Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tyrsky

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#196

Viesti Tyrsky »

Keskiviikko.

Yhteiset alkulämpät, JBG ja ZZ.
öööh....Shout. Tui, Ya, Gou ja San..Tai jtn.
Pistarein ja pädien mätkimistä.
Tao Lu.

nyt on vähän köyhää mutta ei se mitään, seuraava on taas pitkä ja polveileva tarina kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Eiks Jeh?
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#197

Viesti Tyrsky »

Perjantai.
Paikalla mää, Heljä, Frey, Henni, Janne ja Alioppilas, sekä Pasi.

Omat alkulämpät ja retsyt omaan tahtiin omaan tahtiin.
JBG, heimoneuvosto kokoontui Aon heitettyä jonkun muuvin nimen ja osui liki joka kerta oikein.
ZZ, huhuh.

Rillattiin vähäsen, vois melkein käyttää vartaloa ja lantiota.
Ba Kaot, mää ja Heljä mätkittiin Henniä.
3* kaikki mätki kaikkia paitsi Pasia, joka lähti aikaisemmin jo, ja alioppilasta, joka lusmuili.
Potku potkusta samalla menolla.
Five Linkiä, taas kaikki kaikkia vastaan huomioiden poikkeukset.
Sparrailua, altavastaajana sekä Heljälle että seuraavassa erässä Freylle. Ei se siitä rentoudesta ole kiinni vaan siitä kun ei tajua suojata :'D

Tankulan muotiblogi osa...40?
Mustaa, mustaa, mustaa. Tämän kauden kolme muotihyvettä. Mustaa esiintyi housuissa valkoisen tangalanghighlightityksen kanssasekä massan valitsemissa t-paidoissa, jälleen tanglanghighlightin seurana. Toki paikalla nähtiin myös undergroundkulttuuria ja ug-muotia vihreän paidan ja valkoisen one-and-only design tanglanghighlightin kanssa. Asusteita ei käytetty.

Loppulämpäksi meikäläinen lyöttäytyi party-sensein seuraan ja lähdimme metsästämään Mikaa Helsingin yöstä. Treenibägin kanssa. Löydettiinkin Mika ja päädyttiin joraamaan Kokomoon. Colan voimilla jaksoi tanssia kunnes piti lähteä vikaan junaan, däm. Mikakin katosi tässä jossain vaiheessa mutta kuulemma marraskuussa pikkujouluissa otetaan bileily uudestaan. :D Anyway, mukava palautumisjumppa ja hauska oli tavata Mikakin viimein livenä. Taisi siinä alussa olla Mänzykin paikalla.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#198

Viesti Nico »

Tyrsky kirjoitti: Loppulämpäksi meikäläinen lyöttäytyi party-sensein seuraan ja lähdimme metsästämään Mikaa Helsingin yöstä. Treenibägin kanssa. Löydettiinkin Mika ja päädyttiin joraamaan Kokomoon. Colan voimilla jaksoi tanssia kunnes piti lähteä vikaan junaan, däm. Mikakin katosi tässä jossain vaiheessa mutta kuulemma marraskuussa pikkujouluissa otetaan bileily uudestaan. :D Anyway, mukava palautumisjumppa ja hauska oli tavata Mikakin viimein livenä. Taisi siinä alussa olla Mänzykin paikalla.
No miten sen nyt ottaa, koitin teitä löytää Kokomasta ja Mika ehti jo lähteä nukkumaan :lol:
Taitaa olla Mika liian vanha jo että jaksaa nuorten kanssa juhlia :smt003
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#199

Viesti Tyrsky »

Party-sensei= Toverini Aino :)
Täytyy meidän nuorien ja jaksavien lähteä omalle juhlinnalle seuraavalla kerralla. Ensin pistetään Mika nukkumaan ja sitten loput rellestämään :smt003
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#200

Viesti Tyrsky »

Jaaahas jaahas, on taas se aika illasta..

TIISTAI joo, on se. Loman kunniaksi päätin käydä jokaissa treeneissä aina raksapäivän jälkeen. Ens maanantaihin mennessä mä oon joko superkunnossa taikka makaan sängynpohjalla enkä liiku mihinkään. Ei mitään siltä väliltä, kaikki tai ei mitään...

