Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

nora

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#106

Viesti nora »

Miumau.

Perjantaina tankulaa 2h. Paikalla oli pari tyyppiä seuraamassa treenejä. Omaa lämmittelyä, jbg, ihkulyhyt zz ja sitten ba kaot. Jostain nekin sitten äkkiä muistui taas mieleen vaikka alussa olinkin hetken kysymysmerkkinä. Sitten taidettiin tehdä drillejä hetki ja perään minä, Tyrsky ja Alioppilas treenattiin yksi-keskellä-kaksi hyökkää-vuorotellen-juttua. Kuulin, kuinka toinen niistä katsojista hihitti kovaan ääneen kun mä olin mätkittävänä. Naurattaisi muakin jos näkisin pakokauhuisen ilmeeni.
Note to self: lakkaa jäätymästä.

Hmm. Loppuun liikesarjaa. Tein Cha Chuita, Cuo Gangua, Beng Bua ja Shi Ba Suota. Menee ihan ok ja muistuu hyvin mieleen. Jos ens kerralla keskittyisin sitten siihen Fan Che:n. Nyt vasta tajusin että oon sen unohtanut pois. Ihan mukavaa kyllä että on taas pieni motivaationpoikanenkin herännyt ja innostaa tehdä.

Lauantaina (elikä tänään) tylsäilin töissä kuusi tuntia ja jäin sen jälkeen vielä puoleksi tunniksi huhkimaan cross trainerilla. Sieltä ajelin keskustaan ja kävin katsomassa kavereiden kanssa Napapiirin Sankarit. Haluun Lappiin ja laskettelemaan!

Huomenna meen ratsastamaan mun opettajan hevosen. Oon jo valmistautunut siihen että tulen putoamaan satulasta. Heppakaveri on nuori (ja valtava, by the way), sillä on paljon energiaa ja ulkona on kylmä. Siinä on rodeon yhtälö.
Mutta silti se on yksi parhaimmista :smt049
...
Ok. Ei mulla ollu muuta!
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#107

Viesti nora »

Sunnuntai 21.11

Ratsastus 1h 15min.
Menikin yllättävän hyvin! Ei tullut kuin pienet pyrähdysrodeot kun piti säikähtää maneesin ohi suhanneita hiihtäjiä mutta sitten keskityttiin taas asiaan. Ympyrällä väistöjä ja tempon muutoksia. Oli kyllä kivaa! Perään vielä kävelin hepan vierellä sen puoli tuntia. Ja se on kyllä reipasta kävelyä kun otus on niin hillittömän kokoinen askelpituudesta puhumattakaan.

Nyt kuuntelen ja metsästelen uutta musiikkia ja pelkään pahoin että en pääse tänään(kään) ajoissa nukkumaan.
Mutta siltikin. Mulla on hyvä fiilis. : )
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#108

Viesti nora »

Tiistai 23.11

Salilla crossarilla puolituntia ja perään treenailin jalat ja vatsalihakset. Fiilis hyvä!
On se kyllä kieltämättä kätevää olla salilla töissä kun ei duunin jälkeen tarvitse toimiston ovea pidemmälle raahautua niin voi jatkaa matkaa treenailemaan.

Loppuviikosta oon jäämässä ainakin torstaina ja mahdollisesti myös lauantaina, huomenna on vp ja heppailua aamusta lähtien. Jipii!
Sunnuntaina taidan kung fuilla ittekseni Kisiksellä. Tai jos joku tätä lukeva mantis haluaa liittyä seuraan niin saa ilmoittautua! : )
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

nora

#109

Viesti Alioppilas »

Moneltakos ajattelit jaksaa Kisikselle vääntäytyä?
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#110

Viesti nora »

Mmm. No vaihtoehtoja on kaksi:

1. Oon lauantaina neljään töissä joten olisin Kisiksellä joskus vähän ennen viittä
2. Sunnuntaina anytime klo 12 jälkeen

Tuutko mukaan? : )
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#111

Viesti nora »

Tämän viikon treenejääää:

Keskiviikkona hepan vierellä juoksentelua 1h (kyllä, tuli lämmin) ja illalla ratsastus 1h. Oli lumimyrsky ja mieletön tuuli joka mukavasti kolisutteli maneesin ovia, mikä oli tietysti oiva tekosyy mun heppakaverille olla peloissaan.
Plussat:
1. Se liikkui kerrankin oma-aloitteisesti eteenpäin
2. Meni pohjeavutkin läpi!
Miinukset:
1. Kaikki se ylimääräinen paniikkipukittelu, singahtelu, riehuminen ja sikailu

Jälkeenpäin aina jaksaa naurattaa mutta siellä selässä ottaa vaan vähän päähän kun joka saamarin kerta pitää keksiä joku temppu. Mutta joo. Silti aina pussaan sitä joka keskiviikko kun käyn sillä ratsastamassa.
Oli siellä tunnilla toki aihekin. Laukannostot ja sulkutaivutukset ja suluissa oli kyllä hypermagee. Just sen takia kun avut meni kerrankin läpi.

Torstai
Salilla crossari+rinta+kädet+vatsa. Hyvä treeni!

Ja tänään lauantaina,jahka töiltäni (ja hmm. potkun selailulta...) selviän, jään urheilemaan. Varmaan vaan hikitreeni juoksumatolla tai crossarilla ja sitten kotiin.
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#112

Viesti nora »

Maanantai 29.11 salilla 45min juoksumatto, kädet, rinta ja vatsat

Keskiviikko 1.12 Ratsastus. Sulkutaivutukset. Yes!

Tänään salille jahka koomaltani ja kohmeeltani pääsen. Oon koukuttanu itseäni Spotifyssa taas pienen ikuisuuden ja soitellu vanhoja biisejä. Hihi <3 Tanssittaa. Taidan mennä zumbaamaan huomenna, jos jaksan herätä :D
[youtube][/youtube]

Lento Japaniin on siirtynyt sunnuntaille. :(
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 50 kurkkijaa