Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tyrsky

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#1

Viesti Tyrsky »

Feilasinko? Liian modernia tietotekniikan osaamista vaatii... Mistään en ota vastuuta...

Kokeillaampa...Kiltit modet älkää suuttuko jos onnistuin feilaamaan...

Tyrsky aka minä on se omituinen hyypiö joka saa turhan koreita mustelmia ba kaoista. Tarkempi esittely http://www.potku.net/forum/viewtopic.ph ... &start=540

Tällä hetkellä reenailen vain Tang Langia mutta sitäkin innokkaammin. (Heh lupauduin kisaamaan...)

Tänään olin koulun jälkeen pyörimässä tosin kaverin seuran tatamilla kun päätimme toveri Wiltsun kanssa verestää judo-skillssejä toveri Pinun yllytyksestä. N. kaksi ja puoli tuntia jaksettiin vääntää enemmän tai vähemän judoa muistuttavaa liikehdintää.

Illalla meninkin sitten omiin treeneihin. Oli taas niitä surullisen kuuluisia kovetuksia joiden mustelmia muut kauhistelevat. Mites muuten hivenen turhan lyhyt/kuiva/sisällötön tämä tämmöinen mutta koeta kestää. Ehkä tämä muuttuu vielä paremmaksi kuten käsien mustelman sietokyky :)

Senkus kommentoit, miten vain tykkäät. Itsehän minä sitten päätän otanko sen vastaan rakentavana kritiikkinä tai miten vain xD
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#2

Viesti Tyrsky »

Niin jooh, pitäis oppia olemaan rennompi ja matalammat asennot ois hakusessa...
Nyt kun kattoo niin ei melkein yhtään mustelmaa toistaiseksi tämän päiväisistä..Muutama mustelman alku näkyvissä.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

Tyrsky

#3

Viesti Tohtori Krabola »

Mustelmia et voi välttää. Eikä noita kaiketi kannatakaan, vai mitä sanoo EskoR?
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#4

Viesti Alioppilas »

Tyrsky ei tosiaan hirveästi yritä välttää niitä. Naispuolisista harrastajista vain Heljä tekee kolmea tähteä kovempaa.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Tyrsky

#5

Viesti Elina »

Jaa, no, se varmaan selittääkin ne mustelmat. Lienee sitten turha ihmetellä, jos niitä tulee, jos heti alusta lähtien lähtee hakkaamaan täysillä. Mä jo ehdin luulla, että joku siellä teillä pahoinpitelee aloittelijaa :smt003
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#6

Viesti Alioppilas »

Elina kirjoitti: Jaa, no, se varmaan selittääkin ne mustelmat. Lienee sitten turha ihmetellä, jos niitä tulee, jos heti alusta lähtien lähtee hakkaamaan täysillä. Mä jo ehdin luulla, että joku siellä teillä pahoinpitelee aloittelijaa :smt003
Meillä tehdään yleensä kahden minuutin erissä ja sitten vaihdetaan aina paria. Sillä systeemillä kaikki tekevät kaikkien kanssa ja mustelmista voi syyttää vain itseään jos muilla ei moisia näy.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#7

Viesti Tyrsky »

Sob sob, kaikki muut on kovettanu ittensä jo niin tappiin ettei niistä näy mitään ja sitten on minä, kämmäilevä keltavyö x) Toisaalta Jullenkin pitäis siirtyy kohtapuoliin taas reeneihin.

Ihan varmasti MAOLin salaisilta lisäsinuilta löytyy jokin mustelmavakio, joka määräytyy henkilön ketutuksen tason, yllytettävyyden ja jokin mukaan..
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#8

Viesti Alioppilas »

Ihan hyvinhän se menee. Voisin kuvitella että nuo mustelmatkin vähenevät ajan kanssa.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#9

Viesti Tyrsky »

Kuva

Vähenee, mustelma-alttiuden vähenemisen seuraamikseksi näitä photoja olen sitkeästi ottanut.



Kuva



Tänään ankaraa peruskunnon treenamista eli pikkusiskon vahtimista...
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#10

Viesti Tyrsky »

Krhmm...Peruskunnon kohotusta...

Lauantaina n. 12 km kävelyä + n. 800 porrasta (Kiertelin Tallinnan wanhaa kaupunkia ja oli sitten pakko kiivetä niihin torneihin...)

