Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Team Hollola

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#46

Viesti Clancy B. »

Mikäli olet Isänpäivänä Hollolassa niin onko edes muita lounasvaihtoehtoja??
Ravintola kaksi kanaa
Ruokapuoli on ennenkaikkea perheravintola, vaikkei listalla löydykään nauravia nakkeja. Kaksi kanaa takaa kuitenkin, että nälkä lähtee tu tö deth.

Restauraunt Ruokamyrkytys menu
Kuva
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#47

Viesti tohtorismies »

Clancy B. kirjoitti: Kuva
:smt044
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#48

Viesti tohtorismies »

Pirtuu suonissaan

Sävel: Bensaa suonissaan
Sanoitus & sovitus: Toni Kingi
Tekijän huomautus: nuo piisit rupesivat laulattamaan siihen tahtiin, jotta pitihän sitä minunkin tehdä laulu.

Hän on rytkykyykyn virtuoosi,
rauta aina tottelee,
mankkuinen käsi tankoon tarttunee.

Boxing lyönnit heittelee,
kuin kehien Rubinstein,
laukkaa, repii kaiken irti kehostaan.

Hail, hän syntynyt on vauhti kallossaan.
Hail, hail, hail ja pirtuu suonissaan.
Boxinglyönti vasempaan ja koukku oikeaan,
vispilä pyörtyy, sifu tummenee.


No niin kuka haluaa nähdä seuraavassa potkumiitissä että Clancy B ja minä esitämme kyseisen kappaleen pirtukännissä ilman paitaa sonnustautuneena salihousuihin?

Kuinkas moni on muuten otellut pirtukännissä? Minä olen!! Hieno ihminen. Kerrassaan olen ma.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#49

Viesti Clancy B. »

Itsenäisyyspäivämme lähestyessä haluan julkimuistuttaa ABboxingsessio-tyyppisestä päiväohjelmasta:
Suomi viettää itsenäisyyspäivää sotilaallisen tiukan ohjelman mukaan.

Itsenäisyyspäivän ohjelma:
0600 Herätys
0605 Maamme laulu
0607 Star splanglet banner laulu
0610 Malja sotien veteraaneille
0612 Malja sotainvalideille
0614 Malja sankarivainajille
0616 Malja Mannerheimille
0618 Malja Mannerheimin ristinritareille
0620 Yhteislaulu Finlandia
0625 Aamutoimet
0630 Lipunnosto
0640 Aamupala
0730 Vierailu sankarihaudoille
0800 Malja Larry Thornelle
0830 Malja vihreille bareteille
0900 Nortin mittainen tauko ja vapaata seurustelua
1000 Elokuva tuntematon sotilas
1400 Lounas ja maljannosto
1530 Elokuva talvisota
1800 Vierailu pakolaiskeskuksessa
1810 Varustetarkastus ja kytevien pesäkkeiden sammutus
1830 Vierailu sotaveteraanien luona ja hyväntekeväisyystyöt
1900 Illallinen ja maljannosto
2000 Siirtyminen kahteen kanaan
2015 Ravintolan tyhjennys vierasperäisestä materiaalista
2020 Kierros Finlandia votkaa kaikille
2030 Porilaisten marssi yhteislaulu
2040 Sarah Young videon seuranta jättiscreeniltä
2100 Eltanka järven jään - kappaleen tahdissa naisten tanssitus
2105 Silmien välliin pensasneuvostoliittolainen - kappaleen tahdissa naisten tanssitus
2110 Esipiikkaus tanssilattialla
2115 Piikkaus naisten wc:ssä
2120 Maljannosto Isänmaalle
2130 Maljannosto Tali-Ihantalan sankareille
2140 Maljannosto Raatteentien sankareille
2150 Vihollisen häpäisyhuutoja tahdissa
2200 Elokuva jättiscreeniltä Kolmannen valtakunnan naiset
2230 Iltapala rautaisannospakkauksesta
2235 Kebab-ravintolan remontti
2300 Lipunlasku
2305 Kaikkien aseiden lataus
2310 Pitkä kurautus pirtupullosta
2312 Useita laukauksia ilmaan ja vasemmalle
2320 Pitkä kurautus pirtupullosta
2330 Sauna
2340 Pirtu
2350 Terva
2400 Piikkaus
2405 zzzzzz....

