Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Lowclass

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Lowclass

#136

Viesti Lowclass »

Vielä pakko kertoa, olin ensimmäinen joka kertoi symmetrisestä ampuma-asennosta täällä jne, Menkää oikeasti treenaamaan vuosiksi tulkaa sitten tänne. Hieman tekis mieli avautua.. Omalle porukalle enemmän tää niin pistää niskakarvat pystyyn. Ei enää
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 18892
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Lowclass

#137

Viesti Andy »

Oletko tullut ajatelleeksi, että voisit itse nostaa palstan tasoa paremmin kirjoittamalla perusteltuja viestejä aiheisiin sen sijaan, että kerrot kuinka kukaan ei ymmärrä mitään, etkä halua itse tarkentaa vaikka tiedät mielestäsi paremmin.

Toinen asia mikä olisi toivottavaa, niin olisi se että et keksisi juttuja itsesi korostamiseksi. Ensimmäisenä palstalla symmetrisestä eli isoscles -ampuma-asennosta on kirjoittanut nimimerkki YJT eli Seppo Vesala 25.1.2006 tässä viestissä: https://potku.net/forum/viewtopic.php?f ... les#p73291

Sinä olet rekisteröitynyt palstalle yli neljä vuotta myöhemmin vuonna 2010, joten et todellakaan ole se, joka on täällä ensimmäisenä puhunut asiasta. Siitä löytyy haulla runsaasti keskustelua ajalta jolloin et ollut vielä palstalla.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Lowclass

#138

Viesti Lowclass »

Jep, sinä tietänet tarkemmin. Itse vain kouluttanut n 20v asiaa ja vatiryhmässä 7v. En väitä olleeni ensimmäinen en seuraa jokaista viestiä. Vahvistaa tätä ryhmä....
En yritä taas vähään aikaan tulla nou hätä.
LC
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Lowclass

#139

Viesti Lowclass »

Riitti taas. Never again.
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Lowclass

#140

Viesti Lowclass »

Mutta sittenkin kiitos, yritän oppia paremmilta jotka tehneet varusteet päällä enemmän...
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 7 kurkkijaa