Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Girya

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Girya

#586

Viesti Mika »

:respect:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Girya

#587

Viesti Elina »

Onnea! Melkoinen äijä!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Girya

#588

Viesti Mjölnir »

hauska yksityiskohta, että viime vuonna L.K. tuli täsmälleen samalla tuloksella samoissa kisoissa muistaakseni hopealle. Eli Defendo-ohjaajilla on sellainen perustekniikka, jonka mukaan tehdään 83 toistoa 10 minuutissa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Girya

#589

Viesti Mika »

:lol:

8-)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Girya

#590

Viesti L.K. »

Juuh:)

Meidän seuran ohjaajakollega (defendo-harrastaja ja kuulaohjaaja) teki muistaakseni 107 toistoa sillon kultaseen mitaliin. Eikä hänelläkään juuri GS-treeniä ollut alla, mitä nyt treeneissä toki perusliikeitä tehdään säännöllisesti, mutta harvoin mitään yli 5min sarjoja tuplakuulilla.

Eli todistaa hyvin sen, että tollasella "perus"toiminnallisellakin jumppailulla saa ihan mukavat tulokset aikaan tossa lajissa ainakin viel tossa 16kg sarjassa.

Toki sitten kun mennään isompiin kuuliin niin tilanne muuttuu jo enemmän ja lajispesifisen treenin määrä varmasti alkaa ratkaisemaan enempi, ero on kyllä iso ja tosiaan hurjia tuloksia jengi tahkoaa noilla isommilla kuulillakin.

Naiset erityisesti tekee nykyään tosi kovia tuloksia.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
diesel 64
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1396
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Girya

#591

Viesti diesel 64 »

Mjölnir kirjoitti: hauska yksityiskohta, että viime vuonna L.K. tuli täsmälleen samalla tuloksella samoissa kisoissa muistaakseni hopealle. Eli Defendo-ohjaajilla on sellainen perustekniikka, jonka mukaan tehdään 83 toistoa 10 minuutissa
http://www.kahvakuulakisat.info/competi ... 2013-05-31" onclick="window.open(this.href);return false;

Kovia tuloksia,onnea!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Girya

#592

Viesti Mjölnir »

sain tuomarilta palautetta, että tekniikassa olisi parannettavaa, erityisesti jalkojen käytössä, mutta kun on vahva ylävartalo ja jäätävä lihaskunto, niin ei tarvii tekniikkaa ;-)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Girya

#593

Viesti Mjölnir »

tänä vuonna oli jätetty pois nuo 5 min sarjat, kun kyllähän sitä 10 min kisan voi lopettaa 5 min kohdalla, jos ei enempää jaksa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Girya

#594

Viesti L.K. »

Se on kyllä kisojen järjestelyn kannalta parempi, meillä haettiin silloin tuohon sitä tsykologisesti matalampaa kynnystä osallistua.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 63 kurkkijaa