Kuva
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#50

Viesti Clancy B. »

tohtorismies kirjoitti: Pirtuu suonissaan

Sävel: Bensaa suonissaan
Sanoitus & sovitus: Toni Kingi
Tekijän huomautus: nuo piisit rupesivat laulattamaan siihen tahtiin, jotta pitihän sitä minunkin tehdä laulu.

Hän on rytkykyykyn virtuoosi,
rauta aina tottelee,
mankkuinen käsi tankoon tarttunee.

Boxing lyönnit heittelee,
kuin kehien Rubinstein,
laukkaa, repii kaiken irti kehostaan.

Hail, hän syntynyt on vauhti kallossaan.
Hail, hail, hail ja pirtuu suonissaan.
Boxinglyönti vasempaan ja koukku oikeaan,
vispilä pyörtyy, sifu tummenee.


No niin kuka haluaa nähdä seuraavassa potkumiitissä että Clancy B ja minä esitämme kyseisen kappaleen pirtukännissä ilman paitaa sonnustautuneena salihousuihin?

Kuinkas moni on muuten otellut pirtukännissä? Minä olen!! Hieno ihminen. Kerrassaan olen ma.
Kuva
Team Hollolan kukkakaalikorviin on kantautunut tieto, että American Boxing pirtu ® (tunnetaan myös kaverillisesti AB- tai poksin pirtu ) on alkanut niittämään suosiota kansan syvissä riveissä. Suositun tuotteen levittäjäksi kerrotaan "salakapakka jossakin".
Team Hollola omistaa American Boxing pirtu ® tuotemerkin ja mikäli jos pirtua myydään (pimeästi) ilman sen tuotemerkkiä tai tuotteen tilavuusprosentti alittaa ehdottoman minimirajan 96 prosenttia, Team Hollola tulee käymään oikeustaisteluita kaikissa oikeusasteissa ja tulee julkaisemaan päätökset tällä sivulla.
Alkon lanseerausta odotellessa, suosittelemme lakiselkkausten välttämiseksi liimaamaan pullojen kylkeen alkuperäisen American Boxing pirtu ® etiketin.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#51

Viesti Clancy B. »

Kuva
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#52

Viesti tohtorismies »

Tuon joutunee tulostamaan ja liimaamaan kossu pulloon.

Tyyliä. Jälleen kerran.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Team Hollola

#53

Viesti Kari Aittomäki »

Kuva

Sen kunniaksi!
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#54

Viesti Clancy B. »

nyt kun puhe on tö voimmajuommista niin haluan tässä yhteydessä esittää
Sinebrychoffille vaateen aloittaa välittömästi, siis välittömästi, tuotanto + toimitukset AB Miesten janoisiin suihin.
Mä lähden pohjois-arjalaan...
...vaihdan farkut salihousuun, kotiseudulle pohjois-arjalaan, juon friscoa auringonnousuun...
kiitos Voimakyykkääjälle kaikkien aikojen kovimmat juomat listauksesta:

1. HALAZON SUUSUIHKE
2. RYMD TIIVISTE
3. PUNAINEN FRISCO
4. PIRTU
5. PIRTU
6. PIRTU
7. NAPALM
8. RAAKAÖLJY
9. MAITO(PUSSEISSA-70 LUVULLA)
10.MUNAVATKULI
11.RIO DE TINTO

Kuva

Pirtulintu on jo yli 4 vuotta pystynyt pakoilemaan eli etsintäkuulutus on etelleen voimmassa:
11-9-2006 Pirtulintu etsintäkuulutettu
Killerin lemmikkikana Pirtulintu, joka johtaa pahamaineista moottoripyöräkerhoa MC Pirtulintua on etsintäkuulutettu. Pirtulintua haetaan pedofiliasta, koska se oli piikannut kananmunaa. Mikäli näet sekavassa tilassa liikkuvaa kanaa nahkaliiveissä niin yhteys meidän poste restanteen tai faksi.

