Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kehotyyppisi?

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Kehotyyppisi?

Nainen; meso
2
1%
Nainen; endo-meso
6
4%
Nainen; ekto-meso
4
3%
Nainen; endo
0
Ei ääniä
Nainen; endo-ekto
0
Ei ääniä
Nainen; ekto
1
1%
Mies; meso
5
4%
Mies; endo-meso
45
32%
Mies; ekto-meso
58
42%
Mies; endo
5
4%
Mies; endo-ekto
5
4%
Mies; ekto
8
6%
 
Ääniä yhteensä: 139

Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Kehotyyppisi?

#46

Viesti Tohtori Krabola »

Ekto-meso vastasin, vaikka ehkä hieman tuota endo-meson vikaa.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
JanneKoo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 257
Lauteille: Helmikuu 2009

Kehotyyppisi?

#47

Viesti JanneKoo »

Vastasin pakkasen-raiskaama-siperialainen-vinkuheinä...... eli ekto-meso..... ainaki omasta miälestä.... :?
"A person who never made a mistake, never tried anything new"
"A question that sometimes drive me hazy: am i or the others crazy"
-Albert Einstein-
Kuvake
TomiH
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 131
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Pori

Kehotyyppisi?

#48

Viesti TomiH »

Ecto-meso, muuten sijoitun siihen keskivaiheille janaa, mutta kintut ovat siitä ecton juurelta. Lajina judo.
Gief moar nao!
Juhani K
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 465
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Kehotyyppisi?

#49

Viesti Juhani K »

endo, pekiti tirsia kali

ei erityistä lihasvoimaa, mut sen verran että massalla koen jyrääväni nujutessa valtaosan ekto-pohjaisista. ja juoksukunto löytyy tarvittaessa nopeasti. mahaa on aina ollut, mutta ei se koskaan coopereissa yms näkynyt. jos mesoa tulee kilo, niin endoa kaks, 110kg/178cm. joku päivä näytän vielä Mark Huntilta.
90% of everything is crap

"If your going to use deadly force on someone... use a fucking gun"

en ole pakkiksella, sama nikki on yhteensattuma
Turretti
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 110
Lauteille: Lokakuu 2009
Paikkakunta: Oulu

Kehotyyppisi?

#50

Viesti Turretti »

Ecto-mesoon valutaan, ja vielä tarkemmin tuosta kuvasta se alempi. Tarkoitus olisi tuohon ylempään joskus nousta, katsoo nyt mihin rahkeet riittävät!
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Kehotyyppisi?

#51

Viesti nassesetä »

Ecto-Meso, luullakseni lähempänä mesoa.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
S.A.S.
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 139
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Kehotyyppisi?

#52

Viesti S.A.S. »

Taitaapi olla tuo ekto tällä hetkellä. :roll:
SAS=Brittien erikoisjoukot
SAS=Lentoyhtiö
SAS=Sarjaan kytketty SCSI
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

Kehotyyppisi?

#53

Viesti fatman »

Itse itsensä lähes itsestään selvästi määrittelee hän endo-mesoksi. Lihaa tulee helpohkosti treenillä ja syömällä, mutta samalla tulee kyllä löysääkin - helposti.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
cdr
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 31
Lauteille: Marraskuu 2009

Kehotyyppisi?

#54

Viesti cdr »

Kaitpa se ekto on. Pitäs sitä mesoakin vähän kroppaa saada, että pääsis nousemaa sieltä endojen alta pois :D
halmehe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 661
Lauteille: Elokuu 2009

Kehotyyppisi?

#55

Viesti halmehe »

ENDO ja sattuneesta syystä isolla :snack:
...ei siinä auta hillo, jos on polttanut jo letut... (Raappana)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kehotyyppisi?

