Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Steven Seagal

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

I.M.N.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Lauteille: Elokuu 2012

Steven Seagal

Viesti I.M.N. »

Oletteko jo tutustuneet Seagalin musiikkiin, ellei sitä ole jo tässä viestiketjussa mainittu.
Tekee ihan käypää kantrirokkia. Seagal on mies monena.
YouTubestä löytää.
TRU
reiteenpotkija
Lauteille: Lokakuu 2008

Steven Seagal

Viesti TRU »

Näistä uusista ehdottomasti paras Siigaylin leffa:

[youtube][/youtube]

TRU
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Lauteille: Helmikuu 2011

Steven Seagal

Viesti T-T »

[youtube][/youtube]
sihteerilintu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2

Steven Seagal

Viesti sihteerilintu »

Aivan loistava Seagal parodia jälleen. Voisi sanoa, että parasta Seagalia aikoihin. Tai Seagal on vain niin hyvä. 8-)

Ps. Olen itse aina ihaillut Seagalin taistelutaitoja ja nöyryyttä (todisteena siitä: Dalai Laman entinen henkivartija ja jonkin jumaluuden inkarnoituma). Ilman Seagalia, en olisi koskaan lähtenyt aikidoa kokeilemaan (mukava laji).
T-T
kylkeenpotkija

Steven Seagal

Viesti T-T »

Tuli naurettua ihan hemmetisti tuota Stallonea tuossa.

[youtube][/youtube]
dojoman
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Lauteille: Maaliskuu 2011

Steven Seagal

Viesti dojoman »

Persoonaan ym. en ota kantaa mutta Steven on hyvä jätkä aikidossa! Ja kuuluu ehdottomasti kamppailu ja "aikidomaailman" suurimpiin! Tunnen pari hänen läheisintä ex oppilastaan, he ovat vaativia dojolla (korostavat budo-ajattelua) mutta sydänmellisiä salin ulkopuolella.. Voin sanoa että tekevät omasta mielestäni sitä käytännönläheisintä aikidoa, jokainen tietenkin hakee lajista omia asioitaan.. Mutta jos käytäntöön haluaa asioita soveltaa suosittelen tutustumaan ns. Seagalin tyyliin.
T-T
kylkeenpotkija

Steven Seagal

Viesti T-T »

dojoman kirjoitti: Persoonaan ym. en ota kantaa mutta Steven on hyvä jätkä aikidossa! Ja kuuluu ehdottomasti kamppailu ja "aikidomaailman" suurimpiin! Tunnen pari hänen läheisintä ex oppilastaan, he ovat vaativia dojolla (korostavat budo-ajattelua) mutta sydänmellisiä salin ulkopuolella.. Voin sanoa että tekevät omasta mielestäni sitä käytännönläheisintä aikidoa, jokainen tietenkin hakee lajista omia asioitaan.. Mutta jos käytäntöön haluaa asioita soveltaa suosittelen tutustumaan ns. Seagalin tyyliin.
Kyllähän herra saa paljon koko ajan pskaa niskaansa, mutta tuntuu että on ittelensä luonut aika hyvän suojapinnan josta se valuu pois menemättä sisään.
Arvostan tätä hänessä.

Haa löysinpäs mun suosikkikohta True Justice sarjasta :smt003 (vaatii sitten vähintään sekakäytön sm-tason henkilön pään, että tota sarjaa jaksaa kattoa ilman yhtään eiv1ttu turhautumista)

Kuva

Seagal special operator

Eikä hihitellä!

Mikä muuten on Seagalin Aikidotyyli. Vai onko se tavallaan hänen tapansa toteuttaa Aikidoa?
sihteerilintu
polveenpotkija

Steven Seagal

Viesti sihteerilintu »

T-T kirjoitti: Mikä muuten on Seagalin Aikidotyyli. Vai onko se tavallaan hänen tapansa toteuttaa Aikidoa?
Eikö se juuri ole tämä. 8-)
" onclick="window.open(this.href);return false;!

Tai näin mä ainakin asian käsitin. Ja siksi myös aikoinaan kirjauduin aikidon peruskurssille. Järkytys tosin oli suuri, kun huomasin, että kukaan ei harjoita Seagalin aikidoa. Joku sensei oli kuitenkin asiasta kuullut. No. Kahden vuoden terapialla sain itseni taas balanssiin, eikä traumoja jäänyt. :D
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Lauteille: Kesäkuu 2008

Steven Seagal

Viesti Jorge »

[youtube][/youtube]
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Lauteille: Helmikuu 2005

Steven Seagal

Viesti Jussi Häkkinen »

dojoman kirjoitti: Ja kuuluu ehdottomasti kamppailu ja "aikidomaailman" suurimpiin!
No, 193cm ja ~130-140 kg...ei se suurin ole, mutta varmaan suurimmasta päästä.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
T-T
kylkeenpotkija

Steven Seagal

Viesti T-T »

Ei ollenkaan pahan näköistä liikkumista yli kuuskymppiseltä mahakkaalta äijältä.

[youtube][/youtube]
tenutähti
ilmaanpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2010

Steven Seagal

Viesti tenutähti »

Tässä on ihan hyvää settiä kanssa Seagalilta.
Puhuu mm. elokuvistaan..

" onclick="window.open(this.href);return false;

T-T
kylkeenpotkija

Steven Seagal

Viesti T-T »

Galaksit räjähtää!

[youtube][/youtube]

tossa oli myös tuollainen iloinen hyppelijä, jonka metsästin täksi mieheksi

[youtube][/youtube]
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Lauteille: Joulukuu 2004
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Steven Seagal

Viesti Mika »

SS-mies taitaa ainakin joskus olla samanlainen kuin hänestä tehdyt parodiat.

