Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Jasse

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

#91

Viesti MariaL »

Jasse kirjoitti: Ilmasta viinaa ja sitten maksullista.

Pizzaaa ja mäkkii.
:darkevil: Suolaa haavoihin. Toi on niin väärin meitä kohtaan joiden tarvii vaan kattoo ruokaa niin lihotaan :cry:
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 682
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

#92

Viesti Jasse »

Hereillä ollaan. Odotelen tilaamaani (kuvottavaa) darra-pizzaa..
Elikkä eilen olin vedin kolmen aikaan GBllä tunnin venyttelyt/potkut ja seitsemältä kiukkari-treeneissä. Sitten homma meni dokaamiseksi...

Tänään ois töitä.
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 682
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

#93

Viesti Jasse »

Reisille meni tääkin viikko treenin osalta. Olen kolme päivää yrittänyt siivota kämppää. Toisin sanoen istunut sohvalla moppi kädessä kunnes keksin hyvän tekosyyn olla siivooomatta. Tällä hetkellä se on masentava sää.. ja potku.

Olin viikonlopun töissä ravintola Zetorissa. Paljon ulkopaikkakuntalaisia... Taisi siellä perjantaina yksi potkulainenkin käydä :). Rauhalline päivä vaikka hevi jengiä valuikin Maidenin keikalta meille.

Sivulliset usein kauhistelevan portsarien voimankäyttöä hallintaotteineen. Ja ymmärränkin että herkistä sivullisista kuristaminen ja raudoittaminen saattaa näyttää joskus rankalta. Mutta eilen en voinut uskoa korviani kun viisikymppinen rouva alkoi huutaa meille: "Tuo on kyllä törkeää! Ei tarvitsisi olla noin väkivaltainen!" Tilanne oli nimittäin se että minä ja kollegani olimme nätisti nostamasta kainaloista miestä joka oli sammunut X-asentoon keskelle tanssilattiaa. No, kollegani kehoitti rouvaa pysymään vaiti..painokkaasti.
Ei siinä mitään, sammuja virkosi ja lähti hymyillen kotia kohtia.
Noin tunti tästä etteenpäin ravintolan edessä tapahtui pahoinpitely jossa lyöjä pääsi karkuun mutta lyöty kaatui katuun avaten päänsä rapunreunaan. Kaveri korisi tajuttomana ja vuosi kuin pistetty. Oltiin paikkaamassa kaveria ja soittamassa pirssiä kun takaa kuului huuto: "Te tapotte sen!",sama ämmä taas... "Minä näin kaiken! Onko tuo se sama mies? Todella törkeää!" Mitä siihen nyt voi sanoa... "Tapan sutkin jos et painu vidduun!" Mielessä kävi.

Mitä jengi kelaa :roll:
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#94

Viesti bodyguard »

Heh, itse ravistelin kerran hereille erästä tukevassa humalassa ollutta mieshenkilöä kun paikalle ryntäsi todella huonoa suomea puhuva ruotsalaisperäinen mieshenkilö ja aloitti hirveän paasauksen että miksi minun tarvii tuollatavalla pahoinpidellä miestä. Ja siis ravistelin toisella kädellä hieman olkapäästä :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 682
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

#95

Viesti Jasse »

Jaahas....
Nyt on kämppä tikissä, ainakin tällä hetkellä.
Sunnuntaina olin dokaamassa jonkun karatekan kanssa. Maanantaina oli darra, mutta menin Zetoriin töihin kolmesta ysiin. En ehtinyt treeneihin. Olen syönyt ihan simona pizzaa ja mäkkii.

Tänään kiukkarin alkeet:
(Kimmo veti. Sparri painotteiset.)
-lammittely
-kihon
-ottelutekniikka
-pädejä
-sparria (Jorin kanssa taas melko reippaasti vedeltiin)

Nyt kattelee frendille leffoi ja skruudaa.
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 682
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

#96

Viesti Jasse »

23.7. Tänään heräsin klo 12.00. parin kofeininapin voimalla. Söin mukillisen röppöä joka on sukuni salainen voimajuoma. Voin paljastaa reseptin teille potkulaisille: mukkillinen kaurahiutaleita, pari kuokalusikallista kaakaota ja sokeria, maitoa ja sitten sekoitetaan. Todella hyvää ja ravitsevaa.

Sitten lähdettiin tunnin kävelylle frendien kanssa joka päättyi Hertsikan-rantaan. Rannassa pikkasen akrobatia tms. Kotiin kävellen viideltä.

Protskupatukka ja palkkari
Kuntopotkis treenit 18.30-20.00:
-tekniikkaa kovalla temmolla pistareihin, pädeihin ja tyynyyn
-välissä lihaskuntoa
-lopuksi venyttely
-kylmä suihku
Great workout!

Menin kotiin syömässä spagetit jonka jälkeen Henkkaan juomaan pari bisseä. Nyt katellaan Cruisen leffa Collateral.

Öitä!
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 682
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

#97

Viesti Jasse »

24.7.

