Heti kun kirjaudut sisään, kaikki mainokset katoavat. Etupotkijat ovat jo vuosia voineet valita mainoksettoman Potkun, ja nyt tämä etu tarjotaan kokeiluluontoisesti kaikille potkulaisille. Ole hyvä ja lue lisää täältä sekä kerro mielipiteesi. :)

Lyöntien torjunta eri lajeissa

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Lasse Candé
etupotkija
Lauteille: Joulukuu 2007
Tykännyt: 794 kertaa
Tykätty: 417 kertaa

Viesti Lasse Candé »

Andy kirjoitti: Kai tuo nyt liittyy lyöntien etäisyyteen eikä hanskojen kokoon.
Meinaatko ettei hanskan koko osaltaan sanele sen mikä se etäisyys on?
Tjolahoppsan, din jävel.
- John McClane

Lassen treenituumailuja fiiliksen mukaan
Kuvake
Andy
etupotkija
Lauteille: Tammikuu 2005
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Tykännyt: 184 kertaa
Tykätty: 478 kertaa

Viesti Andy »

Etäisyys määrittyy kyllä käytännössä täysin sääntöjen ja sallittujen tekniikoiden eikä hanskojen koon mukaan. Tämän voi helposti havaita seuraamalla thai fighteja. Etäisyys on sama kuin thainyrkkeilyssä yleensäkin viakka ottleijoilla on vain paksut käsisiteet eikä hanskoja.

[video][/video]

Mä en muuten välttämättä haluais otella Saiyoknoin kanssa ilman hanskoja...
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
PaavoH
kylkeenpotkija
Lauteille: Heinäkuu 2005
Etulaji: Baji, bagua
Sivulajit: Xinyi liuhe
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viesti PaavoH »

Toisaalta en kyllä pienillä hanskoilla luottaisi ihan niin paljon sellaseen kyynärpäät pakissa pitämiseen puolietäisyydellä silloinkaan kun paini ei ole mukana (väistely yms on vähän toinen juttu), koska vaparihanskoista menee vaan helpommin lyönnit läpi kun kummankin käsi on kaks kertaa pienempi.

Mutta joo, oon kyllä samaa mieltä siitä Andyn kanssa, että ei niitä perustekniikoita ole hirveen montaa suojaamiseen, oli hanskat pienet tai isot tai ei ollenkaan. Sellasta twiikkausta tapahtuu mutta pohjalla on teknisesti mun kokemuksen mukaan eri lajien harrastajien ja ottelijoiden kanssa samallaiset jutut kuitenkin.

Seuraajat

G12
halmehe
Hiimän
Lowclass
Oar
Pasuuna
Riviharrastaja
Kuvake
TommyV