Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tyrsky

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#211

Viesti Tyrsky »

Ruotsintunnilta jotenkin Potkuun eksyin..Eksyin. Uskokaa nyt...Eksyin eksyin...Mantisfoorumilta...

Eilen, elis maanantaina lohikärmestelyä. Menee melkein jo kamppailulajiksi uusien mustelmien ja kontaktin määrällä.
Mustelmia tulee kun päädyn tekemään liukkarin maata pitkin kasaan tai kolmiokasaan mentäessä ja kontaktia kun sumppujuna/siitä seuraava härdelli joku huitaisee aina loharilla kuuppaan. Kuinka moni voikaan sanoa "Mua lyätiin lohikäärmeellä"?

Jarlalla olis tekemistä jos kuulis lohikäärmeen muuvien nimiä.

Tänään taas mantiksia kiusaamaan. Varokaa vain...
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#212

Viesti Tyrsky »

Ööh...tiistai, juu-u
olin treeneissä...Ja varmasti moni muukin oli...Mä en vaan musita yhtään mitään :'D
Zhang Zhuania uusi jamppa Juholle opetin...

Keskiviikko, yhteensä porukkaa 15 tyyppiä/tyypitärtä mukaan lukien uusi jamppa Juho ja kaksi kokeilijatarta.
Ehkä poliittinen ilmapiiri oli houkutellut paikalle sillä olihan reenien jälkeen sitten hallitusken salainen kokoontuminen.
Alkulämpät by Heljä joten meiän levelit kperkeikkojen teossa on nyt noussut.
JBG & ZZ
Chuan Zangin takomista aika pitkään kunnes ZZn tankkaamista uudelle poppoolle.
Vähän hakkailua loppuun Heljän, Matin ja Henkan kanssa.

pukeutumisesta vaikea sanoa,

Perjantaina sitten taas kunnollista selontekoa jos nettistikki pysyy mun hallintoaluueellani(=tunnetaan meiän kämpän ykköskerroksena)
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#213

Viesti Tyrsky »

ARHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAAARARARRARARHAA koitetaan uutta paluuta virtuaalisen päähän hakkaamisen maailamssa...Olen kehittynyt nettitikun sieppaamisessa ainakin levelille Epätoivoinen Teini.
Ahkerasti oon treeneissä käynyt, elkää peljätkö, minähän en sieltä kulumallakaan lähde ;) Semmosia Tyrsky-kokkareita piintyneinä lattiaan ja seiniin, edes vanish white ei siitä selviä...

Joo asiaan, since when olen asiassa pysynyt, noh anygays

Tänään tiistaina olin reenailemassa.
Paikalla minää ja Daaaaaaniel ja Ali ja Alioppilas, kaikki pikkukeltaset sluibas jossain tai oli kipeinä.
Alkulämpäksi pystypainiskelua vailla mainitsemisen arvoisia menestyksiä, noh pystyssä pysyin. For once xD
Omat venyttelyt ja apinoinnit, vieläkään en kaatunut. Pelleilinkin, you can take the mantis out of monkey but you never can take monkey out of me...Nyt menee väsyneeksi mutta se laitetaan Amnesian piikkiin. Mikä laitetaan App Storen piikkiin.
Vähän Tui Shouta ja pikkusilla enemmän. Sillä välin mää koitin pitää voimaa käyttämällä (tårta på tårta mulla mitään tekniikkatietoutta ole) Alioppilasta käsivarren mitan päässä koska harjoitus oli "Mitä sä teet jos toinen pistääkin vastaan kun koitat päästä lähelle", vastaus: Käytät enemmän voimaa tai myös älyä.

Kaveri lyö suoran,sä torjut alas ja lyöt kaveria suoralla vattaan, jonka se torjuu als ja lyö sua suoralla vattaan, jonka sä torjut...Jne jne..
Gouloushoita parin kanssa ja sitten bengchueta, myös suunnan vaihdoilla. Eikä edes tullut pataan ;--D

Pistarien hakkaamsita ja pistareilla hakkaamista, jollei Siperia ole vielä opettanut niin kyllä se ennen pitkää...
Ja loppuun Tao Lu jos sellaista ehti tehdä, tai jos semmoista teki väärin väsyneenä kuten allekirjoittanut. Olisi kyllä mennyt sulavasti epämääräiseen loppuunsa jollen olisi pysähtynyt miettimään.