Kello kuudelta salainen kokoonpano (minä ja Henni) hiivittiin kisahallille tekemään salaisia ninjaharjoitteita ZZn ja Fan Chen parissa.

Sitten rupesi lappaamaan seiskan aikoihin mantiksia lisää paikalleja loppukokoonpano Alioppilas, Olli, minä, henkka, Matti, henni, hope, Fabi, Kevin, Arno ja Arttu.

Olka- ja polvihippaa kyykkyineen. Sitten kanniskeltiin kaveria taas vähäsen ees taaskoska se vaan onkivaa. Ja on hyötyä jos kaverion reilukymmenen kiloa kevyempi niin sitähän kantaa.
JBG ja ZZ.
Kaveria vatsaan-suora jonka kaveri torjuu läppäsemällä ja lyö takasin.
(tässä jossain välissä Jose saapui paikalle)
Kaveri läväyttää gouloushuilla ja siihen vastataan samalla mitalla niin saadaan aikaan hyvä kissatappelu.
Kaveri näpäyttää beng cuella(kirjotusasun kanssa on vähän vielä häikkää..)ja nakataan samanlaisella kaveria ottaan.
Sitten tuata äskeistä mutta vaihdellaankiin puolia ei-aina-niin-kätevästi.

Möh öh..Isot pahat vyölliset hakkasivat pistareita ja toisiaan pistareilla.
Perkele siinähän joutu jopa kiinnittämään huomiota suojaukseen kun vastassa on Olli & Pistarit...

Sitten keskityttiin hakkaamaan vähän enemmän toisiamme.
Ollia vastaan onnistuin ekan viiden sekuntin aikana kamppaamaan itseni maahan nauramaan. Josta sitten urheasti ylös vain ja sähläämään o/
Alioppilas vastassa meni homma enemmän nujuamiseksi. Kyllä siitä ainakin valokuva on jossa näytän melkein tekevän jotain tekniikaa...(ja on valokuva jossa mä oon pers maassa ja Ao trollailee takana, siltä puuttuu vain puhekupla "Höhöhöö."Kohta editoin sen sinne >D )

Viiden minuutin Tao Lu elimitäh, puoltoista kertaa Shi Ba Sou.
Ja pakollinen leukahaaste.


Tankulan muotiblogi osa mahdollinen 41

Tänään massa suosi mustia tanglanghighlightattuja pussihousuja, radikaaliaines shokeerasi adidas-verkkareilla. Paidoissa massa luotti perinteikkääseen mustaan valkoisella tanglanghighlightattuun t-paitaan taikka muuhun tanglanghighlightattuun paitaan. Paitojen kanssa vaihtelevuutta jopa radikaaliaineksen seassaoli runsaasti, oli msutaa hihatonta, tummaa tpaitaa sekä sinistä valkoisella FLADDhighlightattua t-paitaa. Asusteet olivat Out tälläkin kaudella.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tyrsky

#201

Viesti Mika »

Tyrsky kirjoitti: Party-sensei= Toverini Aino :)
Täytyy meidän nuorien ja jaksavien lähteä omalle juhlinnalle seuraavalla kerralla. Ensin pistetään Mika nukkumaan ja sitten loput rellestämään :smt003
Niinpä niin... :smt003 Katoaminen johtui muista syistä, jotka jo tiedätkin, enkä suinkaan kadonnut unten maille, ja esimerkiksi lauantaina en nukkunut yhtään muutamaa lyhyttä hetkeä rautatieaseman ulkopuolella lukuun ottamatta, kunnes vartija tuli herättelemään minua ja jotakuta kanssani nuukahtanutta tuntemattomaksi jäänyttä bilettäjää, jonka kanssa sitten toverillisesti kättelimme, kun hän lähti Riihimäen paikallisjunaan ja minä taasen omille teilleni. Aamujunalla sitten lopulta matkasin Tampereelle, jossa heräsin kun joku ilmoitti hänellä olevan sama paikkalippu kuin minulla (oman lippuni olin jättänyt viereiselle istuimelle konnarin nähtäväksi, jotta hänen ei tarvinnut herätellä minua, mitä hän ei tehnytkään). Onneksi kyseinen henkilö oli ostanut saman paikan Tampereelta Helsinkiin, sillä muuten olisin varmaan herännyt vasta Helsingistä :smt003

Oli aika jännä paluu arkeen eilen...

