Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tyrsky

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#166

Viesti Tyrsky »

Tiistai. Jep jep..
Pyöräilin Tussulaan ja takas, en tiedä miksi. Olin justiinsa ladanut iPodin täyteen Bon Jovia ja piti päästä kuuntelemaan sitä rauhassa => pyöräilemään ja jotenkin sitten meni tosta rajan yli...

Raksalla rupes sitten ketuttamaan ja koitin habata hartioita, me niin viedään voitto kotiin Elinan kanssa :smt003

Paikalle, Miä, Heljä, Matti, Daaaaaniel ja Alioppilas.
Meeh...Retsyt omaan tahtiin Antin tahtiin. Ranneliukuilu.
JBG, eikä edes revähtänyt mikään jihuu...
ZZ, hyi miten korkeissa asennoissa.
Rillatttiin, tässä vaiheessa mä tajusin yhden eilisistä olevan selalnen mitä leirillä tehtiin. Huomiokyky kunnossa ja silleen, parempi myöhään kuin ei millloinkaan?

A:"Rentona."
T(mumisee):"Seuraavaks se varmaa käskee käyttää lantiota..."

Öööh...hmmm..Meiän kannsutusporukka puistonpenkiltä oli kyllä kiva.

Oiskohan kaverin kanssa yao zhangeiltu. Naksautin molemmat polveni, emmä tiiä miten se tapahtu mutta naksahti ne takasinkin paikoilleen. Only with me tämmöstä käy.
From this line to this line, blokkailua kaverin kanssa ja siten vapaalla liikunnalla, että kaikki oli kerran kaikkien kanssa paitti Ao.
Five Link/Chuji Sanda. Chujissa jaksoi liikkua kuin mikäkin kumipallo, ei silleen, että siitä hyötyä olis mutta...ja Five Linkissä kävin nurmessa (koska se on vaan niin kiva eiku xD) .

Tao Lu. Koitin vähä kertailla Cha Chuita, ja se on nyt ihme mutantti jossa osa liikkeistä menee niin cuogangisti ja osa todella fanchesti...Jossain pitäis näkyä Cha Chuikin...Ja Cuo Gang as fast as you can, ihan ripeästi sain sen tehtyä, eikä liikkeetkään kärsiny mitenkään tajuttomasti.

Tankulan muotiblogi 31

Tummasävyiset housut olivat tämän kauden kuumin vaatekappale, niitä löytyi niin mustina pussihousuina kuin sporttisesti tumman harmaina kollareinakin. Paidoissa suosittiin myös tummaa väriä vaikkakin massa tanglanghighlightattua mustaa, joko t-paitaa tai kätyrikollaria. Hipsteripuoli käytti msutaa t-paitaa keltaisella printillä taikka tumman harmaata mustalla printillä. Asusteet eivät kuulu tähän syksyyn mutta kättä pidemmällä saa mukavasti piristettyä kouluun paluu-lookia.

Mulla on taas sellanen fiilis, että oon kehittynyt. Ainakin tumalliseksi eliöksi TLQn kehityskäyrässä...
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#167

Viesti Alioppilas »

Tyrsky kirjoitti: Mulla on taas sellanen fiilis, että oon kehittynyt. Ainakin tumalliseksi eliöksi TLQn kehityskäyrässä...
Kyllähän se näkyy että treeneissä on käyty.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#168

Viesti Tyrsky »

Thorin päivä.

Thoria palvomassa miä, Heljä, Matti, Daaaaaniel ja Alioppilas.

Alkulämpät, krhmmm...Ei jaksanut oikein venytellä.
Retsyt omaan tahtiin Antin tahtiin. Ranneliukuilu.
JBG, myös ne leirituliaiset. Noh, meni paremmin kuin viimeksi mutta kaukana onnistuneesta liikkeestä. Vois toimia jos pysyis jaloillaan?
ZZ, kivan lyhyesti. LÖytyyks ne muuvien nimet internetzistä jostain?
Rillattiin taas vähän, oikeasti aika vähän. Tähänkin muuten pätee, että jos pysyy jaloillaan niin ei ole mitään ongelmaa...Tai jos liikuttaa niitä jalkoja xD
Sitten pettää muisti, oisko tähän väliin tehty Ba Kaot from this line to this line...Leikitään, että tehtiin..
Sitten kissatappelua, kaveri siis lyö suoran,sä torjut ja lyöt, se torjuu jne.
Kissatappelua gouloushuilla ja viimosena bengtsuella, ja tähän ois sitten pitäny osata vaihdella. Voin kertoa ettei mennyt ihan putkeen :''''D
Kolmea Tähteä, kaikki kaikkia vastaan paitsi Ao, joka leikki keppinsä kanssa.
Tao Lu, rumaa cha chuita, rumaa cuo gangia ja kömpelöä fan chetä. Tänään ei ihan mennyt putkeen liikesarjojen kanssa...

