Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hirabayashi

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#76

Viesti Hirabayashi »

Tänään oli vapaaharkat. Dojangilla ei ollut ketään muita kuin mie ja kaveri. No tein omat alkulämmittelyt noin vaihtelunvuoksi. Suurimmaksi osaksi se koostui karhukävelystä, karhujuoksusta, kuperkeikoista, kyykkyhypyistä ja pitkästä lihaskunnosta, jonka jälkeen venyttelin huolellisesti. Treenattiin kaverin kanssa karhuotteesta heittoa, kinokkilukkoa, peruspotkuja, painia ja hyppypotkuja. :)

Olen myös treenannut aika paljon tähän mennessä opittuja liikkeitä jonkun kaverin kanssa ainakun mahdollista. Treenaan myös aika paljon perusaskellusta ja kuvittelen samalla liikuttavani vastustajaa. On saatava ensin tekniikka kuntoon ja sitten paljon nopeutta.
Hirabayashi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 143
Lauteille: Marraskuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Hirabayashi

#77

Viesti Hirabayashi »

Nyt oon aika paljon huvikseen treenannu han moo don lyhyttä lihaskuntoa ja erityisesti lyöntejä. :)

Lyhyt lihaskunto mulla menee nyt suunnilleenkin tälleesä, jos innostuu kunnolla:

1.Linkkarit 35 x
2.Siltakaaripunnerrukset 35 x
3.Selkälihasliike 35 x
4.Punnerrukset 35 x

Noitten välissä ei saa pitää taukoa ja nysvätä vaan pitää vaan jatkaa. Kaiken hyvän lisäksi tuo sama pitää tehdä 5-7 kertaa 2 minuutin levolla. Siinä välissä ehtii vähän huilata ja venyttää. Pitäisi vielä yrittää suostutella itsensä lenkillekkin. Mut ajattelen, että treeneissä tulee ihan tarpeeksi liikuntaa lihaskuntojen lisäksi, joten olen jättänyt sen sikseen. Nyt joulukuun vyökoetta kohti aletaan harjoitella ip: tä säännöllisemmin joka treenissä, kun homman nimi on se, että vyökoe sisältää vain 4 ip tekniikkaa, jotka pitää suorittaa 3. minuutissa kolmella eri tavalla. Tässä jo innolla odottamassa jatkokurssia :D mitäköhän se mahtaa tuoda mukanaan...
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 103 kurkkijaa