[video][/video]
“We were in rehearsals for Executive Decision. I’m playing his Master Sargeant and we come in for rehearsals and he says, ‘I’m in command. Everything I say is law. Anybody doesn’t agree?’ I was like, ‘Bwahahaha.’ I started cracking up because he sounded like a yksinkertainen kuten minä and he came up and he Taekwondo’ed my ass against the brick and he [hit me with his elbow],” Leguizamo recalled. “He’s six-foot-five and he caught me off guard and knocked all of the air out of me and I was like, ‘Why?! Why?!’ I really wanted to say how big and fat he was and that he runs like a girl, but I didn’t because all I could say was, ‘Why?!’ Why’d he slam me against the wall? We were rehearsing. What’s the bid deal? Why can’t I call him names? If I can’t let it out it’s going to build like a cancer.”

Aparently Seagal isn’t taking to kindly to the fact that Leguizamo has spoken about the incident in his stand-up routine and during recent media appearances and now the “Hard to Kill” actor has him “Marked for Death.”

“His publicist told my publicist that he wants to punch me out, but he can’t because he’s going to be in jail soon, so I’ll be fine. He is [going to jail] isn’t he? That’s what I heard. I better stop talking about him. I thought he was getting put away for a while.”

This isn’t the first time that Seagal, a notorious bully, has tried to assert his dominance over co-stars and stuntmen. Stephen Quadros recalled a bizarre run-in he had with the “Lawman” star on the set of “Exit Wounds” in 2001 while working as a stunt and fight coordinator on the film.

“I had heard all the horror stories about how he would hurt actors and stunt performers, dislocated shoulders, kick guys in the nuts to see if they were wearing cups, etc. I had heard about Gene LeBell. So 2 weeks before we started shooting I was training DMX on the soundstage one and Seagal showed up and was throwing a few guys around on some mats on the other side of the stage. So I waited till he was finished and walked over and introduced myself. I figured why wait, he’s going to see me around anyway. But I wasn’t wearing a cup. I had left it in L.A.!!! So I stood kind of sideways just in case he decided to suddenly kick me in the family jewels. During the conversation he moved to where he was standing square with me. So while I was chatting with him I slowly moved back to where I was semi sideways again. He moved again to square up with me. I’m thinking, “This is not happening.” So I switch to where my right foot was forward, turning sideways again the other direction. I was doing this very subtly. He had that ‘look’ in his eyes as he squared up with me again. I smiled, folded my hands in front of my groin and said I had to get going and walked away. It was VERY weird.

Another time I told him I worked as commentator for the Pride Fighting Championships in Japan. I was wearing the Grupo Chute Boxe t-shirt that Vanderlei Silva had given to me after he defeated Bob Schreiber in the January 2000 Pride. Seagal told me he didn’t think the fighters in Pride were very good and that he couldn’t understand why Kazushi Sakuraba kept winning because he thought he was not very good either. I obviously didn’t agree but felt it was not the time or place to get into it with Seagal. So I said, “But at least they test themselves on a regular basis.” Then I told him I had heard that he had a student who he thought could defeat Sakuraba. He said he did. I said if he needed help putting the match together I may be able to help him but his guy might be asked to get some experience before going to Japan. We never spoke on the subject after that. I asked him if he would like for me to conduct an interview with him for Black Belt magazine. He declined.

I kind of steered clear of him for the most part. But one time he came on the set and started walking right towards me. I thought, “Shit, I don’t have my cup on!” So he walks close to me and my radar was up. Then he grabbed my wrist. I am not an Aikido guy and I’m not saying I am better than Seagal at wrist locks but my first instructor was Korean and had taught us Hapkido which included many techniques that were similar to Aikido. So I reversed his grab to were my hand was on his wrist. He grabbed the same wrist with his other hand. I reversed him again. This little game went on for about a minute. I was really trying not to upstage the guy because on a movie set it’s a no win situation to do that to the star, especially him. But I for sure was not going to let him get me into a compromising position physically. I know guys he has hurt to the point of having to have surgery. He suddenly stopped and pointed at me and said, “You’re good.” I didn’t know what to say so I just smiled. He walked away.”

Leguizamo better watch himself or Seagal might slap him with a cease and desist letter like he fired off to “Judo” Gene LeBell after he choked out 7th Dan in Aikido. Apparently he didn’t want news getting out that he shit his pants and threatened to sue LeBell if he spoke about the incident. Your secret is safe with us, sensei.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
dojoman
aloituspotkija
aloituspotkija
Lauteille: Maaliskuu 2011

Steven Seagal

Viesti dojoman »

sihteerilintu kirjoitti:
T-T kirjoitti: Mikä muuten on Seagalin Aikidotyyli. Vai onko se tavallaan hänen tapansa toteuttaa Aikidoa?
Eikö se juuri ole tämä. 8-)
" onclick="window.open(this.href);return false;!

Tai näin mä ainakin asian käsitin. Ja siksi myös aikoinaan kirjauduin aikidon peruskurssille. Järkytys tosin oli suuri, kun huomasin, että kukaan ei harjoita Seagalin aikidoa. Joku sensei oli kuitenkin asiasta kuullut. No. Kahden vuoden terapialla sain itseni taas balanssiin, eikä traumoja jäänyt. :D
Moro! Alajärvellä treenataan osittain Seagalin tyyliin. Toki myös muita vaikutteita on. Tässä aikidoa auto ympäristössä: " onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 56 kurkkijaa