Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

nora

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#76

Viesti nora »

Ma 21.6

Lenkki 50min.
3OH!3 toimii lenkkimusana aivan tajuttoman hyvin. Haluan takaisin niiden keikalle. Heti!
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#77

Viesti nora »

Ti 22.6

Iltapäivästä rankkaa hikoilua auringonoton merkeissä ja reilut parisataa metriä uintia, kunnes yksi vesipetovauva päätti hyökätä mun kimppuun ja keskeyttää mun vesijumpat. Sitten hyppelehdin mun lempparibabyfriendin kanssa pitkin allasta ja harjoiteltiin uimista.
Ällösöpöä vauvahehkutusta, mutta on ehkä liikuttavinta kun toinen ei vielä osaa sanoa Nora niin mä oon sitten NA! :D aww. Tulee ikävä tuota pikkumiestä.

Illalla lenkki reippaaasti kävellen reilun tunnin verran. Nuo mäet tuntuu kyllä reisissä ja takapuolessa. Ja hyvä niin! Tuli hikikin.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

nora

#78

Viesti Tyrsky »

Täytyypä sinulle kertoa, Alioppilaalle kävi samoin kesäkuussa 2010 kuin kesäkuussa 2009...
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#79

Viesti nora »

Tyrsky kirjoitti: Täytyypä sinulle kertoa, Alioppilaalle kävi samoin kesäkuussa 2010 kuin kesäkuussa 2009...
Juu, tulin lukeneeksi sun treenipäiväkirjasta. En oo ihan varma että onko sopivaa hymähtää tähän saumaan :D Ettei vaan Alioppilas olisi ottamassa vuosittaiseksi perinteeksi. Hope not!

Tänään (23.6) peruslenkki 50min ja perään lihasjumppaa.
Sunnuntaina suuntaan Los Angelesiin ja muille reissuille niin sielläpä tuskin urheillaan muuten kuin hyötyliikunnan muodossa.

Kello on yksi aamuyöllä ja mä katselen koomassa jotain kokkausohjelmaa ja roikun netissä. Hmm. Kaippa sitä voisi kohta skarpata, sammuttaa koneet ja käydä kauneusunille :D säälittävää meininkiä.
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#80

Viesti nora »

Mmh.
Oon Suomessa. Hassu tunne. Pää on jotenkin ihan tukossa kaikesta.

29.7 lenkki 30min + lihaskunto
30.7 lenkki (pyörällä) 40min + lihaskunto

Maanantaina vähän kung fuamaan! Boom.

Kyl tämä tästä :)
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#81

Viesti nora »

No hyvää päivää!
Alan pikkuhiljaa toipumaan kulttuurishokista ja elämä Suomessa rullailee hiljalleen eteenpäin. Täällä mä oon nyt 1,5viikkoa pyörinyt. Villivä.

Maanantaina 2.8 oli ensimmäiset tankulatreenit vuoteen. Hymyilytti kun en ollutkaan niin ruosteessa kun luulin. Jbg:t ja zhan zhuang meni ihan rutiinilla. Jälkimmäinen vissiinkin jumautti lihakset jumiin loppuviikoksi. Heh. Sitten tehtiin vähän perusharjoitteita ( joiden nimiä en kehtaa kirjoittaa kun menevät kuitenkin väärin) jonka jälkeen lyöntiharjoituksia joissa jäätyilin kyllä aika huolella. Ehkä ensi maanantaina olisin vähän enemmän hereillä. Loppuun sain muistella liikesarjoja ja ylpeänä voin todeta että HEIKOSTI MENI. ( :( ) Pitää ehkä nakittaa joku muistelemaan mun kanssa ylimääräisellä ajalla.

Keskiviikkona 4.8 ratsastustunti omalla tallilla. Voltteja ja ravityöskentelyjä. Heppa on aika hitaastilämpiävä ja alkuun tahti oli melko rikkonainen. Se löytyi sitten puolessa välissä treeniä viimein ja oli kyllä superkivaa! Ratsastus on iiiihanaa!