Tankulan muotiblogi 32
Massa luotti mustaan, mielikuvituksettomasti. Oli mustaa pussihousua valkoisin tanglanghighlightein, oli mustaa t-paitaa valkoisin tanglanghighlightein, oli mustaa neule t-paitaa...Tummasävyistä tilaisuutta sentään piristi rohkeasti erilainen asukokonaisuus, kollarit ja ei-musta eikä tanglanghighlightattu t-paita. Hautajaissävyisissä tamineissa yhdessä paidassa esiintyi rukoilijasirkkapainatus, joka on niiii-iiin 2000 ja 10. Onneksi ei tarvitse enään odottaa pitkään kohta julkistetaan 2011 kuumin t-paita.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#169

Viesti Alioppilas »

Tyrsky kirjoitti: ZZ, kivan lyhyesti. LÖytyyks ne muuvien nimet internetzistä jostain?
Jos etsii.
tanglangmen.com kirjoitti: The main stances in Qixing Tanglang are: dengshan shi (climbing the mountain stance), qima shi (riding a horse stance), qixing shi (seven star stance), yuhuan bu (jade ring stance), hanji shi (single leg stance), pu tui (pu bu) (broken stance). The above mentioned stances are practised during the standing excercises zhen zhuang. Apart from them we have - taji shi and xuanji shi.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#170

Viesti Tyrsky »

Tattista :)
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#171

Viesti Tyrsky »

La/Su(klo 1.17 mennessä)

Hämeenlinnassa itse linnassa kuvaustauolla tein kerran Fan Chen ja kerran Cuo Gangin. Vitsit oon hyvä ja aktiivinen (äärimmäisen tylsistynyt tauolla xD). Ja kävin kaverin(wadoryu-karateka) kanssa älykästä keskustelua viheliäimmistä vyökoetilanteista. Kaveri oli suorittanut pari viikkoa sitten sinisen. Ei saatu ratkaistua onko kivempaa olla isossa laumassa vai yksikseen kun koetta suorittaa, ei vaikka kaivettiin kaikki kokemus judosta, karatesta ja tankulasta.

Takaisin Hesaan päästyä oli hieno idea lähteä tuossa kahdentoista maissa samaisen karatekan kanssa meiltä Tapulista hölkkäämään heille Tapaninvainioon. Ja meikäläisen task oli sitten hölkätä sieltä vielä jotenkin takaisin. Ja koska mä nyt istun tässä oman rakkaan macin ääressä voisin kuvitella selviytyneeni kotiin asti...

Oli muuten siistii hölkätä yöllisessä periferiassa, vihaan juoksemista siis yleensä, mutta kun ei ollut ketään muita. Menomatkalla tosin ratkiriemukasta kun suut pieksi koko ajan (käsiteltiin kaikki Wadoryun ja Tankulan erot ja samankaltaisuudet ja tehtiin hienoja havaintoja), tulomatkalla pelkästään minä ja iPod. Mukavan viileääkin, harkitsen vakavissani jos aloittaisin juoksentelemaan rajaseudun taivaan alla säännöllisemmin mutta justiinsa tämmöiseen aikaan kun muita ei ole liikenteessä ja ilmanlämpötila on tyrsky-ystävällinen.

Ei mulla muuta, hyvää yötä taikka antoisia dataushetkiä.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#172

Viesti Tyrsky »

Tiistai. Sadepäivä eli kisikselle jee. Pääsin käyttää mun ihQ sisäkenkii :Elina: ..Ja hymiötä joka on nimetty Elinaksi...Well, afterall this IS Potku.net...