Rakkaat pienet pulleroiset, ei muotipostauksia tänään. Tiedän kuinka niitä halajatte mutta hyvää täytyy odottaa mutta ei sentään hirveesti.

Ainiin lol, vedettiin me jotain leukoikin.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#214

Viesti Tyrsky »

Ohohohoohoo, toka päivä putkeen.

Keksiviikko elikkä kisis,
lämpöä juoksentelemalla komennosta ja tekemällä sirkustempuja, kuten askelkyykkyjä. Bounce-fiilis tulee aina oli sitten mitkä liivit hyvänsä, bounce bounce...Voi ainakin mielessään lauleskella http://www.youtube.com/watch?v=3e9yHhB3F7s Vitsit mä haluun ton punaaaasen takin...Kuinka pähee se oliskaan
Venyttelyt ittekseen juoruillen.
Afafafafaf ei tehty retsyi vaan suoraan JBG ja sitten ZZ.

AHAA! Keitä oli paikalla, noh kattotaans...Mää, Alioppilas, Henni, Daaaaniel, Arno, Arttu ja Ali sekä uusin vahvistus Jami, joka oli silloin vuas sitten kävässyt.

Joo niin siis ZZ, nua muut teki Tui Shou&Co ja mää hakaksin säkkiä. Valaistuin siinä jossain kohtaa kun moukaroin otsaakin nahkiksen kylkeen 'emt emt emt en osaa lol poks yksisarvisia emt emt en osaa...HETKINEN!', lantion käyttö. Se mystinen juttu.
Kun normaalisti rupean latailemaan etukättä, mikä on huono, niin pitäis vaan baaritappelumaisesti läpäyttää se eteen päin mutta kääntää alapötsissä tapahtuva latausliike päinvastaiseksi ja kulkemaan horisontaalisesti mutta löytäään se voimakeskittymä samalla hetkellä kun se baaritappelukäsi on suokahtamassa.

Selitys toimi paljon paremmin omassa päässäni mutta koittakaa höystää käsiliikkeillä niin ehkä siitä jotain tajuaa. Ehkä... :thinking:

Noh siirryttiin pädien pahoinpitelyyn ja mää menin iskostamaan ikiaikaista mantistietämystäni uusimpaan vahvistukseen. "Joo-o, rentoo ja sillee...ja sit varmaa jossain vaiheessa tullaan sanoo lantiosta niin hoida se kuntoon ja tota ihan hyvin menee, jatka sä tätä", Elikkäs tehtiin eka peruslyäntei ja sitten koska se näytti menevän liian hyvin niin ruvettiin tekemään kompoja...
Tässä vaiheessa mua käskettiin käyttämään lantiota :smt003

Tietteks ku on se bullshit-bingo? Mä teen tankula-bingon, yksi kohta on ainakin lantiosta valittaminen, ja sit "matalemmat asennot", "rento" ja ja ja jos lattia nauraa. Kehittelen vhän vielä ja sitten seuraavalle leirille toimitan hupitoimikuntana bingolapukkeita...

Ja ja sitten treenit loppukin. Oho :o


Okei kokeillaan jos ruosteisesta sulkakynästä saisin sydänverellä kirjoitettua muodin tuulahduksista (koska haluun mennä pelaamaan amnesiaa ja hyppiä siten pitkin seiniä jokaisesta rasahduksesta)

Muotiblogi osa 1
Massa tyytyi käyttämään mustia housuja, varma valinta kevääseen ja sen petollisiin olosuhteisiin. Erilainen nuori toi trooppisen raikkaan tuulahduksen kukkaisshortseillaan ja ei-tanglanghighlightatulla t-paidalla. Highlightaamattomia paitoja näkyi toinenkin nimittäin msutalla topilla sovinnaista erilaisuutta hakevalla mantiskella. Muuten ihmiset tyytyvät perinteikkääseen ratkaisuun, mustaa valkoisin ighlightein. Erikoismaininta anettakoon ensimmäisen 'kovin kesä treenari' paidan käytöstä sillä vintage on aina vintagea.

edit. PERKL ne leuat...Sammakkotyyli kantaa hedelmää, pian harmaa kivi johon päätä hakataan on murrettu o/
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#215

Viesti Tyrsky »

Vidun internetzi...

Jooh pikainen kirjaus..

