossa pyydän esittämään kysymykset Nyrkkisankarin tunnekoulu FB-sivulla, koska aikani ja energiani ei millään riitä kysymysten vastailemiseen joka paikassa. Jo pelkkä Facebook on osoittautunut aika työlääksi. Jos yritän pystyä kaikkeen kaikkialla, väsähdän ja alan tekemään virheitä ja lopuksi koko homma hajoaa käsiin. Kyse ei siis ole todellakaan ylimielisyydestä vaan ihan vaan inhimillisen heikkouden myöntämisestä. :-)

Vastaan nyt täällä oleviin kysymyksiin:

1. Haluaisitko vähän kertoa kirjan taustoista ja kaikesta, mitä sen kirjoittamiseen liittyi? -Nyrkkisankarin Facebookin alkupään viesteissä on aika kattava historia siitä mitä kirjan kirjoittamiseen kuului, sillä pidin sivua "tuotantobloginani". Kyse oli kyllä todella vaativasta projektista, jossa jouduin venymään tosi rankasti. Ei ole helppoa puhua tunteistaan sen jälkeen kun on yli 20 vuoden ajan taistellut kaikkia - myös itseään - vastaan ja paennut tunteitaan. Annoin tähän kirjaan siis todella paljon itsestäni.

2. Facebookissa ilmoitit kirjan hinnaksi 25 euroa, mistä sitä saa? - Hyvin varustetuista kirjakaupoista (joko hyllystä tai tilaamalla) + Multa (signeerauksen kera) lähettämällä Facebookissa mulle yksityisviestin. Niin ja huomio: kirjan julkkarit pidetään Helsingin Itäkeskuksen ravintola Idän pisteessä nyt tulevana perjantaina. Siellä voi ostaa multa kirjan signeerattuna hintaan 25 euroa, sekä samalla nauttia hyvässä seurassa muutaman oluen. :-) http://www.basambooks.com/ajankohtaista ... _Odkfl_vJU" onclick="window.open(this.href);return false;

3. Mitä Salomaa teki ennenkuin alkoi tietokirjailijaksi? - Hän toimi mm. 20 vuoden ajan äidinkielen opettajana. Tässä linkki Paulan kotisivuille: http://aitoitse.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

4. Mitä teet nyt, kun olet lopettanut ammattilaisena olemisen? - Viimeiset puoli vuotta ovat menneet todella tiiviisti tämän kirjaprojektin parissa (ja sama rumba tulee jatkumaan vielä muutaman kuukauden). Työkseni teen ravintolatyötä. Harrastuksiini kuuluu kevyt jumppailu ja mielen harjoittaminen. Kamppailulajeja harjoittelen vain vähäsen (lähinnä liikeratojen auki pitämiseksi ja fyysisen kunnon ylläpitämiseksi).
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#7

Viesti Pyjamasankari »

Jaahas, kirja saapui postissa, jesjes! Pikaisella silmäyksellä on kyllä todella mielenkiintoista tavaraa, taidanpa tietää mitä teen seuraavan päivän tai pari. :)
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#8

Viesti Clancy B. »

onKO menijöitä kirjajulkaisutilaisuuteen? Potku meetti samaan...
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Jarkkostenius
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9
Lauteille: Elokuu 2014
Paikkakunta: Helsinki

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#9

Viesti Jarkkostenius »

Moro taas, potkulaiset!

Nyrkkisankarin tunnekoulu on saanut "jatkoa": viime viikolla ilmestyi Liken kustantama Nyrkkisankari. Kyseessa on muistelmateos, jota aloin kirjoittamaan jo vuonna 2001. Kirja sisältää paljon kamppailu-urheiluun liittyviä asioita, kuten kuvauksia Thaimaan muay thai campeilta sekä kertomuksia kisareissuilta (EM, MM) Thaimaasta, Englannista, Tsekeistä jne. Pohdin kirjassa myös kamppailu-urheilun henkistä puolta sekä sen varjopuolia, kuten uran lopettamiseen liittyviä ongelmia. Kirja on myös vertaistukea tarjoava kasvutarina ulos vihasta.