Suuri halailuekstra.

Alkulämpät omaan tahtiin, retsyt omaan tahtiin omaan tahtiin.
Pistarien rankaisua karateparvella.
Ja kun niitä oli rankaistu tarpeeks kauan, ja kaveria kans niin siirryttiin toisel puolelle kisistä.

Rillausta omaan tahtiin. Yllättävä kyllä niin välillä "väärä"puoli on vaan tukevampi. Jännäisää...
Ao palas tutkimusretkiltään ja ruvettiin taas hakkaamaan toisiamme. Kaveri hyökks ja ite ois pitäny blokkia. Tätä sitten myös, että lyöjällä jättijumbohanskat (tunnetaan myös liian suurina nyrkkeilyhanskoina). Ja, että blokkaajan piti päästä sitten lyjän iholle.

Tanglanghan on siis oikeasti laji jossa vain ja ainoastaan halaillaan.

Siirryttiin painimaan. Tai no, eka suora-suora-väistö-koukkaa kaveri lattiaan.
Sit sparrailtiin jollei muisti petä. Sit painittiin...Sit joo-o, kyl se näin about meni xD

Tuli taas halu etsiytyä käymään judon peruskurssi uusintana tankulan lomaan...Jos vaan olis rahaa.

Tankulan muotiblogi, 33, kuvittelisin.

Musta ja valkoinen olivat teemat joille tämän kauden asukokonaisuudet perustuivat. Oli pussihousua koko mustana sekä mustana valkoisin tanglanghighlightein. Oli mustaa paitaa sekä mustaa valkoisin highlightein. Jopa kengät olivat sävysävyyn sekä toisten että omien kuteiden kanssa. Hell yeah, kisiksen kovin jengi. Porukan käsilaukutkin matsasivat toistensa kanssa. Kukaan ei käyttänyt muita asusteita laukkujen lisäksi.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#173

Viesti Tyrsky »

Torstai, eka oltiin sokerista muta ei oltukkaa tai oltiin mutta ei pelätty sen takia joutuvamme liuokseksi tai jtn...

Alkulämpät omaan tahtiin, teoriassa siis

Kuva

Retsyt omaan tahtiin Antin tahtiin. Paitsi Heljä, joka ei ole niin sopuli.
JBG
ZZ, tänään ei pystynyt kyykkimään niin matalalla. Syytän photoshootteja. Niitä on hyvä syyttää aina. On on...
Rillattiin. Toi liukaskeli on ihan toisenlainen tasapainotreeni kuin normaali hötkyily.
Tui Shou, Yai Shou(?), jtn shou, gou shou(?)..Mää ja Daaaaaaniel tehtiin niitä.
Ba Kaot, mulla ja Heljällä tutulla rutiinilla. Like a boss...
Kolmea Tähteä, kaikki käsitteli kaikkia.
Ehmehemeh..Tässä kohtaan varmaan käskettiin tehä liikesarjoja mutta olin hirvee sluiba ja säädin Daaaanielin kanssa ZZtä eka ja sitten katosin nurmikolle hyppelehtimään hyvin mantiskeijumaisesti. Eli tein kerran tai kaks Cuo Gangin ja kerran Fan Chen.

Tankulan muotiblogi. 34 probabbbbbbly...

Massa oli pukeutunut graafista linjaa noudattaen mustavalkoiseen, oli mustaa pussihousua valkoisella highlightauksella, oli mustaa t-paitaa valkoisella highlightauksella, oli valkoista naisen iskemis-paitaa(crossfiren juontaja lanseerasi tämän liikkeelle). Erilainen Nuori-osasto taas esiintyi koko harmaissa tamineissa. Luonto oli tällä seesonilla lähellä, kenkien lisäksi nähtiin myös paljaita varpaita.

Ja jollekulle ei vielä selvinnyt niin, :smt060 mun uutta fledaa.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#174

Viesti Tyrsky »

Keskiviikkoisesti Tiistaista.

Alotettiin Eltsulla
alkulämpät omaan tahtiin, retsyt omaan tahtiin Antin tahtiin.
JBG ehdittiin tekemään ennenn sadetta mutta kun tuli aika ZZ..