Kuva
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#55

Viesti Clancy B. »

PALAAMME AJASSA TAAKSEPÄIN TASAN 5 VUOTTA...
20-11-2005 Värväytymisohjeet Vietnamin sotaan
Tämä uutinen sai alkunsa eilisestä, kun olimme Kuken kanssa juhlimassa pikkujoulua. Olimme kovassa sumussa ja Kuke kiljui lisää viinaa, kun pelokkaat tarjoilijat hakivat tyhjät pirtuämpärit jaloista kolisemasta. Tässä vaiheessa iltaa alkoi laihuus olemaan läsnä ja päätimme lähteä sotimaan. Eikä mihin tahansa sotaan, vaan Vietnamin sotaan.

Ensimmäinen soitto:
Kuke: "kiertää kenttäpuhelimen veivillä numeron 118".
Numeropalvelu: Numeropalvelu hyvää iltaa, kuinka voin auttaa?
Kuke: Yhdistäkää suurlähetystöön.
Numeropalvelu: Anteeksi?
Kuke: SUURLÄHETYSTÖ!
Numeropalvelu: Anteeksi mihin suurlähetystöön?
Kuke: AMERIKKA!!!
Numeropalvelu: *tuut tuut tuut*

Toinen soitto:
Numeropalvelu: Numeropalvelu hyvää iltaa, kuinka voin auttaa?
Kuke: suurlähetystö.
Numeropalvelu: Pieni hetki olkaa hyvä.
US Embassy: US Embassy of Helsinki, Good evening, how can I help you?
Kuke: Tis is Kuke. We want Vietnam war!
US Embassy: Excuse me?
Kuke: GAADDÄMMIT VIETNAM!!!!
US Embassy: *tuut tuut tuut*

Näin. Lähdemme pian sotimaan ja sivut voivat olla pari Touria päivittämättä, mutta palamme pian asian äärelle. Sitä ennen tässä ovat ohjeet Vietnamin sotaan. Puhelinsoitot mieluiten aamuyöstä ja kuoriin tunnus Ho Chi Minh sucks dead dicks.

Embassy of the United States of America
Itäinen Puistotie 14 B
00140 Helsinki
Finland

Telephone: +358-9-616 250
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#56

Viesti tohtorismies »

Ei hlvetti tätä ketjua..

Mitäkähän Murikalle kuluu nykyään?

Asustaakohan vielä Joensuussa?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#57

Viesti Clancy B. »

Juuri saamamme tiedon mukaan Murikka olisi nähty Nummelassa..
Mikäli testimme löytää sinusta Murikan, käänny lääkärin puoleen.

Testaa itsesi: Ottanut 20 tbl antabusta ja viinaa. Hoitajalle kertoo, että tämän teki, koska haluaa ruveta urheilijaksi.


HYVÄKSYTTY MURIKKA TESTI

Joen American Boxing Teamin johtotähti Murikka, on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen American Boxing piireihin. Murikan häikäisevä kehätyöskentely sen sisä- ja ulkopuolella, ei jätä ketään kylmäksi. Murikan hämmästyttävä taito manipuloida tiedoitusvälineitä, saa kokeeneimmankin ammattipoliitikonkin punaiseksi kateudesta. Murikan salaisiksi ihailijoiksi tunnustautuvat niin varatut naiset, kuin heidän mustasukkaiset aviomiehensäkin, eikä syyttä, saahan Murikan kehächarmi kylmimmänkin frigidin vuotamaan hunajaa ja miehet ihailemaan hänen maskuliinista vartaloaan.

Tämä testi on kehitetty yhteistyössä maailman parhaitten American Boxsaajien kanssa ja se on kliinisesti testattu ympäri maailmaa. Testillä mitataan koehenkilön Murikka - tietoutta ja se ei aiheuta sivuoireita. Jos kuitenkin sivuoireita ilmenee, support your local American Boxing. Murikka testi sopii myös raskaana oleville naisille ja mieheille. Annostus: yksi Murikka testi aamuin illoin per 100kg. Huuhdellaan alas denaturoimattoman puhditetun alkoholin (=pirtu) kanssa. Ravistettava ja ei saa laimentaa. Säilytys povitaskussa taskulämpimänä. Alle 18-vuotiaat neitsyeet voivat kostua alapäästä. Kutinan saa poistettua kynällä.

Valitse aina yksi vaihtoehto!

1. Murikka koki ottelua edeltävät viikot:
Pikemminkin mukaviksi
Pikemminkin rasittaviksi
Pikemminkin siedettäviksi


2. Murikka valmistautui otteluun?
Harjoittelemalla
Urheilemalla
Reennaamalla


3. Mitä tähän nyt kuulluu?
Kukkuluurruu?
Boxingia, juoksu, voimmaillu jääny vähemmäle
Tömps...ÄÄÄÄÄÄH!


4. Murikalla on pitkät:
Silmäpussit
Kivespussit
Peräpukamat


5. Keneltä on saatu pikkuvinkkejä?
Työttömiehiltä
Ammattimiehiltä
Ammattikoulumiehiltä


6. Murikalla on päässä:
Kuulasit
Tähtilasit
Aurinkolasit


7. Kenet Murikka puottaa:
Karjun
Porsaan
Emakon


8. Mitä Murikka juo?
Punaista Friscoa
Keltaista Friscoa
Sinistä Friscoa


9. Lyötiinkö Murikkaa:
Jalkaan
Pataan
Niskaan


10. Millon on uusinta tulossa?
Varmasti tulloo, tään vuuven puolella
6.7. eli kolmas kesäkuuta
Mahollisesti


11. Murikka ei oo mikkää?
Tv-lupakeskus
Telehallintokeskus
Radiohallintokeskus



--------------------------------------------------------------------------------
Murikka arvosi:
0-10 pistettä: Murikka testi ei löytänyt tavallisuudesta poikkeavaa, mutta kuulut riskiryhmään.

11-21 pistettä: Murikkuus paikannettu, mutta se on hyvänlaatuinen. Tunnusteltava etäispesäkkeitä.

22-33 pistettä: Sinusta on löydetty nyrkinkokoinen murikka. Pikemminkin vähän masentaa.

34- pistettä: Kuke, etkö osaa lukea vieläkään ohjeita?

Murikkagalleria

Kuva
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#58

Viesti tohtorismies »

Kari Aittomäki kirjoitti: Kuva

Sen kunniaksi!
Hail hail, oletko muuten pysynyt heterona?

On se kaunis, ei ihme mistä lempinimi johtuu.

Ai jeesus että repesin, pakkotoiston foorumilta bongattu pätkä. Asiat tärkeys järjestykseen

Käsi ei taivu enää pytyllä reiälle, enkä pysty persettä pyyhkimään itse. Lattialla se onnistuu jos makaan selälläni ja pyyhin etupuolelta. Homma on niin työlästä, että puskee hien päälle ja toimituksen jälkeen on mentävä suihkuun. Joskus on kiire eikä ehdi suihkuun, eikä aina pyyhkimään persettä. Olen myös huomannut suurentuneet pukamat. Horkuttelu on saattanut kasvattaa niitä, sillä ne ovat samaa kokoa kiveksien kanssa. Välillä naurattaa, sillä näyttää kuin olisi neljät kivekset. Huolet ovat silti pieniä, sillä penkki on 240 kg. Olisko isoilla miehillä vinkkejä tårta på tårta? Joskus tulee tarve asioille kun on baarissa ja pienessä kopissa pyyhkiminen on lähes mahdotonta. Toimii jos työntää koko rullan paperia pukamien väliin ja tekee ns. supistus-liikkeitä anuksella niin tårta på tårta jää rullaan. Kerta ei riitä,joten tarvitaan vähintään kolme rullaa, eikä yleisissä käymälöissä useinkaan ole riittävästi paperia. Joskus asia harmittaa ja tårta på tårta vaan housuun, enkä välitä koko asiasta. Kesä tekee tuloaan ja voi tårta på tårta metsään miten haluaa. Kerran olin asialla metsässä kun oli vielä jäätä ja liukastuin kesken toimituksen. Oli tullut iso tårta på tårta isolta mieheltä ja jalan alla oli jäätä. Liukastuin ja kaaduin selälleni omaan tårta på tårta. Mökillä olen aina alasti ja ihailen lihaksiani. Silloin voi tårta på tårta metsään vapaasti, eikä haittaa vaikka jäisi pyyhkimättä, sillä sen jälkeen voi hypätä järveen ja huuhtoa tårta på tårta pois. Olen tårta på tårta myös järvessä. Silloin voi olla rentona ja suoli tyhjentyy kokonaan. tårta på tårta vain nousee pintaan, mutta se on lähinnä esteettinen seikka. No, hyvää kesää kaikille bodareille.

