Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Liittojen/seurojen palkatut ihmiset

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Hna
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 70
Lauteille: Tammikuu 2006

Liittojen/seurojen palkatut ihmiset

#1

Viesti Hna »

Onko liitollanne tai jopa seurallanne palkattua porukkaa? Mikä on heidän toimenkuvansa ja työaikansa?

Itse harrastan taidoa pienessä seurassa ja seurallamme ei (tietenkään) ole palkattua porukkaa. Liitolla sen sijaan on toiminnanjohtaja, joka pönöttää liiton toimistossa tekemässä ties mitä. Olen tässä kovasti pohtinut, että mitä siellä muka riittää edes osa-aikaiseksi hommaksi, mutta eipä ole tässä muutaman vuoden aikana vielä selvinnyt. :roll: Kai siellä jotain kuitenkin on, tuskin siitä muuten olisi palkattu (tai no...) Vyökokeita ja jotain liiton järjestämiä tapahtumia (en kyllä niistäkään keksi joka päivälle hommaa ihmiselle moneksi tunniksi, minulla on kai huono mielikuvitus).

Entinen henkilö hoiti asioita mallikkaasti (minkä verran nyt tarkkailupintaa tuli), mutta tämä uusi näköjään näkee asiakseen vain vi**uilla seurojen jäsenille, jotka erehtyvät häneltä jotakin kysymään. Mielestäni ei asiallista edes vapaaehtoiselle, saati sitten palkatulle henkilölle. (Ja kysymyksiä luulisi tulevan, kun asioita on ilmaistu siellä täällä epäselvästi.)

Suuriin liittoihin, kuten varmasti vaikka karateliittoon varmasti tarvitaan joku räknäämään papereiden kanssa ties mistä aiheista. Miten on homma pyörinyt missäkin? Tuntuuko joskus, että tekisi mieli lähteä koko liitosta lätkimään vai sujuuko kaikki kuin tanssi vain?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#2

Viesti Mika »

Hyvä aihe, josta sietääkin keskustella. Tämä tilanne jos mikä elää maassamme.

Aiemmin tästä aiheesta turistiin täällä (joskin aiheen otsikko ei ollut ehkä se kuvaavin, mikä aiheuttikin nolon mutta hauskan kommentin täällä :D).
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#3

Viesti JanneM »

suomen taekwondoliitossa on palkattuna sihteeri ja pääsihteeri (secretary general). Ennen pääsihteerin tilalla oli toiminnanjohtaja. Myös päävalmentaja taitaa saada jonkinlaista palkkaa. Jossain vaiheessa päävalmentaja oli ihan täysin palkattu. Minun mielestäni on hyvä, että isommilla liitoilla on henkilöitä kenelle annetaan mahdollisuus paneutua siihen liiton ja lajin asioihin täydellä panostuksella.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 93 kurkkijaa