Olin perjantaina, olin lauantaina, olin tiistaina ja olin keskiviikkona ja tänään taas menossa.
Lisäksi maanantaina menin filalrilla kouluun ja tulin poiskin koulusta eli poljettua tuli ~30km, tiistaina aamupäivällä/päivällä valloitettiin Kisahalli Josefiinan kanssa ja on vatsalihakset vieläkin kippeen.
Torstaina fillarilla taas liikenteessä.

Ainiin, keskiviikkona pelasin sitten kanssa sulkista ja squashia, torstaina sambasin ja tanssin muutenkin. Koska mut kidnapattiin liikankurssille....Menin keskiviikkona myöhässä tunnille ja haukkujen sijaan maikka olikin "Oletpas sinä laihtunut", itse olin aika WTF!!!?1!

mutta joo, tänään jos internetz suo niin tulee taas ol'good päivyri.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#216

Viesti Tyrsky »

Noniin, elossa ollaan. Oikeasti.

Pitkällisen netittömyyden huipennukseksi aloitin tammikuussa palveluksen Santahaminassa spollina. Sehän sitten taas "hieman" vähensi treenailuja kröh krh...Päädyin kuitenkin varusmiesten kamppailukerhon vetäjäksi (jee) ja pääsee siellä telmimään Vesannon sekä Flinkmanin kanssa. Oon saanut myös toisen Santiksessa palvelevan mantiksen osallistumaan noihin tiistai-iltojen hippiohin niin on ainakin kovetuksia ja muita pieniä mukavia päässyt tekemään.
Tao Lut nyt on ihan hukassa mutta kyllä siitä sitten palautuu kun otetaan se tuttu metrinen koivuhalko esiin ja ruvetaan takomaan päähän ;)

Nyttten luonnistuu internetz paremmin kun on iPädi ja netz, ja prkleellinen ketutus kamppailupäiviltä innoitti taas Potkun pariin vaikka treenipäivyrin merkkinnät ovat mitä ovat xD

Tosiaan, ilmottauduin vapariin sotilasurheiluliiton kamppailupäiville (pitäis varmaan käyttää isoja kirjaimia mutta en käytä, siitäpäs saavat) tunnetulla vaparitaustalla (nolla). Eiköstä sitten tulehtunut ensin jalkapohjat ja sitten akillesjänne, viikko ennen kisojen alkamista köpöttelin vielä keppien kanssa :smt003
Eli massiivista treenailua, NOT, kävin vetämässä kamppailukerhoa. Tai no jos rehellisiä ollaan niin kattomassa, että pojjaat löi toisiaan päähän kiltisti ja harjoitteli kamppailupäiviä varten. Maanantaina ensimmäisenä "terveenä" päivänä olin omille pikku kjääkeilleni maalihenkilönä ja pistin heidät taistelemaan koko päivärahansa edestä tappelemalla vastaan, takertumalla kaiteisiin ja viemällä heiltä voimankäyttövälineitä. Tuli sellaset kauniit kokoo hauilsen mustelmat molempiin käsiin, tuttuun tyyliin :lol:

Ja pam, perjantaina matsiin näillä valmistautumisilla...
Onneksi oli hyvät tsemppaajat ja tukijat, puoltutusta kadetti Lingmanista Alioppilaaseen (joka tuli paikalle ja kuvasikin koko ruljanssin) vaikka reisillehän se meni :smt003
Olis vaan pitänyt pysyä pystyssä ja myllyttää vastustajaa päähän mutta ei...mattoon #-o :ainiin: :ainiin: #-o :ainiin: #-o :ainiin: #-o #-o ja siellä se pahalainen sitten kuristi homman ittelleen kotiin..ku olis edes saanut lyödä matossa *huokaus*

Ei voe mitään, eka matsi ja ainut kysymys on: Miksi menin mattoon?

Eikä voi kuin ottaa sivulajiksi vaparin kun kotiutuu koska nälkä jäi.

Ei mulla muuta, jatkakaa, katotaan jos sitä tossa viikon päästä pääsis treeneihin niin suattais olla jotain kiinnostavaakin kerrottavaa xD Nyt on kinkun pahalainen ja meikä päivystää niin en ainakaan ehdi minnekkään hakkaamaan mitään tai ketään.

Kevennys, lol poks, ekat kisat ja hopeeta, herpaderpa brushteeth
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#217

Viesti Tyrsky »

Juu elikkäs hyvää päivää,

Tänään pitkästä aikaa leikkimässä heinäsirkkojen kanssa, JA SE OLI KIVAA!