#56

Viesti Mika »

Kun lukee uutisia ylipaino-ongelmasta lähes viikottain, ei voi välttyä siltä huomiolta, että kamppailulajien harrastajien (ja tietysti muidenkin aktiiviliikkujien) parissa ongelma on vähäisempi kuin keskimäärin ainakin jos katsotaan kehotyyppiä. Hyvä 8-)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Kehotyyppisi?

#57

Viesti SirSamuel »

Jos olis mahdollinen niin ehkä endo-endo :lol: No mutta valitsin endo-meso eli 'kevyt läski'
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
timppa000
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 529
Lauteille: Tammikuu 2008

Kehotyyppisi?

#58

Viesti timppa000 »

Mika kirjoitti: Kun lukee uutisia ylipaino-ongelmasta lähes viikottain, ei voi välttyä siltä huomiolta, että kamppailulajien harrastajien (ja tietysti muidenkin aktiiviliikkujien) parissa ongelma on vähäisempi kuin keskimäärin ainakin jos katsotaan kehotyyppiä. Hyvä 8-)
Uutisessa muistaaksen väitettiin että puolet suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Epäilen että ovat tuijottaneet vain BMI-lukuja jolloin kovin moni atleetti-meso kuuluu samaan ylipainoisten sakkiin, vaikka rasvaprosentti olisi miinuksella.

Minä olen kai lähinnä muka meso, vaikka eivät lihakseni mielestäni kovinkaan suuriksi kasva kovallakaan treenillä, lähinnä selväpiirteisiksi. Lähinnä lasken itseni kyselyssä mesoksi koska nuo kaksi muuta (endo/ekto) kuvaavat minua vieläkin huonommin. Tavikset kuitenkin väittävät minua välillä atleettiseksi tai "lihaksikkaaksi", mikä johtunee vain siitä että vertaavat minua itseensä eivätkä Mr Universeen. Toisaalta en myöskään lihavoidu kovin herkästi, mutta yrittämisellä jonkin verran kumminkin.

Nuorempana, varsinkin alle kaksikymppisenä, olisin lukenut itseni osittain ektoksi koska ilman voimaharjoittelua olisin ollut ja olinkin aika rimpula, mutta onko ekton yhtenä tunnusmerkkinä pitkät (rimpulat) raajat? Omani ovat enintään keskimittaiset ja kehotyyppi ehkä hieman sopivampi painijalle kuin taekwondoilijalle, vaikka kyllä mä kuitenkin yletyn joten kuten potkaisemaan mavan oman pääni korkeudelle edes kohtuullisella voimalla.
People who live in glass houses
should not walk around naked.
Kuvake
Lasileuka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 864
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Kehotyyppisi?

#59

Viesti Lasileuka »

ekto-meso varmaankin, vaikka hieman on tuo remonttivyötärö levähtänyt - minä en ole lyhyt ja lihava vaan keskimittainen ja sopusuhtainen!
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu.
Olen ollut uskossa 20 vuotta eikä minulla ole kuoleman pelkoa.
Kuvake
Matti Pulkkinen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 243
Lauteille: Kesäkuu 2010

Kehotyyppisi?

#60

Viesti Matti Pulkkinen »

JanneM kirjoitti: Mullahan on tähän parempi määrittely.
On läski, läski läski, löysä läski ja laiha läski. Tällä asteikolla olen läski läski, eli ihminen joka on läski, mutta on myös vähän lihaakin.
Löysä läski on tosi läski kenellä ei ole lihaa, laiha läski näyttää laihalta, mutta ei ole lihaa vaan läskiä ja läski on sitten kaikki muut.
Aika hyvä, kaikinpuolin tarkka ja ihmisystävällinen luokitusjärjestelmä kun kaikki pohjautuu läskiin :lol:

Itse olen mies; endo-meso tai vain meso. Mutta koska en ole läskipallero, enkä joudu pyörimään/vyörymään/löllymään paikasta toiseen, päädyin endo-mesoon. Ja laji on thainyrkkeily.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 74 kurkkijaa