Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun hauskimmat letkautukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
embo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 115
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkun hauskimmat letkautukset

#1951

Viesti embo »

Ei originelli huumoriteksti ketään kiinnosta. Kysy vaikka Juha Vuoriselta ;)
-- ei se niin vakavaa ole --
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Potkun hauskimmat letkautukset

#1952

Viesti MtJ »

Vielä kun kehittelis julkaisualustan ja keksisi sen maksavan tahon niin... Vaikeeta se on saada homma kannattamaan nykypäivänä. Mutta hyvä on, että saa edes muutaman naureskelemaan :)
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 369
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Iso Omena
Etulaji: BJJ
Takalajit: KU, Potkunyrkkeily, Karate

Potkun hauskimmat letkautukset

#1953

Viesti jsv »

Ostat Amazonin pilvestä virtuaalikoneita, ja tunkkaat Wordpress-alustaan tuen mikromaksuille blogikirjoituksien näkemiseen. Sitten myyt tuota palvelua muille, ja itse kirjoittelet satunnaisesti blogautuksen tai pari :).

Hmm, tuota... pitäisiköhän minun itse tunkkailla tuollainen kasaan :D.
Jussi Vesala
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Potkun hauskimmat letkautukset

#1954

Viesti MtJ »

Ei taida jaksaa, mulla olisi kyllä virtuaalipalvelin tilaa tuossa valmiina sellainen 12GB ja sitä kautta voisi wordpressiin julkaistakin jotain.

Mutta kun ei jaks, en vaan pysty näkemään tuossa rahaa :D Jos keksit jonkun tavan, jolla sitä rahhoo tulee kirjoituksista, niin mä voin kyllä osallistua rahan toivossa. Jotenkin en saa vaan uskottua, että vakituinen herjan heitto paisuttaisi tiliä.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 369
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Iso Omena
Etulaji: BJJ
Takalajit: KU, Potkunyrkkeily, Karate

Potkun hauskimmat letkautukset

#1955

Viesti jsv »

Niin, jos siis keksisin sen 2) ?? -kohdan, niin olisin itsekin jo kohdassa 3) profit :).

Teoriassa joku helppokäyttöinen blogautusalusta, jossa pienillä summilla voisi lukea kirjoituksen (esim. alle euro per postaus) voisi olla tarpeellinen palvelu. Siitä jos napsaisi itselle parisin senttiä, niin voisihan se lentää. Mutta ehkä tuo on sen verran hassu ajatus, että tämä postaus on ihan oikeassa ketjussa.
Jussi Vesala
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1956

Viesti Mika »

Mutta mites se, että vain kirjoittelisi hauskoja, jotka sitten tavoittaisivat satoja tai tuhansia ihmisiä joka kerta? Olisiko sillä itsessään arvoa, jota ei voisi mitata suoraan rahassa? Ja voisiko se poikia rahaa jonkun paljon laajemman julkaisijan kiinnostuessa? :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3354
Lauteille: Elokuu 2011
Paikkakunta: Mansesta päin

Potkun hauskimmat letkautukset

#1957

Viesti Daddy »

MtJ kirjoitti: Ei taida jaksaa, mulla olisi kyllä virtuaalipalvelin tilaa tuossa valmiina sellainen 12GB ja sitä kautta voisi wordpressiin julkaistakin jotain.

Mutta kun ei jaks, en vaan pysty näkemään tuossa rahaa :D Jos keksit jonkun tavan, jolla sitä rahhoo tulee kirjoituksista, niin mä voin kyllä osallistua rahan toivossa. Jotenkin en saa vaan uskottua, että vakituinen herjan heitto paisuttaisi tiliä.
Miten sen nyt ottaa. Yks Vuorisen Juha aloitti bloggaamalla ja nykyään vissiin sen kirjoja ostaa muutkin kuin oma äiti...
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Potkun hauskimmat letkautukset

#1958

Viesti flammee »

Daddy kirjoitti:
MtJ kirjoitti: Ei taida jaksaa, mulla olisi kyllä virtuaalipalvelin tilaa tuossa valmiina sellainen 12GB ja sitä kautta voisi wordpressiin julkaistakin jotain.

