Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Seurauskollisuus

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#1

Viesti JanneM »

TimoS kirjoitti: Ihan yleisestä mielenkiinnosta asiaan, eli haette tuon Tang Lang oppinne ulkomailta, niinkö ? Pitää olla todella motivoitunut asiaan että jaksaa tuollaista. Minulla oli jo vaikeuksia pitää kunnon treeniä päällä kun tuossa viime vuonna jouduin muuttamaan vähäksi aikaa Tampereelle ja olin silloin korkea-arvoisin Shorinji ryu karateka Tampereella (sinisellä vyöllä). Yrittelin silloin vähän käynnistellä seuratoimintaa, mutta homma lopahti siihen kun muutinkin takaisin Helsinkiin
Tampereellahan asustelee (tai ainakin viimevuonna asusteli) se Jyväskyläläinen likka (annekos sen nimi oli...) kenellä on 2.dan Sorinji ryu karatessa. Ette sitten hänen kanssaan suunnitellut yhteistyötä?

Anteeksi off topiciuteni...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#2

Viesti TimoS »

JanneM kirjoitti: Tampereellahan asustelee (tai ainakin viimevuonna asusteli) se Jyväskyläläinen likka (annekos sen nimi oli...) kenellä on 2.dan Sorinji ryu karatessa. Ette sitten hänen kanssaan suunnitellut yhteistyötä?

Anteeksi off topiciuteni...
Jatketaan nyt off-topic linjalla sitten, siirtäköön joku tämän keskustelun muualle jos haluaa ;) Joo, minä kuulin että siellä on joku Jyväskylän Jigotain harjoittelija, mutta en ikinä saanut selville että kuka ja missä ja sitten tulikin mulla muutto takaisin Helsinkiin. En ennättänyt olla Tampereella kuin reilut puoli vuotta tällä kertaa. Yrittelin sitä joskus näiltä Jigotain tyypeiltä selvitellä, mutta muistaakseni he eivät sanoneet että hänellä olisi ollut 2. dan
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#3

Viesti JanneM »

TimoS kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Tampereellahan asustelee (tai ainakin viimevuonna asusteli) se Jyväskyläläinen likka (annekos sen nimi oli...) kenellä on 2.dan Sorinji ryu karatessa. Ette sitten hänen kanssaan suunnitellut yhteistyötä?

Anteeksi off topiciuteni...
Jatketaan nyt off-topic linjalla sitten, siirtäköön joku tämän keskustelun muualle jos haluaa ;) Joo, minä kuulin että siellä on joku Jyväskylän Jigotain harjoittelija, mutta en ikinä saanut selville että kuka ja missä ja sitten tulikin mulla muutto takaisin Helsinkiin. En ennättänyt olla Tampereella kuin reilut puoli vuotta tällä kertaa. Yrittelin sitä joskus näiltä Jigotain tyypeiltä selvitellä, mutta muistaakseni he eivät sanoneet että hänellä olisi ollut 2. dan
Ongelmana oli vielä myös ilmeisesti se, että kyseinen tyttö ei hirveämmin enään karatea treenaillut. Taekwondoa paukutteli jonkin aikaa (vihreälle muistaakseni), mutta nyt ei ole näkynyt treeneissä vähään aikaan.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

#4

Viesti Jussi Häkkinen »

TimoS kirjoitti: niin vanhempani eivät pystyneet ymmärtämään että miksi halusin nimenomaan jatkaa hänen opissaan, miksi eivät jotkut paikalliset karateseurat kelvanneet minulle. Yritä siinä sitten selittää sellaisille ihmisille jotka eivät asiasta oikeastaan mitään ymmärrä vaan kaikki lajit ovat sitä samaa huiskimista :lol:
Heh. Omalla kohdallani asia on sangen mielenkiintoinen...nähtävästi on tullut porukat koulutettua oikein. Turkuun muutettuani kertoilin ajoittain kotiväelle käyneeni eri seurojen treeneissä. Vastaan sain lähes aina kysymyksen, että "et kai sinä sitä Seibukania meinaa lopettaa?" Vakuuttelin moneen kertaan, että en lopeta ja että epäilen vahvasti olevan mahdotonta löytääkään itselleni paremmin sopivaa.

Nykyisellään porukoiden "pelko" on ohi ja sivulajinkin (nyt taekwondo) treenailusta kuullessaan ottavat infon aika hyvin vastaan - tuleepa isältä ajoittain tekstiviestejä kun hän lehdistä bongaa suomalaismenestystä. Ja erottavat ITF:n ja Kukki-taekwondon jo silläkin puolella...(ja nimenomaan noin - oli aika hauska kuulla isukin kysymys tyyliin "tässä lukkee että veeteeähvä, onkos se ny sitä kukkiva?").


...kaipa ne on tullut koulutettua...
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#5

Viesti JanneM »

Mä voin Jussi kuvitella teidän aamiaiskeskustelut.
"Isä. Sano Seibukan."
"Sepukani"
"Ei kun Seibukan"
"SEipukani"
"Ei. Sei-"
"Sei"
"bu"
"pu"
"Ei ku Bu"
"bu"
"Kani, eiku kan"
"kan"
"Kan"
"Hyvä. Sano Seibukan"
"Seibukan"
"Hyvä. Sano iskä sit Sorin-ryu"
....
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

#6

Viesti Jussi Häkkinen »

Päh, ihan hyvin ne hallitsevat homman. Tosin, itsekin tulee joskus savolaisittain murjaistua noita - ja muillakin murrekikkailuilla.

Notta kjongeeta vaa...
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#7

Viesti TimoS »

JanneM kirjoitti: Mä voin Jussi kuvitella teidän aamiaiskeskustelut.
Hitto jos en olis töissä niin varmaan nauraisin ääneen tälle jutulle :lol:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#8

Viesti JanneM »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Notta kjongeeta vaa...
Kamtsahamnidaavaan sullekkin. :)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 99 kurkkijaa