Kirjan Facebook-sivulla on katkelmia kirjasta sekä lukijoiden arvioita:
https://www.facebook.com/nyrkkisankari" onclick="window.open(this.href);return false;

Terveisin Jarkko Stenius




Kuva
halmehe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 660
Lauteille: Elokuu 2009

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#10

Viesti halmehe »

" vailla nöyryyttä ja oppimisen halua " jotain tuttua....
...ei siinä auta hillo, jos on polttanut jo letut... (Raappana)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#11

Viesti Mika »

IL uutisoi.
Yllättäen hän pysähtyi minun luonani, latasi nyrkkinsä kunnolla taakse ja löi minua palleaan niin kovaa kuin ikinä jaksoi. Otin iskun vastaan perusilmeellä, minkä jälkeen hymyilin Grenerille haastavasti. Sillä hetkellä sain uuden vihollisen. Mutta juuri sitä halusinkin. Vihollisia, rangaistuksia, sotaa.

Stenius sanoo kestäneensä myös simputukset. Hän etsi esimerkiksi ainoana yömyöhällä metsästä esimiehensä sinne viskaamia maihareitaan ja silitti toisen yön paitaansa.

Tämän päälle hän kuitenkin odotti rambomaista rääkkiä, mutta huomasikin huippu-urheilijan kuntonsa laskevan tasaisesti.

Kun koulutuksen päätyttyä tuli hetki valita palveluspaikka, Stenius astui porteista ulos, vaikka esimiehet tarjosivat paikkaa niin kouluttajana kuin myös kaikista kovimmassa muukalaislegioonan joukossa.

- Olin kuullut lapsesta saakka painajaismaisia kuvauksia paikan kovuudesta, mutta ne mielikuvat särkyivät. Joku legioonan porteista astuva juoppo saa siitä varmasti ihan eri tavalla irti, löytää miehuutensa. Mä olin jo siinä maailmassa sisällä, Stenius kertoo.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#12

Viesti Ralle Ryökäle »

MUOKKAUS: Kun koulutuksen päätyttyä tuli hetki valita palveluspaikka, Stenius astui porteista ulos, vaikka esimiehet tarjosivat paikkaa niin kouluttajana kuin myös kaikista kovimmassa muukalaislegioonan joukossa.
Olisiko mies päässyt siis suoraan kouluttajaksi legioonaan alokaskauden jälkeen?

En ole ollut legioonassa, mutta tunnen monta ketkä ovat. Harjoituksen pehmeydestä ei kyllä kukaan ole valitellut. Olkoonkin niin että paikka on maailman suurin siivouspalvelus-yksikkö, mikä ei kyllä kenellekkään ainakaan itse asiasta kiinnostuneelle hirveästi maistu.
Kovia poikia kumminkin.
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#13

Viesti Kyynikko »

Fut-Futiksi eli kouluttajakorpraaliksi pääsee uusille alokkaille.

Siihen minulla on epäilykseni että sen jälkeen kun on kepi saatu voi vaan kävellä portista ulos jos homma ei ole tarpeeksi kovaa omasta mielestä.

Kuulostaahan se toki paremmalta kuin karkaaminen.

Eihän hän toisen haastattelun perusteella ole tappelemistakaan lopettanut. Mutta nykyään hän vain vähän "antaa opetuksia" eikä menetä silleen kontrollia.

Semmosta.
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#14

Viesti Kyynikko »

My bad, kyllähän ekan 6 kuukauden aikana voi keskeyttää.

Jos on liian kova jätkä.
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Jarkkostenius
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9
Lauteille: Elokuu 2014
Paikkakunta: Helsinki

Jarkko Steniuksen kirja ilmestynyt!

#15

Viesti Jarkkostenius »

Lukekaa kirja, ihmiset. Sieltä ne mun tuntemukset selviää. Ja vastaukset niihin kysymyksiin joita tässä ketjussa on mietitty. :-)

Legioona on niin loppuun kulutettu aihe, että se ei netissä spekuloimalla parane. Kirjassa on mun kokemus siitä. Vain mun kokemus, ei maailmankaikkeuden totuus legioonasta. :-)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 57 kurkkijaa