Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun hauskimmat letkautukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkun hauskimmat letkautukset

#1966

Viesti Lasse Candé »

Mä luulin että se vain teki tunnukset ja alkoi kirjoittamaan sinne, mutta asiaa nyt mietittyäni, joo varmaankin... ehkä sinne ei kuitenkaan noin vain aleta kirjoittamaan. :D
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Potkun hauskimmat letkautukset

#1967

Viesti MtJ »

Niinkun huomaat, niin yritän mahdollisuuksien mukaan kiemurrella kuin ahven pannulla tästä tarjousta tilaisuudesta... Pitää miettiä ja harkita, mä oon kuitenkin hirveä laiskimus kaikkien asioitten suhteen.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Potkun hauskimmat letkautukset

#1968

Viesti Dojon Jäykin »

^Ahven... Ai että! Mä osuin tänään oikeaan aikaan astumaan oikean asuntovaunun ovesta sisään ja
sain itsepyydettyä ahventa ja oman kasvimaan tuotteista tehtyä salaattia.
Ihan vaan jämät ja maistiaiset pari frouvaa tarjosi. Ja mä olin ihan etten mä ole tänä kesänä
saannut mitään parempaa. Enkä olekaan.

Mutta nyt lipsuu väärälle palstalle.
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Potkun hauskimmat letkautukset

#1969

Viesti Pyrkele »

"vitsi kalantuoksun seuraamisesta parin rouvan asuntovaunuun maistiaisten toivossa"
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Potkun hauskimmat letkautukset

#1970

Viesti MikaM »

2xGILF
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkun hauskimmat letkautukset

#1971

Viesti Lasse Candé »

Dojon Jäykin kirjoitti: ^Ahven... Ai että! Mä osuin tänään oikeaan aikaan astumaan oikean asuntovaunun ovesta sisään ja
sain itsepyydettyä ahventa ja oman kasvimaan tuotteista tehtyä salaattia.
Oliks se tyyppi siis pöllinyt ensiksi sun kalat ja käynyt vielä vihannesvarkaissa sun kasvimaalla ja sitten pokkana laittanut sulle ruokaa noista vai mitenkä? Kieltämättä aika hyvin osuit siinä tapauksessa!
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Potkun hauskimmat letkautukset

#1972

Viesti Dojon Jäykin »

Lasse Candé kirjoitti:
Dojon Jäykin kirjoitti: ^Ahven... Ai että! Mä osuin tänään oikeaan aikaan astumaan oikean asuntovaunun ovesta sisään ja
sain itsepyydettyä ahventa ja oman kasvimaan tuotteista tehtyä salaattia.
Oliks se tyyppi siis pöllinyt ensiksi sun kalat ja käynyt vielä vihannesvarkaissa sun kasvimaalla ja sitten pokkana laittanut sulle ruokaa noista vai mitenkä? Kieltämättä aika hyvin osuit siinä tapauksessa!
Heitin tässä tahallani helpon kalantuoksuisen tärpin ja siihen tietenkin tartuttiin. Ja pettynythän mä olisin ollut jos siihen ei olisi tartuttu.

Sun oma, mun oma, toisen oma... Ei se niin tarkkaa ole. Tämä oli ihan ryöstöreissu kehittyvään maakuntaan eli Kirkkonummelle. Kutsuttuna toki, eli poimimaan mustaviinimarjat puskista. Myöhemmin syssymmällä omenoita ja luumuja. Kunhan aikaa on, aina ei ole ollut. Tästä kirkkonummelaisesta metsästävästä heteronaisesta olen ennenkin maininnut palstalla. SA int:inkin leivissä oli vuosia. Ei oikein jaksa ja saa tehtyä itse puutarhansa antimista mitään ja jälkikasvuansakaan ei kiinnosta. Tässä astuu rahaa maakuntaan pumppaava kaupunkilainen kuvaan sitten.

Ja kun auton löin rantatontilleen niin siinä odotti joku asuntovaunu, ei hänen, ja sirkat sirkutteli sisään ja tarjosivat mitä jäljellä oli. Enkä mä kysynyt kenen katiskasta tai kenen pellolta. Lahjahevosta ei katsota suuhun. Voihan olla että tämä oli oman puoliskon virittämä elohopea-ansa.
Kanariallakin usutti Atlantin aaltoihin helmikuussa ja kun mä lopulta kävelen takaisin rantaan kun oli vähän hankalaa uida, niin punaiset liputhan siellä liehuivat. Piti oikein videolta tarkistaa myöhemmin oliko veteen astuessa, ei ollut, mutta epäilyksen varjo jäi ja on ilmassa...

Omasta maasta on kaikki mikä ei ole kaupasta haettu siis. Ei se sen tarkempaa ole. Itse vedestä nostettu tai maasta nyhdetty. Maku tallella.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Potkun hauskimmat letkautukset

#1973

Viesti Dojon Jäykin »

Niin ja mä odotan pashamyrskyä tuosta ¨pumppauksesta¨. 8-)
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkun hauskimmat letkautukset

#1974

Viesti Lasse Candé »

Jorge puhui T.O.:sta yllättäen kuka julkkisketjussa ja sitten:
Ile kirjoitti: Sun pitäis Jorge kehittää joku sigu, jossa muistutettaisiin Tuomiojan keskeisistä saavutuksista. Välillä nimittäin kuitenkin tulee vastaan ketjuja, joissa käsitellyistä ongelmista ei pysty ihan suoraan Erkkiä/vasemmistoa syyttämään. Vaikka ei sitä kausaaliketjua tietenkään tarvitse koskaan kovin pitkälle avata ennen kuin jäljet johtaa sylttytehtaalle...
:lol:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1975

Viesti Mika »

:smt044
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Potkun hauskimmat letkautukset

#1976

Viesti Pyjamasankari »

Jatkoa samaisesta ketjusta.
Jorge kirjoitti:
Edit: mix sä jorge vaihdoit sen stalin kuvakkeen, häh?
Mietin sitä pitkään.

Nuori Dzhugashvili oli kyllä handsome devil, mutta kun @Pointilla oli jo Tuomioja kuvakkeena, niin ajattelin, että tulee liikaa toistoa sivustolle.
:naurupyorii:
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1977

Viesti Puni »

https://potku.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=21785
Andy kirjoitti:Miten harrastaja määritellään?
Kari Aittomäki kirjoitti:Jokainen jolla ei ole tappoja.
Repsautti.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 38
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Potkun hauskimmat letkautukset

#1978

Viesti Kari Aittomäki »

Ei varsinaisesti letkautus mutta ylivoimaisesti hauskinta Potkua ikinä.



Huutonauru alkoi periskoopin kohdalla ja kirves meinas viedä tajun.
Asian hauskuutta ei vähennä se että Timpa on kuolettavan tehokas astalonkäyttäjä, tollasta kropankäyttöä näkee harvoin.
Hyvä kombo.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Potkun hauskimmat letkautukset

#1979

Viesti MikaM »

Parempi kun Hatarin Pockets.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Potkun hauskimmat letkautukset

#1980

Viesti MtJ »

Asiasta kukkaruukkuun, tuossa youtube-videon alkukuvassa näkyvä ylin veitsi on näpsä peli sian paloittelussa, oon tuommoisella paloitellut ja suolistanut sen 30 sikaa itse. Siihen kun kylkeen laittelee timanttipuikon teroitusta varten niin jopa on näpsä riisua ranka lihoista. Toki paloitteluun ja nylkyyn käy moni muukin veitsi (itse asiassa kaikki terävät veitset), mutta itte tykkään tuosta.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 80 kurkkijaa