Alkuun kauppakassien raahailua pitkin Helsinskiä kunnes treenit vihdoin alkoivat :) Siellä meitä yhteensä viisi heilujaa, Alioppilas, Haudoillaistuja, Krisu ja joku Mikko eli uusi Matti. Tietty meikäläinenkin oli mukana, siitä ei päästä yli eikä ympäri.

Vedetyt alkulämpät ja hetken tuntui siltä, että olisin saanut hallintaani miten katkarapuillaan pitkin lattiaa mutta todellisuus kävi jälleen kimppuuni kuin Hemuli kukkaketoon.
Jotain kropan availuja, tuttuja viime tuottarilta suurimmaksi osaksi...Ja sitten Jibarit, huomasi kyllä ettei niitä hetkeen ole tehnyt. Ihme timey vimey wibble wobblailua ja potkut näytti harvinaisen staattiselta ollakseen dynaamisen harjoituksen potkiskelua. No kyllä se tiedettiin, että mun tasolla x oleva potkiskelu on valahtanut takasin sille tasolle nolla mutta onneksi pudotus ei ollut korkea xD

ZZ ja ihan yhtä hapottava kuin aina ennenkin. Se ei nähtävästi muutu ikinä.

Vartalonkäyttöharjoituksia.
Juuri kun on vähitellen oppinut nostamaan sitä kantapäätä maasta niin se onkin väärin, ihan meikäläisen tyypillistä tuuria :smt003 Mutta on jonkinlaista kehitystäkin mielestäni tapahtunut vaikka tuolla paratiisisaarella olenkin oleillut. Hämmennys maksimus, tai sitten vain kuvittelen koko jutun.

Ruvettiin lyömään toisimme teknisesti Istujan kanssa ja yllärinä kaikille, meikäläiselle huomauteltiin lantion käytöstä ja muista viime tuotantokaudelta tutuista erheistä. Jotkin asiat eivät vain muutu 8-)
Ei oo kiva ku hakattiin tumpuilla (huom, hakattiin tumpuilla, ei tumppuun) jotenkin ei vaan niin yhtään mulle sopivat. Onhan niillä aikansa ja paikkansa treenaamisessa mutta ei se silti meinaa että digaisin.

Sitten ruvettiin vaan mätkimään istujan kanssa toisiamme lyönnein. Tohdin väittää lyöntieni parantuneen intissä vaikkakin tekniikka on ihan hakusessa. Ja habaa on tullu intissä mikä toki kiva lisä kun lyödään.
Istujan jälkeen Alioppilaan kanssa tumpuilla sparrailua ja otin sitten taas komeasti nenän carren kipeäksi kun taidot on mitä on. Kylllähän mä nyt pienempiäni osaan hakata...

Loppuun muutama minuutti liikesarjoja eli meikäläinen tuskasteli, että mites vidussa tää homma toimikaan.

Mut pitkästä aikaa vähän nujuamista :D


Pahoittelen mutta ei tule muotikatsausta, kirjoittaja on ostanut lohta ja kanaa ja rapuja ja possua ja haluaa myös nukkumaan.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#218

Viesti Tyrsky »

Sunnuntai, ei se mikään lepopäivä ole...

Alioppilaan kanssa nujuamassa kisiksellä, ei päästy painimaan koska ilmeisesti tanssijat olivat vallanneet toisen puolen hallista.

Mutta siis,
Alkuun hetken säkin hakkaamista. Hakkailin ilman hanskoja niin oli pakko lyödä keveästi(->nopeammin->rennommin), An mielestä pitäisi keskittyä etäisyyteen eikä ole mitenkään väärässä. Suorat on vähän tehottomia kun kättä ei lyö suoraksi. Kappas keppanaa...Ohjus-sääntö.

Siirryttiin tekemään samaa kuin perjantaina, suoria kaverin hanskoille. Tällä kertaa senttäs tuammossil vaparihanskoilla, yay.
Kokeiltiin molemmat puolet edessä ja lisättiin sarjaan lopuksi etukäden koukku bonarina.