Sunnuntai n.15 km kävelyä + 1200 porrasta (Edelleen kiertelyä wanhassa kaupungissa ja kiipeilyä niihin torneihin + eläintarha pikkusiskon perässä ravaten ympäri-ämpäri ristiin rastiin)

Selvisin muuten koko reissusta kaasunaamarin laukkuun mahdutetuilla tavaroilla. Okei no, ostokset taas mahtui yhteen paperibägiin. (keskiaikais mekko/kaapu/jtn siltä välitä ja hirvi-juusto meetwursti)..Se ei taida oikein mennä kunnon kohottamiseksi kun tavarat painoivat n. 2 kg yhteensä...
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#11

Viesti Tyrsky »

Tänään(maanantai kesäkuussa, päivämäärästä ei niin väliä)
Vaihteeksi taas treeneissa. Rentoutta, vartalon käyttöä ja painopisteen hallintaa pitäis vielä pohtia mutta yhessä vaiheessa sain kaiken kohdalleen, oi mikä ääni siitä tuli kun hanska tavoitti pistarin ja ...Ei siitä sen enempää sillä tämä huippuhetki lakastui pian mutta tiedänpähän miltä tuntuu kun saa lähes kaiken kohdalleen yhteen lyöntiin.

Nyt kun kesäloma on alkanut niin eihän mua saa eltsulta kulumallakaan ja sen lisäksi yllätän joku päivä itseni ja lähden lenkille. Minne, missä ja kenen kanssa, se selviää ensi jaksossa Tai sitten ei.... Muistathan katsoa seuraavan jakson samaan Tyrsky-aikaan samalla Tyrsky-kanavalla.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#12

Viesti Tyrsky »

Tiistai,
aamupäivä..köhköh..hmm...

Yllätin itseni ja lähdin juoksentelemaan tuonne liian kirkkaaseen auringon valoon. Kärvistelin siellä about 45 min ennen kuin sorruin ryntäämään k-markettiin ostamaan jäätelöä. Sitten haitsipakkaa takaisin pimeään data-luolaan jossa kone odottelikin hereillä. Jäätelö oli hyvää ja juokseminen ei oo mun juttu. Ei ainaskaan yksinäinen raahautuminen aurinkoa vältellen.

Illalla treeneihin ja nyt pitäis siivota.

Selviääkö sankarimme Tyrsky ovelasta tiskikoneesta vai onko hänen jäätävä koneelle lagaamaan?
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#13

Viesti Tyrsky »

Tiistai, jatkoa..

Reeneissä. Jos kerran oranssin vyön vaatimukset on täsää (Copypastattu suoraan sivulita)
- Chuan Zhang, Gua Er, Pi Zhang
- Lian Huan Wu Zhang
- Cha Chui

Nii lista rupeaa näyttämään tältä

- Chuan Zhang, Gua Er, Pi Zhang noh, ööh, teorias tiedän mistä kysymys, käytännössä sekoan millä kädellä liike tulee
- Lian Huan Wu Zhang
- Cha Chui

Five linkiä ei tällä kertaa.

Päivän sana : LANTIO & VARTALON KÄYTTÖ

Luultavasti rupean kirkumaan vielä mikäli kuulen "Cha Chui" jossain...

Pirtämään rukoilijasirkkoja o/
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#14

Viesti Tyrsky »

Ankaraa harjoittelua...Piirtämisen saralla. Kohta puoliin osaan piirtää rukoilijasirkan, yatta~
Piirtäminen on kuulkaas hirveet urheilua, kokeilkaapas sitä itse...Lopputuloksena kolme huopatusseilla väritettä viimeistellympää sirkkaa...Luonnokset oli niin hirveitä ettei niitä kannata mihinkään näytille laittaa mutta pari on ihan onnistunutta, eli jopa piirtämisessä toisto toimii. Toistoa toistoa toistoa toistoa...


Kuva tYkkään tästä miten noi eturaajat menee..
Kuva Kuva Sama kuva, mutta upeempi tollei reilusti säädettynä..
Kuva
Kuva Alaruumis ihan päin piparia mutta se yläruumis on hiano ja yritän hio'a piirto-jutsu tekniikkani täydelliseksi
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#15

Viesti Tyrsky »

Krhmmm..Olinpas levoton treeneissä. Nauroin lähes kaikelle, VAIKKA tehtiin Ba Kaoita.

Osaan hmm..Yhden (1) drillin/thrillin/trillin/grilllin/youknow ja pätkän toista eli lujaa menee >.<
Yök tää parsa on hirveetä...
Aika perus reenit vaikkakin ZZ skipattiin, ei kyllä haittaa.


Lupaan etten ole näin hysteeris-levoton seuraavissa reeneissä :brush:

Voisin vaikka hyödyntää energian matalaan asentoon, lantion liikuttamiseen, vartalon liikuttamiseen ja pariin muuhun pikkuasiaan...

Check-list
  • -Matalat asennot
    -Lantio
    -Vartalon käyttö
    -Rentous
    -Oikea asento
    -Ei-random spessu suojauksia
    -muuta? Varmasti
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 75 kurkkijaa