Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Miten ottelisit?

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#76

Viesti MtJ »

Mä vetelisin sitä kaveria sen aikaa turpaan kun olisin etäällä ja sitten uikuttaisin maassa, että hei, sä et pelaa reilusti thaikkusäännöillä vaan vetelet omiasi. Eli käytännössä sen yhden epäonnistuneen potkun jälkeen. Voisin myös yrittää jotain kiemurrusta siellä matossa ja todennäköisesti sotkisin itseni vielä enemmän solmuun. Mutta katsojille tulisi hyvä päivä ja mukavat muistot. Ei se matsi tosin mitään näytöskamaa olisi, paitsi tietenkin judolle ja sitä kauttahan voisi taas pistää juutuubiin todistusaineistoa, joka nykyaikana toimii faktatiedon mittarina. Jos ei homma pelaa juutuubissa, niin ei se toimi.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Gere
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 395
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Kuortane

#77

Viesti Gere »

Heittäsin sitä niin jumanper**eleesti. :D Matossa saattasin ihan vaan antamisen ilosta heittää vähän kyynärpäätä. :badgrin:
It is what it is.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#78

Viesti Mjölnir »

Ilmestyisin kamppailuun syntymäpuvussa, oliiviöljyllä kauttaaltaan valeltuna antiikin olympialaisten hengessä. Jos tämän jälkeen vielä vastustaja haluaisi otella, niin ainakin hyvä liukastus vaikeuttaisi painitekniikoiden toteuttamista.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#79

Viesti johannes »

http://video.google.com/videoplay?docid" onclick="window.open(this.href);return false; ... &plindex=6

Vähän takasuoraa ja kenkää kintuille, niin pysyy judoka aisoissa.
"There's no business like ho business" :pimp:
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 2

#80

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Mjölnir kirjoitti: Ilmestyisin kamppailuun syntymäpuvussa, oliiviöljyllä kauttaaltaan valeltuna antiikin olympialaisten hengessä. Jos tämän jälkeen vielä vastustaja haluaisi otella, niin ainakin hyvä liukastus vaikeuttaisi painitekniikoiden toteuttamista.
Tuosta on enää lyhyt matka naturalistiseen öljypainiin... :shock:
Jyrki
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 59
Lauteille: Maaliskuu 2005

#81

Viesti Jyrki »

johannes kirjoitti: http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuonkin videon 'soundtrack' todisti taas kerran että tässä maailmassa on oikeasti pahoja ihmisiä. Enkä tässä tapauksessa viittaa Elvariin.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#82

Viesti Mika »

Jyrki kirjoitti:
Tuonkin videon 'soundtrack' todisti taas kerran että tässä maailmassa on oikeasti pahoja ihmisiä. Enkä tässä tapauksessa viittaa Elvariin.
:smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#83

Viesti MtJ »

Ilmestyisin kamppailuun syntymäpuvussa, oliiviöljyllä kauttaaltaan valeltuna
Ethän ole David Hasselhoffin näköinen, ethän... Mulle tulee entistä pahempia traumoja, näen ritari ässän voideltuna oliiviöljyllä kehässä odottamassa.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#84

Viesti Elina »

No. Joskus riehuttiin veljen kanssa (moninkertainen judon SM-mitalisti ja maajoukkuetyyppi) ja päätin sitten roikkua selässä vaan sitkeästi. Siinä taisi käydä sitten niin, että veli kantoi meitzin pensasaidan yläpuolelle ja ravisti siihen. Hiukan ikävä sieltä oli tietty rimpuilla ylös. Housutkin repesivät :lol:

Mutta jos ei veljeään vastaan tarvitsisi taistella, niin yrittäisin lyödä munille ja päähän sen minkä kykenisin. Näin lyhyelle se haaraosasto on helpompi, niin sinne varmaan sitten. Ja jos tosi hankalaksi käy, niin kurkkuun.

Ja turha sitten veljien saada tästä mitään systeemeitä, että seuraavissa tapaamisissa matsataan :lol: . Jos haluaa matsailla, niin kisat. Tai sitten joku tuntematon jossain kadulla.
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

#85

Viesti Jarppa »

Mjölnir kirjoitti: Ilmestyisin kamppailuun syntymäpuvussa, oliiviöljyllä kauttaaltaan valeltuna antiikin olympialaisten hengessä. Jos tämän jälkeen vielä vastustaja haluaisi otella, niin ainakin hyvä liukastus vaikeuttaisi painitekniikoiden toteuttamista.
[smilie=krohom.gif]
- ottelijoilla judopuku päällä ( ei saa riisua pois)
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#86

Viesti keskilinja »

Vaipuisin sikiöasentoon ja leikkisin kuollutta. Kun judoka kääntää katseensa pois lähden karkuun.

No ei vais. Iso osa tässä on se, että onko judoka tottunut lyönteihin, jos on niin paskempi homma. Kaikki muita potkuja kuin aivan alas tulevia välttäisin. Etäisyyttä on pakko saada pidettyä, jos menee lähelle nii sitten lähettiin katon kautta tatamiin. Ja aika matalalla olisin, jotta ehtis torjumaan shootteja, ja koko ajan liikkeessä, mieluiten sivuttais.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#87

Viesti Pete H »

Mirko näytti mallia :) Taisi hieman sattua. Ei judokat mitään ylivertaisia ole. Tuossa näkyi yksi todellinen judoheitto yritys ja jäi surkeaksi yritykseksi. :( Tyhjää haroi käsillä ja jalalla. Pikaiseen näytti yritykseltä hidari puolen uchimatalta.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#88

Viesti Mjölnir »

Jarppa kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:Ilmestyisin kamppailuun syntymäpuvussa, oliiviöljyllä kauttaaltaan valeltuna antiikin olympialaisten hengessä. Jos tämän jälkeen vielä vastustaja haluaisi otella, niin ainakin hyvä liukastus vaikeuttaisi painitekniikoiden toteuttamista.
[smilie=krohom.gif]
- ottelijoilla judopuku päällä ( ei saa riisua pois)
Ei kai kukaan odota ihmisten lukevan ketjuja alusta saakka?? Varsikaan sitä varsinaista keskustelunaihetta...
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
KukiHilli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 463
Lauteille: Elokuu 2005

#89

Viesti KukiHilli »

Mjölnir kirjoitti: Ilmestyisin kamppailuun syntymäpuvussa, oliiviöljyllä kauttaaltaan valeltuna antiikin olympialaisten hengessä. Jos tämän jälkeen vielä vastustaja haluaisi otella, niin ainakin hyvä liukastus vaikeuttaisi painitekniikoiden toteuttamista.
Kun kerran skappari olet, sulla tuskin syntymäpuvussakaan on mitään isoa mistä ottaa kiinni ja heittää ;)

Urheilumielessä otellessa judokat tosiaan saattavat olla melko vaikeasti voitettavissa.. ainakaan mun taidoilla.
Kaikki kirjoittamani on jokaisen seuran virallinen kanta asiaan.
Kimmo Skogberg
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#90

Viesti Mjölnir »

KukiHilli kirjoitti: Kun kerran skappari olet, sulla tuskin syntymäpuvussakaan on mitään isoa mistä ottaa kiinni ja heittää ;)

Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Tosimies ja 98 kurkkijaa