Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

ChB

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
ChB
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 17
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Turku
Etulaji: MSR Iaido
Takalajit: Hokutoryu

ChB

#1

Viesti ChB »

Hieman taustaa:

Olen vm -80 kundi, pituutta 173 cm ja painoa 65 kg. Uhreilullinen taustani hipoaa nollaa. Joskus teininä skeitannut ja pyöräillyt mutta noin 14 vuoteen ei juurikaan mitään aktiviteettiä. Lääkärit ovat viimeiset 10 vuotta koittaneet patistaa minua liikkumaan :) Sen verran olen kuitenkin repinyt että olen selkäni ja käteni onnistunut hajottamaan viherakennushommissa.

Motivaatio on kova vahvistaa kehoa, kohottaa kuntoa sekä kuntouttaa tenniskyynärpäinen käteni jotta pääsisin jotain ip lajia treenaamaan. Japanilaistaustaiset monipuoliset lajit (saisi olla sekä aseetonta että aseilla) kiinnostavat eniten.
Minkäänlaista itsepuolustus- tai kamppailutaustaa ei ole, ja kuntokin tosiaan on mallia rapa, joten nollista lähdetään. Taijin aloitan nyt alkuvuodesta ja, mikäli keho sen sallii niin jokin fyysisesti vaativampi laji syksymmällä.

Kommentoida saa vapaasti ja vinkkejä otetaan nöyränä vastaan.
ChB
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 17
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Turku
Etulaji: MSR Iaido
Takalajit: Hokutoryu

ChB

#2

Viesti ChB »

MA 3.1

Aloitin tänään kahden kuukauden juoksuohelman. Todella iisisti lähden liikenteeseen sillä jännää hieman nuo polvet. Meinaavat kipeytyä lenkillä, tiedä sitten johtuuko huonoista kengistä, tuttumattomuudesta vai kenties kummastakin.

-Kevyt venyttely
-5min kävelyä, 2min hölkkää, 5min kävelyä 2min hölkkää.
-Kevyt venyttely

Sopivan helposti liikenteeseen, polvet vaan meinasivat kipeytyä noinkin hepposen setin loppupuolella. Kävely menee mutta hölkkä rasittaa.
ChB
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 17
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Turku
Etulaji: MSR Iaido
Takalajit: Hokutoryu

ChB

#3

Viesti ChB »

TI 4.1

-Kevyt venyttely
-30 min reipas kävely
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 51 kurkkijaa