Nähdään ensi kuussa täällä! Varautukaa pitkään iltaan, isäntäväen edustajana en nyt sitten katoa, vaan päinvastoin raahaan teitä mukanani koko illan ja yön... brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#202

Viesti Tyrsky »

Arkeen paluu on aina jännää 8-)

Eihän siinä tarvitse edes mitään yöpaikkaakaanjos koko yö menee Mansea kierrellen :smt003 :smt003 Treenibägin voisin kyllä jättää johonkin turvaan rellestämisen ajaksi (oli vähän turhan raskas käsilaukuksi.) Kylvaan, marraskuussa selviää kuka oikeasti lähtee ensimmäisenä meditoimaan >D
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#203

Viesti Tyrsky »

Kuva

Mähän sanoin, että vielä editoinsitä..Ehkä seuraavalla kerralla laadukkaasti..
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tyrsky

#204

Viesti Mika »

No, mähän asun tässä Näässin vieressä, joten tohon mun laukun viereen se sunkin laukku mahtuu. Ovat varmaan ikävöineet toisiaan... :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#205

Viesti Tyrsky »

xD

Oukei eli Keskiviikko.
Kunhan eka paikalle riensi Raidenin luolasta hakemasta kiinan koetta...


Olkapolvihippastelua kyykyttelyineen. Retsyt Antin tahtiin Antin tahtiin.
Haahuilijoita retsyjen jälkeen Alioppilas, Heljä, Olli, mää, iso-Jani, Matti, Henni, Hope, Fabi, Kevin, Arno ja Arttu.
Kelatkaa, kakstoista mantista samaan aikaan samassa tilassa eikä kyse ollut mistään hipoista.

Omaa venyttelyä.
JBG ja ZZ.

Jooh siis, sitten.
Tui shou, ya shou, cai shou, guo tue. Ja san shou!
Möh öh, pistarien pahoinpitelyä. Vanhukset hooseemmin, välillä piti potkiakkin, herranjestas sentään.."Wait what...Aa joo..." Viimisimmän aivojumppailun aikana etupotkun vaatiminen aiheutti liiallisen pohdinnan :'D

Ruvettiinko sitten jo hakkaamaan toisiamme hyvässä yhteisymmärryksessä...
Tässähän rupeaaa kohta olemaan suojauskin ylhäällä. Ei, ei voi vetää johtopäätöksiä siitä, että nyt kun mun päätä paukutetaan sekä Alioppilaan että Ollin voimin ja mun suojaus on muuttumassa ainakin vähän aktiivisemmaksi, että asioilla olisi yhteys. Voidaan vetää vain se johtopäätös etten osaa muodostaa lauseita.

Tao Lu, pitäis tehdä enemmän Fan Chetä mutta ei jaksanut. Shi Ba Sou pari kertaa ja puoltoista kertaa Cuo Gang.

Tankulan muotiblogi osa 42, hohoo elämän totuus.
Housumuodissa ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin mustat pussihousut, omalaatuisuuttaja massasta erottumista haettiin erilaisilla tanglanghighlighteillä taikka highlightien poisjättämisellä. Paita variointia tapahtui enemmän mustasta-paidasta valkoisin tankulointineen koko mustaan hihattomaan. Asusteita ei käytetty.

Näistä treeneistä mulla ei ole hassunhauskan hulvatonta vähän käsiteltyä kuvaa mutta kyllä te tiedätte mistä alkuperäisiä löytää. Mantismaisesti paparazzattu ihmisten edustavimmat ilmeet[/linkki]
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#206

Viesti Tyrsky »

Dodiih...Perjantai perjantai pakko päästä aaalas perjantaina..http://www.youtube.com/watch?v=NFlf1XPq ... re=related

Alioppilas, Mää, iso-Jani, Hope, Arno ja Kevin.
Alkulämpät enemmän tai vähemmän kämmisesti meikäläinen pomottamassa pikkusia, sanktiohippastelua.
Venyttely omaan tahtiin, retsyt Antin tahtiin Antin tahtiin.