Noh..kaikki varmaan on kuullut sirkkaäyriäisestä? Tämmöinen kaveri[/linkki]. Mutta olettekos koskaan nähneet niiden tekevän ZZtä? Tiistaina harrastettiin mantisrapukungfua...

KuvaUitettuja mantisrapuja. Heljä, Alioppilas ja Daaaaniel.

Siirryttiin uima-altaaltamme kisahallin suojiin.
Hakattiin pistaria, ja hakattiin pistaria vähän lisää ja hakattiin kaveriakin.
Ja Daaaaaanielin tehdessä ZZtä kuivan maan mantiksena myö muut vähän sparrailtiin. Takkiin siinä tuli mutta mitäpä se haittaisi.

Tankulan muotiblogi.
Wetlook oli niin muotia. Samoin kiiltävät pussihousut ja tummat t-paidat joilla osallistua wet t-shirt contestiin. Asusteet olivat out vaikkakin mustuutta ja wet-lookia koittikin välttää vaaleanpunaisella takilla.

Vähä vaisua mutta ihanainen bilsankirjani, ironisesti nimeltään "Elämä", kutsuu.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#175

Viesti Tyrsky »

Torstai.
Ensimmäinen task oli löytää treenipaikka sään ja kisiksen petettyä. Oopperan taakse amfiteatteriin tie Alioopilaan kera vei.
Retsyt ja alkulämpät omaan tahtiin. Sitten lyönti-blokki-lyönti-blokki..jollen taas ole täysin pihalla :'D Sitten gouloushui vs gouloushui ja bengchuei vs bengchui...Mutta sitten siitä tehtiin monimutkaista :smt119
Ja tehtiin monimutkaista sitten kunnes se rupes valkenemaan vähitellen.
Hmm ja sitten erinäistä blokki-jtn säätämistä-juttui. Mm. sitä missä koitetaan hutasta kämmensyrjällä kaverin kurkkuun mutaman kerran. Shi Shouta ja sitä kahdeksan juttua. Melkein kartalla taas sen torjunnoissa.

Pistareiden hakkaamista, perusviisikkoa ja sitten myös niin, että kaveri mottaili takasin. Normi päivä.

Kolmea tähteä ja potku potkusta. Jos vaikka oppis potkimaan :smt003

Ainiin, runsaasti hanhenpaskan väistelyä.

Tankulan muotiblogi.
Tällä kaudella rikottiin rajoja, oli ruusukuvioiset caprishortsit ja harmaatoppi! Lisäksi puolet luotti vanhaan ja varmaan mustaan väriin tanglanghighlighteilä, niin housuissa kuin paidassakin. Asusteita ei näkynyt tälläkään kaudella vaikka käsilaukut olivat jälleen vallitsevan muodinmukaiset ja vihreät.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#176

Viesti Tyrsky »

Mikäs päivä tänään on (<- nähtävästi mun paras alotusrepla)

MAANANTAI
Paikalla mää, Alioppilas ja mahdollinen uusi vahvistus Henni.
Alotettiin eltsulla alkulämpät ja sitten retsyt Antin tahtiin.
JBG ja taivas rupesi tummenemaan..DINTD DINTD DII!!
Koitettiin välttyä mantisrapukungfulta ja kipittää kisikselle mutta universumi päätti kastella meidät silti. Oltiin niin hyvännäkösiä märkine t-paitoinemme edellisellä kerralla, että ymmärtäähän se jos luonto halusi uusinnan siitä näystä...eikun mitä xD

Kisiksellä sitten ZZ
Sidden shou:ita. Melkein muistan niitten nimiäkin :'D Nääh, ei jaksa ajatella nyt.
Ja vähän suorilla pistarin mätkimistä. Oisko se sit ollu siinä?

Ainiin, trippimehu...

Tankulan muotiblogi.

Mustat housut olivat kuuminta hottia ja saivat kaikki mär-...Ja nyt rupesi taso menemään luokattoman laaduttomaksi. Mun moka. Paitoina näkyi sekä valkoista ja vihreää t-paitaa sekä mustaa joko valkoisin tai punaisin tanglanghighlightein. Myös tangalnghighlightattua hupparia että tanglanghighlightattua kollaria. Asusteita ei tälläkään kaudella nähty käsilaukkujen lisäksi vaikkakin paitojen lisäksi vähintään yhdet kengät vaihtuivat ja toiset poistuivat, väreinä mustaa, valkosita ja oranssia.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#177

Viesti Tyrsky »

Dorsdai. Denä meni dukkoon.