Ja hmm.

Torstaina 5.8 käväisin 50min lenkin ja perään vatsalihaksia ja käsivarsirääkkiä.

Tänään perjantaina vietyäni pikkusiskon tanssiharjoituksiin käväisin Kisahallilla. Crosstrainerilla 10minuuttia lämmöt päälle ja sitten menin ''kuntosalin'' puolelle ja treenasin jalat ja vatsalihakset. Ja sitten loppulämppäilyä.

Ja sitten ei muuta. Nyt koomailen kotona. Huomenna olisi jotain actionia luvassa! Äsken soitin Amerikkaan ja puhuin sinne puoli tuntia. Sikakallista mutta ikävä on ikävä. Möh.
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#82

Viesti nora »

Morou!

Sunnuntaina 8.8 noin 6km kävelyä

Maanantaina 9.8 aktiivista True Blood-ykköskauden jumitusta kaverin luona klo 13-17.30. Tehtiin myös ruokaa! Kun oli lähdön aika, kävelin about Kisiksen kohdalta Eltsulle treeneihin. Meitä oli seitsemän ihmistä paikalla mikä oli superihanaa! Hymyilytti :D
Treeni meni melkoisen samalla kaavalla kuin viime maanantainakin, jäätyilin tosin ehkä asteen vähemmän. Loppuun liikesarjaa. Cha Chui, jonka voin ylpeänä ilmoittaa muistavani jälleen! Sitten käveltiin vielä Eltsulta Kamppiin. Very nice yes.

Tänään tiistaina en kerinnyt treeneilemään. Tapasin kaverin lunchin merkeissä keskustassa mistä ajelin kolmeksi tallille. Mun ratsastuksenopella on heppa, josta pidin huolta jo ennen kuin lähdin Amerikkaan ja otus nakitettiin mun hoidettavakseni nyt uudelleen sieltä palattuani. Ei se muksu ole siitä kyllä mihinkään kasvanut vuodessa :D (lisäys: henkisellä tasolla siis.) Käytiin tuolla pöpelikössä kävelemässä noin 45 minuuttia. Se on vähän kuin ison (TODELLA ISON) koiran kanssa lenkkeilisi. Tuli jopa vähän lämmin.

Illalla vielä yksikseen angstilenkkiä Espoon metsiin. Meni siinä reilu tunti.
Kävelyaskeleita on siis otettu tänään ihan reilunpuoleisesti! :)
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#83

Viesti nora »

Keskiviikkona 11.8 noin 40minuuttia hepan kanssa kävelyä (kävelen siis itse vierellä). Perään ratsastus. Meni aika huonosti. Alla oli uusi ratsu (tai no, tuttu viime keväältä. Eikä kyllä mennyt kemiat yhteen silloinkaan..) ja meni kyllä pelkäksi juoksemiseksi koko tunti. Samaa volttityöskentelyä käynnissä ja ravissa. Käynti toimi tahmeasti ja ravissa mentiin liian kovaa ilman mitään tuntumaa. Pieni kirosana tähän. Noo, tapellaan ensi keskiviikkona sitten lisää.

Torstaina 12.8 hankin itselleni salikortin ja kävin siellä vähän hääräämässä. En tehnyt juuri mitään salin puolella, kävin vaan ihmettelemässä. Katson laitteet läpi tarkemmin mieluummin personal trainerin kanssa, kun kerta ilmaiseksi yhden tapaamisen saan! Sinne ensi maanantaina siis.

Tänään perjantaina olen kerennyt jo käymään puolen tunnin lenkin ja puuhaamaan lihaskuntoa. Sitten tulin kotiin ja rupesin kuuntelemaan 3OH!3:tä ja totesin että taidan käydä lenkillä tänään vielä uudestaan, jahka olen uuden Streets of Gold-levyn ostanut iTunesista ja ladannut iPodilleni. Oon taas ihan musiikkifiiliksissä. Rakkautta.

