Meinaatko ettei hanskan koko osaltaan sanele sen mikä se etäisyys on?Andy kirjoitti: Kai tuo nyt liittyy lyöntien etäisyyteen eikä hanskojen kokoon.
Heti kun kirjaudut sisään, kaikki mainokset katoavat. Etupotkijat ovat jo vuosia voineet valita mainoksettoman Potkun, ja nyt tämä etu tarjotaan kokeiluluontoisesti kaikille potkulaisille. Ole hyvä ja lue lisää täältä sekä kerro mielipiteesi.

Lyöntien torjunta eri lajeissa
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
- Tykännyt: 794 kertaa
- Tykätty: 417 kertaa
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
- Tykännyt: 184 kertaa
- Tykätty: 478 kertaa
Etäisyys määrittyy kyllä käytännössä täysin sääntöjen ja sallittujen tekniikoiden eikä hanskojen koon mukaan. Tämän voi helposti havaita seuraamalla thai fighteja. Etäisyys on sama kuin thainyrkkeilyssä yleensäkin viakka ottleijoilla on vain paksut käsisiteet eikä hanskoja.
[video][/video]
Mä en muuten välttämättä haluais otella Saiyoknoin kanssa ilman hanskoja...
[video][/video]
Mä en muuten välttämättä haluais otella Saiyoknoin kanssa ilman hanskoja...
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2005
- Etulaji: Baji, bagua
- Sivulajit: Xinyi liuhe
- Tykännyt: 0
- Tykätty: 0
Toisaalta en kyllä pienillä hanskoilla luottaisi ihan niin paljon sellaseen kyynärpäät pakissa pitämiseen puolietäisyydellä silloinkaan kun paini ei ole mukana (väistely yms on vähän toinen juttu), koska vaparihanskoista menee vaan helpommin lyönnit läpi kun kummankin käsi on kaks kertaa pienempi.
Mutta joo, oon kyllä samaa mieltä siitä Andyn kanssa, että ei niitä perustekniikoita ole hirveen montaa suojaamiseen, oli hanskat pienet tai isot tai ei ollenkaan. Sellasta twiikkausta tapahtuu mutta pohjalla on teknisesti mun kokemuksen mukaan eri lajien harrastajien ja ottelijoiden kanssa samallaiset jutut kuitenkin.
Mutta joo, oon kyllä samaa mieltä siitä Andyn kanssa, että ei niitä perustekniikoita ole hirveen montaa suojaamiseen, oli hanskat pienet tai isot tai ei ollenkaan. Sellasta twiikkausta tapahtuu mutta pohjalla on teknisesti mun kokemuksen mukaan eri lajien harrastajien ja ottelijoiden kanssa samallaiset jutut kuitenkin.