Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Sotajuttuja

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
froggy
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 54
Lauteille: Joulukuu 2004

Sotajuttuja

#1

Viesti froggy »

Kertokaapas kaikki jotain itselle tai kaverille tapahtuneita ip/tappelu -tarinoita? Tosijuttuja mieluummin. Eiköhän kaikille ole niitä tapahtunut. Voidaan sitten verrata niitä noihin ip/realistisuus/katu-uskottavalaji juttuihin..
"Ja kukaan ei voita aina ja häviäminen ottaa kuitenkin päähän. Vaikka se ei oo henkilökohtaista."
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#2

Viesti keskilinja »

Itse olen kokenut tuollaisen 1 vs monta. Oltiin kavereiiten kanssa eräässä puistossa, kunnes yhtääkkiä jostain saapui paikalle tuntematon porukka. Olin tuolloin 15v ja toisen porukan keski-ikä abaut 20, ja itse olin päissään aika pahasti. En provosoinut mitenkään, mutta jokin niille tuli. Yksi otti rinnuksista kiinni ja sanoi että oo hiljaa, vastasin että olen ja sain turpaan koska en ollut. Kysyi uudestaan ja en sanonut mitään, sitten nyökkäsin ja se kysyi uudestaan ja sanoin että joo, ja sain taas turpaan kaatuen maahan. Sitten tuli potku kylkiin. Kaverini oli ihan jäässä meitä oli paljon vähemman.

Niinkuin aiemmin jo kerroin. Turpaan tuli. PRKL!!!
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

#3

Viesti YJT »

Olin palaamassa emännän kanssa baarista. Kadun toiselta puolelta tuli kaksi nuorta miestä, jotka pyysivät tupakkaa. Sanoin ohi kävellessäni että en polta, jolloin alkoi sellainen "kyllä sä nyt yhden röökin voit heittää" -tyylinen riidan haastaminen. Käännyin miehiin päin ja sanoin kovalla, määrätietoisella äänellä: "Ei ole tupakkaa!", jolloin kaverit totesivat yhtäkkiä anteeksipyytävään sävyyn, että joo, ei sitten mitään, sori, ja vaihtoivat takaisin kadun toisella puolelle.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 52 kurkkijaa