[youtube][/youtube]
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#84

Viesti nora »

Sunnuntai 15.8

Body Balance-tunti (1h) salilla. Jooga- ja pilatesjuttuja ja toimi ensikertalaiselle tosi hyvin. Tuli aika hyvä olo tuosta kun on ollut muuten varsin musertava päivä tänään henkisesti.

En pääse tankuloimaan ensi viikolla kertaakaan. Saan serkun kylään torstaille asti. Jos joku Helsingin mantis tätä lukee niin voitte sitten piestä mut seuraavalla kerralla kun pääsen paikalle.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

nora

#85

Viesti Tyrsky »

Selvä selvä xD Toisaalta musta ei oo pieksijäks edes tiskirätille mutta joku muu voi sinut sitte piästä :lol:
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#86

Viesti nora »

Jepa, piiloilen nyt jonkun aikaa treeneistä pois kun sain töitä ja oon iloisesti ainakin seuraavat kaksi viikkoa ma,ti ja to aina 21.15 asti töissä. Möh.

Maanantaina 16.8 aamulenkki 30min

Tiistaina 17.8 Body Pump 1h +heppalenkki 45min

Keskiviikkona 18.8
heppalenkki 40min+ ratsastus 1h joka meni kyllä niin penkin alle että huhhuh. Mulla oli tosi huono olo jo valmiiksi ja illalla mulla nousikin sitten kuume melkein 39 asteeseen. Tosi mälsää kun meillä oli suunnitelmissa lähteä baariin mutta ei se tuossa kunnossa tullut kyllä sitten enää puheeseenkaan.

Huomenna kuitenkin Tampereelle Blokfesteille :D paras olla terve siihen menessä.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

nora

#87

Viesti Elina »

Hei, viesteile, niin voisi jossain morjestaa! Ollaan Kungfupissiksen kanssa menossa Näässille treenaileen joskus klo 19. Sen jälkeen voisi vaikka nähdäkin pikaisesti jossain, jos sua huvittaa :)
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#88

Viesti nora »

Mulla ei oo sun numeroa enää kun mulla on vaihtunut puhelin ja numero! :oops: laitatko vaikka yksityisviestillä tänne tai Facebookissa inboxiin? :-) En kyllä tiedä että miten onnistaa kun musiikki alkaa soimaan kello neljä ja me tullaan siinä kolmen pintaan Tampereelle. Jos oot bileilemään menossa niin yössä voi tietty nähdä!! Tai vaihtoehto b. on lauantai ennen kuin ninjailen takaisin pääkaupunkiseudulle :D
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#89

Viesti nora »

Momo!

Tampere jätti mut melkoisen muikeaksi. Oli kiva reissu! 8)

Eilinen meni koomatessa mutta tänään ryhdistäydyin taas ja kävin salilla BodyBalance-tunnilla. Jotenkin sopii sunnuntaille tuollainen aktiviteetti. Fiilis on hyvä tälläkin kertaa!
Ensi viikolla on paljon töitä. Saa nähdä miten sitä tulee liikuttua. Hyvin, toivottavasti :D
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#90

Viesti nora »

Hrrr. Mulla on kylmä. Sormet ja varpaat ihan jäässä :(

Maanantaina 23.8 lenkki 30min

Tiistaina 24.8 kuntosalilla käsivarret, rinta ja vatsa

Keskiviikkona 25.8 1h metsässä rämpimistä hevosen kanssa ja perään 1h ratsastusta. Meni paljon paremmin kuin viime viikolla!

Torstai ja perjantai meni työhaastatteluissa ja töissä. Perjantaina sitten kuuluikin että sain duunia juurikin sieltä mistä olin toivonut. Good day!

Lauantaina 28.8 lenkki 40min

Toivottavasti en tuu uudelleen kipeäksi. Joku ihan outo kooma päällä. :(
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 79 kurkkijaa