Eihä se etäisyys nyt kuitenkaan ollut se mun juttu, oon tälläinen läheisyyden kaipuinen eiku mitä xD Ruvettii sparrailemaan pelkillä suorilla, "mitä on koulutettu voidaan vaatia", meikäläisen torjunnat pelkkää mantistelua. Ei puhettakaan, että osaisin/tajuaisin liikkua pois alta tai laittaa räpylän vain väliin. Kusetin, sen verran liikun jonkin nilviäis-esivanhemman perimän vuoksi, että lyönnit ei tule ihan suoraan nenuun vaan jonnekkin vähän pienemmän riskin alueelle, tai kuvittelen taas kaiken :smt003

Sitten lisättiin tuohon kaatoyritelmät, minä niitä mitään yritellyt jo viime setissä...Minkäs sille mahtaa, että meikäläinen on nyt koulutettu toimimaan aina kuten on koulutettu "kun kaveri ryntäilee päin niin kroppaan kiinni".

Ja lisättiimpä vielä kaupantekijöiksi tovin päästä potkut ja demonstroivat polvet. Kyllähän mä vielä joskus opin sen ettei kannata jäädä siihen kaveriin kiinni jossei ota onnistuakseen.

Mutta juu, loppuun leukoja vetämään. Tarkoittaen, että A veti niitä leukoja ja meikäläinen kävi sätkimässä sekä roikkumassa siitä tangosta :lol:

Ja yleisön pyynnöstä: Tankulan muotiblogi, iiih!

Back in black. Se on yleismaailmallinen totuus ettei musta ole koskaan out. Kuten se ei nytkään ollut, paikalla olijat luottivat tuttuun ja turvalliseen mustaan mitä housuihin tuli. Niihin yhdisteltiin rohkeasti joko lisää mustaa valkoisella printillä, muistammehan printtipaitojen olevan håt, tai rohkeaa valintaa punaisesta väristä ja pitkistä hihoista. Kukaan ei sortunut ylilyönteihin vaikkakin hiusmuotiin puhaltelivatkin raikkaat tuulet uhden rohkean maustaessaana asukokonaisuuttaan bandanalla, tällä haettu katu-uskottavuus sopi muutenkin rohkeaan punaisen ja mustan yhdistelmään lisäämällä omalla siniharmaallaan särmää.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#219

Viesti Alioppilas »

Muotiblogin paluuta onkin odotettu.

Torjunnat ok, liikettä vaan lisää. Jos jää kuin peura ajovaloihin, tarvitaan jo hopliittikilpeä että selviää osumitta.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#220

Viesti Tyrsky »

Täällä taas hikisesti matkalla paikasta a paikkaan b.

Taasen kisiksellä nujuamassa Aon kanssa, tällä kertaa ei ollut mitään tanssijoita tiellä niin päästiin painimatolle. Uw jeah.

Ekaksi meikäläiselle esiteltiin oikein käyvä tapa käyttää kolme kätistä mantiskaatoa (elikkäs en vain saa aivojani käyttöön ja oikeaa nimeä esille mutta pffft kuka nyt sellaisia...). Sanomattakin selvä etten sitten myöhemmin käyttänyt kertaakaan.
Taas tuli todetuksi se, mitä yksinkertaisempi tekniikka sen vaikeampi. Valitettavan osuva totuus, myös hyppypotkut on vaikeita.

Kokeiltiin vuoroissa suorien lyömistä feat. Iholle. Suorat olivat suurimmaksi osaksi suoria ja iholle päästiin. Iholta ois pitäny koittaa sitten tätä uutta tuttavuutta mutta duoda duoda...Ainakin meikäläisen sisäänmeno on parantunut muuta en sano :smt003
Jah jah shitten shitten..Lyöskeltiin suoria ja vapaammin iholle, mitäs siellä, jotain pitäis tehdä.

Josta siirryttiin lyömään ja halailemaan, ja siitä lisättiin sitten potkiskelu. Ei muuten kannata potkaista jalkapöytäänsä kaverin kyynärpäähän, sattuu ja tulee mustelma. Huono tapa manipuloida kaverin hermopisteitä.

Olo on kuin Aryalla, mitä opit tänään?

Painiskeltiin kun tilanne meni mattoon, ei ollut mun painiskillssit mystisesti parantunut. Judomuuvz :karate: judochop!

Loppuun käytiin vähän sitä painiskelua enemmän ja guardista on hyvä luikerrella pois aluksi.

Muotikatsaus:
black is beautiful, naapureitamme ihannoiden oli jälleen muodissa mustat pussittavat housut. Tästä ei kukaan kiistellyt vaikkakin housuja pidettiin välillä capreina. Paitakiista sen sijaan jakoi porukan kahtia, oli mustaa-valkoista ja mustaa-punaista pitkillä hihoilla. Koska tasapeli ja musta on aina muotia ei kukaan tehnyt asunsa suhteen kohtalokkaita muotivirheitä. Massasta yritettiin erottua myös kampausten suhteen, oli lettiä ja oli bandanaa.