Paikalla mää, Heljä, Frey, Alioppilas ja uusi vahvistus Henni.

Alkulämpät omaan tahtiin ja retsyt omaan tahtiin Antin tahtiin. Koska sopuloituminen vain on hitosti helpompaa kuin itse ajatteleminen.
Mahdollisesti tässä välisä ranneliukuilu...
JBG ja ZZ.
Rillattiin, pitkästä aikaa...Ainakin kaks viikkoo tai jtn...Sen kyllä taas huomas.
Ba Kaot, meikä teki Freyn kanssa ja kuuli viikon vinkkejä. Hohoo, upgradeen mun levelit. (En siis pelaa samalla yhtään mitään kun tätä kirjotan).
Kylkien yhteen hakkaamista, tässäkin upgradesin levun. Toisin saanoen sain jonkun hajun asiasta, mitäs oikein kuului tehdä.
Shuan Gun ja Shi Shou. Ja sitten semisti opin (uusiksi) sen jtn jtn jtn ba(?) jtn mitä leirillä tehtiin kerran (ja jolloin en sitä tajunnu) ja jota koitettiin edellisenä torstaina.
Kolmea Tähteä, kaikki teki kaikkien kanssa paitsi Alioppilas jolla oli keppi.
Tao Lu, otin itteäni niskasta ja tein jopa kaks kertaa Fan Chen. Nyt lasketaan kerrat joilla meni oikein :'D J akerran Cha Chuin enkä tykkää siitä edelleenkään. Ja vikana Cuo Gangin, joka edelleen on mun lemppari.
Und dann hiukka ZZ mit Henni.

Tankulan muotiblogi osa...37?
Mustat housut olivat pop, rock ja hot tällä kaudella. Massa suosi pussihousuja joissa mustalla pohjalla valkoisia tanglanghighlightejä, massasta erottuvilla taas tavalliset kollarit mutat mustat. Paidoissa suosittiin mustaa väriä sekä t-paitamallia mutta poikkeuksia oli. Perus msutan valkoisilla tanglanghighlighteillä koristellun tekeleen lisäksi oli myös punaista FLADD-paitaa sekä tumman harmaata printtipaitaa että mustaa kuoritakkia. Asusteet olivat yhtä out kuin treenaajatkin eli vähintään eltsulla.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#178

Viesti Tyrsky »

Mikäs tässä palautusjuomaa siemaillessa ;)

Kosa tankulan mimmijaosto on vaan teräksinen (tähän väliin huomautan ettei kirjoittaja edusta kuin omaa epämääräistä näkemystään eikä ole millään tasolla vastuussa suoltamastaan tekstistä) niin käytiin koittamassa/vetämässä leuka. Mä vedin puoltoista :') Hyppäämättä.

Sitten treeneihin.
Nopean keskeytetyn matikanlukemisen suomalla varmuudella väitän treeneissä olleen itseni lisäksi Henni, Heljä, Daaaaaaaaaniel, Alioppilas ja Matti.

Alkulämpät omaan tahtiin ja retsyt omaan tahtiin Antin tahtiin.
JBG ja ZZ jossa jaksoi panostaa asentojen mataluuteen.
Shout. Tui Shou, Ya shou, cai shou, gou shou?, san shou, Gou tui?(=linkataan kaverin koipea pitkin salia)
Meitsi ja Henni, joka sai kärsiä mun nerokkaista ohjeista aina joka kymmenes sekunti...Ei kyll koska mä kykenen antamaan ehkä 5 hyvää vinkkiä putkeen..
Chuan Zhang(vaiko Zhuan Zhang? tälläisenkin kirjoitusmuodon olen nähnyt..) Hennin kanssa, ekaksi pelkillä askelilla ja kun se rupesi sujumaan niin meirät pistettiin ottamaan kädetkin messiin. Pi Zhang, se ainut missä saan sheikattuu lantion messissä :'D
Mehmeh... Pistarien kärsimään pistämistä med Heljä. Saatiin mun vasuri toimimaan jo suorana ja koukkuna. Kaveri löi aina välillä takasinkin.