Jawohl, katkase.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Team Hollola

#59

Viesti Kuhmu »

Kuoliometodi kieltämättä nauratti :D
”You must enjoy this”.
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#60

Viesti Clancy B. »

ajankohtaista; ensi viikonloppunahan on tää boksinkimatsi, ja kuhta enää kuukausi jouluun!
Kuukausikaupalla vatvottu, kiistelty, epäilty ja ympäri maailmaa kohuttu titteliottelu on toteutumassa. D.I.A.B.A.M. liiton avoin American Boxingin MM-titteli saa arvoisensa ottelun, kun Team Hollolan Killeri kohtaa Allman Overfieldin. Ottelu tullaan järjestämään Kemiössä kuukauden päästä ja seuraamme Killerin harjoittelua näillä sivuilla. Kansainväliset suurkorporaatiot voivat ostaa mainostilaa sivuiltamme kuusinumeroisen palkkion saavuttua pankkitilillemme.

Ottelusopimus oli Team Hollolan bisnesälyn Toni Kingin ovelin vastaveto sitten ku$€£oitten sponsorisopimuksen. Las Vegsasin Flamingo hotellin sviitissä allekirjoitettu 200 sivuinen ottelusopimus on täyttä rautaa ja takaa suurimman ottelupalkkion mitä manag...ottelijalle on koskaan maksettu. Itse Kemiöön on rakennettu aito kopio Las Vegasasin MM-kehästä (nyt myös haju) ja itse Pekka Siitoin on lupautunut laulamaan maamme-laulun. Ennakkolippujen myynti alkoi välittömästi uutisen kiirittyä eetteriin. Sadat tv- ja elokuvamaailman tähdet haluavat olla näkymässä Killeri ja Allmanin kohtaamisessa. Turvatoimet ovat äärimmillään ja kaikki vähänkin nokipiikin näköiset kuntakintet käännytettiin jo kunnan rajalla. Tuhannet fanit ovat jonottaneet yökaupalla lippuja tapahtumaan ja musta pörssin kauppiaat ovat netonneet huikeita summia parhailla paikkalipuillaan. Kisäjännitystä on lisännyt huhu KGB-turmion esiottelusta, jossa kgb kiipeää kehään jokamiesluokka-periaatteella.

Amerikasta saapuneet Allmanin treenivideot (pyörivät taukoamatta kaikilla kansainvälisillä tv-kanavilla) puhuvat sen sijaan karua kieltään. Nevadan autiomaassa letukan tavilla veto, atlaskäännöt maksimipainoin, tale-biikki niputus, pimeä-onania, kalkkarokäärme-ryömintä ovat vetäneet Team Hollolankin pääarkkitehdin hiljaiseksi. Sitä vastoin Killeri kannatusjoukkoineen on juhlinut jo toista viikkoa voittoa kahdessa kanassa. Jukepoksista kuuluu taukoamatta Frederikin Tsingis Khan ja Kikan - saa piikata, joita tahdittamana Killeri haaralaukkaa ilman paitaa kammottavasti kirkuen, Kuken kaataessa tuoppiin kourakaupalla venäläisiä nappeja ja ruiskusankoittain virallista kisajuomaa, punaisiin verkkosukkiin ja rautaristiin pukeutuneena. Nähtäväksi jää pystyykö Allman Overfield ottamaan MM-tittelin Killerin kotiyleisön edessä. Seuraamme jännityksellä valmistautumista näillä sivuilla.
Kuva


PUKKI TOIVOTTAA HYVÄÄ JOULUA
Kuva
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 77 kurkkijaa