JBG, osa tuplana.
ZZ, ah matalana...Asentojen pituudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa...
Rillattiin, välillä rupesi jopa löytymään lantiota, ainakin yahanshi+3xsuora :'''D Tehtiin myös niitä kivoi kesäleiriltä.
Ba Kaot. Muuten Alioppilaan kanssa mutta combobreakkeri Janin kanssa pikkusten vetäessä lonkkaa.
Kolmea Tähteä kaikki melkein kaikkia vastaan.

Shuan Gunia Janin kanssa.

Tankulan muotiblogi.
Mustat pussihousut tai painu hittoon oli päivän teema. Pussihousuista löytyi kuitenkin variaatiota erilaisilla highlightauksilla. Yläosiksi nykyajan nuoriso perjantai-iltaa viettäessään oli valinnut msutaa t-paitaa tanglanghighlightillä taikka mustaa hihatonta sekä myös tumman vihreää t-paitaa tanglanghighlighteillä. Asusteet eivät kuuluneet näiden partyjen asukokonaisuuksiin.

Kaikki o messis lauantain, eiks vah ;)
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Hope
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4
Lauteille: Syyskuu 2011

Tyrsky

#207

Viesti Hope »

Arvaukseni on että suunnilleen 2 pikkuista tulee. Me olemme laiskoja pulliaisia :badgrin:
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#208

Viesti Tyrsky »

http://www.youtube.com/watch?v=uIPS4LyveJs

La: Miä, Haudoillaistuja ja Hope. KUkaan ei kuollut ja kaikki oli tyylikkäitä. Retsyt, JBG, ZZ,Chuan zang, pi zhang, gua er, five link, pistärien tappoa ja vähä sparria Ellan kanssa.
Illasta/yöstä Daaaanielin päihittäminen tekkenissä.

Su: mattossa pyyhkäilyä hyvässä seurassa.

Keskiviikko eli tänään.
Alioppilas, Heljä, mää, iso-Jani, Matti, Henni, Hope, Arno, Arttu, Kevin ja Fabi..
Hippastelua. Nyt myös sanktioituna..Ei olis varmaan koskaan pitänyt sanoa sanktioimisen saavan vauhtia ihmisiin...
Omat venyttelyt ja sitten JBG ja ZZ. "Höhöö, ei täs mitää..Jalat räjähtää mut en mää kyl viitti nousta täst asennosta.."
Bufailua kaverin kanssa, ees taas sitten mukaan lyönti+tietty torjunta.
Ja sitten sitä vapaammin ja paria vaihdellen.
Pädien pahoinpitelyä polvella eri komboilla. Pfft tukevampi asento, mähän olen tunnettu tasapainostani...Eikun...
Toistemme pahoinpitelyä mun, Heljän, iso-Janin ja Alioppilaan kesken.
Turpiinhan siinä tuli enkä ihan satavarma mun kaikista tekniikoista mutta shit happens, meni jo :'D
Ja the leukahaaste.

Tankulan muotiblogi, öh 45?
Yhteisö oli äärimmäisen samanmielinen, iltapuvut toistivat samoja teemoja, kuten tanglang ja musta, riippumatta käyttäjästä. Edes häiritsevää asusteiden käyttöä erottuakseen joukosta ei tavattu vaan arvon läsnäolijat jättivät jopa viehkot iltalaukkunsa, kaikkea vihreästä bägistä sadehuputettuun reppuun, laidoille jottei suurimmaksi osaa mustaa eleganssia häiritsisi mikään muu kuin satunnaiset kengät vinkaisut.
[youtube][/youtube]
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#209

Viesti Tyrsky »

AAAAAAAH!
Voi pikkuiset miten tätä onkaan kaivannut ja miten mun ei olisi ikinä pitänyt bongata vartioimattomana talouden ainutta paksalla mokkulalla toimivaa internetzkonetta. Jotta pääsisin nukkumaan tein diilin itseni kanssa, että vain potku.
Internetzittömyys on siis ollut suurena ongelmana eikä sellainen ettenkö treeneissä olisi käynyt. Siksi päivyri laahaa perässä kuin mun terkan tutkielma.