Mutta kun ei jaks, en vaan pysty näkemään tuossa rahaa :D Jos keksit jonkun tavan, jolla sitä rahhoo tulee kirjoituksista, niin mä voin kyllä osallistua rahan toivossa. Jotenkin en saa vaan uskottua, että vakituinen herjan heitto paisuttaisi tiliä.
Miten sen nyt ottaa. Yks Vuorisen Juha aloitti bloggaamalla ja nykyään vissiin sen kirjoja ostaa muutkin kuin oma äiti...
Juu, niin minustakin tuntus että ei heti kannata lähteä rahaa takomaan, vaan jos kirjoittaminen sujuu, niin ei se lähde varsinaisesti kuivu vaikka ensin bloggaisi eli tuottaisi ilmaismatskua. Se on sellasta esityötä jolla hankitaan lukijoita. Esim. oatmeal kai on jokin tunnettu bloggaaja (en siis seuraa) tai vastaava joka sittemmin on julkaissut ainakin yhden sarjakuvakirjan juoksemisesta, joka todennäköisesti myy tekijänsä nimen avulla paljon enemmän kuin olisi tyhjästä ponnistettuna myynyt. Ja koska koneen ruutu on aika heikko esitystapa, niin vanhat julkaistut kirjoituksetkin voi jossain vaiheessa laittaa paprulle ja myyntiin.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Potkun hauskimmat letkautukset

#1959

Viesti MtJ »

Mika kirjoitti: Mutta mites se, että vain kirjoittelisi hauskoja, jotka sitten tavoittaisivat satoja tai tuhansia ihmisiä joka kerta? Olisiko sillä itsessään arvoa, jota ei voisi mitata suoraan rahassa? Ja voisiko se poikia rahaa jonkun paljon laajemman julkaisijan kiinnostuessa? :)
Mä oon niin peruslaiska, ettei taida pystyä tai se homma hyytyy :D
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1960

Viesti Mika »

Siinäpä onkin juuri se, että silloin voisi kirjoitella kun siltä tuntuu, ei minkään aikataulun mukaan. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Potkun hauskimmat letkautukset

#1961

Viesti MtJ »

Joo, voihaa se olla, että siitä jotain tulisikin. Noin taustatauhkaa tehneenä ei vaan inspiroi yhtikäs ajatus siitä, että joutuisin konffaamaan elämässäni vielä yhden blogin ja tekemään sille SEO:t ja muut kikkareet, aivan ahdistavan ihana ajatus konffata jotain analyticsiä ja sitemap xml:ää ja koittaa tunkata sitä vielä googleen hakusanoilla ja vielä se perussäätökin, että wordpress on ylhäällä.

Eiiiiiiii, nyt jo tuli rytmihäiriö :o

Mä olen miettinyt että jos lähtisin aseseppäkouluun opiskeleen uutta ammattia itselleni tai sitten vaikka ammattikalastajaksi. Sais tehdä asioita, joissa näkee työnsä tulokset, eikä loputonta sertifikaattien, standardien ja tietokantainstanssien suota tarvis nähdä enää milloinkaan edessään :huh:


Tää on vaan normaalia leipääntymistä 4 työpäivää ennen kesäloman alkua, mutta nilitinpähän silti.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Potkun hauskimmat letkautukset

#1962

Viesti Dojon Jäykin »

Asesepäksi! Ammattikalastajaksi!
Tuommoiset kuutinnuijijat pitäisi pitää kirjoituspöydän ääressä!

Mieluummin epäeettisiä, harhaisia, puolisiveellisiä kirjoitelmia kuin elämää tuhoavaa
¨no nyt tulokset näkyy¨ macho-teräs-puutalaivatmiehetrautaa-veretulos touhua.
Kyllä mä tiedän mitä sä niillä aseilla haluat tehdä. Ampua! Varmaan sun märissä unissa sä menet jollain macho veneellä Pohjanlahdella tai Saimaalla ja ammut omatekemällä sarjatulihaulikolla kalat pois kuleksimasta.




Ai niin... ;)
Hyvää lomaa!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1963

Viesti Mika »

@MtJ, luulin sinun rivieni välistä ymmärtäneen, että tietenkin Potkun blogeissa on paikka sinulle aivan heti. :D

Minun pitikin viikonloppuna lähettää sinulle viesti aiheesta WhatsAppin kautta, kun huomasin että olet sielläkin. Miksei tekstarilla? En minä tiedä... :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4145
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Re: Potkun hauskimmat letkautukset

#1964

Viesti YJT »

Mutta ihan vakavissaan: yksi kaverini on kirjoittanut pari englanninkielistä treenikirjaa ja laittanut Amazoniin myyntiin. Oli kuulemma helppoa, mutta Amazon toki ottaa isohkon siivun. Varmaan myös suomalaisiin nettikirjakauppoihin voisi kokeilla.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1965

Viesti Mika »

Olin minäkin ihan vakavissani. :) Aikoinaan @Lehe pääsi Iltalehden blogaajaksi Potkun blogien kautta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa