Jos tulee mieleen vielä jotain (toisto)leuanvedon suoritustekniikasta, jota ei nyt näissä viime viesteissä ole tullut esiin, niin saa jakaa, kiitos!

Valvoja: Valvoja
Onko tarkoitus kehittää mahdollisimman hyvin omaa kamppailulajia tukevaa voimaa vai esimerkiksi kilpailla toistoleuanvedossa? Kilpaleuanvetohan on jo ihan oma taiteenlajinsa ja siinä kannattaa käyttää hieman erilaista tekniikkaa.Ile kirjoitti: Antti ja MikaM,
Jos tulee mieleen vielä jotain (toisto)leuanvedon suoritustekniikasta, jota ei nyt näissä viime viesteissä ole tullut esiin, niin saa jakaa, kiitos!![]()
Ja hyvää & asiapitoista tekstiä kirjoitatkin. Blogi vois olla yksi hyvä paikka tuommoiseen kirjoittamistyyliin.Mutta oma tyylini kirjoittaa sopii paremmin artikkeleiden tekoon, kuin keskustelufoorumille. Tykkään kuitenkin mielellään kirjoittaa sen 2-5s asiasta, käyttää tutkimusesimerkkejä ja kunnollisia lähdeviitteitä.
Kommenteissa kuitenkin oli muutamia ihan hyvän oloisia vinkkejä.Ile kirjoitti: Ja toki Rytkösen juttu oli erittäin mielenkiintoinen, mutta ei siinä sinänsä hirveästi varsinaista suoritustekniikkaa opastettu.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millaisen kehityksen sait maksimivoimaan ohjelmallasi? Itse koen, että jos tarkoitus ei ole kilpailla toistoleuanvedossa, vaan hankkia yleisvoimaa esimerkiksi omaan lajiinsa, niin kannattaa keskittyä leuanvedossakin tarkastelemaan mielummin maksimivoiman kehitystä, koska sillä on yleisesti suurin siirtovaikutus.obmijoy kirjoitti:paljastus:
Yksinkertaiselle miehelle kuin minä tuo oli mielikuva joka ns. Loksahti paikalleen ja avasi asiaa paljon. (Toinen esimerkki hyvästä mielikuvasta, joka itselle on toiminut on "pää on ihmisen ratti"Mjölnir kirjoitti:Mulla tuohon lantion asentoon nimenomaan vaikutti positiivisesti se mielikuva siitä rinnan vetämisestä tankoon, koska silloinhan se lantio helpommin menee eteen.MikaM kirjoitti: Miltei pakollista, jos haluaa onnistua ja parantaa tulosta. Lisäksi asennon tulee olla lantio lievästi edessä, niin selkä ei kaareudu taakse, joka taas hangoittelisi vastaan.