Turhasta höpinästä back to business.
Tänään paikalla mää, Alioppilas ja p.p. Isot, pahat ja noh mitäs hittoa mä tähän esittelyyn kuuluisin sitten. Jooh, mennäämpäs seuraavaan kohtaan.
Omat alkulämpät ja sitten pistarien pahoinpitelyä, pistarien pahoinpitelyä aivojumppailulla (eli pitäjä saattoi heittää hakattavaksi combon) pistarien pahoinpitelyä kaverin nuijiessa takaisin.
Mahdettiinkohan tässä välissä siirtyä tois pual jokkee eli kisiksen toiseen päähän. Siellä sitten kaveri jahtaa lyönneillä ja sä siinä sitten koitat selvitä väistelemällä, matrixeilulla ja blokkailulla. Ja naamalla tunnetusti on hyvä blokata kaikkea...
Sitten teollisuusvakoilua ja havainto, että molskille mahtui muutama mantis. Suunta sinne ja hanskat käteen, aika hakata toisiamme.
Turpiinsahan siinä aina saa mutta koskas sellainen olisi mua ainakaan estänyt. Voisi olla jännä kyllä itsekkin tietää muutamista mun vääntelyistä, että mitäköhän hittoa oikein teen...360 heijari ei ole oikea vastaus tähän.
Kunhan oltiin saatu vähän verta vuodatettua (enimmäkseen mun) koiteltiin pakenemista guardista vaihtelevalla meestyksellä.
Ja sitten kauhein osuus. Leuanveto ja dippejä, aygh! Mun yhden leuan sarjat well.noh..KATTOKAA SUPERMAN! ja tuuman dipit, SIELLÄ SE SUPERMAN MENEE! Kai onnistuin harhauttamaan...

Tankulan muotiblogi (syy miksi kukaan oikeasti lukee tätä)
Musta oli ehdottomuus housuissa, msutat housut tai valmistaudu olemaan naurettavana. Paidoissa oli sävyjä jo, tosin olihan housuissa havaittavissa valkoisia tanglanghighlightauksia, lähinnä msutaa ja harmaata sekä hillitysti valkoista tuomassa kontrastia. Asusteet olivat no no paitsi jos se oli nahkaa ja tunnistettavissa hanskaksi.

Cheerio, koitampa haukkailla tätä konetta useammin päivyrin kirjaamisen vuaksi mutta saas nähdä miten perjantaina käy. Olisi nimittäin menemistä Esbohon treenien jälkeen..
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#210

Viesti Tyrsky »

Perjantai.

Mää, Alioppilas, p.p, hope ja Kevin, ja myöhässä international vahvistus jonka nimi on liian vaikea.
Omat lämmittelyt, JBG ja ZZ.

Rillausta.
Ja sitten meitsi internationalin kanssa chuan zhangia, gua ertä ja pi zhangia.
Sitten kolmea tähteä ja loppuun zhan zhuangia internationalin kanssa.

Muotikatsaus
Massa suosi mustia housuja, tanglanghighlighteillä tahi ilman mutta yksilöllisyyttää haettiin myös tumman sinisillä verkkareilla. Paidoissa vuorotteli musta valkoisin tanglanghighlightein, msuta harmaalla jenkkifutarilla, sininen valkoisin tanglanghighlightein sekä valkoinen t-paita.Asusteet olivat tekemässä paluutaan sinisenä ja oranssina vyönä.

-Tässä välissä tanssimsita Esbossa ja kravmagailijan välttelyä. Nähtävästi houkutan luokseni krav magaa harrastavia joitten pokailua onkin sitten hankala paeta ja tyypeistä päästä eroon-

Lauantai.
Mää, Matti, Alioppilas ja internationali.

Omia venyttelyjä, sitten olka-ja polvihippaa ja omia venyttelyjä.
JBG ja ZZ.
Rillausta ja kenkien kitkapitoisuuden parantelua.
Meitsille rupesi Ao sitten kuvitteellisella koivuhalolla hakkaamaan päähän Beng Bua. Tulin tulokseen, että liikesarjat vain eeppistyy eeppisyyttään.

Loppuun sitten internationalin kanssa Zhan Zhuangia.

Muotikatsaus
Massa suosi mustaa suurimmaksi osaksi pukeutumisessaan piristäen tätä värikkäillä väillä. Pientä sävytystä harmaaseen tai valkoiseen printtien mukaan. Individuaalit käyttivät sinisiä kollareita ja valkoista paitaa tehden statementin asusteettomuudellaan. Jokainen mantis raivaa ainaa tilaa muotiskenessä.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 86 kurkkijaa