Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

normaalilapsi

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija
Lauteille: Toukokuu 2008

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

Eli 16 vuotias naispuolinen ihminen kyseessä. Reenaan thainyrkkeilyä ja nyrkkeilyä. Nyt kun olen telomisiltani suurinpiirtein toipunut ja alan pikkuhiljaa taas reenaamaan niin alotan tässä tämän kirjan pidon, niinkuin menin jo Cyt:in kirjassa sanomaan... Toivottavasti muistan tänne riehumisiani merkkailla. Ja jos joku tätäkin roskaa eksyy lukemaan ja huomaa reenaamiseni menevän jollaintavalla yli, niin ilmoittaa siitä sitten minulle, kiitoksia. Ja tavoitteena on päästä pakko tauon jälkeen taas kuntoon ja sitten ottelemaan.

Kirjoitusvirheistä on turha ilmoitella, en minä huomautuksilla kirjoittamaan opi.
Venäläinen ruletti pistoolilla
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

MA 23.02.2009 (eilen)

Alkuun hyppynarulla hyppelyä lämmittelyksi 15min, venyttely.Sitten nyrkkeilysäkin hakkuuta (pelkillä käsillä) 7X3min ja minuutin tauot. Loppuun varjoa 3X3 puolen minuutin tauoilla ja sitten venyttely.

TI 24.02.2009

Lämmittely hyppynarulla hyppimällä 15min, venyttelyt. 6X3min eriä nyrkkeilysäkin hakkuuta puolen minuutin tauoilla. Loppuun 5min hyppynarua ja lihaskuntoa.

Nyt olen pari päivää joutunut keskenäni reenaamaan, kun nyt iltasin olen töissä ja aikatautut ei tälläviikolla näyttäisi menevän yksiin valmentajien kanssa. Yksin kun reenaan niin reeni ei nähtävästi ole kovin monipuolista... Olen siis jo muutamia kertoja ehtinyt reenata ennen tätä viikkoa tauon jälkeen, mutta roskassa kunnossa olen kuitenkin. Ottaa päähän.
cyt
kylkeenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2008

normaalilapsi

Viesti cyt »

Wooohhhooooo!!!! :smt003 jess hyvä!!
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

Ke 25.02.2009

Tänään meni senverran hyvin yksiin aikataulu valmentajan kanssa, että se ehti mua tunnin reenata.

Alkuun vedin ite alkulämmön ja alottelin reenata. Noin 10 min hyppynarua, 4X3min nyrkkeilysäkin hakkuuta, venyttelyt. Välineitä 6x3min, muistaakseni minuutin tauoilla. Sitten tekniikan hiomista ja loppuvenyttelyt.

Ei suju potkiminen kyllä ollenkaan kun ei ole pitkään aikaan potkinut, mutta siitä pääsee reenaamalla. Ja rapakunnossa olen muutenkin. Jos huomenna jatkuu sama sää ja penikat ei ainakaan ihan hirveästi vaivaa niin menen varmaan juoksemaan alkulämmöksi.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

TO 26.02.2009

30min juoksua suht hyvään tahtiin,venyttelyt. 6x3min säkin hakkuuta (pelkät kädet) varjoa, 5x3min välineitä ja molemmissa noin minuutin tauoilla.

Loppuun en ehtiny venyttelemään enää. Meni aikas seinille taas. Pimeni jopa kerran hetkellisesti ja lensin maahan kun en ollu kunnolla nukkunu ja syöminenkin oli jääny väliin... pikkusen oli WTF fiilis kun älysin istuvani lattialla :D mutta eikun ylös ja menoksi taas.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

PE 27.02.2009

Aamulla juoksin puolisen tuntia. Ulkona on tappoliukasta, mutten kertaakaan kaatunut.

Kahelta menen nyrkkeilemän viellä.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

PE 27.02.2009 2/2

10min hyppynarua, sitten varjoa ja vähän jotain venyttelyn tapaista. Sparria (nyrkkeily) 4X3min. Sitten pistehanskojen hakkuuta valmentajan tahtiin ja loppuun viä varjoa ja venyttelyä.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

LA 28.02.2009

Alkuun lämpö sellasella että 1min hyppynarua, sitten 10 sukellus punnerrusta, 10 vatsaa, 10 niskaa ja 10 kyykkyjä, sitten taas 1min hyppynarua ja sama uudestaan, muistaakseni tehtiin noita kierroksia noin 6kpl. Sitten venyttelyt omaan tahtiin. Kamat niskaan ja välineitä. Eri kombinaatioita.

Sitten loppuun sellanen 8min potku systeemi, että ensimmäisen minuutin aikana potkitaan yksittäisiä takajalan kiertopotkuja, toisella minuutilla potkitaan takajalan tupla kiertopotkuja, kolmannella potkitaa putkeen kaksi takajalan kiertopotkua ja yksi etujalan kiertopotku, neljännellä tupla kiertopotku molemmilla jaloilla putkeen, ja homma etenee aina joka minuutilla ja minuuttien välissä ei ole taukoja. Viimesellä minuutilla potkitaa yhteensä kaheksan kirtopotkua putkeen aina kaksi yhdelle jalalle.

SU 01.02.2009

Alkuun vartti hyppynarua, venyttelyt. Sitten 6x3 min nyrkkeilysäkin hakkuuta. Tennispallon pompottelua ja päärynäpallon huitomista. Loppujumpaksi sama kun lauantain alkulämmöksi.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

MA 02.03.2009

Lihaskuntoreeni 1h ja venyttelyä.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

Luulen, etten tänään saa reenata kun on kuumetta... :rant: :seina:
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

KE 04.03.2009

Nyrkkeily reenit. Jotain laihaskuntoa alkuun. Sparria, pitkästä aikaa oman kokoisen kaverin kanssa, yleensä olen niin lyhyt kaveriin nähden, etten yllä lyömään... Nyt sain aika hyvin osuttua kaveriin. Yleensä sanon ettei kokoero ole niin iso tekijä että sillä voisi selittää mun huonouteni, taisin olla kuitenkin ainakin osittain väärässä. Onhan ulottuvuus ero aika iso tekijä. Sitten säkin hakkuuta ja viä kuntopiirin tapasista. Venyttelyä.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

TO 05.03.2009

Juoksin tunnin. Ja reenasin kaveria sitten illemmalla, kun se ei nyt muuten ehtisi reenaamaan. Eli pidin hänelle lähinnä pistehanskoja. Ei mene kyllä oman reenin puolelle, vaikka välineiden pitoa onkin hyvä harjoittaa. Eli päivän reeni oli se juokseminen.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

PE 06.03.2009

1h 30min juoksentelua, aika lepposaa ja tasasta vauhtia. 30 min säkin huitomista 3min erissä, minuutin tauot. Lenkillä loppui soittimesta akku, iski väsymys. Mää en jaksa juosta ilman musiikkia puoliakaan siitä, mitä musiikin kanssa.
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

LA 07.03.2009

Nyrkkeilyreenit. Alkuun juoksenneltiin ja hypeltiin yms. kehän ympärillä... sitten pistehanskojen hakkuuta, sparria ja nyrkkeilysäkin huidontaa.

SU 08.03.2009

Juoksua 2h
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija

normaalilapsi

Viesti normaalilapsi »

TI 09.03.2009

Alkuun hyppynarua. Sitten tekniikan mietiskelyä ja liikerratojen hakua, siillävälin kun valmentaja piti toiselle tyypille välineitä. Sitten vaihdetaan niin päin että mää vedän välineitä(pääpaino lyönneissä, mutta myös plokkailua ja polvia. Loppuun loppujumpat ja venyttelyt.