Todennäköisesti sisältää lukuisia kirjoitus- ja asiavirheitä, jotain jätin mainitsematta eikä tekstistä muutenkaa selvää :lol: valitukset voi osoittaa santahaminan metsiin. Ette kuitenkaan löydä mua nakkipiilosta naven alta. Ei kukaa sattuis tietämään mitään pkseudun vaparialkeisryhmää mikä starttais tammikuussa ja toimis lauantaisin(tai maanantaisin, torstaisin)

Edit:
Pffft urheilu hyväksi ja terve sielu terveessä ruumiissa. Ihan mukiloitu olo, hyvä palata saareen.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#221

Viesti Tyrsky »

Mä oooon tääällä taas.

Eilen taas hetkeen reenailemassa. Edellisestä kerrasta muutama hassu päivä kröh kröh...Välissä kaikkea kivaa kuten leiriä ja vartioviikkoa.

Juu elikkäs, en muista yhtään mitään treeneistä :::D paitsi, että hauskaa oli taas nujuta pitkästä aikaan.

Alkulämppää ja jotain siitä, että katkarapumuuvin nimeksi pitäisi vaihtaa koppakuoriainen koska kaikki on selällään ja sätkii eikä silti etene.
JBGt näytti juurikin tasan siltä etten ole niitä pariin hassuun kuukauteen tehnyt. Positiivistä on se ettei kierttari näytä yhtään sen pahemmalta kun aikaisemminkaan. Mitä sekin sitten kertoo aiemmasta "tasosta" :smt003
ZZ oli hanurista, kuten aina, se ei muutu.

Thrilleröitiin, meikäläinen tajusi kertankin vähän varoa omaa kyynärpäätä ettei joudu saman tien veksiin kun saareen palaa. Ois nääs oikein hothotshitfuck-harjotus tulossa oikeiden poliisisetien kanssa.
Plot twist: haettiin lantion liikettä noilla thrillereillä.

Next thing I know, mukiloidaan toisiamme Alioppilaan kanssa isoilla hanskoilla. Meikäläinen koittaa, totta kai, kräpätä. Tunnetusti isot hanskat tehty sitä varten... :ainiin: Katoha, hymiön nimi 'Ai niin', parasta.
Sitten jatketaan mukilointia mutta saa pystypainiskella.
Ja lattiaan.
Oon kuullut hullua tornaria siitä, että tankulassa ei painita, että isoilla hanskoilla ei panita ja että kovalla lattialla ei voi painia XD
Mitä tästä pitäisi sitten tietää, no ainakin suojaus. Se on kuin ake-linja aukissa meikäläisen aikaan.

5linkkiä, nauroin sisäisesti omille käsilleni. #katsonut-liikaa-kungfu-elokuvia

Loppuun liikesarjoja yms. Tuijottelin lattiaa ja olin yolo swag sandshrew ja tein pyhän päätöksen panostaa tammikuussa liikesarjoihin.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#222

Viesti Tyrsky »

Ja täällä taas.
Kotiuduin, hajoan siviiliin. Eiku...

Juu elikkäs, tänään sitten kävin riehumassa mantisten kanssa. Huomasi kyllä ettei treenaamaan pahemmin ole päässyt ja, että jouluna tuli syötyä.

Alkuun tehtiin liikesarjoja, kaikista yhdeksästä(?,hämmennys) jotka koskaan meikälle opetettu muistin silleen melkein ja suunnilleen 3 kunhan vähän hakattiin viisaita päitä yhteen aluksi Ellan kanssa, sitten Alioppilaalta kysyttiin ja meni vähän paremmin...Nämä kolme siis...Repsis kopsis, vähän päässyt unohtumaan.

