Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Jaawa

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Jaawa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 161
Lauteille: Toukokuu 2022

Jaawa

#406

Viesti Jaawa »

tohtorismies kirjoitti: touko 28, 2022, 19.51 Juu, mulla ei niin sitä tässä ihmettelenkin. Buteyko on ilmeisesti ollyt hengitysliiton ohjelmistossa pitkään. Ilmeisesti ihan perustasolla se nenän kautta hengittäminen jo aiheuttaa sen että se nenä toimii suodattimena.
Joo kyllähän erinäiset tehostetut hengitystekniikat on ihan passeleita, jos ei nyt ihmeparannuksia, niin sentään hermoston rauhottamista, josta saa paljon hyötyjä. Fundoplikaation jälkeen yllätyin kun sain kirurgilta ohjeen tehdä hengitysharjotuksia, kehitys kehittyy.
Jaawa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 161
Lauteille: Toukokuu 2022

Jaawa

#407

Viesti Jaawa »

Viikon saikulla virusperäisestä haavaumasta mahassa. 30. - 5.

Vei paljon voimia tuo viikko, aina pari tuntia syömisen jälkeen piti kouristella sikiöasennossa, kolmena päivänä olin syömättä. Jaksoin kuitenkin tehdä tämän viikon töitä ja treenata, tai no nyt on migreeni joka iski perjantaina ja oon sumussa vieläkin ja joku lyö välillä puukolla päähän. Mutta tuttua, vanha tuttu kaverihan tämä on.

Maanantaina oli kahvakuulatreeni, hyvä perussetti, mutta vaikka tein pienillä painoilla ja yritin keventää tahtia, niin näkökenttä tummui reunoilta ja värit katos maailmasta, sinnittelin siinä tajunnan rajoilla treenin loppuun.

Otin iisisti tiistain ja keskiviikon työpäivät, tein vahingossa 12km fillarilenkin tiistaina, oli niin hyvä keli ja graveli rullas.

Keskiviikkona menin läpällä Body Combattiin, oli vähä erilaista Combattia ku Combat Karate. Ihan hauskaahan se on musiikin tahtiin treenata, tulee mentyä toistekki. Aluksi kattelin vähä siinä, että minkälaista huitomista tämä nyt oikein on, ja rupesin sitten soveltamaan mieleisiksi jumppaa, periaatteessa tunti varjonyrkkeilyä ja pientä muuta tekniikkaa, potkut jopa lähti ihan hyvin ottaen kondiksen huomioon. Viikottainen psykoterapia toimii tähän elämän raskauteen, viitekehys pysyy terveempänä ja hyvät valinnat saa kannustusta.

Nyt pitää levätä, oisin mielellään viettäny autojen ja fillareiden parissa viikonlopun, mutta istuskeluksi meni. Nyt pitää vaan pelata täysillä sitte niin maanvitusti.
Jaawa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 161
Lauteille: Toukokuu 2022

Jaawa

#408

Viesti Jaawa »

Väkevää treeniä, kaikesta huolimatta.

Kuntonyrkkeily, kahvakuulatreeni, ja varjonyrkkeilysessiot ohjatusti. Tässä on vierähtäny taas tovi kun en oo kirjannu, mutta terveyden sallimana (kiitos Salliaisen) on kuitenkin treenattu useempi kerta joka viikko.

Keväällä on tiedossa lajitreeniä, kaiken järjen mukaan Defendon parissa. Aattelin mennä valkovyönä paikalle ihan puhtaalta pöydältä.

Aivan hyvältä aihiolta tämä kroppa tällä hetkellä tuntuu, vaikka polulla hidasteita onkin. Sydämen kontrolli on edessä, jolloin selviää onko tämä vekotin manipuloitava pallolaajennuksella takaisin terään, vai pystyykö varoen jatkaa samaa tahtia. Kieltämättä harmillinen fiilis kalvaa läsnä, kun vähäkin rankempi rasitus vie kaiken tehon yhtäkkiä. Mutta miellän sen ihan hyväksyttäväksi muuttujaksi, näet maksimaaliseen suorituskykyyn se ei ehdi vaikuttaa, jos tilanne vaatii toimia. Combat Karaten filosofian mukaisesti, se on ihan ok jos pystyy antaa kaikkensa muutamassa minuutissa, mitä sitte jos sen jälkeen loppuu paras anti.

Ei tässä mitään 100 man kumitea olla tekemässä, tässä riittää että maalataan ne pahimmat ja tehään mitä voidaan. Katotaan jos kyborgiosilla kurottaa sitten pidemmälle, pipari mua mikään pysäytä. Niin kauan ku mawa lähtee niin mä oon kyvykäs, ja jos ei niin alapotkut on tuonelasta yhä. Uhma kuolevaisen kohti pimeyden kasvoja.

Hiiohoi karateheppakissatyttö hirnuumaukuu kiai-miau.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 23 kurkkijaa