Bu Fa hippaa ( Hip Paa niin kuulostaa kungfumaisemmalta xD), palasin Hennin luokse loikkimaan SWKIIK-äänen säestämänä ympäri karateparvea. Kun tuli aika vaihtaa paria niin meikä ja Matti Chuji sandailtiin...On ihan törkeän nihkeetä koittaa ottaa minkäänlaista otetta kun kaikki hikoilee kuin pienet porsaat uunissa.

Tao Lu, meikä ja Henni & Daaaniel proudly presents: The Zhan Zhuang. Daaaniel muistaa sen jo joten aikalailla meni Hennin opettamiseksi D:n hyöriessä taustalla zhanzhuangeillen.

Coca-cola, the choice of mantis....

Ja pakolliset leuanvedot. Väitän edelleen, että tällä jälkimmäisellä kerralla sain vedettyä kaksi mutta kukaan ei seurannut suoritusta koska oon niin ninja eikun xD

Tnakulan muotiblogi osa 38
Musta oli tämän kauden the juttu. Sitä käytettiin sekä paidoissa että housuissa. Housuissa se esiintyi pohjavärinä valkoisille tanglanghighlighteille, paidoissa taas laajemmin. Paita valkikoima tälle kaudelle on muutenkin monipuolisempi kuin housuvalikoima, jotka olivat vain mustat pussihousut, mustat kollarit taikka tummanharmaat kollarit. Paidoista löytyi niin tanglanghighlightattua hihatonta, mustaa t-paitaa, Snadiboxing-paitaa ja mm mustaa toppia pitsillä. Kenkien värimaailma toisteli melko uskollisesti vallitsevia värejä, musta-valkoista, mutta raikastavan pirteänä yllätyksenä joukosta löytyi myös punertavat popot. Muuta hyvää ei asusteiden käytöstä tällä kaudella voikkaan sanoa. Ovatko asusteet lopullisesti menettäneet suosionsa?
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#179

Viesti Tyrsky »

Perjantai&lauantai


Pe.
Kamppi, paikalla miä, Alioppilas, Henni ja iso-Jani.

Alkulämpät omaan tahtiin omaan tahtiin ja retsyt omaan tahtiin Antin tahtiin.
JBG ja ZZ, tuskainen ZZ...Huomaa koulujen alkaneen....
Hmm...rillattiin, tanglangissahan ei grillikausi rajoitu ulkona olemiseen...Valitettettavasti.
Mahdollisesti leiriltä kärsityt blokki-lyönti-kaveria sattuu-ja-sitten sattuu muakin-harjotukset.
Sitten Ba Kaot, minä med Jani. Ihan jebasti meni jes jes...
Kolmea Tähteä, kaikki kaikkien kanssa. Kuten silloin ennustin oikeassa käsivarressa on mustelma. OLEN ORAAKKELI!!!!! :prayer:

Jas jas...Tao Lu. Fan Che, Cuo Gang ja Cha Chui.

Musta oli kovinta kuuminta hottia.

LAAAAAAAAA.
Alkulämpät omaan tahtiin ja Corlionen tahtiin. Eka tunti meni suurinpiirtein siinä sitten.
JBG

Shuan Gun, Shi Shou ja se jtn jtn jtn jtn mihin liittyy numero kahdeksan.
Sitten beng chue-beng chueta.

Tao Lu.

Ja lähtö Hong Kongiin...Siis raflaan viettämään syyskauden avajaisia. Kovimmat
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#180

Viesti Tyrsky »

Ja tarina jäi kesken koska kaverin kone ei ollut kovinkaan Potku-ystävällinen. Ja nyt en enään muista yhtään mitään siitä mitä mun piti kirjoittaa...

Kovimmat kesätreenaajat lahjottiin jälleen ÄLTSIN MAHTAVAN UPEILLÄ IHQ RAKS POKS treenipaidoilla joissa ei tällä kertaa ollut glitteriä ja värikin oli enemmän mantis. Showsta vastasi Tiuku aina silloin kun ei vääntänyt kättä.

Kiitokset kaikille messissä olleille :)
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 96 kurkkijaa