Moi! Luo tili ja ota osaa iloiseen keskusteluun. 🙂

Jaksaminen

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1677
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki
Tykännyt: 0
Tykätty: 1 kerran

#16

Viesti Eelo »

kollegiassessori kirjoitti:
flammee kirjoitti: Sitten kun pystyy vetään urheilijatahdilla eli 7-10 treeniä viikkoon yhtäjaksoisesti pitempään, niin sitten ehkä voi harkita sitä lisälajin ottamista mukaan.
Mikäpäs siinä, jos vain joku suostuu käymään koulut puolestani :)
Eli teet lukion 4v, niin ehdit tehä mitä ikinä tykkäät.
Eelis Mikkola

KukiHilli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 463
Lauteille: Elokuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

#17

Viesti KukiHilli »

Mika kirjoitti:
kollegiassessori kirjoitti: En oikein ymmärrä miten jotkut oikeasti urheilevat sitten edes jaksavat.
Olen silti Taifuunin kanssa samaa mieltä: unohda se puntti ihan suosiolla tässä vaiheessa. Keskity lajeihin ja niiden perusteiden oppimiseen, niin ehdit vielä palautuakin.
Älä missään nimessä unohda punttia, etsi vain henkilö joka neuvoo, miten harjoitella tuloksellisesti kyseistä lajia varten.
Syö, syö ja syö. Yritä tunkea tolla treenillä se 5000kcal (hyviä) kaloreita huiviin päivässä, kyllä jaksaa, mutta joutuu syömäänkin. Älä lipsu.
Sitten taas syöt :)
Kaikki kirjoittamani on jokaisen seuran virallinen kanta asiaan.
Kimmo Skogberg

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 89784
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yin-jooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 64 kertaa
Tykätty: 24 kertaa
Viesti:

#18

Viesti Mika »

Pelkkä syöminen ei kyllä auta palautumiseen. Keho tarvitsee lepoa kehittyäkseen.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

KukiHilli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 463
Lauteille: Elokuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

#19

Viesti KukiHilli »

Mika kirjoitti: Pelkkä syöminen ei kyllä auta palautumiseen. Keho tarvitsee lepoa kehittyäkseen.
Tarvitsee, mutta edellisissä lauseissa oli kehoitettu jättämään puntti.
Peruslihaskunnon kehittäminen pitkäjänteisesti kamppailu-urheilupainotteisesti on semmonen asia, mistä ei pitäisi tinkiä, koska tekniikkatreenin pystyy tekemään tarvittaessa pienillä sykkeillä.

"korsetti" kun on kasassa, se on terveydellisesti hyödyllistä, sekä semmoista kaveria on vaike viedä, mikäli vähänkään tekniikka kunnossa.
Peruslihaskunnonen hankkiminen siinä sivussa on mun mielestä oikea tapa.
Kaikki kirjoittamani on jokaisen seuran virallinen kanta asiaan.
Kimmo Skogberg

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 89784
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Pilates, HIIT
Sivulajit: Girya, Yin-jooga
Takalajit: Tanglang
Tykännyt: 64 kertaa
Tykätty: 24 kertaa
Viesti:

#20

Viesti Mika »

Sitä peruslihaskuntoa noissa kahdessa lajissa, judossa ja nyrkkeilyssä, taatusti harjoitutetaan joka harkoissa.

Kuten kollegiassessori sanoi, kaikki harkat ovat nyt olleet todella rankkoja. Siinä ei paljoa perustekniikka pienillä sykkeillä harjoitella.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Potki etuja!

KukiHilli
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 463
Lauteille: Elokuu 2005
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

#21

Viesti KukiHilli »

Mika kirjoitti: Sitä peruslihaskuntoa noissa kahdessa lajissa, judossa ja nyrkkeilyssä, taatusti harjoitutetaan joka harkoissa.

Kuten kollegiassessori sanoi, kaikki harkat ovat nyt olleet todella rankkoja. Siinä ei paljoa perustekniikka pienillä sykkeillä harjoitella.
Ei sitä Roomaakaan päivässä rakennettu.
Mutta onnea yritykselle.
Kaikki kirjoittamani on jokaisen seuran virallinen kanta asiaan.
Kimmo Skogberg

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 5 kurkkijaa