Aitten aloitettiin riehuminen, aluksi tehtäväsparria pelkillä lyönneillä.
Elikkäs mikä suojaus? Mikä etäisyys? Mikä lyöminen? Milä tekniikka? Herätti vain enemmän kysymyksiä kuin mitä sain iskuja perille kaverin nassuun. Kyllä tämä taas tästä, puolen vuoden päästä kysymykset lienevät vähentyneet mikä tekniikka? Mikä suojaus? Ja miten niin muka pitäis liikkua, u nuts?
Sitten tehtäväsparria pelkillä potkuilla. Ei vidun vidun viddu...Epätoivon parahdukseni kaikuvat vieläkin pitkin kisahallin kattoja.
Ja lisäksi piti välttää mistään kiinniottamista, eihän hommasta tullut mitään vaikka siis koko mantishistorian tunnetusti paras potkija olenkin. Juu ei.
Ja lopulta sitten myllytettiin toisiamme, ei mennyt sekään vahvasti millään tasolla. Pohjekki saattans rupesi kramppaamaan mutta koska meikäläinen olisi leikkiä tajunnut lopettaa ajoissa? Niimpä niin, en koskaan.

Tälläisen itseruoskinnan jälkeen on vielä mainittava että kivaahan toi silti oli ja kyllä tämä tästä. Ja vedin jonku leuanki kumilenkin avulla, hyi. Treeneihin taas aktiivisesti ja sotavammat kuntoon. En muuten kirjoita muotipäivitystä, vaikka hyvännäkösii oltiinkin, koska ostin uusia lisäosia Dragon Age II ja pitää pelata. Ajatukset liikaa siinä. Anders ja Sebastien samassa partyssa...too much fun...elikkäs aika lopettaa jorina ja tavataan taas tiistaina.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#223

Viesti Tyrsky »

Uusi vyö uudet kujeet ja sama vanha krooninen tulehdus, hip hei!

Olen siis elossa, ja kamppailtuani, niin fyysisesti kuin vähän henkisesti, täällä taas kirjaamassa kuulumisia. Yay?

Elikkäs tammikuun entryn jälkeen tankuloitu vaihtelevalla aktiivisuudella, hajoiltu jumalattomasti vammajalkaan, menty kouluun ja hajoiltu vähemmän kaikkeen. Vammajalan kanssakin opittiin sitten elämään ja treenaamaan, hanurista se on mutta voisi olla huonomminkin.
Marraskuun alussa käytiin kokeilemassa vyön päivitystä ja onnistuin, todennäköisesti täysin rimaa hipoen (en koskaan kysynyt sen tarkemmin), lyömisessä kuulemma kyllä oli lyömisen ajatusta ja en pahemmin kuulemma hätkähdellyt kaverin nyrkkiä sen osuessa. Kyllä, meikäläinen torjuu edelleen naamallaan koska siihen se kaveri tähtää kuitenkin. Liikesarjoista en sano mitään mutta perkele.
Sparriosuudesta vielä, sen verran innokkaasti lähdin mukaan, että päätin eliminoida isovarpaan ja astua sen tårta på tårta. Se murtui siinä hässäkässä mutta ei se mitään, pidin viiikon saikkua ja tätäätätäträärärärää

Tänään treeneissä taas, (käyn kyllä aamuisin ennen koulua aamupuntilla, nukkuu paljon paremmin luokassa sitten)
Alkulämppää miten herrasväki itse tahtoi ja perään JBG, oli hassuntuntuista kun ei voinut varata painoa päkiälle toisessa jalassa :----D
Back to year one kun ei edes tiedetty mikä päkiä on :'D

Sitten sitten sitten vaadittiin harmaita aivosoluja ja niiden käyttöä. Meille ruvettiin paikalla olijoille paukuttamaan päähän uutta liikesarjaa, valkoinen apina jälleen pahanteossa. Paukuttajana vanhaan tuttuun tyyliin Alioppilas ja paukutettavina allekirjoittanut sekä Krisu.
Oli kyllä törkeän hauska sarja, tai siis se vähä mitä opittiin, jos nyt sais varpaan eka kuntoon ja sitten jonain päivänä vammajalan niin niin niin....Varmasti piti kirjoittaa jotain liikesarjojen tekemisestä ja tavoitteista mutta jäin nauramaan käsien tärinälle.

ZZ jee, parasta parasta parasta! Tehtiin pitkä versio koska miksi ei. Huomasin taas vanhan viisauden paikkansa pitävyyden, "ZZ ei tunnu koskaan hyvälle".

