Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ultimate laji vs. laji -videoketju

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#691

Viesti Jorge »

Ei ihan kaynyt selville, etta oliko se pokerryksissa alussa otetusta kopista, mutta jotenki "epatyypillisesti" se kylla thaikkuottelijaksi touhusi, varsinkin juuri tuossa ekassa erassa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#692

Viesti tohtorismies »

No joo.

Vastus oli kiinan push hands mestari. Elikkäs sitä sumon ja kreikkalaisen bastardin oloista touhua, eli aika kovia poikiahan ne siellä on. Ainakin kovempia kuin minä, teistä en tiedä.

[youtube][/youtube] Siinä on toinen.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#693

Viesti Jorge »

Herra Tohtori,

mielestäni laji vs. laji- keskustelussa on melkoisen relevanttia keskustella siitä, minkä lajin omaisesti videolla otellaan...

En tiedä sitten, mitä tuohon kovajätkäilyyn sitten kommentoisi. Vaikka "kovalajeilu" onkin usein näiden matsien pointtina; Aasiassa tuossa lajin "validoinnissa" on yli puolen vuosisadan ajan ollut mittatikkuna (todistettu tai tarinoitu) thai- ottelijoiden voittaminen.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#694

Viesti tohtorismies »

No eikäkö, hyvä saa näyttämään hyvän huonommalta kuin onkaan. Hyvin perusperus thaikkuahan tuo on ja eittämättä kovia ottelijoita vaikkei maailman kärkikaartia.

Tuommonen epämääräinen sykyily kiinni iholle ja painimainen rynnäily sotkee tiettyyn tapaan tottuneen ihmisen senssit.

Tämä on nähty jo alkuaikojen ufc jutuissa.

Ottelut on vain lajeja joihin on keksitty säännöt. Ja sääntöjä sekoittamalla asiat näyttävät kummallisilta.

Esimerkiksi tämän ottelun katsomalla olisi hyvin helppo kommentoida miten tårta på tårta matsaaja toi tumma kaveri on.
[youtube][/youtube]

Kovajätkäily on olennaista varsinkin tässä ketjussa. Arvioida sitä

Ainakin on ollut viimeiset 70sivua tätä lukiessa.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Jiu-Jitsu
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 868
Lauteille: Huhtikuu 2005

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#695

Viesti Jiu-Jitsu »

Andy kirjoitti: Harmi että video loppuu kesken.
Youkusta löytyy kokonaan:
" onclick="window.open(this.href);return false;

太假了!
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#696

Viesti KungFuMiäs »

Tässä infoja ottelijoista ja tuosta Chen Taiji vs. Muay Thai tapahtumasta:
http://chentaijiquanworld.blogspot.co.u ... -chen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja tässä ottelut:
1.
" onclick="window.open(this.href);return false;

2.
" onclick="window.open(this.href);return false;

3.
" onclick="window.open(this.href);return false;

4.
" onclick="window.open(this.href);return false;

5.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#697

Viesti KungFuMiäs »

Samaa maineen boostaamista veti myös Yiquan:
[youtube][/youtube]
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#698

Viesti Jorge »

Mutta mitä mieltä olet KFM: oteltiinko tuossa yleisesti sanshou/sport sanda- tyyppisesti, vai jotenkin erityisesti Chen Taiji- tyylillä?

Enkä itse todellakaan ole sitä mieltä, mitä tuossa artikkelissa valitetaan ihmisten käsityksistä Taijista; päinvastoin: yksi treenikaverini halusi kokeilla taiji- tekniikoita kanssani ('kun kerrankin pääsi niin paljon itseään painavamman kanssa testaamaan") ja selkänikamat meinasivat lähteä paikoiltaan :lol:

Eli olen vakuuttunut tehokkuudesta, mutta kuinka paljon tuossa videossa on sitä?
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#699

Viesti KungFuMiäs »

Jorge kirjoitti: Mutta mitä mieltä olet KFM: oteltiinko tuossa yleisesti sanshou/sport sanda- tyyppisesti, vai jotenkin erityisesti Chen Taiji- tyylillä?

Enkä itse todellakaan ole sitä mieltä, mitä tuossa artikkelissa valitetaan ihmisten käsityksistä Taijista; päinvastoin: yksi treenikaverini halusi kokeilla taiji- tekniikoita kanssani ('kun kerrankin pääsi niin paljon itseään painavamman kanssa testaamaan") ja selkänikamat meinasivat lähteä paikoiltaan :lol:

Eli olen vakuuttunut tehokkuudesta, mutta kuinka paljon tuossa videossa on sitä?
Taiji pojat ovat hyvin luultavasti Kiinan urheiluopistojen oppilaita, eli sportti Sandata treenataan vahvasti. Nämä kuuluista treenikylät/keskukset kuten Chenjiagou (Chen Taiji), Shaolin tai Mengcun (Baji) ovat nykyään portti nuorille päästä sinne urheiluopistoon. Eli ammattilaisurheilijoita ovat kuitenki, ei vaan jotain kyläläisiä. Mutta toki tuo push hands kisaaminen tuo sitä heidän tekemistä vähän lähemmäksi Taijia, että ainakaan ei koko ajan potkunyrkkeillä vaan mennään välillä sinne iholle myös. Toisaalta kuinka lähellä push hands kisaaminen on edes Taijia, siitä ollaan myös montaa mieltä :) .
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#700

Viesti Presenter »

[youtube][/youtube]

Venäjältä karhu vs. ihminen.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 162
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#701

Viesti Andy »

Kreikkalais-roomalainen paini vs. ammattilaispaini

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 3400
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#702

Viesti Jasse »

Olen lukenut jostain etta tuo Karelin vs Maeda oli "work" elikka ei valtamatta koreografisoitu mutta yhteisymmarryksessa oteltu tai ainakin lopputuloksesta etukateen sovittu "ottelu". Eli perinteista ammattipainia. Hyva niin, Maedalle. :D
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#703

Viesti Alioppilas »

Jasse kirjoitti: Olen lukenut jostain etta tuo Karelin vs Maeda oli "work" elikka ei valtamatta koreografisoitu mutta yhteisymmarryksessa oteltu tai ainakin lopputuloksesta etukateen sovittu "ottelu". Eli perinteista ammattipainia. Hyva niin, Maedalle. :D
Minä en krekosta tai pro-wrestlingistä tiedä muuta kuin mitä telkkarista on näkynyt, ja shootfightingista vielä vähemmän. Jotenkin näytti kuitenkin siltä, että ei ihan tosimielellä kamppailtu, vaikka Karelinilla epäilemättä olikin etujalan reisi hellänä ottelun jälkeen. Luulisi, että molemmat olisivat olleet hieman sähäkämpiä, mikäli olisi tosi ollut kyseessä.
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#704

Viesti Alioppilas »

Siihen nähden että leffoja on katsottu, matsi kestää yllättävän pitkään.

[youtube][/youtube]
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Ultimate laji vs. laji -videoketju

#705

Viesti DeusVult »

Ei tainnut olla kova kontakti sallittua, kun näyttää noi lyönnit ja potkut olevan ihan vaan tollasta ojentelua siihen suuntaan?
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 56 kurkkijaa