Piti herätä kymmeneltä rannalle, mutta pääsin irtautumaan sängystä vasta kahdelta. Röppöä aamupalaksi. Menin kaverille hengailemaan ja syötiin kanaa ja riisiä.

19-20 Kiukkari-alkeet:
-varjoa lämmittelyksi
-kihonia (kaikki vyökoevaatimukset)
-Ostin kake-puvun

Tonnikala, salami, jalopeno-pizza. Pussikaljalle Narinka-torille, join kolme.

Kotiin klo 23.00. lukemaan loppuun kirjan jonka aloitin varmaan kaksi vuotta sitten.. 610 sivuinen Sivistyksen käsikirja on todella mielenkiintoinen teos joka ainakin omalla kohdalla linkitti lähes kaikki koulussa päntätyt tiedot yhteen helposti hahmotettavaksi kokonaisuudeksi. Olen niin fileissä tästä teoksesta että voisin lähteä kertomaan sen ilosanomaa ovelta ovelle.

Nyt pitäisi pakata ja lähteä Parolaan ninjailemaan.
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 682
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

#98

Viesti Jasse »

Moro! Eipä viime viikkokaan loistokas ollut treenien osalta.
Perjantaina minä ja muita potkulaisia keräännyimme Parolan esteradalle.
Suoritin rankan radan aikaan 2.55 johon olen oikein tyytyväinen. Toivottavasti pääsen kokeilemaan uudestaan ja olen silloin huippukunnossa. Tavoite aika olisi 2.05, vai mikä se oli.. (Katso lisää Lavalta).

Ilta meni upseerikerholla ja Hämeenlinnassa dokatessa. Paluu Stadiin lauantaina ja suoraan Kiukku-Sikojen kesäkarkeloon. Hurja ilta...
Tänään aurinkoa, pari pizzaa ja kultti-leffa Natural Born Killers.

Uusi viikko, uudet kujeet.
Slind
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 689
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Yhteystiedot:

#99

Viesti Slind »

Jasse kirjoitti: 24.7.

Kotiin klo 23.00. lukemaan loppuun kirjan jonka aloitin varmaan kaksi vuotta sitten.. 610 sivuinen Sivistyksen käsikirja on todella mielenkiintoinen teos joka ainakin omalla kohdalla linkitti lähes kaikki koulussa päntätyt tiedot yhteen helposti hahmotettavaksi kokonaisuudeksi. Olen niin fileissä tästä teoksesta että voisin lähteä kertomaan sen ilosanomaa ovelta ovelle.
Itsekin olen lueskellut tuota kirjaa aina silloin tällöin, lähinnä rannalla ollessa. On kyllä kattavata läpileikkaus 'kaikesta mitä tulee tietää'. Voisin helposti liittyä ilosanomakulkueeseen ja suositella kirjaa kaikille.
The only difference between myself and a madman is that I am not mad.
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 682
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

#100

Viesti Jasse »

29.7.

Eilen menin GBlle treenatakseni, mutta sitten tuli soitto että piäis lähtee kattelee "Yön Ritaria" kavereitten kanssa. Menin, näin ja lähdin.
Uusi batman oli todella hyvä! Siis aktionia oli totta kai, mua myös juoni oli oikukas ja filosofinen. Laittoi miettimään hyvää ja pahaa jne. Traagisen kuoleman kohdannut näyttelijä Heath Ledger veti Jokerin roolin niin hyvin.. huh,huh!

Mutta sitten tähän päivään.
Heräilin ennen kahtatoista ja lähdin GBlle kämppiksen kyydillä. Ostin kahvilasta tonnikalapatongin ja kokiksen. Mussutin herkkujani kehänreunalla ha tuutelin hävytömyyksiä Rupposelle ja Murdochille. Kolmelta alettiin treenaa savateka/nyrkkeilijän Matti Santalan kanssa. Alkuun vähän pystypainia jonka jälkeen nyrkkeilytekniikkaa ja sparria.
Lopuksi nosteltiin toisiamme kuntojumpaksi. Treenit loppui viideltä.
Sitten syömään Intialaiseen.

Kiukkari-alkeet 19-20:
-lämpö
-lihon
-vähän sparria
-lihaskunto

Sain oranssin vyön.
Nyt ajattelin syödä kanaa ja riisiä töllön ääressä.
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#101

Viesti keskilinja »

Onneksi olkoon vyöstä. Mites muuten kiukkarissa meneepi nuo vyöarvot?
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#102

Viesti porky »

*lähti jääkaapille
Saija Tarvainen
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 682
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

#103

Viesti Jasse »

Niin sitä pitää Porky!

Kiukkari vyöt: valkoinen, oranssi,sininen,keltainen,vihreä, ruskea, muta.
Imeisesti kaikkia värivöitä on tuplat, eli oranssi 1 ja 2, jne.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#104

Viesti AriJ »

Jasse kirjoitti: Kiukkari vyöt: valkoinen, oranssi,sininen,keltainen,vihreä, ruskea, muta.
:lol: "freudilainen lipsahdus"? :lol:
______________________
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 682
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

#105

Viesti Jasse »

Vetoan lukihäriööni! :evil:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 85 kurkkijaa