Ruvettiin lyömään välineitä. Tämän vuoden Puolan tulijaisia. Niissä on sekoitettu väistelyä, blokkailua, suoraa ja koukkua pureskeltavan kokoisiksi palasiksi. Mitä tästä jäi käteen? Mun koukku on perverssillä tavalla kiva eikun miten se meni :lol: ja suora kadottanut itsensä täysin jonnekkin.
Seuraava välinetreeni olikin peruslyöntejä, meikäläisen lyötävät "combot" olivat neljä suoraa ja kuusi suoraa :smt003

Lyöntisparria. En koskaan ole pitänyt mun sparrailua mitenkään liikkuvana tai jalkatekniikkaa sisältävänä mutta jumankekka kun ei voi eikä saa niin kauheesti tekee mieli. Vahingossa väistin pari kertaa ja vähän rupesin (vihdoin) näkemäänkin kaverin tekemistä. Pitää vaan saada pää mukaan (ja kädet ylös).

Loppuun apinoitiin vähän lisää, ei kai mulla muuta...Olihan se nyt helvetin hauskaa päästä treenailemaan taas :D
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
esko.ronimus
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 331
Lauteille: Tammikuu 2018

Tyrsky

#224

Viesti esko.ronimus »

Hyvää työtä TD! Mukava nähdä (leirillä ja täällä) että treeniruotuun on taas palattu. Vyökokeista ei kannata ottaa paineita liikaa, varsinkaan näin jälkikäten. Läpi on läpi!
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#225

Viesti Tyrsky »

Dodiin, eikä mennyt ees taas pitkään.

Marraskuun ja tämän päivän välille mahtuu paljon kipuilua, kipeilyä, vähän aamupunttista, autokoulun aloittaminen ja sen sellaista. Totta kai jokainen teoriatunti osuu treenien päälle (onneksi nekin on suurimmaksi osaksi käyty) ka eikö meikäläisen aikataulu koulun kanssa ole niin, että pääsen ajelemaan vain keskiviikkoisin ja perjantaisin, lähes poikkeuksetta...Muutamat keskiviikkotreenit päässyt paikalle ja silloin paikalla minä, meikäläinen ja mä.
Bonarina tosin, oon tiputtanut sellaset kuutisen kiloa lihasmassan kärsimättä. Tosin punttis on saanut sen tehtyä, että vähäinen kasvatettu lihas lähti hartia-yläselkä-haukkari-osastoilta ja siirtyi korsettiin mutta kyllä kaikki tästä taas.

Itse asiaan,
Tänään treeneissä o/
Ihan parasta
Paitsi silloin kun oli ihan hirveetä
Mut silti oli parasta

Paikalla minä ja Alioppilas, vielä ei oo näkynyt uusia rekrytoituja uudestavuodesta. Kaipa ne kohtsilteen löytää sirkkojen salaiset kokoontumistilat.

Mentiin suoraan asiaan kun selkeni, että muita ei ollut tulossa. Pistareiden lätkimistä ensin tasolla nolla ja sitten vähän ylöspäin kunnes Puolan comboja. Oli ihan hirrrveetä, ja no hauskaa, ja hirrvetä, kauheeta, ja 5/5 suosittelisin. Vasen käsi oli unohtanut ihan kaiken ja oikea taantunut vasemmaksi :lol: lyömällähän tämä asia korjaantuu.
Vaikka kädet teki kuolemaa niin muuten törkeen huikeeta riehua jälleen. Ja huikeeta laskea painoa molemmille jaloille.

Koukuissa tuli taas vanhaa yläkyynärpää-virhettä, on niin mukavaa hakee turhaa kulmaa lyöntiin, tai jotain....

Kun kädet oli lyöty spagetiksi (miten niin lyöminen rapistuu samalla lailla kuin kaikki muukin) niin vähän säkkilyömistä.
Vaihtoehtoina joko rennosti tai kiukulla...Kaikkien enteiden ja tuntumien vastaisesti, tein rennosti. Kyllä, aika hämmentävää.
Piti jotain jalkain asentoa ihmetellä siinä samalla. Ihmettelin paljon.

Loppuun vähän taolua, sitä samaa huikeeta sarjaa missä rikotaan jengin boltseja ja niskoja. Siinä käytiin eka osa uudestaan ja lisättiin toka osa. Ihan jepa jees.

Ei mulla kai muuta, kävelin muutaman kilsan kun piti päästä kauppaan ostamaan tarjouskanaa ja tajusin sen vasta vähän ennen kotiovea.

Ainiin lihaskunnot, noh kuulostaa hyvältä jos sanon, että punnersin kunnes tipahdin. Joo, jätetään se näin :'D
Peace out.

Kädet tärisee vieläkin :D
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 37 kurkkijaa